Ga naar inhoud

Bnice : 4 januari 2018 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Gast Bnice

Aanbevolen berichten

Op ‎26‎-‎1‎-‎2018 om 19:14 zei Monstrea:

@Bnice Ik ben lang, dus ga er van uit dat ik het kan hebben en de pc het juiste advies geeft. Ik heb wel aangegeven dat ik nu eindelijke mooie rondingen in mijn kleding wil. Met het passen nog maar even checken hihi. Niet dat hij dacht o, daar moeten meloenen in. Hihi. Nee gekheid. Het kon zo prima, dus vertrouw daar op. 

 

Mag ik je foto zien? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Monstrea:

Wauw wat een mooie boezem!! Dit is toch geen 240? 

 

Bedankt!!

ja echt 245 cc voor de spier! wel mentor coh 3 en medium profies,  en wel iets breder gedaan omdat ik van mezelf de tepels best ver uit elkaar had staan. was bang dat ik anders zo grote tussen spleet kreeg! nou moet zeggen het is echt goed gelukt!  Daarom bedoelde ik ook.. in de kleren mocht het wel wat groter.. maar zo naakt denk ik groot zat! anders komen ze nog meer er uitsteken naast mn lichaam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna 4 weken po! As donderdag ga ik mij eens laten opmeten.. Ben erg benieuwd! 

Verder gaat het heel goed met me, alleen mijn tepels zijn nog overgevoelig!! 

Hopelijk trekt dat nog bij.. 

Ben er echt heel erg blij mee en laat de zomer maar komen!:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donderdag ben ik bij livera geweest en mijn maat is nu 70D!! :) super gaaf! Dat met "maar" 245cc.

Verder gaat mijn herstel super goed en nauwelijks pijn meer.. alleen mijn tepels zijn onzettend gevoelig nog steeds...  nu 4.5 week po.. zou dit nog overgaan??? 

Over 2 weken mag ik weer proberen te paardrijden.. dat vind ik wel spannend, heb al een goede sport bh gekocht!

 

Tot zover mijn update 4.5 week po

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
20 minuten geleden zei jewelke:

@Bnice hoe gaat het nu met je? Heb jij nog altijd last van gevoelige tepels of valt het al beter mee? Ik word er soms gek van en hoop toch dat het snel overgaat:wacko:

Hee!  Gaat goed hier!! De tepels nog wel gevoelig maar een stuk minder al!!! Heel Fijn!! Als de straal van de douche erop komt geeft het nog wel een behoorlijke stroom schok :)

Ook met de ongesteldheid had ik er ook nog meer last van. Miss dat dat altijd welzal blijven...

Hopelijk wordt het bij jou vanaf nu ook gauw een stuk minder gevoelig!!

Kun je een beetje wennen aan je boobies?

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Bnice:

Hee!  Gaat goed hier!! De tepels nog wel gevoelig maar een stuk minder al!!! Heel Fijn!! Als de straal van de douche erop komt geeft het nog wel een behoorlijke stroom schok :)

Ook met de ongesteldheid had ik er ook nog meer last van. Miss dat dat altijd welzal blijven...

Hopelijk wordt het bij jou vanaf nu ook gauw een stuk minder gevoelig!!

Kun je een beetje wennen aan je boobies?

Xxxx

Dat is goed nieuws dat het toch al minder gevoelig is! Het is inderdaad wennen.. en door de gevoeligheid is het soms moeilijk maar dat zal dan ook wel beteren binnen enkele weken.. Dat van die douche is hier ook zo, ik laat het water eerst op mn handen komen als afdakje zeg maar dus niet rechtstreeks erop :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Update! Half jaar PO!!

 

Wat gaat de tijd toch mega snel, nu alweer half jaar PO.. Het is allemaal erg vlot verlopen en weinig last of ongemakken! Alleen maar positief! Al hadden ze wel een tikkie groter mogen zijn :) 

De littekens zitten nog steeds wel 1,5 cm boven de plooi, daar maak ik me nog wel eens druk om..

Al heb ik net de oude foto's even bekeken en met 4 weken po zag het er precies het zelfde uit als nu..

Dus dan zijn ze in ieder geval niet erger geworden of te veel gezakt! 

Maar houd het wel in de gaten of het niet verder gaat.

Verder heb ik 3 nieuwe goede bikini s gekocht en ben er super blij mee dat ik eindelijk nu borsten heb!

Hopelijk blijft het jaren zo goed gaan!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.