Ga naar inhoud

Even voorstellen ( niet helemaal tevreden na bv)


Daniëlle1985

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik heb 13 november mijn bv gehad.

Maar ik ben niet helemaal tevreden.

Op zich zijn mijn borsten erg mooi hoor maar ik denk dat ik beter voor ronde had kunnen kiezen ipv anatomisch.

Ik mis gewoon heel erg de bolling bovenop.

Als ik mijn bh aan heb ben ik tevreden maar zodra ik die uit doe voel ik me niet happy.

Zijn er dames die dit ook herkennen en een prothesewissel hebben gedaan?

Zoja wat is je ervaring? Twijfel zo erg wat ik moet doen en of ik wel het effect ga krijgen wat ik wil met de ronde protheses.

Heb nu 500cc dual plane.

 

Alvast bedankt voor eventuele reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

Ik zal mij even voorstellen.

Ik ben Daniëlle en ben 32 jaar oud.

Heb 2 kindjes van 2 en 4 jaar.

Heb een bv gehad op 13 november.

Ben nog niet echt helemaal tevreden over het resultaat waardoor ik twijfel of ik een prothese wissel ga doen, maar ben zo bang dat ik weer zo'n erge pijn ga krijgen als de 1e keer.

Ik hoop hier wat wijzer te worden en uiteindelijk voor mij een juiste keuze kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste @Daniëlle1985,

 

Ik heb zelf mijn bv 19 december gehad. Ook anatomisch 480cc extra high profile en 395cc high profile vanwege een verschil in me borsten. Maar ik vind de bolling eigenlijk precies goed. Weet jij toevallig welk profiel er bij jou geplaatst is? Want daar zou het ook aan kunnen liggen dat de bolling minder is.

 

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Daniëlle1985:

Hoi dames,

 

Ik zal mij even voorstellen.

Ik ben Daniëlle en ben 32 jaar oud.

Heb 2 kindjes van 2 en 4 jaar.

Heb een bv gehad op 13 november.

Ben nog niet echt helemaal tevreden over het resultaat waardoor ik twijfel of ik een prothese wissel ga doen, maar ben zo bang dat ik weer zo'n erge pijn ga krijgen als de 1e keer.

Ik hoop hier wat wijzer te worden en uiteindelijk voor mij een juiste keuze kunnen maken.

Hoi hoi! Ik ben ook 32 en heb ook 2 kindjes van 4 en 2. Ik heb gister bv.gehad. 245 gr voor de spier. Wat heb jij erin zitten? Ook voor de spier geplaatst? Waarom heb je spijt. Vind je ze te klein? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei MissMagic96:

Beste @Daniëlle1985,

 

Ik heb zelf mijn bv 19 december gehad. Ook anatomisch 480cc extra high profile en 395cc high profile vanwege een verschil in me borsten. Maar ik vind de bolling eigenlijk precies goed. Weet jij toevallig welk profiel er bij jou geplaatst is? Want daar zou het ook aan kunnen liggen dat de bolling minder is.

 

Groetjes xxx

Hoi MissMagic96,

 

Daar heeft de pc het niet over gehad bij mij.

Wat houd dat in dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat houd in hoever de prothese naar voren uitsteekt. En dus ook hoe erg de bolling is. Je hebt low profile, medium profile, high profile en extra high profile. Soms heet het net iets anders bij bepaalde merken, maar het komt op hetzelfde neer. En als jij dus low profile of medium profile hebt. Dan kan dat de reden zijn dat je die bolling die je wilt hebben mist. Maar dat zou dus bij ronde implantaten dan ook zo zijn geweest als je daarbij low profile of medium profile zou nemen. :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Daniëlle1985:

Hoi Bnice,

Hoe gaat het nu met je?

Ik heb 500cc dual plane anatomisch.

Ik mis de bolling bovenop.

Als ik me bh aan heb ben ik wel tevreden maar als die uit is niet.

 

Ja gaat redelijk. Wel veel spierpijn en baksteen gevoel. Bij dual plane ligt hij tussen  de spier daardoor word hij misschien ook platter van.boven. misschien dat rond idd wel meer bolling geeft. 

Maar toch een wissel doen nu je net alles achter de rug hebt en alles goed is gegaan zou ik niet gauw doen.. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Daniëlle1985 heb je niet in papieren meegekregen waarop staat wat je precies gekregen heb? Zou idd goed kunnen dat je dan medium profile heb gekregen, en het cc vooral in de breedte zit. Volgens mij is t idd wel zo dat anatomisch iminder bolling heeft dan rond (aan de bovenkant), daardoor kiezen veel vrouwen hier voor rond   xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Desi3:

Hoi @Daniëlle1985 heb je niet in papieren meegekregen waarop staat wat je precies gekregen heb? Zou idd goed kunnen dat je dan medium profile heb gekregen, en het cc vooral in de breedte zit. Volgens mij is t idd wel zo dat anatomisch iminder bolling heeft dan rond (aan de bovenkant), daardoor kiezen veel vrouwen hier voor rond   xxx

Nee heb geen papieren mee gekregen. Alleen een kaartje waar het merk op staat en de hoeveelheid.

Vind ze ook best nog wel erg naar beneden staan...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Daniëlle1985:

Heel herkenbaar.

Gaat straks echt met de dag beter..even geduld hebben!;)

Ja ik weet ook nog niet wat ik ga doen maar vind wel dat je er 100% blij mee moet zijn en ben dat niet.

Het is natuurlijk niet niks zo'n operatie. Maar als ik naar me borsten kijk wil ik er gewoon trots op zijn 

 

Ik herken het @Daniëlle1985, ik ben ook niet echt blij met mijn borsten (wel met de vorm, maar ik vind ze veel te klein, heb de helft van het aantal cc gehad dan jij hebt Haha) en ben nu pas een maandje PO.. en het is echt een k** gevoel! Probeer het beetje van me af te zetten, maar dat is lastig als je jarenlang naar je operatie uitkijkt en het dan zo tegenvalt.. als ik me over twee maandjes nog zo voel ga ik mij ook oriënteren voor een wissel. Dat hoeft niet gelijk te gebeuren maar wil wel mijn opties bekijken. Sowieso moet je een half jaar wachten tot je opnieuw onder het mes mag trouwens.

Wel weer een operatie, maar ik vind idd ook dat je blij moet zijn met je borsten na een operatie.. en er trots op zijn. Daar doe je het uiteindelijk voor toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Daniëlle1985:

Nee heb geen papieren mee gekregen. Alleen een kaartje waar het merk op staat en de hoeveelheid.

Vind ze ook best nog wel erg naar beneden staan...

 

Oh wat vreemd! Bij mij staan bijv 250FX waarbij de XF staat voor full projectie.. bij jou staat dus alleen 500cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Desi3:

Ik herken het @Daniëlle1985, ik ben ook niet echt blij met mijn borsten (wel met de vorm, maar ik vind ze veel te klein, heb de helft van het aantal cc gehad dan jij hebt Haha) en ben nu pas een maandje PO.. en het is echt een k** gevoel! Probeer het beetje van me af te zetten, maar dat is lastig als je jarenlang naar je operatie uitkijkt en het dan zo tegenvalt.. als ik me over twee maandjes nog zo voel ga ik mij ook oriënteren voor een wissel. Dat hoeft niet gelijk te gebeuren maar wil wel mijn opties bekijken. Sowieso moet je een half jaar wachten tot je opnieuw onder het mes mag trouwens.

Wel weer een operatie, maar ik vind idd ook dat je blij moet zijn met je borsten na een operatie.. en er trots op zijn. Daar doe je het uiteindelijk voor toch?

Ja het is zeker een k.. gevoel.

Heb het idee dat ik gewoon niet echt ben opgeschoten.

Vele zullen zeggen of denken van meis ze zijn hartstikke mooi je moet niet zeuren.

Maar voor de operatie voelde ik me met een goede push up bh  goed en in bikini of naakt onzeker en heb dat nu nog steeds wel een beetje.

Door wie ben jij geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Daniëlle1985:

Ja het is zeker een k.. gevoel.

Heb het idee dat ik gewoon niet echt ben opgeschoten.

Vele zullen zeggen of denken van meis ze zijn hartstikke mooi je moet niet zeuren.

Maar voor de operatie voelde ik me met een goede push up bh  goed en in bikini of naakt onzeker en heb dat nu nog steeds wel een beetje.

Door wie ben jij geopereerd?

Nee idd dat gevoel heb ik ook. Ben van een AA naar een B gegaan (qua zicht). Ben er helemaal niet trots op ook. Kan niet wachten tot ik weer een push up Bh aan kan. Heb nu minder in kleding dan voorheen met dikke Bh”s. Mensen zeggen idd dat je maar gewoon blij moet zijn “want je hebt nu toch borsten?”.. en dat is ook zo. Maar ik had zo ontzettend gehoopt op een volle C cup.

Ik ben door dr. Van der Weij geopereerd! Staat wel bekend om dat hij voorzichtig is met cc”s. Nu ik hier op het forum kijk zie ik meerdere vrouwen die ze achteraf te klein vonden bij hem. Maar ik was zelf ook bang dat ik enorme borsten zou krijgen dus ook mijn eigen schuld. Alhoewel ik wel vaak van te voren heb aangegeven bij hem dat ik bang was dat het te weinig was. En waar ben jij geweest?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Desi3:

Nee idd dat gevoel heb ik ook. Ben van een AA naar een B gegaan (qua zicht). Ben er helemaal niet trots op ook. Kan niet wachten tot ik weer een push up Bh aan kan. Heb nu minder in kleding dan voorheen met dikke Bh”s. Mensen zeggen idd dat je maar gewoon blij moet zijn “want je hebt nu toch borsten?”.. en dat is ook zo. Maar ik had zo ontzettend gehoopt op een volle C cup.

Ik ben door dr. Van der Weij geopereerd! Staat wel bekend om dat hij voorzichtig is met cc”s. Nu ik hier op het forum kijk zie ik meerdere vrouwen die ze achteraf te klein vonden bij hem. Maar ik was zelf ook bang dat ik enorme borsten zou krijgen dus ook mijn eigen schuld. Alhoewel ik wel vaak van te voren heb aangegeven bij hem dat ik bang was dat het te weinig was. En waar ben jij geweest?  

Ja snap dat je bang was dat ze te groot zouden worden, dat had ik ook! 

Ik ben door dr.Nio geopereerd.

Hij adviseerde me zelfs nog groter...ben nu wel blij hoor met de grote maar had denk achteraf ook geen spijt gehad als ik wel voor die grotere was gegaan haha

Mag jij nog geen gewone bh's dragen dan? Bij mij had de pc gezegd dat ik gewoon weer na 6 weken alles mocht dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëlle1985

 

Als je door Nio geopereerd bent en je hebt de Eurosilicone, dan kun je er vanuit gaan dat je de 85 % gevulde hebt, dit zijn ronde protheses maar vallen door de 85 % vulling als anatomische, en Nio gebruikt bij deze eigenlijk alleen maar de High Profile.

 

En het moet op je kaartje staan, wat staat er achter REF ? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Daniëlle1985

 

Als je door Nio geopereerd bent en je hebt de Eurosilicone, dan kun je er vanuit gaan dat je de 85 % gevulde hebt, dit zijn ronde protheses maar vallen door de 85 % vulling als anatomische, en Nio gebruikt bij deze eigenlijk alleen maar de High Profile.

 

En het moet op je kaartje staan, wat staat er achter REF ? 

 

 

Achter REF staat 81..

Wat houd dat in dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Daniëlle1985:

Ja snap dat je bang was dat ze te groot zouden worden, dat had ik ook! 

Ik ben door dr.Nio geopereerd.

Hij adviseerde me zelfs nog groter...ben nu wel blij hoor met de grote maar had denk achteraf ook geen spijt gehad als ik wel voor die grotere was gegaan haha

Mag jij nog geen gewone bh's dragen dan? Bij mij had de pc gezegd dat ik gewoon weer na 6 weken alles mocht dragen.

Nee ik ben pas 4 weken Po en push up zal in t begin denk ik nog niet lukken omdat ze zo hard zijn!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Daniëlle1985:

Achter REF staat 81..

Wat houd dat in dan?

 

Ja dan heb je de protheses die ik hierboven omschrijf, de 81 verwijst namelijk naar die prothese.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

En met deze protheses zou je toch wel een goede bolling bovenop moeten hebben, nu ben je natuurlijk nog relatief kort po, dus er kan nog wel het e.e.a  veranderen.

 

Als Nio had aangegeven dat je nog groter had gekund, en je blijft bij de Eurosilicone dan kom je automatisch bij de 100 % gevulde, en dan de Extra High Profile, want de 85 % gaat maar tot 500 cc

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Desi3:

Nee ik ben pas 4 weken Po en push up zal in t begin denk ik nog niet lukken omdat ze zo hard zijn!

 

Ok!

Ja klopt, ik mocht het na 6 weken weer aan en had echt het idee dat me borsten naar boven werden gedrukt terwijl het niet kon! Was de eerste week ook erg vervelend gevoel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.