Ga naar inhoud

Roline : 10 januari 2011 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Bambie,

ja, ik ben zeker zenuwachtig nu. Ik heb buikpijn en kan niet stil zitten.

Ben blij als het achter de rug is.

Dankjewel voor je berichtje, ik laat gauw weten hoe het is gegaan.

Hoe is het met jou inmiddels? Heb je nog veel last?

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Roline heel erg veel succes morgen! Voor je het weet is het al voorbij en heb je je boobies :D ik zal aan je denken!! :) Hoop dat het een beetje lukt met de zenuwen. Ik kon zelf ook niet stil zitten. De zusters en Dr Laban zijn ontzettend aardig en erg rustig dus komt helemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden, dankjulliewel voor de lieve berichten.

Het is gisteren allemaal heel goed gegaan.

Ik was om 10.30 in de kliniek en om 11.45 werd ik geopereerd.

Een uurtje later werd ik alweer wakker.

Ik voelde me toen nog erg duf en ik had het steenkoud, dus ik kreeg een warmte deken.

Na een uurtje ging het beter en mocht ik weer naar mijn eigen kamer en mijn man toe.

Daar heb ik nog wat geslapen en om 16.45 mocht ik naar huis.

Dokter Laban heeft uiteindelijk 375CC aan de ene kant geplaatst en 400CC aan de andere kant geplaatst.

Ik vind ze nu al prachtig!

Alleen doet het nu best pijn. Veel steken in mijn borst en het voelt als een zware spierpijn.

Maar ik heb het er graag voor over.

Ben super blij met mijn nieuwe Boobies!!! :1bouncingboobs:

Weer iemand wanneer je weer op je zij kunt slapen?

Want ik vind het echt niks om alleen maar op mijn rug te kunnen slapen.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommigen lukt zij-slapen na enkele dagen , bij anderen duurt het ... weken ...

Ikzelf kon het na een week of 3 wel even uithouden maar eigelijk werd mij aangeraden zo lang mogelijk op me'n rug te slapen .

Als je plat moest liggen , probeer eens met enkele kussens achter je rug zodat je wat hoger ligt , dat helpt ivm pijn .

Paracetemolletjes slikken helpt natuurlijk ook (je mag 1g om de 6u) .

Vlot herstel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi B-cupje,

ja, daar was ik al bang voor. Ik had inderdaad al wat kussens onder mn hoofd gelegd omdat dat al beter lag.

En ik slik om de 6 uur 2 maal paracetamol.

Dankjewel voor je snelle reactie. Ik zal dan toch nog een tijdje op mn rug moeten slapen.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Roline,

Gefeliciteerd met je boobies !! je hebt ook 375 gekregen zag ik :D !

Lastig he op je rug slapen ik vind het verschrikkelijk ik lig dus snachts op de bank want dan lig ik lekker wat omhoog alleen je krijgt uiteindelijk tog rugpijn he! heb je ze al bekeken innmiddels ?

xxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bambie,

ja, ik vind dat echt niks op mn rug slapen, maar ja, het is voor een goed doel. ^_^

Ik heb inderdaad toch 375 CC en 400 CC gekregen. Ik had dr Laban gevraagd of hij wou kijken of dit kon, en dat is dus gelukt!

Ik heb ze na gisteren niet meer gezien, ik durf nog niet zo goed die BH uit te doen, maar ik wil vanavond eigenlijk wel gaan douchen, dus dan zal ik wel moeten.

Vondt jij dat niet eng de eerste keer?

Hoe is het verder met jou?

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Roline,

ik vond het heel eng om die bh uit te doen en vooral om te douche maar het valt reuze mee ! ik ga zo proberen zelf te douchen mijn vriend is werken alleen ik heb echt behoefte om te douchen, me vader komt zo even langs en die let dan even op mijn zoontje dus ben benieuwd hoe dat gaat ik probeer zo ook ff buiten te wandelen lijkt me wel lekker ff frisse lucht! de pijn is ver weg alleen nog wat steken aventoe maar slik nu ook bijna geen pijnstillers meer dus ik mag niet klagen :D ga je ook foto's maken, of doe je dat liever niet ? ben reuze benieuwd.

liefs bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bambie,

fijn dat jij niet zoveel pijn meer hebt, ik hoop dat dat mij ook ook snel beter gaat.

Zolang ik stil zit of stil lig is het goed te doen, maar als ik iets ga doen voel ik het aardig.

Is het voor jou goed te doen met je zoontje?

Hoe oud is hij?

Ik heb zelf een dochter van 9 maanden en ik vind het wel moeilijk dat ik haar niet mag tillen.

Gelukkig heeft mijn man 2 weken vrij om te helpen.

Ik hoop dat het douchen bij jou gelukt is.

O ja, ik zet geen foto's op internet, ik vind het niet zo fijn dat iedereen die foto's kan bekijken.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey roline,

douche is super gegaan heb zelf mn haar gewassen en nog ff mijn oude bikini topje aangetrokken haha veeelste klein hij bedekt net mijn tepels :D heb bijna geen last meer heb die bh in de was gestopt dus zit nu zonder bh is wel een gek gevoel haha.

mijn zoontje is 2 jaar dus die kan zelf lopen de trap op eten enzo en bij zn luier verschonen zeg ik 'billen omhoog!!' en dan pakt hij zn beentje en trekt ze zo hoog mogelijk de lucht in haha dus hij werkt goed mee :D

9 maanden is lastig idd dan heb je echt hulp nodig zowiezo met tillen en ze vragen op die leeftijd best veel aandacht natuurlijk, die van mij houd zich best goed bezig met speelgoed en een filmpje !

snap dat je geen foto's op internet wil zetten hoor! ben wel benieuwd op welke cup je straks uitkomt !

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bambie,

dankjewel voor je begrip wat betreft het plaatsen van foto's, ik laat je wel weten natuurlijk welke maat het uiteindelijk is geworden. Ik weet eigenlijk niet hoe lang het duurt voordat je nieuwe bh's kan gaan kopen, weet jij dat?

Ik kan niet wachten!

Lachen dat je bikini top veels te klein is, dat is in elk geval een goed teken! :38:

Ik heb inderdaad veel hulp moeten regelen voor de kleine meid, maar wat ik met haar kan doen dat doe ik. Maar tillen kan echt niet, want ze weegt inmiddels toch 10 kilo.

Maar ben jij dan helemaal alleen met je zoontje of heb je wel hulp thuis?

Wel handig idd dat hij zo goed meewerkt. Dat scheelt al.

Ik ga vanavond denk ik ook maar eens douchen, ben ook wel heel nieuwschierig naar hoe mn boobies er nu uitzien.

Ik laat je wel weten hoe het is gegaan. Ik hoop dat ik ook over 6 dagen zelf kan douchen en mn haren zelf kan wassen. :1:

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey roline,

Je mag natuurlijk bh's kope wanneer je zelf wilt maar het verstandigste is na 6 weken, ik ga denk zodra ik me goed voel tog al een bh kopen hoor gewoon 1 die niet duur is als hij dan na 6 weken niet meer past kan ik hem gewoon weggooien of weggeven :D

Ik had 5 dagen hulp, gister is mijn zoontje naar het kdv gegaan en vandaag is hij bij mij alleen, me vader is wel even langs geweest die heeft lekker met ons gegeten en geholpen en ik kon even op mij gemak douchen. in principe lukt het wel alleen hoor tis alleen wel een bende hier binnen haha ik ga nu niet constant achter die kleine aanlopen hoor!

na 6 dagenn zal dat vast lukken en anders je eige lekker laten wassen door je mannetje he daarvoor is hij tenslotte thuis !

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bambie,

ben benieuwd of je al een mooie bh kunt vinden die goed past.

Merk jij nou snel verandering aan je borsten? Bij mij zitten ze nu heel hoog naar mijn idee.

Goed van je dat je het nu al alleen kan thuis.

Hopen dat de kleine man het niet te moeilijk maakt voor je.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roline,

Gefeliciteerd met je boobs! Ik hoop dat je snel hersteld.

Vreselijk he op je rug slapen? ik ben nu 4 dagen po en ik kan nu wel een beetje naar mijn zij draaien.

En ik heb ook twee kleine kinderen. 1 van bijna 4 dus dat is geen probleem maaar de ander is 18 maanden en die snapt er niks van dat mama hemniet kan tillen.

Maar goed mijn man is thuis en ik heb hulp van familie.

Nou veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.