Ga naar inhoud

tips met kleine kinderen


Aanbevolen berichten

Na een halfjaar wachten is het eindelijk 6 januari zover en word ik geopereerd door dr. Schellekens in kliniek bosch en duin. 

Ik krijg 375 cc high profile mentor proteses..

 

alleen waar ik zo enorm tegen op kijk is mn herstel!

en dan vooral met de zorg voor mn 2 meiden van 4 en 2 jaar

 

hoe deden jullie dat hebben jullie tips voor mij?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Xfrouwkje

 

Gefeliciteerd met je datum :) Nog effe en dan ben je aan de beurt!!

 

Heb je de zoekbalk geprobeerd en dan het menu op discussies geplaatst? Komen zat topics uit

effe zoeken op .. tips advies borstvergroting kids... Hele pagina's met adviezen tot en met recepten haha

Pak maar pen en papier erbij :P 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-12-2017 om 22:33 zei Xfrouwkje:

Na een halfjaar wachten is het eindelijk 6 januari zover en word ik geopereerd door dr. Schellekens in kliniek bosch en duin. 

Ik krijg 375 cc high profile mentor proteses..

 

alleen waar ik zo enorm tegen op kijk is mn herstel!

en dan vooral met de zorg voor mn 2 meiden van 4 en 2 jaar

 

hoe deden jullie dat hebben jullie tips voor mij?

 

Mijn meiden hebben precies dezelfde leeftijd. Mijn oudste kan redelijk veel zelf, soms helpen met kleine dingen maar dat kon ik al heel snel. Die van twee kan als het moet veel meer dan je denkt. Trap zelf op, naar beneden kon ze ook op haar billen. Wilde ze dit niet dan ging ik samen met haar zittend naar beneden. Ik heb heel veel hulp gehad tijdens bedtijden, mijn moeder was er veel en een vriendin die bij mij in de straat hielp ook zo nu en dan. Is het zo dat je dan toch moet tillen hou dan goed je armen in je zij zodat je de kracht uit je onderarmen haalt. 

 

Succes maandag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Xfrouwkje

Spannend morgen is het zover. Hoe voel jeje ben je zenuwachtig?? 

ik wordt maandag geholpen en heb een zoontje van bijna 4 en een dochtertje van 1,5. 

Me zoontje redt zich wel. Me man is de eerste week thuis. en als het echt nodig is dan blijft die wat langer thuis.

Heel veel sterkte morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Linmiy:

@Xfrouwkje

Spannend morgen is het zover. Hoe voel jeje ben je zenuwachtig?? 

ik wordt maandag geholpen en heb een zoontje van bijna 4 en een dochtertje van 1,5. 

Me zoontje redt zich wel. Me man is de eerste week thuis. en als het echt nodig is dan blijft die wat langer thuis.

Heel veel sterkte morgen

Ik ben mega zenuwachtig ben het hele huis aan het schrobben tegen de spanning. Krijg geen hap door mijn keel haha. Mijn vriend is de eerste week ook veel thuis gelukkig en de oudste zit op school. Hoop alleen dat de jongste draak nergens op klimt dat doet ze namenlijk regelmatig en ik kan haar er niet af tillen. We zullen zien hoe het gaat!! 

 

Jij succes maandag! Schiet op!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Xfrouwkje:

Ik ben mega zenuwachtig ben het hele huis aan het schrobben tegen de spanning. Krijg geen hap door mijn keel haha. Mijn vriend is de eerste week ook veel thuis gelukkig en de oudste zit op school. Hoop alleen dat de jongste draak nergens op klimt dat doet ze namenlijk regelmatig en ik kan haar er niet af tillen. We zullen zien hoe het gaat!! 

 

Jij succes maandag! Schiet op!!

Hoeveel cc krijg je en waar laat je het doen?? 

Meel lekker dat die oudste op school zit. Ik zat ook zo te twijfelen wanneer ik het zou moeten doen. Maar nu zit de oude nog een dag op de opvang en 2dagdelen psz en 2 dagen zitten ze bij opa en oma. Dus ben 2 dagen alleen met ze maar dat moet wel lukken denk ik. Geen idee hoe de jongste erop reageert. Ik wens je heeel veeel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.