Ga naar inhoud

Mel83 : 23 december 2010 : Dr. Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo,

23 december is mijn :1bouncingboobs: day!!!!

Dan word ik door dr Plovier geopereerd in de Be-clinic. Mijn consult heb ik al gehad en ik was van dervoor al overtuigd (door alle positieve ervaringen hier) dat ik door hem wou behandeld worden.

Mijn besluit staat al lang vast maar door omstandigheden kon het niet vroeger. (bouwen, 2 kleine kinderen en een man die veel gaat werken) Ik heb al heel lang complexen over mijn veel te kleine borsten. Heb nu een 75aa'ke. Voor mijn 2 zwangerschappen had ik nog een 75a maar heb nog een beetje moeten inleveren door 2 maal borstvoeding te geven.

Nu komt het ineens heel dichtbij. Ik kijk er erg naar uit en toch heb ik ook wel schrik. Meer schrik voor de narcose en de pijn (afhankelijkheid) nadien. Hoop dat alles goed verloopt.

Nog een maandje aftellen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Mel,

Welkom op het forum en wat leuk dat je ook door Plovier geopereerd wordt, ik ben bijna weken PO en ben zeer tevreden over hem en iedereen die in de Be clinic werkt, echt schatten allemaal.

Hoeveel cc wordt er geplaatst? Naar welke maat wil je ongeveer? Ik heb 600cc gekregen en ben van een lege 75B/C naar een volle E/F gegaan.

Je hoeft echt niet bang voor de narcose te zijn, het stelt echt niks voor. Ik was ook heel bang maar vond het zo meevallen, zou het zo weer doen. En de pijn? Ik vond het wel meevallen allemaal maar dat is natuurlijk niet te zeggen van te voren. Ga van het ergste uit, dan valt het altijd mee.

Nog even, spannend hoor!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy,

Wat leuk dat je zo tevreden bent.

Ik zou naar een volle B, kleine C willen gaan. Op consultatie sprak dr Plovier over ong 350 cc maar we zullen zien hé. Heb alvast enkele foto's verzameld.

Ik wil toch nog wat in proportie blijven. Ben vrij mager dus veel te groot zou dan ook niet mooi zijn, hoop toch dat het nog wat natuurlijk oogt.

Heb jouw foto's gezien. Echt mooi en heel naturel.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, ze zijn wel vrij groot maar ik vind dat ze er niet nep uitzien. Heb ze vandaag met die van mn zusje vergeleken die van haarzelf zulke grote borsten heeft, dus geen protheses en het is gewoon eng hoeveel onze borsten op elkaar lijken, ze zijn zelfs al echt lekker zacht aan het worden en bewegen al goed mee dus dat komt helemaal goed.

Ik denk dat dr plovier heel goed heeft ingeschat dat je met die 350 op je gewenste maat uit zal komen. Misschien worden ze zelfs wel iets groter dan dat maar daar ben je hem naderhand alleen maar dankbaar voor. Vertrouw hem, hij heeft er echt kijk op!!!! En hij zal je zeker geen borsten geven die niet bij je lichaam staan!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mel83,

Spannend he allemaal?1 maand is zo voorbij...

Jij krijgt een erg leuk kerst kado.

Ik las dat je bang bent voor de narcose..Geloof me, het valt reuze mee!!

Toen ik op de openratie tafel lag dacht ik ook echt van...OWW wat ga ik me zelf aan doen!!

Ben vlak daarna heerlijk in slaap gevallen en werd wakker met bijna geen pijn.

Ik was best bang voor de pijn..Tis me allemaal 100% meegevallen.

Ben van het ergste uit gegaan.

Succes met de dagen aftellen.

Groetjes misse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mel83,

Wat ben ik jaloers op jou, jij krijgt inderdaad een erg leuk kerstcadeautje! Ik heb mijn eerste consult pas 5 janari en wil de operatie dan in februari laten doen. Ik moet dus nog wel even wachten. Ik ben erg benieuwd naar je operatieverslag (als je dat gaat plaatsen). Hoe heb je je consult ervaren? Kan ik dat ergens lezen?

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mel

Welkom :)

spannend zeg,over een maandje al je operatie joh!

en 350cc is een mooi aantal om een C te halen hoor,weet ik zeker,ik heb 375cc gehad,dual plane en anatomische prothesen en ik had ook een 75C overgehouden,in sommige merkbh,s een 75D,kwam van een zielige A cup af :9:

sucses met aftellen naar je grote dag....

veel lees en post plezier op het forum :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

@ Lieke: Ik had begin dit jaar al eens een consult gehad met dr vrambout bij beaucare maar ik vond nog geen tijd om me te laten opereren en toen ik las dat dr plovier een nieuwe kliniek opende heb ik daar nog eens een consult gevraagd. Ik had natuurlijk niet zo heel veel vragen meer door al veel op dit forum te lezen en was dus na een klein kwartiertje al weer buiten waarna valerie mij de kliniek nog eens liet zien. Dr plovier kwam over als een heel vriendelijke en bekwame man die weet over wat hij spreekt. Ik moet nu enkel nog foto's meenemen de dag van de operatie zodat hij zich een goed beeld kan vormen over wat je wil. De kliniek zelf is heel modern en strak maar het voornaamste is hoe de mensen daar werken en volgens dat ik hier kan lezen zijn ze daar erg professioneel.

Ik krijg inderdaad een leuk kerstcadeau en ik verjaar dan ook nog eens de 26ste, dus kan niet stuk. Vind het wel wat moeilijk over wat ik tegen de familie moet zeggen. Heb geen zin om aan iedereen alles uit te leggen maar ik denk wat het verstoppen wel moeilijk zal zijn aangezien ik nog veel pijn zal hebben waarschijnlijk en mijn kindjes niet zal kunnen optillen. Enkel mijn moeder weet het tot nu toe en een paar collega's en vriendinnen.

Vrees dat er zal geroddeld worden op't werk! Werk met ong 45 vrouwen samen. En na een week moet ik al weer gaan werken... dat zal zwaar worden.

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoooii!!

gefeliciteerd met je operatie datum!

ik ben zelf ook door dr.plovier geopereerd

en ik ben erg happy met mijn boobs!

geen zorgen, je bent echt in goede handen!

hij maakt prachtige borsten... :)

denk dat je met dat aantal cc zeker wel een moooie C zult krijgen.. :)

wat voor werk doe je trouwens?

veel aftel plezier!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey mell,

gefeliciteerd met je datum!! ik kan ook door werk en het vrij krijge van mn vriend pas in januarie !!

ik ga 3 dec bij dkr plovier op consult en ben eigennlijk wel benieuwd hoe dat consult in zn werk gaat.. hoe ging dat bij jou ???

Veel liefs bambie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mel83,

Wat leuk een kerst en verjaardag kado in 1.

Zal idd moeilijk worden om het voor de van tijdens kerst te verbergen.

Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om te vertellen...Ik denk dat de reacties gaan mee vallen.De mensen waar ik het aan vertelde reageerde allemaal goed.

Zoals moeder zus schoonmoeder vrienden en collega's.

Het is tegen wording toch allemaal heel anders dan bijvoorbeeld 10 jaar terug.

En als ze wel vervelend reageren..Je doet het uiteindelijk voor je zelf.

Jammer voor hun..toch?

Groetjes misse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mel83.

gefeliciteerd met je datum!

ben zelf ook door Dr Plovier geholpen een ruime 2 maanden geleden.

Ik heb 375 cc gehad en ben van een A70 naar een E 70 gegaan.

met die 350cc houd je dus zeker wel minimaal een mooie c over denk ik. Zoals al eerder gezegd: vertrouw op t oordeel van dr plovier, komt echt goed!!!

Ik vond t zelf ook moeilijk hoor om terug naar t werk te gaan en de reacties. Ik werk ook met allemaal vrouwen (ongeveer 20) dus weet wat je bedoelt. Alleen mijn directe naaste collega´s wisten het. Maar er is toch aardig over geroddeld hoorde ik later...

Maar niemand die mij iets durft te vagen. Maak je er niet te druk om. Als iemand iets vermoed is het een week interessant en dan kletsen ze wel weer over iemand anders....

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Ik kon enkele dagen het forum niet gebruiken. Best vervelend, is beetje als een verslaving bijna.

Het consult bij dr Plovier viel reuze mee. Hij stelt je direct op je gemak en hij komt zeer professioneel over. Hij geeft je toch de indruk dat hij je de borsten zal geven die je wenst. Daar maak ik mij al niet zo'n zorgen meer in als ik de resultaten hier zie op het forum.

En ja dat er gaat geroddeld worden op't werk daar ben ik mij bewust van, die doen maar. Is wel vervelend maar ga het mij toch niet te veel aantrekken ze. Voor de reactie van sommige familieleden ben ik wel bang. Vooral dan van mijn schoonouders want die zijn zo ouderwets...

Zijn er sommige van jullie ook weer vlug gaan werken (na een week moet ik op 1 en 2 jan gaan werken, ben vroedvrouw dus wij werken kerst of nieuwjaar)?

Hoop dat dit lukt want heb geen zin om mij te moeten ziek melden, doe dit niet graag.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super zoon consult..Is toch erg belangrijk.

Vervelend is dat he.Soms komt het er niet van!!

Druk druk druk.Probeer toch altijd elke dag een kijkje te nemen hier.

Is moeilijk te zeggen of je 1 en 2jan kan werken.

Is per persoon verschillend.

Adviseer je wel om uit te kijken met zware dingen tillen.

Gaat het onder of boven je borstspier?

Dat scheelt natuurlijk ook met je herstel.

Groetjes misse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, het is onder de spier. Dus ik zal inderdaad moeten uitkijken op het werk. We zullen wel zien zeker.

Ja die ticker is gelukt maar komt die dan automatisch elke keer onder je post of moet je die dan eerst ergens in je profiel plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mel .. Leuk dat je kan aftellen nu hé . Ik heb mijn bv sinds afgelopen vrijdag , dus 5 dagen en alles verloopt beter dan ik had verwacht . Ik heb praktisch geen pijn meer ,

alleen nog gevoelig en de hechtingen gaan er maandag ook uit .

Ik heb momenteel een 85C kreeg 300cc achter de borstspier en kwam van kleine 80/85B . Dus ik twijfel niet dat jij een C cup haalt met 350cc .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey emotion,

Had je de eerste dagen heel erge pijn of viel dit ook goed mee? Waar heb jij de bv laten doen?

Zou je maat niet nog wat veranderen? Het is toch nog maar 5 dagen geleden hé.

Ik hoop toch op een c tje, maar nu ook weer niet te groot want heb schrik dat dat nie zou passen bij men lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, het is onder de spier. Dus ik zal inderdaad moeten uitkijken op het werk. We zullen wel zien zeker.

Ja die ticker is gelukt maar komt die dan automatisch elke keer onder je post of moet je die dan eerst ergens in je profiel plaatsen?

Idd goed uit kijken!!!

Je voelt snel genoeg wat je wel en niet kan....

Je lichaam zegt vanzelf STOP.

Groetjes MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Ik kon enkele dagen het forum niet gebruiken. Best vervelend, is beetje als een verslaving bijna.

Het consult bij dr Plovier viel reuze mee. Hij stelt je direct op je gemak en hij komt zeer professioneel over. Hij geeft je toch de indruk dat hij je de borsten zal geven die je wenst. Daar maak ik mij al niet zo'n zorgen meer in als ik de resultaten hier zie op het forum.

En ja dat er gaat geroddeld worden op't werk daar ben ik mij bewust van, die doen maar. Is wel vervelend maar ga het mij toch niet te veel aantrekken ze. Voor de reactie van sommige familieleden ben ik wel bang. Vooral dan van mijn schoonouders want die zijn zo ouderwets...

Zijn er sommige van jullie ook weer vlug gaan werken (na een week moet ik op 1 en 2 jan gaan werken, ben vroedvrouw dus wij werken kerst of nieuwjaar)?

Hoop dat dit lukt want heb geen zin om mij te moeten ziek melden, doe dit niet graag.

Veel liefs

Hallo,

Ikzelf ben ook na 1 week terug beginnen werken, en dat ging maar niet zo snel en soepel als gewoonlijk, heb me aangepast en bepaalde zaken op een iets andere manier uitgevoerd om pijn te vermijden, je zal wel zelf voelen hoe ver je kan gaan, na een 4 dagen had ik geen pijn meer, maar werken is toch nog iets anders hé, ik deed dan wel thuis niks in het huishouden om zoveel mogelijk te kunnen rusten (wat wel nodig was)het zou wel makkelijker zijn als je collega's het weten dan kunnen ze daar rekening mee houden.

Ben nu drie en een halve week PO en ben het al zo gewoon om boobies te hebben, ze behoren volledig bij mij, heb alleen nog soms last s'avonds waar het sneetje is, omdat mijn sport BH daar wat snijd.

Wens je veel succes en nog een beetje geduld tot je grote fantastische dag.

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.