Ga naar inhoud

Mel83 : 23 december 2010 : Dr. Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo iedereen,

Hier ben ik dan terug met nieuwe boobs!!!

Gisterenavond zag ik het nog zo niet zitten om een verslagje te schrijven en deze morgen werkte ons internet net dus sorry voor mijn later reactie.

Gisteren kwam ik dan toe om 11u in de be-clinic want normaal was 12u de operatie maar dat is 14u geworden dus het was wel even wachten... maar dat ging nog vlug voorbij want kon op de kamer wat tv kijken. Iedereen was supervriendelijk, zowel de verpleegkundigen als de anesthesist (is wel wat nen raren maar als ze hun vak maar kennen hé) als dr plovier (die was trouwens veel te laat omdat hij maar 's morgens was toegekomen in parijs en met dat weer kon hij dus moeilijk op tijd zijn hé).

Toen het eindelijk aan mij was bestierf ik het bijna van de schrik maar het was zo voorbij, voor ik het wist werd ik wakker in mijn bed met men nieuwe borsten. IK had wel vrij veel pijn, dus kwamen ze snel nog iets bijgeven in het infuus.

Dr plovier is ook nog even langsgekomen en die vertelde me dat hij er 350cc medium profile had ingedaan.

Door de verdoving was ik ook vrij misselijk en bij het opstaan en naar toilet gaan kon ik dus ook even spuwen maar bon dat hoort er soms bij zeker....

Deze nacht heb ik nog vrij goed kunnen slapen. van 22u tot 3u aan een stuk maar dan moest ik mijn man wakker maken want ik raakte maar niet recht, deed toch wel erg pijn. Vlug een yoghurtje gegeten en een pijnstiller genomen en dan heb ik meer in stukjes geslapen maar heb toch tot 8u in mijn bed gelegen dus best niet slecht gegaan vind ik.

Nu valt de pijn wel mee, doet vooral veel pijn als je moet rechtkomen. Heb wel onder die steunbh op mijn ribben en buik ook wat pijn als je eraan komt. Aan de linkerkant staat het zelfs wat dik aan mijn ribben. Lijkt alsof er wat vocht onderzit maar voelt aan alsof ze gekneusd zijn als je eraan komt. Heeft daar nog iemand last van gehad?

Nu verder herstellen en mij wat kunnen inhouden om niet te veel te doen...

En morgen kan ik dan even piepen als ik de bh mag uitdoen. IK ben benieuwd!

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mel,

Proficiat met je nieuwe boobies!!

Is wel balen dat je zolang moeten wachten hebt maar was inderdaad geval van overmacht hé maar je hebt ze dat is het belangrijkste.

Ik had het ook hoor de eerste dagen dat het voelde alsof mijn ribben gekneusd waren, hoort er allemaal bij ben benieuwd wat je ervan gaat vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ja da strakke gevoel heb ik wel, vooral als je lang hebt gezeten of gelegen. Heb deze nacht redelijk goed geslapen (wel met redelijk wat kussens onder dat ik niet zo laag lig) maar als je moet opstaan... amai amai dat doet geen deugd. Zo stijf allemaal. Hoop dat dat snel betert.

Vanavond zal ik eens proberen douchen maar vraag mij wel af hoe ik mijn haar zal moeten drogen.

En bedankt iedereen voor het meeleven met mij.

Liefs Mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Mel,

Hoop voor je op een voorspoedige herstel. Helaas is de 1e week (mijn evaring) minder prettig :blush: ....

Ik ben nu bijna 3 weken verder en het gaat mij nu wel heel goed af.... Ik heb nog wel steeds dat als ik te lang loop of bij het wakker worden dat ze zeer gespannen aanvoelen. Elke week is een fase en geloof mij het gaat veel een veel beter worden :wub:

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb daarnet douche genomen. Is wel raar om die steunbh uit te doen. Had het gevoel dat ze er zouden afvallen...

Heb sinds deze middag wel een enorm opgeblazen buik. Echt erg. Is dit wel normaal? En hoelang zou dit ong duren en kan je iets doen om dit rapper weg te hebben?

Groetjes Mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel water drinken, komkommer, tomaat eten en brandnetel thee drinken. Dit zijn vochtafdrijvende producten.

En proberen een beetje te bewegen (wandelen).

Sterkte ermee!

* O ja vitamine B slikken helpt ook voor de stofwisseling, maar niet op korte termijn dus daar heb je weinig aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mel,

Hoorde ik van mijn vriendinnen ook, dat het net leek of ze eraf vallen als de steun bh voor het eerst uitgaat! Voel je je al wat beter? Heb je ze al bewonderd hihi?

Ik krijg ook 350cc, lijkt zo groot of valt het mee?

Laat je maar lekker verwennen door het thuisfront, doe het lekker rustig aan.

Liefs Tally

(nog 11 dagen voor BV, dr Plovier, Be-clinic)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik vind de grootte perfect maar van mijn man mag het nog wat meer zijn. Maar aan de foto's en reacties van anderen die ik al gehoord heb zetten ze nog wat uit met de tijd.

Voel mij al veel beter. Vandaag zelfs nog geen pijnstillers genomen en heb bijna geen pijn. Doe licht huishoudelijk werk ook al weer. Juist deze morgen bij het proberen recht komen nog eens een serieuze pijnscheut gehad.

Zal deze avond eens zien om een fotoalbum aan te maken. Dan kan je eens kijken wat je ervan vind.

@Puck bedankt voor de tips.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mel,

Fijn om te horen dat het al beter gaat en dat je de maat perfect vindt! Ben heel d

erg benieuwd naar je foto's. Ik heb inderdaad ook gelezen dat borsten na de operatie nog groter worden vooral als ze achter de borstspier zijn geplaatst, aangezien je borstspier dan nog wat "uitrekt" en je borsten dus minder platdrukt.

Veel sterkte met het herstel en probeer het rustig aan te doen ookal is het kerst.

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Mel,

wat fijn dat je niet zoveel last heb, ben erg benieuwd naar je foto's.

Hadden ze jou van te voren nog gebeld en wanneer dan? Want ben nog niet gebeld en volgens mij hadden ze gezegd dat ze 2 weken van te voren nog zouden bellen!

xxx bambie

heey bamie nou ik ben aanstaande woensdag aan de beurt bij dr plovier en ik ben ook niet gebeld hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey emmy

Hadden ze wel gezegd dat ze zouden bellen en ook wanneer ongeveer want volgens mij had ze dat gezegd of mischien beld ze een dag van te voren hoor dat ik het verkeerd begrepen heb! Spannend trouwens nog 3 dagen voor jou:D

xxx

ja ppffff..gelukkig heb ik de afgelopen dagen veel gewerkt alleen morgen nog werken en dan ben ik een dagje vrij ..maar ik begin wel heeeeeel nervues to worden nou hoor ...hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Emmy,

Ken dat dat nerveus zijn maar het zal zo woensdag zijn en voor je't weet is het al gedaan. Ik ben wel nog gebeld geweest zo'n dik 2 weken op voorhand en dan nog eens om het uur te verleggen en dan nog eens om het nog eens te verleggen van uur.(maar dat waren onvoorziene omstandigheden die laatste keer)

Maar dat nerveus zijn zal nog blijven tot als je op de optafel ligt. Dus nog even geduld. Ik zal aan je denken woensdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb ook even gespiekt en ze zijn heel mooi geworden en dan te bedenken dat ze nog mooier worden na een paar dagen po. Vind de maat ook erg mooi, heb je al enig idee wat voor maat je hebt?

Liefs lieke

En Emmy jij ook alvast heel veel succes voor woensdag.. Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er al goed uit hé, ze zullen alleen nog maar mooier worden!!!

Het ergste van de pijn zal nu ook wel voorbij zijn hé

En valt het een beetje mee met de 2 kindjes?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mel

heb net gespiekt in je album ..wat zijn ze mooi geworden zeg...voor mij nog een paar daagjes dan heb iok ze ook eindelijk .....

lieke bedankt hoor ben ook nu best zenuwwachtig aan het worden ..( heb net mijn laaste dienst gewerkt , heb met kerst gewerkt dus kon ookniet zo erg veel aan mijn aanstaande bv denken maar nu ik klaar ben met werken beginnen de zenuwen toch wel te komen hoor )

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.