Ga naar inhoud

Roline : 10 januari 2011 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Jayro,

Oh, dan kun jij toch wel snel weer naar je zij draaien. Dat geeft mij weer hoop. ^_^

Hoe is het met de pijn bij jou?

Fijn dat je ook veel hulp hebt, dat moet ook wel met 2 kleintjes.

Jij ook veel succes met herstellen.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Roline,

Allereerst GEFELICITEERD! Ik lees dat het allemaal is goed gegaan! Fijn om te horen. Je verhaal is in iedergeval herkenbaar! Wel al genoeg van het rugslapen zie ik! Had ik ook dat was nog het vervelends! Ik ben naar 2 weken op mijn zij gaan slapen. Maar bij de controle bij de Bergman zeiden ze dat je in principe zelf mag weten wanneer je dat gaan doen. Als het maar geen pijn doet. Dat is bij de een 1 week en bij de andere bijv 2 weken. Zou het gewoon eens uitproberen als je wat bent opgeknapt! Ik las ook dat je toch voor de 375 cc en de 400 cc bent gegaan goeie keus meid! Ze zijn vast prachtig! Hoe is het nu met de pijn?

Je vroeg in je laaste berichtje op mijn topic of ik nog was gaan beha shoppen, dat is inmiddels gebeurd en heb een 80D :D

Hoop snel van je te horen.

Liefs Carmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ey roline met mij gaat alles goed hoor. Het herstel gaat eigenlijk wel goed alleen mijn rechterborst is nog wat meer opgezet en mijn rechterkant is dus helemaal blauw/paars. Terwijl ik aan de andere kant veel minder last heb. Ik heb ook niet veel pijn meer. Slapen op mn zij kan ik alleen nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carmen,

dankjewel voor je bericht.

De pijn is op zich wel te doen, maar ik slik wel netjes elke 6 uur 2 paracetamol.

Ik hoop vanavond ook weer goed te slapen,want inderdaad vind ik het helemaal niks om op mn rug te slapen.

Ik hoop dus ook weer snel op mn zij te kunnen slapen.

Je hebt dus nu een 80D. Leuk voor je meid, je bent er vast trots op!

Heb je al veel gekocht? En hoe is het nu verder met je?

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roline hoe gaat het nu met je? Gaat alweer wat beter? Ik heb gewoon weer auto gereden. Dr. Laban zei dat je dat gewoon mag doen als je niet duizelig bent en niet erg pijn hebt enzo dus dat is fijn :D Het ging nog prima ook. Ik slik nog amper paracetamol en kan zelfs heel voorzichtig op mijn zij liggen. Ben blij als die rot BH uit mag. Wat een afschuwelijk ding haha :P Hebben vanavond een feestje en heb een zwart tshirt aangetrokken die best hoog zit en een jasje dus dan zie je het amper :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eevie,

het gaat best goed. Ik heb vooral last als ik in bed lig, had jij dat ook? Dan heb ik meer last van die spier volgens mij.

Verder ben ik af en toe nog wat moe.

Die BH ben ik ook zat ja, je kunt inderdaad maar weinig aan, omdat die BH overal bovenuit komt.

Fijn dat je alweer kunt autorijden.

Goed teken dat jij je alweer goed genoeg voelt voor een feestje.

Veel plezier!

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die kou herken is. Na de narcose lag ik te klappertanden en te rillen, maar echt kou voelde ik niet. Toch kreeg ik ook een extra deken en mijn temperatuur was 35,..., niet heel hoog dus.

Later werd mij verteld dat dit een normaal verschijnsel na de narcose is. :mellow:

Groetjes en geniet van je borsten, Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

even een update. Het gaat hartstikke goed met me. Vandaag al 11 dagen PO.

Vanmiddag mogen de hechtingen eruit.

Ik denk dat dat veel scheelt want ze jeuken af en toe heel erg.

Maandag moet ik weer aan het werk, maar dat zie ik wel weer zitten.

Alleen die BH die ik van de kliniek heb meegekregen is een ramp.

Ik heb allemaal uitslag van dat ding en hij zit voor geen meter. :77: Maar ja, moet maar...

Ik heb eergisteren een sportbh gekocht die ik aan kan doen als ik de kliniekbh moet wassen.

Maat 80D!!! :1bouncingboobs:

Helemaal geweldig :-)

Ben zo happy met mn nieuwe boobies! :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey Roline wat fijn dat het zo goed gaat en dat je hechtingen eruit mogen! ik heb dus ook uitslag van de bh kleine pukkeltjes en overal schilvertjes en het jeukt overal ik ga ook maar is een sport bh kopen denk vooral voor die uitslag he ! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Bambie,

ja vervelend is dat he, ik wordt er ook nog steeds gek van, maar vanaf maadag hoef ik de bh alleen nog maar overdag te dragen, dus dat scheelt misschien.

De hechtingen zijn er lekker uit, dat scheelt echt, vooral dat die pleisters eraf zijn.

De littekens zien er netjes uit. :1:

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.