Ga naar inhoud

Mel83 : 23 december 2010 : Dr. Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

event.png

Ja die ticker is gelukt maar komt die dan automatisch elke keer onder je post of moet je die dan eerst ergens in je profiel plaatsen?

Hey Mel,

Als je je ticker onder elk postje wilt zien terugkomen, moet je hem plakken in je handtekening. Ga bovenaan naar je profiel en klik daar op 'bewerk mijn profiel' (bovenaan rechts), kies dan 'wijzig handtekening' en daar plak je dan de BB-code van je ticker! Succes!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey emotion,

Had je de eerste dagen heel erge pijn of viel dit ook goed mee? Waar heb jij de bv laten doen?

Zou je maat niet nog wat veranderen? Het is toch nog maar 5 dagen geleden hé.

Ik hoop toch op een c tje, maar nu ook weer niet te groot want heb schrik dat dat nie zou passen bij men lichaam.

Hoi Mel .. De eerste dag was de pijn het ergst en slapen ging wel moeilijk . Maar ik stel hier vast op het forum , dat iedereen het anders ervaart (de pijn)

Ik had de tweede dag al heel wat minder pijn en daarna bijna geen meer ,wel blijft alles nog heel gevoelig . Als je herstel goed verloopt en beter dan verwacht ;

ben je ook geneigd om meer dingen te doen . Komt ook omdat ik single ben en voor mezelf moet zorgen .

Ik heb mijn BV bij dokter Damen Wellness kliniek ondergaan

Maar ben best tevreden over mijn BV .

Had een kleine slappe B en nu een stevige C . Las hier dat na een aantal weken de omvang van je borsten nog verandert .. dus ik wacht af en kijk uit naar hoe het

allemaal verder verloopt (6 dagen nu )

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai als ik dit hier allemaal lees kan ik al bijna niet meer wachten tot ik ook eindelijk borsten heb.

@ Yin, wat voor werk doe jij?

Ik werk als kapster, heb dus constant mijn armen nodig, maar viel uiteindelijk best mee hoor.

Je zal zo blij zijn met je boobies, voel me nu echt op en top vrouw en krijg alleen positieve reacties.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik word 6 januari geopereerd door Dr Plovier! Heb nu een slappe 75c, hij wil 350cc erbij gaan doen, dus ben benieuwd waar ik dan op uitkom. Waarschijnlijk een grote C of kleine D.

Ik vind het wel spannend naarmate de dag dichterbij komt.

Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik word 6 januari geopereerd door Dr Plovier! Heb nu een slappe 75c, hij wil 350cc erbij gaan doen, dus ben benieuwd waar ik dan op uitkom. Waarschijnlijk een grote C of kleine D.

Ik vind het wel spannend naarmate de dag dichterbij komt.

Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes Tally

Hey,

Ik denk dat je met dat aantal cc toch zeker op een D zal komen. Allé volgens dat ik hier al allemaal op het forum gelezen en gezien heb toch.

Het is gewoon spannend. Ik kijk er al een jaar naar uit, maar kon niet vroeger omwille van tijdsgebrek en we waren ons huisje aan het bouwen.

Nu gaan we binnen 2 weken verhuizen. Een klein weekje voor de operatie... hoop dat ik alles op zijn plaats krijg tegen de 23ste dat ik op mijn gemak ben nadien.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mel83,

Spannend dat je al voor kerst nieuwe boobs krijgt! Echt aftellen nu dus...

Ik denk inderdaad als ik hier zo eens rondlees dat ik wel op een :168: uit ga komen.

Hoop dat je verhuizing goed gaat verlopen en dat je helemaal aan kant bent als je geopereerd moet worden.

We houden elkaar op de hoogte goed!

Groetjes Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou jullie zeker op de hoogte.

Voor de moment heb ik niet zoveel tijd voor het forum en weekend van verhuis geen internet maar tegen 23ste zal dit wel in orde zijn normaal dan ken ik jullie op de hoogte houden.

De tijd vliegt momenteel door zo druk bezig te zijn dus voor ik het weet zal het aan mij zijn... spannend

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mel

welkom bij de club van Plovier :136:

Ik heb 350 cc gekregen en ben van een slappe A/B naar een D/E gegaan.

Maar laat deze maten je niet afschrikken want lijkt helemaal niet zo groot hoor.

Gewoon Plovier laten doen, toen hij zei dat hij 350 cc wou doen zei ik das veel te groot maar wat ben ik blij dat hij dat toch gedaan heeft, vind ze nu soms zelfs nog wat te klein :blush:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bedankt Evy,

Ja, ik had net hetzelfde idee toen hij op consult zei dat hij 350cc denkt nodig te hebben... maar zal hem inderdaad maar laten doen. Hij zal het wel beter weten zeker, en hopelijk dan nog een tevreden klant van hem hé :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi mel

nou nog een paar daagjes voor jou he voordat je aan de beurt bent?...benje al zenuwwachitg aan het worden ?..had jij eigenlijk bij het consult al fotos bij omdat je al ongeveer weet wat dr plovier erin gaat doen ..ik heb zelf mijn bv op 29 dec maar ik moest dan fotos meenemen en dan kon hij ongeveer zeggen wat er in zou gaan ....dus ik zelf weet nog helemaal niet hoeveel het ongeveer gaat worden maar ik heb nu een b en wil toch naar een d of e cup ..maar voor jou is het al heel kort dag aan het worden ...ben zelf single en twee kids ben dus nu druk bezig met mijn huis helemaal schoon te maken zxodat dat in ieder geval oke zit voor de eerste weken ( had ik eerst helmaal niet over nagedacht omdat ik zo druk in mijn hoofd met de bv bezig bent , maar las het op een andere topic en dacht oja dat moet ook nog ...maar gaat allemaal wel goed komen ..wel fijn hoor zo net voor de kerst je nieuwe boobs ...en bij dr plovier ben je zeker in goede handen gaat zeker goed komen ..ben benieuwd naar je verslagje van hoe het allemaal gegaan is ga je topic zeker volgen

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Ik was inderdaad zo druk bezig met onze verhuis dat ik nog geen stress had maar nu beginnen de zenuwen toch wat te komen.

Heb nog wel wat werk om enkele dingen op hun plaats te krijgen maar dat komt wel in orde tegen donderdag.

Op consult had ik nog een foto's bij maar had uitgelegd wat ik wou en toen zei hij dat hij dacht aan 350cc.

Zal wel zien binnen enkele dagen.

Hou jullie op de hoogte.

Veel liefs x x x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Ik was inderdaad zo druk bezig met onze verhuis dat ik nog geen stress had maar nu beginnen de zenuwen toch wat te komen.

Heb nog wel wat werk om enkele dingen op hun plaats te krijgen maar dat komt wel in orde tegen donderdag.

Op consult had ik nog een foto's bij maar had uitgelegd wat ik wou en toen zei hij dat hij dacht aan 350cc.

Zal wel zien binnen enkele dagen.

Hou jullie op de hoogte.

Veel liefs x x x

.spanned mel ..nog een paar daagjes ben je wel een beetje aan kant zo net na de verhuis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mel,

Gaat alles met de overhuis naar wens?

Nog 2 dagen.....pfff spannend hoor, al zenuwen?

Voor mij begint het ook te korten, ik ben precies 2 weken na jou aan de beurt!

Aftellen dus haha.

Iedereen die hier meeleest: HELE FIJNE FEESTDAGEN!!!

Enne Mel....heel veel succes donderdag, zal aan je denken!

We lezen hier vast wel hoe het gegaan is!

Liefs Tally

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heel spannend allemaal.

Voor mij vliegt de tijd natuurlijk verschrikkelijk door het vele werk met de verhuis, maar heb bijna alles aan de kant. Morgen nog wat poetsen en strijken dat alles gedaan is hé... Zodat mijn man nie te veel moet doen, hij zal al zijn handen vol hebben met de kinderen alleen (hij is niet gewoon van thuis iets te moeten doen, dus hoop dat 't wa lukt)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zie ik dus een beetje tegenop! dat ik zelf niets kan doen mijn vent doet dus nooit iets in huis en heb een kleine van 2 dus hij moet de eerste paar dagen alles doen, hij zeg dat het allemaal goedkomt maar ik denk dat hij het na 1 dag al beu is haha mischien beseft hij dan eens hoe druk ik het altijd heb :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u wel.

Ik probeer morgen mss nog een verslagje te maken en anders is het overmorgen. Zal er vanaf hangen wanneer ik terug ben want ben maar om 12u aan de beurt.

Nu beginnen de zenuwen toch te komen ze, heb just gedaan mee nog eens te dweilen dan't hier proper ligt en manlief nie direct veel werk heeft hé, maar als ge u dan zet dan word ik toch wel wat nerveus.

Tot gauw iedereen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.