Ga naar inhoud

Welliej : 22 december 2017 : Dr. Wehrens : HMC Bronovo/Anthoniushove


Aanbevolen berichten

Hi Ladies!

 

Ergens in de tram hoorde ik over vergoeding voor borstvergroting en door te googelen kwam ik op jullie site terecht. Dus na drie dagen lezen heb ik mij aangemeld.

Ik ben 27 jaar, moeder van twee prachtige kids van 4 en 6 jaar en woon in Den Haag.

Al sinds mijn 16e merk ik dat ik minder borst heb dan mijn leeftijdsgenoten. En nooit is dat echt veranderd. Mijn moeder (met cup E) bleef volhouden dat het wel goed kwam als ik kids zou krijgen. En toen was het zover. Op mijn 21e beviel ik van mijn dochter. Wauw, na de bevalling had ik een grote volle cup C. Wat voelde dat goed, ondanks de zwangerschapskilo's heb ik mij nog nooit zo vrouw gevoeld als toen. Ik gaf geen borstvoeding en toen mijn melk stopte, viel ik weer terug naar een cupje niks. Met stretchmarks dit keer. AFSCHUWELIJK.

Goed, bij kindje 2 dan. Tweede zwangerschap verliep vlekkeloos, behalve de 'beloofde' borstgroei. Ik kreeg niet eens melk! Oh wat baalde ik zeg.

 

En nu, 4 jaar later ga ik proberen en hopen dat ik minder dan 1 cm klier heb (en geen borstplooi natuurlijk). Ik heb nog nooit zo erg geduimt dat ik geen borsten heb. Morgen afspraak bij de huisarts voor een doorverwijzing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ladies!

Waar de meeste meiden dromen van een bruiloft, prinses worden of wat dan ook.. Droom ik van boobies. Al 20 jaar (ik ben 27) en 2 kindjes later wacht ik op een voorgevel. Nu met die nieuwe regelgeving is er een miniscuul lichtpuntje aan het eind van de tunnel. 

Vandaag heb ik de borstenecho gehad in het ziekenhuis. De radiologe wist precies wat ze moest doen en heeft een perfecte meting uitgevoerd (alles onder de 10 mm)! En donderdag is het zover!

eerste consult bij de bergman kliniek.

 

ik sta zooooo te stuiteren en kan haast niet met de spanning omgaan. Ik zit in een super lastig parket (alleenstaande moeder, lastige ex, ingewikkelde woonsituatie, gedoe met financien noem maar op) dus als dit allemaal volgens plan verloopt komt een droom uit die anders never nooit niet uit zou kunnen komen! 

 

Zijn er meiden die ervaring hebben met dr. verduijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hi! Eerder maakte ik bovenstaande topic, maar die mag van mij samengevoegd worden :-)

 

Het verhaal hierboven heeft een flink staartje gehad, maar uiteindelijk is het zover. 

22 december krijg ik mijn boobies! Ik krijg ongeveer 300 CC en kom dan hoogstwaarschijnlijk uit op een grote C. 

Ik ben onwijs zenuwachtig! Maar sta nu wel elke dag topless voor de spiegel met een grote smile afscheid te nemen :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-12-2017 om 07:29 zei Jasmijn_:

Jeeeej wat leuk dat je een datum hebt, gefeliciteerd!! Ik mag zelf ook de 22e :51: jij ook bewust net voor de feestdagen?? En wat voor protheses ga je precies laten zetten?

Oeeeh leuk! Een boobiegeboortedag-genoot! Ik ga je volgen!

 

nou ik krijg het vergoed en dit jaar is mn eigen risico toch al op, en met nieuwe boobies 2018 ingaan leek me wel leuk. Maar het was vooral omdat mijn kids dan 2 volle weken keretvakantie hebben :P

 

en een extra voordeel: ik hoef niks te koken/bakken voor kerst dit jaar hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Welliej:

Oeeeh leuk! Een boobiegeboortedag-genoot! Ik ga je volgen!

 

nou ik krijg het vergoed en dit jaar is mn eigen risico toch al op, en met nieuwe boobies 2018 ingaan leek me wel leuk. Maar het was vooral omdat mijn kids dan 2 volle weken keretvakantie hebben :P

 

en een extra voordeel: ik hoef niks te koken/bakken voor kerst dit jaar hahahaha

 

Wat heerlijk dat je het vergoed krijgt (is met een reden dat weet ik natuurlijk ook wel ;))  haha goed geregeld lijkt me zo, kunnen je kinderen mooi mama even helpen!

 

Haha daar geen zorgen over te moeten maken is ook wel eens fijn toch? Ik heb alle plannen die ik had met kerst afgezegd..  Vier het nu helemaal niet meer, denk niet dat ik daar behoefte aan heb op dat moment :P

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je nu zekerheid hebt! je krijgt boobies!!! ik ben ook de 22ste aan de beurt. misschien vind je het leuk om bij de kerstballenclub te komen? allemaal dames die in december geholpen worden... heel gezellig en veel zin en onzin...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-12-2017 om 04:15 zei Welliej:

Hi! Eerder maakte ik bovenstaande topic, maar die mag van mij samengevoegd worden :-)

 

Het verhaal hierboven heeft een flink staartje gehad, maar uiteindelijk is het zover. 

22 december krijg ik mijn boobies! Ik krijg ongeveer 300 CC en kom hey @Welliejdan hoogstwaarschijnlijk uit op een grote C. 

Ik ben onwijs zenuwachtig! Maar sta nu wel elke dag topless voor de spiegel met een grote smile afscheid te nemen :D

 

Hey @Welliej ik heb ook bewust afscheid genomen van mijn oude boobies. Ik heb ze wekenlang 's morgens en 's avonds ingesmeerd met bodylotion. Ik ben wel in de andere richting gegaan en heb vorige week een verkleining gehad. Succes met je reis naar nieuwe boobies.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee ladies! 
Hier dan mijn verslagje!

 

Woensdagavond was een ramp. Ik had donderdag zo'n volle dag dat ik zoveel mogelijk woensdag wilde doen. Met als gevolg dat ik niet kon slapen. Donderdag dus heel erg moe (na 2 uurtjes slaap) kinderen naar school, laatste boodschappen doen, kappertje, kinderen van school, kerstspel op school, kinderen naar mijn moeder brengen, uit eten met een van mn beste vriendinnen en dan uiteindelijk lekker slapen bij mijn vriendje. Dit laatste was heel makkelijk, ik was zo moe dat ik om 12 uur lekker in slaap viel.

Vrijdag om 05:00 ging mijn wekker om nog een lekker glas water te drinken en daarna nog even gaan liggen tot 06:00. 

Om 06:00 uitgebreid gedoucht en de tram naar het ziekenhuis pakken. Toen begonnen de zenuwen wel echt op te komen.

Eenmaal in het ziekenhuis nog even bloedprikken voor mijn bloedgroep en toen mocht ik naar de opnamelounge. Daar kreeg ik een omkleedkamer, een bed en alvast wat paracetamol. Ook mocht ik een chillpill (op verzoek). Dus alvast mijn mooie schort aangedaan, chillpill genomen en op bed gaan zitten ook werd hier het infuus geprikt. Vanaf dat moment gingen de gesprekken tussen mijn vriend en mij niet meer heel soepel haha.

Toen in de uitslaapkamer mijn gegevens werden gecheckt en de laatste controles plaatsvonden werkte de chillpill al zodanig dat ik voelde als ik zweefde. Dr Wehrens kwam nog even picasso uithangen en zei nog dat ze ging proberen om het kleine verschil tussen mijn borsten te corrigeren, maar dat het niet echt nodig was. Half slaperig zei ik: wat jij wilt meid hahahahaha

Nog voordat ik kon nadenken over mijn 'fijne droom' werd ik (voor mijn gevoel) al wakker in de uitslaapkamer. Ik probeerde te kijken op de klok of ik al was geweest en viel gelijk weer weg. Toen werd ik nog een keer wakker, dit keer wat helderder. Ik was vergeten waarom ik in het ziekenhuis was tot ik de deken van mij af duwde. WOW WAT IS DAT HAHA!

Dr Wehrens kwam nog even vertellen dat alles goed is gegaan en dat ze in 1 borst 350 en in de ander toch 375 CC heeft gedaan. Wat klinkt dat groot!

Ik mocht naar de verpleegafdeling en mijn vriend werd gebeld. 

Eenmaal op de verpleegafdeling kwam de verpleegster met de vraag of ik ze wilde zien, maar ik heb geduldig gewacht tot mijn vriend er was. Uiteindelijk toen hij er was ging mijn bh voor het eerst open.
Wauw wat heb ik gehuild! (Foto staat in mijn album).

Rond etenstijd kreeg ik weer paracetamol  en is mijn vriend naar huis gegaan. Na het eten kwam mijn beste vriendin op bezoek en hebben we gekletst tot een uurtje of 22 (en ik letterlijk in slaap viel haha). 
En vannacht om 4 uur werd ik opeens wakker omdat ik in mijn slaap wilde draaien maar er voelde alsof er iets in de weg zat haha. Iets minder recht gaan liggen en verder geslapen tot vanochtend half 9. Toen kwamen ze met ontbijtje en weer paracetamol, maar ik had de vorige nog niet eens op. 

Ik heb gelukkig nog geen extreme pijnen, ben alleen heel stijf. Maar het valt me heel erg mee! Vanmiddag ga ik lekker naar huis en ben benieuwd hoe het verder verloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.