Ga naar inhoud

MiepC : 20 april 2009


Gast MiepC

Aanbevolen berichten

Gast mariannev

He Miep,

Inderdaad lekker aan het afvallen.

Ik had er met mijn vakantie ook twee aangegeten, maar die zijn er gelukkig na 3 weken alweer af :101:

Ik ben ook weer begonnen met sporten, oa Zumba (erg leuk overigens) en callenetics en fitness. Hoop dat ik tegen de tijd dat ik de bvk onderga 70 kg ben. Het liefst nog minder :126:

Lijkt me inderdaad met hardlopen niet lekker voor je borsten. Ik denk dat dat pas weer na een hele tijd kan.

Wel een ontzettend balen zeg dat je nog zo'n last hebt van je schouders. Hopen dat het met de tijd toch nog wat minder word.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Miep,

Balen dat je nog steeds niet lekker kan hardlopen enzo :S...

Er mag dan natuurlijk wel een stuk af zijn, maar 75E is nog steeds redelijk groot....

Maar misschien dat je lichaam er nog aan moet wennen? Of dat je houding nog verbeterd moet worden? Misschien dat het dan wel beter gaat......?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben qua energie niveau nog steeds mijn oude ikje niet.

Waar ik eerder lekker door kon razen zie ik nu alleen maar bergen waar ik moeilijk tegenop kom.

Door het niet trainen van mijn nekspieren sinds de operatie wordt mijn hypermobiliteit in de nek weer een steeds groter probleem.

Vandaag ben ik na een vakantie van drie weken weer aan het werk gegaan. En met flinke hoofdpijn thuisgekomen.

Kortom Miepje voelt zich behoorlijk zielig.

En daar kan ik zo slecht tegen.

Hoe kom ik uit deze negatieve spiraal?

Ja inderdaad door gewoon weer te doen, en dat was ik vandaag ook echt van plan, maar met hoofdpijn te gaan sporten staat me zo tegen.

Toch wil ik deze week één keer naar de sportschool. gewoon weer een keer gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hoe was het verder op je werk Miep? Ging dat wel goed voor jouw gevoel?

Kun je niet met iemand samen gaan sporten? Misschien scheelt dat wel, dat iemand je 'meesleurt' ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miep,

Als je nog wil gaan hardlopen.... In september starten er door heel het land allerlei hardloopcursussen zie -> http://starttorun.atletiekunie.nl/

Dan heb je nog even tijd om te herstellen en leer je gelijk mensen kennen die ook (startende) hardlopers zijn ;).

Denk dat ik het ook wel ga doen, maar dan hier in de buurt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey Setteh wat een goed plan! Ik ken het idd al wel, mijn ex heeft er een keer aan meegedaan. Is wel even een fijn opstapje om toch wat te ondernemen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

he wat jammer nou, mijn plaatsie staat er niet bij, en om nou kilometers te gaan rijden...

Was anders wel een idee geweest.

Op mijn werk ben ik toch vooral bezig geweest met mail wegwerken en diverse opdrachten inplannen voor mezelf.

Verder heb ik flink wat afspraken gemaakt met mensen in de organisatie zodat ik die opdrachten kan uitvoeren.

Straks weer aan het werk, en ik ga op de fiets dus dit keer wel wat beweging

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat fietsen, daar heb ik het nog niet zo op. De gemeente vond het een paar jaren geleden een aardig plan om een aantal straten met kinderkopjes te plaveien. Uitgerekend in de buurt waar ik werk. Zelfs zonder bvk geen lolletje om hier te fietsen.

Altijd mannen die dat soort dingen bedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dayt ik het nu niet op fietsen of wat dan ook heb ligt niet aan mijn borsten, maar aan mijn enorme luiheid op dit moment, kan me gewoon nergens toe zetten.

Mijn operatie is nu ruim 3 maanden geleden, en eigenlijk kan ik alles wel weer doen, maar af en toe heb ik wel nog een trekkend gevoel.

Maar oh dat hoofd en dat lage energieniveau.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miep, misschien moet je jezelf er gewoon even overheen zetten? Dat is met sporten toch ook altijd zo. De eerste stap is het ergste, maar zodra je je goed voelt gaat alles vanzelf. Waarschijnlijk is dat nu ook zo. Als je eenmaal bezig bent zal het vast beter gaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat weet ik, maar pfffff kan de moed en nergie echt niet vinden. Nog één dag en dan zit de eerste werkweek er weer op.

Volgende week vrijdagmiddag had ik vrijgeplnad, ivm het ophalen van mijn dochter van een zwemkamp, maar nu wordt ze opgehaald door de ouders van een clubgenootje, dus ik heb me nu al voorgenomen dan naar de sportschool te gaan.

En ik heb het er met onze teamcoach over gehad dat ik na de zomervakantie op vrijdag een uurtje minder werk, en op de dagen er voor ergens een uurtje meer zodat ik op vrijdagochtend voor het werk even kan gaan sporten. Hij vond het een geweldig goed idee en zei gewoon doen, niet meer over nadenken.

Dus de plannen zijn er wel al.

Morgen ga ik weer even naar de huisarts.

Nog even wat dingen voorleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Fijn dat je de steun hebt van je teamcoach, dat kan misschien net dat ene zetje zijn die je nodig hebt?

Sterkte morgen bij de huisarts!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou de huisarts en ik zijn tot de conclusie gekomen dat ik emotioneel overbelast ben. Het resultaat van 10 jaar doordenderen en wat dingen die op dit moment spelen. Depressief vindt hij me beslist niet, maar ik moet wel even met wat dingen aan de slag, en ik heb nu tijdelijk wat pilletjes om de emoties wat onder controle te krijgen.

Heb nu voor me zelf besloten om mijn studie te laten voor wat het is. Ik wilde in september beginnen met de tweede module van mijn MBA, maar ook al is het met pijn in mijn hart, want ik wilde dit al zo lang, maar ik moet het gewoon niet doen.

Ik wil in plaats van dat iets in de hobbysfeer gaan oppakken. Heb wel ideeën, maar beslis niet even nu.

Ik heb ook weer even een nieuw tubetje siliconengel gevraagd. Had ik voorgeschreven gekregen van de pc, omdat de uiteinde van de littekens wat vurig bleven. Maar goed dat is iets wat ze niet even op voorraad hebben, dus dat wordt besteld door de apotheek. Volgende week even ophalen.

Morgen brengen we mijn dochter A naar mijn ouders op de boot, dochter F wordt dan weer mee teruggenomen, die is daar nu, en die brengen we maandagochtend naar haar zwemkamp. Volgende week hebben we dan alleen de pukjes thuis, dat zal stil zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miep,

Oh oh, emotioneel overbelast is niet zo best. Ik kan er over meepraten.....

Ik zou dan idd ff gewoon een hobby oppakken en dan eventueel later aan de studie beginnen. Het is wel nodig dat je ook gewoon lekker ontspant af en toe en even je zinnen kan verzetten ;).

En het is natuurlijk ook wel fijn dat er volgende week even 2 kinderen minder in huis zijn...

Sterkte ermee en pas goed op jezelf ;).

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeyyy miepie.

wat vervelend dat het nog niet wil vlotten met je zeg.

echt balen hoor!

en nee daar heb je het nou niet voor gedaan.

de bedoeling is om er beter van te worden en dan heb je dit.

en een E is opzich geen punt maar als je je klachten inderdaad nog steeds heb dan is dat knap kloten(excuses) natuurlijk.

eigenlijk is het blijkbaar toch niet haalbaar om een B ofzo ervan te maken.ik had dus de F te pakken en heb nu ook nog een D, wel een kleine D maar toch.....

ik hoop van harte dat je je snel weer wat sterker gaat voelen hoor meid !!

sterkte voor eerst in ieder geval!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja en vandaag evens tiekem een Sapph gepast, en de F zat geweldig. Was zo gefrustreerd heb 'm snel teruggehangen.

Ach heb ook eigenlijk eerst niets nodig. Dus maar goed ook.

Dame, ik heb vandaag wel iets anders gekocht. een naaimachine. Jaja deze burgertrut gaat leren naaien. Het is een tweedehansje, maar wel een goeie tweedehands. Ik heb me opgegeven voor een naaicursus van de LOI, en met af en toe wat hulp van mijn moeder, moet het toch gaan lukken, om vande twee linkerhandren, twee rechterhanden te maken, of een linker- en een rechterhand, is ook goed.

In ieder geval hoop ik met een paar maandjes, wat broeken voor mijn kleine knul te kunnen naaien, omvang maat 80, lengte met 98, tja da's niet te koop.

Dus dat leek me nou eens handig. Wil dit eigenlijk al zo lang leren, en nu gaat het er gewoon van komen.

Enne er zit ook een cursus patroontekenen bij. Lijkt me ook zo leuk voor mijn oudste dochter, die is altijd kleding aan het tekenen. Dus we hebben afgesproken, dat als ik er een beetje klaar mee ben, met de cursus, dan kan zij van start.

Nou dat was dan mijn bijdrage weer voor vandaag. Ga zo even bakkie thee maken.

(ben vamiddag kind- en manloos, dus heb het rijk voor mezelf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh wat frustrerend, dat de F zo goed zat, *zucht* laten we het er maar op houden dat alle bh-modellen verschillend vallen...

Wat goed van je dat je je hebt opgegeven voor de naaicursus! Hoop dat je je ei er een beetje in kwijt kunt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

da's helemaal waar. Ze staan netjes vooruit, en het zal wel aan het model liggen. Probleem zit 'm natuurlijk wel een beetje in de breedte van de borsten. Die bepalen toch de cup wel.

Nou ja hoe dan ook het scheelt toch een kilo, en anders toch gewoon een tweede bvk :84::D

Hihihi moet er niet aan denken. Hooguit wat vethoopjes aan de zijkant weg, dat zou wel mogen, die komen nu boven de zijkanten van de b's uit. En da's niet zo mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miep,

Dat is balen een F, maar inderdaad laten we eerlijk wezen er is wel een kilo af en zoals Vimo zegt ze staan wel mooi rechtop.

Maar ik begrijp heel goed dat het je daar natuurlijk niet om te doen was.

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe je meisjes er nu uitzien.

Ga je nog een keer foto's plaatsen?

Of heb je nog geen fototoestel?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miep,

Wat leuk dat je een naaicursus gaat doen! Dat is wel wat anders dan die MBA hihi.

Balen trouwens dat je nu nog gewoon een Fcup aan kunt, maar wat de anderen ook al zeggen. Ze staan nu inmiddels wel mooi recht vooruit ;).

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt wel iets anders, maar ach dan maar even de ambitie voor nu bijstellen.

Vandaag ben ik alleen thuis, wat zeg ik, ik ben de hele nacht alleen, en dan nog een avond en nog een nacht en dan vrijdag druppelen ze één voor één weer binnen. (overdag ben ik aan het werk, danmerk ik het niet zo)

Eerst A die vrijdagmiddag komt dan van opa en oma. Ze is lekker mee varen.

Dan F, zij is nu op zwemkamp en komt vrijdagavond thuis, natuurlijk bek- en bekaf....

Vrijdagavond of zaterdagochtend (afhankelijk van het weer) komt mijn man met puk en uk thuis. Zij zijn nu op de boerderij van mijn schoonouders. Manlief op de combine, en kiddies houden oma bezig.

Weet je eigenlijk vind ik het heerlijk even tijd voor mezelf. Even niet alert hoeven zijn, even wegdwalen met mijn gedachten, lekker de boel ordenen of gewoon helemaal niets. Zo meteen ga ik met een grote bak thee de tuin in. Genieten van mezelf als gezelschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.