Ga naar inhoud

Even voorstellen ( niet helemaal tevreden na bv)


Daniëlle1985

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Desert-Rose:

 

Ja dan heb je de protheses die ik hierboven omschrijf, de 81 verwijst namelijk naar die prothese.

 

En met deze protheses zou je toch wel een goede bolling bovenop moeten hebben, nu ben je natuurlijk nog relatief kort po, dus er kan nog wel het e.e.a  veranderen.

 

Als Nio had aangegeven dat je nog groter had gekund, en je blijft bij de Eurosilicone dan kom je automatisch bij de 100 % gevulde, en dan de Extra High Profile, want de 85 % gaat maar tot 500 cc

 

Ok nou als ik geen bh aan heb is er echt geen bolling.

Beetje hard gezegd heb ik nog steeds het gevoel dat ik me hang borsten heb maar dan 3 cup maten groter.

Als ik de foto's erbij pak met het passen op het eerste consult en met nu dan zitten me borsten nu gewoon lager. Terwijl hij met passen zei dat ik ze toen kon vergelijken met als ik geen bh aan zou hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Daniëlle1985:

Ok nou als ik geen bh aan heb is er echt geen bolling.

Beetje hard gezegd heb ik nog steeds het gevoel dat ik me hang borsten heb maar dan 3 cup maten groter.

Als ik de foto's erbij pak met het passen op het eerste consult en met nu dan zitten me borsten nu gewoon lager. Terwijl hij met passen zei dat ik ze toen kon vergelijken met als ik geen bh aan zou hebben.

 

Meis dan zou ik als ik jou was gewoon een afspraak gaan maken bij Nio en het aan hem voorleggen, ook duidelijk aangeven dat jij niet tevreden bent,verdrietig bent, en dat je een hele andere voorstelling had van de borsten die je zou krijgen.

Maar ga het echt bespreekbaar maken, en horen wat hij voor oplossing kan bieden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

Meis dan zou ik als ik jou was gewoon een afspraak gaan maken bij Nio en het aan hem voorleggen, ook duidelijk aangeven dat jij niet tevreden bent,verdrietig bent, en dat je een hele andere voorstelling had van de borsten die je zou krijgen.

Maar ga het echt bespreekbaar maken, en horen wat hij voor oplossing kan bieden.

 

Ja misschien moet ik dat wel doen ja..

Maar ben bang dat ik te horen krijg dat ik me aan stel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Daniëlle1985:

Ja misschien moet ik dat wel doen ja..

Maar ben bang dat ik te horen krijg dat ik me aan stel.

 

Anders wacht je tot je 3 maanden po bent, voor die tijd zal een pc weinig doen, en als je dan nog steeds niet tevreden bent, langs gaan.

Je hebt niets te verliezen toch?

 

Nu is het wel zo dat met passen je toch net een ander beeld krijgt dan in het echt, maar zou gewoon zeggen dat hij had aangegeven dat het na de bv zou worden zoals in de pas bh en dan kijken hoe hij gaat reageren,en wat voor advies hij jou gaat geven.

 

Iedere pc ziet toch uiteindelijk graag tevreden mensen na een operatie,maar dan moet je uiteindelijk wel je onvrede uitspreken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.