Ga naar inhoud

foto's 350cc mp en 375cc hp


Gast smmrd

Aanbevolen berichten

Lieve mensen,

 

maandag is het zover... en ik vind het echt mega spannend.

Heb alleen een hele grote issue wat betreft de maat.

mensen in mn omgeving worden gek van me volgens mij want het is tiet voor en tiet na.. 

 

ik weet ergens dat je eigenlijk niet kan vergelijken met andere als het om foto's gaat maar toch wil ik vragen

voor de mensen die 350cc mp en 375cc hp hebben om een kijkje te mogen nemen in jullie album..

ik weet het gewoon niet

 

laatste consult zei ze .. 350cc mp is heel subtiel, ga uit van een subtiele c, 375cc hp is meer sexy, voller en groter.. 

ze zou me zelf en de arts 350cc mp aanraden.. de breedte heb ik gewoon nodig en aangezien ik aangaf absoluut niet te groot wil is dit goed..

 

normaal kan ik altijd visualiseren als mensen me vertellen hoe en wat.. maar als het hierom gaat kan ik dat gewoon niet vandaar mn vraag naar jullie foto's 

 

alvast bedanktttt!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke cupmaat heb je nu van jezelf?

Hoe lang ben je? Gewicht ?

Het mooiste vind ik zelf altijd als het om verhouding met je eigen lichaam is.

 

Ik kan je niet helpen aan foto's van 350 of 375 cc.

Ik heb zelf 325 cc HP van mentor.

Ik had zelf voorheen een cupmaat 75B /70C.

Nu heb ik 75D/70E.

Maar ze ogen als een volle C/ kleine D cup.

Ik ben zelf 1.70 m en 58 kg.

Ik was zelf heel bang dat het te groot zou worden... Maar na 3 maanden po  had ik al wel zoiets van: ik had makkelijk voor 350/375 cc kunnen gaan.

Het went erg snel!

In het begin schrik je enorm na de operatie want dan heb je echt een paar koplampen, maar ze slinken vrij snel. 

Suc6  met je keuze.

Mocht je foto's willen zien dan kan ik je evt toevoegen aan mijn album. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@smmrd Hi, die twijfels altijd zo kort voor je datum... heeft 99% hier last van :45: 

 

Maar goed, je zegt het zelf, vergelijken is lastig met anderen en eerlijk gezegd wordt je daar ook niet veel wijzer van. Ga je ook niet verder helpen met twijfelen maar wellicht helpt deze tip en kan je het overleggen met je PC. Het grote verschil zit hem meer in je profile(=hoever ze naar voren staan)

 

Als je een push-up draagt dan maak je daar een foto van en, vergelijk je het met je sessiefoto van je consult ( voorzicht en zijaanzicht) en kijk je of je tevreden bent. Zowel de mp als hp variant. Vraag dan ook aan je Pc of het resultaat van je push-up overeenkomt met je huidige protheses ( als je tenminste hiermee tevreden bent want misschien wel je wel meer dan je push-up effect). Misschien helpt dit iets meer bij het visualiseren van je keuze :) 

 

In ieder geval niet met twijfels je operatie ingaan maar nogmaals overleggen met je PC zodat je de goed en weloverwogen je keuze maakt. Desnoods stuur je een voorbeeld foto per mail naar je PC en vraag je het nogmaals!!

 

Goodluck as maandag !!

xx

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.