Ga naar inhoud

Jasmijn_ : 3 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

3 hours ago, Jasmijn_ said:

 

Heb nu al wat minder pijn, hopelijk blijft dat zo! Zometeen weer douchen, kan ik weer even spieken :wub: Ik heb volgende week donderdag controle en dan krijg ik borstband mee als het goed is. Wanneer ben jij ook alweer aan de beurt? Was dat niet de 9de? 

Ahh okee ik vroeg me al af wanneer je die krijgt..

lijkt me zo’n ellendig ding! :ph34r:

gelukkig dat je wat minder pijn hebt. Douchen zal ook steeds fijner zijn denk ik. 

Ik ben dinsdag de 9e aan de beurt! Gaat ineens zo snel allemaal. Alleen is het besef er nog steeds niet dat t echt gaat gebeuren ... zo gek!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste Reactie
6 uur geleden zei Boobs350:

Ahh okee ik vroeg me al af wanneer je die krijgt..

lijkt me zo’n ellendig ding! :ph34r:

gelukkig dat je wat minder pijn hebt. Douchen zal ook steeds fijner zijn denk ik. 

Ik ben dinsdag de 9e aan de beurt! Gaat ineens zo snel allemaal. Alleen is het besef er nog steeds niet dat t echt gaat gebeuren ... zo gek!

 

 

Haha mij ook!! Maar we moeten wel :P alles voor de mooie boobs nietwaar? 

 

Oeeeh spannend zeg, schiet ook al op!! Dat besef is er hier nog steeds niet helemaal en ik heb ze al :45: ben je al uit over de cc's of ben je ook een twijfelaar? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Jasmijn_ said:

 

Haha mij ook!! Maar we moeten wel :P alles voor de mooie boobs nietwaar? 

 

Oeeeh spannend zeg, schiet ook al op!! Dat besef is er hier nog steeds niet helemaal en ik heb ze al :45: ben je al uit over de cc's of ben je ook een twijfelaar? 

 

 

Hahaha o gelukkig dan ben ik niet de enigste met dat gevoel...

350cc dp hp cohesive 2! Ik denk alleen t ene moment; waaaay too big! En het andere moment; oh misschien wel te klein.. zo rot haha. 

Ik zou uitkomen op een volle C kleine D voor t zicht. Cupmaat wordt dus groter! (E/F) volgens best boobie. 

Ik vergelijk me maar met KoKo. Zij heeft dezelfde begin situatie als mij en 325cc gehad bij dr. Straten. Kon ik ook doen volgens bedt boobie. 

 

Ik vroeg me trouwens wanneer degene die met je mee is, weg moet gaan..

 

hoe is het met je ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Boobs350:

Hahaha o gelukkig dan ben ik niet de enigste met dat gevoel...

350cc dp hp cohesive 2! Ik denk alleen t ene moment; waaaay too big! En het andere moment; oh misschien wel te klein.. zo rot haha. 

Ik zou uitkomen op een volle C kleine D voor t zicht. Cupmaat wordt dus groter! (E/F) volgens best boobie. 

Ik vergelijk me maar met KoKo. Zij heeft dezelfde begin situatie als mij en 325cc gehad bij dr. Straten. Kon ik ook doen volgens bedt boobie. 

 

Ik vroeg me trouwens wanneer degene die met je mee is, weg moet gaan..

 

hoe is het met je ? 

 

Oh mooie maat! En ik heb dat zelf ook echt heel erg gehad, was uiteindelijk toch iets banger voor te groot dan te klein (afwachten of dat een slechte beslissing was :P)  ik denk dat het prachtig bij je gaat worden :wub: 

 

Mijn vriend moest weg zodra ik werd opgehaald uit de wachtkamer. Daarna moet je in je eentje het operatiehemd aantrekken, infuus prikken en wachten door haha. Ik moest ongeveer 3 kwartier wachten in de wachtkamer, maar de operatie daarvoor liep uit. Eigenlijk heb je dus weinig aan iemand mee :45:

 

Pijn is nu weer iets beter te doen, maar vooral in de nacht is het heel erg elke keer. En alles staat zo opgeblazen en strak... Uiteindelijk komt het allemaal goed (zeg ik maar tegen mezelf :P

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 4 PO:

 

Het gaat goed! De pijn is gigantisch afgenomen, het branderige gevoel alsof je tiet erafscheurt heb ik niet meer gehad (linkerboob wil toch ook bij me blijven!) en ik slik alleen nog maar paracetamol. De zwelling en het vocht zijn hardnekkig, maar verder is het nu goed te doen. 

 

Verder word ik gek van het niets doen, wat is dat saai zeg haha. Vandaag laat ik mijn vriend even mijn haar wassen, want dat hangt vet en futloos langs mijn hoofd. Als het goed is krijg ik mijn hema bh vandaag, hopelijk past het en kan ik mijn triumph even snel wassen. 

 

Aan de borsten zelf moet ik nog heel erg wennen! Over of ik wel of niet tevreden ben met de maat, ben ik dan ook nog niet uit... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jasmijn_:

Update dag 4 PO:

 

Het gaat goed! De pijn is gigantisch afgenomen, het branderige gevoel alsof je tiet erafscheurt heb ik niet meer gehad (linkerboob wil toch ook bij me blijven!) en ik slik alleen nog maar paracetamol. De zwelling en het vocht zijn hardnekkig, maar verder is het nu goed te doen. 

 

Verder word ik gek van het niets doen, wat is dat saai zeg haha. Vandaag laat ik mijn vriend even mijn haar wassen, want dat hangt vet en futloos langs mijn hoofd. Als het goed is krijg ik mijn hema bh vandaag, hopelijk past het en kan ik mijn triumph even snel wassen. 

 

Aan de borsten zelf moet ik nog heel erg wennen! Over of ik wel of niet tevreden ben met de maat, ben ik dan ook nog niet uit... 

:43: whoppaaaa! Stilletjes aan beter en beter en je weet, geduld geduld geduld voor het mooie eindresultaat ;) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn_ super dat het veel beter gaat!! En alleen nog maar paracetamol nodig hebt! 

 

Voor vocht afdrijving kun je geloof ik het beste brandnetel thee drinken, toch @best_boobie

Is in het begin een beetje wennen aan de smaak, maar prima te doen. 

Ik drink t nu soms ook al en dan met een klein beetje honing erin (wel van de imker, want die is puur en zonder veel toegevoegde suikers)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Auks:

@Jasmijn_ super dat het veel beter gaat!! En alleen nog maar paracetamol nodig hebt! 

 

Voor vocht afdrijving kun je geloof ik het beste brandnetel thee drinken, toch @best_boobie

Is in het begin een beetje wennen aan de smaak, maar prima te doen. 

Ik drink t nu soms ook al en dan met een klein beetje honing erin (wel van de imker, want die is puur en zonder veel toegevoegde suikers)

 

 

Vochtafdrijvende middelen zijn juist niet zo goed voor je. Je lichaam houdt het vocht namelijk vast met een reden. Drink wel echt liters water om mijn lichaam al het vocht te geven wat het nodig heeft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Dodo20:

@Jasmijn_ fijn dat het wat minder pijn doet zeg! Welke hema bh heb je gekocht? zijn die net zo goed als de Triumph? 

 

Ik heb de hema heavy support non-padded gekocht en hij zit echt perfect! Zoveel beter dan die triumph en geen punttieten :43: er is alleen wel een kleine maar: ik deze zelf niet met de arts besproken maar volgens @Boobs350 mag je deze de eerste 3 weken eigenlijk nog niet dragen, toch?? Ik heb hem nu dan ook alleen even aan terwijl ik de andere bh gewassen heb en die loopt te drogen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik nog niet eerder gehoord over de non padded Hema bh. Waarom zou die niet mogen dan en andere bh’s wel? Ik heb juist altijd begrepen dat die bh door een aantal pc’s juist wordt aanbevolen. Zelf heb ik de Carefix Anna, die vind ik heel lekker zitten. En deze week ook de Hema besteld en ook al gedragen. Zit bij mij iets minder lekker maar ook prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Loezer:

Dat heb ik nog niet eerder gehoord over de non padded Hema bh. Waarom zou die niet mogen dan en andere bh’s wel? Ik heb juist altijd begrepen dat die bh door een aantal pc’s juist wordt aanbevolen. Zelf heb ik de Carefix Anna, die vind ik heel lekker zitten. En deze week ook de Hema besteld en ook al gedragen. Zit bij mij iets minder lekker maar ook prima.

 

Ik weet het ook niet precies, maar elke PC heeft zo zijn eigen voorkeuren geloof ik. Ik durf daar persoonlijk nooit zo heel goed van af te wijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij heeft geen voorkeuren doorgegeven dus dat is lekker makkelijk :D. Ik heb me gebaseerd op de ervaringen hier op het forum en daarom ook een hemaatje erbij aangeschaft. Was nog lastig bestellen qua maat dus heb er drie laten komen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Loezer:

Die van mij heeft geen voorkeuren doorgegeven dus dat is lekker makkelijk :D. Ik heb me gebaseerd op de ervaringen hier op het forum en daarom ook een hemaatje erbij aangeschaft. Was nog lastig bestellen qua maat dus heb er drie laten komen :1bouncingboobs:

 

Dat is helemaal fijn haha. Wie is je PC?  

En paste er eentje van? :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jasmijn_:

 

Ik heb de hema heavy support non-padded gekocht en hij zit echt perfect! Zoveel beter dan die triumph en geen punttieten :43: er is alleen wel een kleine maar: ik deze zelf niet met de arts besproken maar volgens @Boobs350 mag je deze de eerste 3 weken eigenlijk nog niet dragen, toch?? Ik heb hem nu dan ook alleen even aan terwijl ik de andere bh gewassen heb en die loopt te drogen. 

Dankje! Ik denk dat die idd ook prima is! Krijg je van de Triumph punttieten? Haha 

ik ga die van de hema ook kopen wanneer ik geopereerd ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Dodo20:

Dankje! Ik denk dat die idd ook prima is! Krijg je van de Triumph punttieten? Haha 

ik ga die van de hema ook kopen wanneer ik geopereerd ben.

 

Ja ontzettend, ik weet niet wie die bh ontworpen heeft :45: zit echt heel veel overtollig stof rondom de tepels. En dan niet in de onderste laag (want dan had ik het nog begrepen, als een soort tepeluitsparing) maar alleen in de bovenste... Die van de hema is heel fijn iig! Ik heb de maattabel aangehouden en qua cup zit die echt perfect! Alleen de band is flink strak dus ik heb er nu een verlengstukje tussen zitten 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn PC is Frank Niessen, lees je hier niet zo veel over maar ben heel tevreden. Dinsdag ga ik op controle.

 

En ja gelukkig paste een van de bh’s. Had hier gelezen dat de cups klein vielen en de omvang normaal was. Normaal droeg ik 75B en had nu de 75E besteld. Dacht dat ik ongeveer een D cup zou hebben. Nou die cup was goed maar hij was mega strak. Dus toen een 80D en een 80E besteld. Die pasten eigenlijk allebei wel. Maar ben toch voor de 80D gegaan. Een tussenstukje voor die 75E was inderdaad ook een optie geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Auks:

@Jasmijn_ super dat het veel beter gaat!! En alleen nog maar paracetamol nodig hebt! 

 

Voor vocht afdrijving kun je geloof ik het beste brandnetel thee drinken, toch @best_boobie

Is in het begin een beetje wennen aan de smaak, maar prima te doen. 

Ik drink t nu soms ook al en dan met een klein beetje honing erin (wel van de imker, want die is puur en zonder veel toegevoegde suikers)

 

Het beste is gewoon om veel water te drinken en gewone thee.. Ik ben geen fan van al die vochtafdrijvende middeltjes.. 
Het lichaam voert pas vocht af als er genoeg vocht binnen komt. Het lichaam is een zelfregulerend 'ding'. Als je genoeg water toevoegd, dan voelt het lichaam zich daar goed bij, en gaat het te veel aan vocht vanzelf uitscheiden. Ga je het dwingen vocht uit te scheiden dat het eigenlijk vast wil houden, zonder dat te compenseren met veel te drinken (naast de vochtafdrijvende middelen) dan gaat je lichaam extra vocht vasthouden.. 

Dus liefst gewoon veel water en gewone thee. 2 liter per dag zoiets.. (of minimaal anderhalve liter :) )

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei best_boobie:

Het beste is gewoon om veel water te drinken en gewone thee.. Ik ben geen fan van al die vochtafdrijvende middeltjes.. 
Het lichaam voert pas vocht af als er genoeg vocht binnen komt. Het lichaam is een zelfregulerend 'ding'. Als je genoeg water toevoegd, dan voelt het lichaam zich daar goed bij, en gaat het te veel aan vocht vanzelf uitscheiden. Ga je het dwingen vocht uit te scheiden dat het eigenlijk vast wil houden, zonder dat te compenseren met veel te drinken (naast de vochtafdrijvende middelen) dan gaat je lichaam extra vocht vasthouden.. 

Dus liefst gewoon veel water en gewone thee. 2 liter per dag zoiets.. (of minimaal anderhalve liter :) )

 

xxx

Nou maar goed dat ik je had getagd dan haha.

Las laatst op de chat dat enkele dames het wel dronken ivm vasthouden van vocht.... Maar beter niet doen dus :) 

 

Dank je wel voor je goede uitleg :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Auks:

Nou maar goed dat ik je had getagd dan haha.

Las laatst op de chat dat enkele dames het wel dronken ivm vasthouden van vocht.... Maar beter niet doen dus :) 

 

Dank je wel voor je goede uitleg :blush:

Ik weet idd dat meiden dat onderling vaak adviseren, maar ik kan niet als een politieagent alle berichten lopen filteren. (helaas) 

Dus.. als ik getagd wordt, of ik krijg een pb, dan beantwoord ik graag jullie vragen :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 8 PO:

 

Ik voel me als herboren! Heb van half 11 tot half 4 als een blok geslapen en daarna lekker gedoezeld en ben nu met maar heel weinig tietpijn en zonder die verschrikkelijke hoofdpijn opgestaan :43:Hopelijk kan ik dit vanaf nu zo houden! 

 

Controle is ook achter de rug! Moest om 09.30 in Groesbeek zijn. Alles was prima, wondjes waren dicht en zagen er rustig uit. Tieten zitten nog wel vol vocht en te hoog. Borstband meegekregen en wat is dat ding lelijk :45: En dan te bedenken dat ik die nog 5 weken lang dacht en nacht moet dragen... Vanaf dit weekend mag ik weer een beetje op mijn zij liggen, fietsen en autorijden, en mag ik beginnen met littekencreme smeren.

 

Veel liefs van een blij meisje!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super dat het zo goed gaat!! 

En heerlijk dat je hoofdpijn weg is! 

 

Die prachtige borstband krijg je bij Verdonck meteen... :45: dus naast 2 weken erg spannend verband :ph34r: ook nog die enorm sexy borstband erbij :45:

Laten we het er maar op houden dat het voor een goed doel is :lol:

 

In ieder geval heel leuk  om te horen dat je er zo blij mee bent!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Aloysa:

Yay wat fijn dat je eindelijk goed hebt kunnen slapen en de hoofdpijn weg is. Mooi he die borstband :45:  Gelukkig mag je vanaf dit weekend weer wat meer :) 

 

Ja je gaat er echt op vooruit met dat ding om :45:

Zeker fijn! Ik hobbel gewoon langzaam achter jou aan haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.