Ga naar inhoud

MiepC : 20 april 2009


Gast MiepC

Aanbevolen berichten

Gast Daantje87

Hai Miep,

Fijn dat het goed met je gaat, balen wel dat het toch voor jouw gevoel nog te groot is uitgevallen, ik hoop dat de nekklachten snel minder worden!

Ga lekker wandelen, zeker met dit mooie weer, een stukje wandelen na het eten ofzo, met dit weer is dat heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast niiietje

ja dat jeuken had ik inderdaad ook laatst...lees maar in mijn topic.

maar puur alleen de tepels en dan die waar nu nog geen gevoel inzit

achja het is natuurlijk nog steeds herstellende daarbinnen in.

maak er maar een wat rustige zomer van miep dan komt het goed meis............... :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daantje,

mooi weer? Hier niet hoor. Maar ik wandel wel. Zelfs af en toe met een flinke bui (kan het niet laten dit moesten ik even corrigeren, een bij dan ben je pas echt gek in het hoofd) over mijn hoofd.

Ik ga zo 's kijken of ik de wii fit kan afstoffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

een bij over je hoofd .....????????????hahahaha als ie maar niet prikt hahahahahaha

maar je zal wel bui bedoelen.

het weer is hier wel aardig, bewolkt en zonnig soms.

de wind is wel fris dus niet lekker weer om buiten te zitten............maar nog 4 weekjes....en dan............aan de costa!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Zwolle is het wel erg wisselvallig, de ene keer een dikke bui en dan is het koud, en geen minuutje later schijnt de zon en is het ineens dik 20 graden. Vind het wel errug irritant! :144:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraag tussendoor aan iedereen.

Wat vinden de mannen van de nieuwe borsten???

Missen ze de oude, of zijn ze wel content met de nieuwe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn man vindt ze mooi,

maar de oude vondt hij ook mooi, tuurlijk zit er nu meer vorm in.......

Hij is blij voor mij en heeft me gesteund in mn beslissing!

eerst mocht hij er in het begin niet aan komen en dan deed hij net alsof hij ze aanraakte. kreeg ik toch weer kippevel

en nu kan hij er niet van afblijven!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man vindt mijn borsten ook mooi, maar hijw as ook tevreden met de big ones. Toen ik nog niet geopereerd was dacht ik dat mijn man er niet helemaal achter stond, maar hjij heeft me wel gesteund.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ik heb geen relatie meer, en ik weet niet of ik de operatie wel gedaan had als ik nog een relatie zou hebben gehad.. Dus misschien toch wel goed dat hij me destijds dumpte ;) Het lijkt me wel eng om een nieuwe relatie aan te gaan, maar ook wel weer leuk! Als het op mn pad komt hè... We zien t allemaal wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

mijn man vind ze ook wel mooi hoor, das ook nooit zo'n grote borstenfan geweest.

hij heeft me ook echt gestimuleerd om de knoop door te hakken.

maar omdat de littekens nog wel aardig gevoelig zijn vind ik het nog niet echt prettig voelen als ie eraan zit :blush:

maar dat komt wel goed, ik vind het ook nog wel vreemd voelen hoor die littekens .

nouja ook weer niet pijnlijk maar niet echt lekker.....tja hoe leg je zoiets uit....

hebben jullie dat ook??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

Mijn man was met de oude tevreden,maar met de nieuwe ook.

Hij zegt wel ze zijn veel mooier.

In het begin waren ze bij gevoelloos,maar dat is gelukkig wel terug gekomen,het heeft wel langgeduurd.

,maar volgens het ziekenhuis duurt dat ook weer lang,want de pezen moeten weer groeien en dat heeft zijn tijd nodig.

dus weer het vieze woord geduld hebben

groetjes grummel

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je wat nu zo maf is,ik loop thuis soms in t-shirtjes zonder bh eronder. En ik ben niet eens bang dat er iemand voor de deur staat, en me dan zo zal zien. Dat had ik eerder wel.. Dus hield ik ook in huis altijd een bh aan, maar soms is het zo lekker zo zonder bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja dat word lekker binnekort in spanje.....lekker zonder iets onder het hemdje zomaar spontaan naar buiten....hahahaha.

en het staat ook nog goed.......... :106: en dat op mijn 43e :131::125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah, dat doe je dan wel goed Nietje ;).

Ik heb nu ook geen vriend maar heb het er wel met m'n ex over gehad.... Hij vindt het onzin, maar goed, zijn mening doet er lekker niet toe :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

alles is goed met de meisjes.

Heb wel dat er iets trekt in de linkerborst, net of er een draad loopt of zo, denkd at het een bleodvat is, volgende weke ga ik dan ook even bellen, want soms doet het gewoon zeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mariaanne ik zie nu ook dat je flink aan het afvallen bent, wat goed zeg, toppie hooor.

Ik heb er in de vakantie twee bij gegeten die moeten er ook weer af, maar dta gaat gewoon lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik vind het eigenlijk helemaal niet anders, of je moet bedoelen, dat ik niet voor uit te branden was, terwijl dat ik dat andere jaren wel ben. Maar mijn boops zelf zorgde niet voor verschil.

Eerlijk gezegd dames heb ik niet het idee dat mijn schouders en nek nou zo ontzettend veel baat hebben bij de borstverkleining, en laten we eerlijk zijn, daar was het me toch wel om te doen. Tuurlijk mooie stevige borsten die niet hangen is ook heerlijk, maar de pijn was toch de hoofdreden.

Had het er ook nog over met de arts in opleiding die in het UMCG een biopten afnam (in het kader van ik stel mijn lichaam nu al ter beschikking aan de wetenschap), dat ik het verschil eigenlijk nihil vind. En hij zei toen, maar er is wel bijna een kilo af, da's toch best veel.

En het hardlopen waar ik zo naar uitkeek, heb ik ook nog niet gedaan, mis er nog steeds alle enerie voor, en bij mijn linkerborst trekt nog iets, dus dat laten schudden lijkt me niet zo lekker. Hoop dat ik dat ooit wel kan gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hai Miep!

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!

Jammer dat je het verschil nog niet zo goed kunt voelen, er is idd wel een behoorlijk stuk af, maar misschien had er dan toch meer afgemoeten?

Dat hardlopen komt ooit goed (het magische woord: geduld), daar vertrouw ik op!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.