Ga naar inhoud

Roline : 10 januari 2011 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey,

Ik ben 27 jaar en trotse mama van een mooie dochter van ruim 7 maanden.

Ik heb altijd al een hekel gehad aan mijn kleine borsten, maar stiekem gehoopt dat ze na mijn zwangerschap misschien wat groter zouden blijven.

Maar hellaas, inmiddels heb ik mijn oude, vertrouwde cup A weer terug. :23:

Dus heb ik nu de stap gezet om er eindelijk wat aan te gaan doen.

Ik ben afgelopen zaterdag voor het eerst op consult gegaan bij Dr Laban, in de Bergman kliniek in Bilthoven.

Ik heb daar een heel fijn gesprek gehad.

Ik zou van cup A naar een volle C cup kunnen, gaf hij aan. :1big_boobs:

En de siliconen zouden dan half onder de borstspier geplaatst worden, dus dual plane.

Dit omdat ik zelf zo goed als geen vetweefsel heb.

Ik zou het liefst die dag gelijk onder het mes gaan, zo enthousiast ben ik!

Ik heb gisteren gebeld voor een afspraak en het is 10 januari geworden.

Dat moest ook wel ivm mijn werk.

Dus nu aftellen, maar ik ben eigenlijk zo ongeduldig!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Loes,

ik krijg 350 CC en 375 CC. Mijn borsten zijn ongelijk qua maat, vandaar...

Ik twijfel soms nog wel over de maat, of ik niet toch liever een D cup wil...

Heb jij ook een goed consult gesprek gehad? Hoeveel CC krijg jij? En welke maat heb je nu?

4 april duurt nog wel even, heb je daar bewust voor gekozen om nog een paar maanden te wachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Loes,

ik krijg 350 CC en 375 CC. Mijn borsten zijn ongelijk qua maat, vandaar...

Ik twijfel soms nog wel over de maat, of ik niet toch liever een D cup wil...

Heb jij ook een goed consult gesprek gehad? Hoeveel CC krijg jij? En welke maat heb je nu?

4 april duurt nog wel even, heb je daar bewust voor gekozen om nog een paar maanden te wachten?

Mijn consult was erg fijn! Vond het allemaal best spannend maar toen ik er eenmaal was voelde ik me er meteen op mijn gemak!

Ik heb nu een (70)A cup (lengte 1.71 en 56 kg) en dr. Blecourt adviseerde mij 200 tot 250 cc op de borstspier(hij kijkt tijdens operatie wat het mooiste is). Hiermee kom ik uit op een volle B kleine C cup.

Ik twijfel zelf nog wel aan het aantal cc of het niet te weinig is, lastig he! Het liefst zou ik me zo snel mogelijk laten opereren maar ik heb een eenmanszaak dus kan niet zomaar vrij nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat grappig, ik werk ook voor mezelf!

Ik heb wel "zomaar" vrij genomen. Het komt nooit uit om vrij te nemen, dus vandaar...

Ik heb 2 weken vrij, hoe lang ga jij vrij nemen?

Ik heb dat dus ook dat twijfelen over de maat.

Als je het doet, moet je het goed doen toch?

Heb jij nu ook dat je alleen nog maar met borsten bezig bent?

Ik wordt er gek van, ik ben blij als het zover is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat grappig, ik werk ook voor mezelf!

Ik heb wel "zomaar" vrij genomen. Het komt nooit uit om vrij te nemen, dus vandaar...

Ik heb 2 weken vrij, hoe lang ga jij vrij nemen?

Ik heb dat dus ook dat twijfelen over de maat.

Als je het doet, moet je het goed doen toch?

Heb jij nu ook dat je alleen nog maar met borsten bezig bent?

Ik wordt er gek van, ik ben blij als het zover is!

Leuk dat je ook voor jezelf werkt! Ik neem 1.5 week vrij, gelukkig heb ik geen zwaar werk dus ik denk dat het wel moet lukken.

Ik zou graag op een volle C kleine D uitkomen maar dr. Blecourt zei dat er te weinig ruimte is (ben nog vrij jong en heb nog een strakke huid en stevige borsten) en als ik groter ga nemen dat het er onnatuurlijk gaat uitzien.

Ik denk ook alleen maar aan borsten, ik droom er zelfs over :154:. Vandaag voor het laatst een bh gekocht, wat een hell is dat elke bh die ik mooi vind staat voor geen meter. Gelukkig was dit de laatste keer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja dat bh probleem ken ik. Ik koop er ook geen 1 meer.

Maar ik denk inderdaad dat dr Blecourt daar het beste een mening over kan geven. Als hij zegt dat meer niet kan, dan zal dat ook zo zijn...

Bij mij kan er denk ik ook niet meer in, maar ik zeg nog wel even voordat ik onder het mes moet, dat ik liever meer als minder heb! :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is een consult bij een andere pc een optie??

Bij de bergmankliniek zeggen ze nogal gauw dat er niet meer in past..

puur omdat ze daar niet van grote borsten houden..

maar als jij tevreden bent met het aantal cc dan moet je er voor gaan.. :)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben op zich wel tevreden, maar volgens mij ga je altijd weer twijfelen na een consult.

Ik lees vaak dat meiden na hun borstvergroting vinden dat er wel meer in had gemogen. Dat wil ik graag voorkomen.

Maar het moet natuurlijk nog wel in verhouding zijn met de rest van mijn lichaam.

Ik neem aan dat Dr Laban een eerlijk advies geeft en ik denk dat een volle C toch best aardig is.

Maar het blijft lastig.. Ik ben bang dat ik blijf twijfelen tot ze er in zitten. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja erg is dat he...

veel meiden vinden achteraf dat ze wat groter hadden moeten nemen

zelf heb ik het ook... vind ze prachtig, maar volgende keer ga ik toch echt voor een maatje meer

maar je hebt nog even de tijd om er overna te denken he.. :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had even naar je foto's gekeken in de galerij, maar ze zijn echt mooi geworden zeg!

Maar ja, jij bent natuurlijk alweer aan die maat gewend, en dan is een maatje meer natuurlijk ook weer leuk! :1big_boobs:

Maar goed, ik ga er inderdaad nog even over denken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het met je? Ook al je papieren gekregen van Bergman gehad? Heb de eerste aanbetaling gedaan dus nu is het echt definitief :) Twijfel je nog over de grootte? Ik heb dat ook hoor. Zit steeds op internet te kijken. Ben soms bang dat het niet te groot is :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roline,

Zat even je topic te lezen en wat fijn dat je de 10de wordt geopereerd. Ik denk dat je met 350 cc een mooie cup krijgt. Spannend he allemaal.

Ik wordt zelf de 7de van januari geholpen. Nog even de feestdagen door en we beginnen het nieuwe jaar met mooie boobs.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Eevie,

Ik heb nog geen papieren ontvangen. Had ze eigenlijk wel al verwacht.

Maar goed, ze zullen vast wel komen binnenkort.

Ik zit inderdaad ook telkens foto's op internet te kijken.

Lastig he, ik ben juist bang dat ze te klein zijn achteraf.

Vindt jij ook de tijd zo langzaam gaan nu je een afspraak hebt. Elke dag lijkt ineens veel langer te duren...

Hoi Jayro,

wat leuk dat je ook in januari aan de beurt bent!

Een goed begin van 2011. :1bouncingboobs:

Hoeveel cc krijg jij?

En waar laat jij het doen?

Hoi mii18,

Geen dank hoor!

En jij bedankt voor het succes wensen, komt vast goed. :141:

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roline,

Ik kan me voorstellen dat het voor jouw gevoel nog te lang duurt liever vandaag nog :38:

Bij mij is het nog maar 2 dagen geleden maar voel al wel dat het elke dag beter gaat.

Ja ben heel blij met het resultaat er is 400 cc ingegaan en ik zal hoogstwaarschijnlijk uit komen op een D of grote C.

Liefs Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mirjam,

Kun je wel een beetje slapen?

Heb je ook dual plane gehad?

Ik hoop ook op een grote C uit te komen. Hopen dat dat lukt met 350cc, want ik heb nu een kleine A cup.

Maar ja, maar vertrouwen op dr Laban.

Veel succes met herstellen!

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roline,

De eerste nacht in het ziekenhuis denk ik 2 uur geslapen en vannacht denk ik 3 uur ben er om 02.15 uur uit gegaan en om 07.00 uur weer naar bed gegaan en heb weer 3 uur geslapen dus YESSS heb voor mijn gevoel goed geslapen ik ben daar echt van opgeknapt.

Nee heb ronde achter de spier.

Ik heb net voor de grap mijn bikini gepast waar het bovenstukje te groot was en die is nu te klein :43:

Ja heb ik ook gedaan gewoon mijn pc vertrouwen had een foto meegenomen naar mijn pc van boobies die ik heel mooi vind en hij zei wel wat groot maar gaat wel lukken.

Liefs Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moest dus wel een nacht blijven in het ziekenhuis. Was daar een reden voor?

Phoe, zo weinig slaap, ik geniet nu nog maar even van het lekker slapen.

Maar goed, het is voor het goede doel, echt leuk dat je bikinitop nu te klein is, dat is een goed teken! :1:

Ik hoop dat je snel opknapt en lekkerder kan gaan slapen! :100:

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee was geen reden toe gewoon ter observatie andere dag mocht ik al weer naar huis....ja en dat slapen gaat nu slecht maar dat zal hoop ik elke dag beter worden.

Ja goed he van die bikini schrok er eigenlijk zelf van had ik niet verwacht maar ben er wel heeeeel blij mee.

Ja van dat slapen hoop ik ook.

Liefs Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eevie,

het gaat goed, en met jou?

Ik heb vorige week de papieren ontvangen en inmiddels ook de aanbetaling gedaan.

Alles staat dus nu vast! :D

Het komt nu ook wel echt dichtbij, voor mij nog 3,5 week, voor jou nog maar 3 weken!

Spannend he!

Heb jij ook alle medicijnen al opgehaald?

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.