Ga naar inhoud

BV2017 : 22 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik heb jarenlang nagedacht over een borstvergroting en een paar maanden geleden heb ik de knoop doorgehakt..Ik heb toen besloten er voor te gaan en heb afspraken ingepland voor 2 consulten. Vandaag heb ik mijn eerste consult gehad en dat was een zware domper voor mij. De PC gaf aan dat er een borstlift uitgevoerd moest worden, en dat hij geen vergroting ging uitvoeren zonder lift. Hier heb ik nooit over nagedacht en dit is ook niet iets wat ik wil. Dus ik kwam zwaar teleurgesteld uit het consult. Is er iemand hier die ook hangende borsten heeft/had en toch een BV heeft uit laten voeren? Ik heb sws nog een consult staan, dus ben benieuwd wat die PC zegt. Maar ik vind het ook fijn om alvast te horen of er meiden zijn die hier tegen aan liepen en of zij de BV alsnog uit hebben laten voeren. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

 

Alvast bedankt.

Liefs van een teleurgestelde meid xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi!

wat vervelend. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Een consult gehad bij 2 artsen en beide gaven aan dat ik een tepellift/lift nodig heb. Iets waar ik wel rekening mee heb gehouden, maar het was toch niet helemaal wat ik echt verwacht en gehoopt had. Al helemaal omdat ik pas 20 jaar ben. Ik was ook erg teleurgesteld en verdrietig. 

Sinds mijn eerste consult in Juli dit jaar ben ik hierdoor nog steeds aan het twijfelen. Vooral vanwege de littekens. Ik ben ondertussen al wel een beetje aan het idee gewend en besef dat ik alles mooier vind dan wat ik nu heb. Ik voel me hier niet happy mee en blijf met een rotgevoel rondlopen. Ik ben mij ondertussen alweer aan het orienteren. Bij welke arts ben jij geweest? 

Liefs,

Jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jo,

Ik ben ook best verdrietig idd. Moet het even laten bezinken allemaal. Vooral omdat ik hier niet op gerekend had. Mijn consult was bij dr. Blecourt, Bergman Clinic. 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

 

heb dit ook precies meegemaakt, had ik ook totaal niet verwacht. Heb ook geen hangborsten wel ongelijke borsten maar hier zat mijn probleem nooit. Ik heb besloten mij te informeren vooral op dit forum. Ik kwam bij dokter Nio terecht. Nou echt totaal niks over een tepel lift gehad hij vond alles normaal en het is niet eens besproken. Nio lost ook vaak een probleem op door iets grotere prothesen te plaatsen dacht ik. Maar mij advies is meerdere consulten en Nio is een hele goede.

 

groetjes dat komt zeker goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BV2017 hoi

 

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik ging naar de pc met een bv in gedachten en ze zei dat het veel beter ging zijn als er ook een borstlift gedaan werd. Ik was eerst ook wel verbaasd..maar uiteindelijk wilde ik het beste en de mooiste borsten:P.

Op 25/10heb ik haar carte blanche gegeven en heeft ze een borstlift en bv met 300cc gedaan.

Wel.....ze zijn prachtig!!!!!! Je moet naar je pc luisteren. Zonder borstlift zouden het grotere borsten geworden zijn maar meer hangend. Nu zijn ze gewoon perfect en ben ik de gelukkigste mens:):wub:

Zo ik hoop dat dit wat helpt ;)

 

Grtjs....

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei BV2017:

Hoi Jo,

Ik ben ook best verdrietig idd. Moet het even laten bezinken allemaal. Vooral omdat ik hier niet op gerekend had. Mijn consult was bij dr. Blecourt, Bergman Clinic. 

Liefs 

Meid ik kan je misschien iets geruststellen. Bij mij was het ook bij de Blecourt en ik heb het idee dat hij die keuze al snel maakt. Bij een andere pc (dr. Straten) had ik alleen een tepellift nodig. Wellicht denken andere pc er weer anders over. Het is ook maar wat zelf je wensen zijn. Ik zou een 2nd opinion bij een andere arts plannen! Ik hoor graag van je hoe alles is gegaan. Het komt vast goed.

groetjes,

Jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei CupA84tje:

Ik ben echt weken heel depri geweest omdat mijn bv zelfs al betaald was dus ik dacht al dat het ging gebeuren. Totdat ik bij de chirurg kwam ... Moest ook paar weken wachten tot mijn andere consult bij Nio

dus ik denk echt dat er een goede oplossing voor jou is.

Wat was de oplossing bij Nio uiteindelijkals ik vragen mag?

Heb volgende week een afspraak bij hem staan, ben benieuwd. 

Mijn twee andere consulten bij twee verschillende plastische chirurgen was ook wel teleurstellend. 

De mooie puntige borsten kon ik wel vergeten met mijn smalle borstkas :(

Stelde de eerlijkheid wel. op prijs hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Natje1:

@BV2017 hoi

 

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik ging naar de pc met een bv in gedachten en ze zei dat het veel beter ging zijn als er ook een borstlift gedaan werd. Ik was eerst ook wel verbaasd..maar uiteindelijk wilde ik het beste en de mooiste borsten:P.

Op 25/10heb ik haar carte blanche gegeven en heeft ze een borstlift en bv met 300cc gedaan.

Wel.....ze zijn prachtig!!!!!! Je moet naar je pc luisteren. Zonder borstlift zouden het grotere borsten geworden zijn maar meer hangend. Nu zijn ze gewoon perfect en ben ik de gelukkigste mens:):wub:

Zo ik hoop dat dit wat helpt ;)

 

Grtjs....

Dat is ook zo. De artsen hebben duizende boobies gezien en bestudeerd. 

Ze zullen wel weten wat elk individu nodig heeft ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaan er gewoon ronde siliconen in we hebben gekozen voor 500cc. Wat ik alleen wil zeggen is dat verschillende pc’s andere ideeën hebben. In mijn geval was er niks aan de hand eigenlijk. En ik had echt een complex aangepraat gekregen van die andere chirurg zo voelde het. Maar ik wil gewoon absoluut niet in mijn tepels laten snijden omdat ze heel klein beetje anders zijn. Mijn probleem is dat ik niks heb vanmezef naja bijna niks 

 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Jo123:

Meid ik kan je misschien iets geruststellen. Bij mij was het ook bij de Blecourt en ik heb het idee dat hij die keuze al snel maakt. Bij een andere pc (dr. Straten) had ik alleen een tepellift nodig. Wellicht denken andere pc er weer anders over. Het is ook maar wat zelf je wensen zijn. Ik zou een 2nd opinion bij een andere arts plannen! Ik hoor graag van je hoe alles is gegaan. Het komt vast goed.

groetjes,

Jo

Ben ook bij De Blecourt geweest.

Wat een kundige man!!! 

Enige nadeel bij hem en waarom ik uiteindelijk niet voor hem heb gekozen is dat zijn aanbod aan implantaten ontzettend beperkt is. Echt zonde!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei CupA84tje:

Bij mij gaan er gewoon ronde siliconen in we hebben gekozen voor 500cc. Wat ik alleen wil zeggen is dat verschillende pc’s andere ideeën hebben. In mijn geval was er niks aan de hand eigenlijk. En ik had echt een complex aangepraat gekregen van die andere chirurg zo voelde het. Maar ik wil gewoon absoluut niet in mijn tepels laten snijden omdat ze heel klein beetje anders zijn. Mijn probleem is dat ik niks heb vanmezef naja bijna niks 

 

xx 

Nou gelukkig uiteindelijkeen oplossing gevonden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, 

Ik heb gisteren mijn eerste consult gehad. Er werd mij een borstlift geadviseerd met protheses. Echter wil ik absoluut geen borstlift. Ik vind het namelijk niet erg dat mijn borsten hangend zijn. De reden dat ik een borstvergroting wil, is omdat ik meer volume/ vulling wil. Dit is door 20 kg afvallen, 2 kindjes en borstvoeding erg afgenomen. Zijn hier meiden die dit effect hebben bereikt zonder borstlift, terwijl dit werd geadviseerd en zijn jullie tevreden over het resultaat? En bij welke PC hebben jullie dit uit laten voeren? As zondag heb ik mijn 2e consult. Ik ben benieuwd wat er dan gezegd wordt. En ik vraag het hier vast om enigszins voorbereid te zijn en om te kijken of het mogelijk is zonder borstlift. Hoop van jullie te horen. Alvast bedankt. 

 

Liefs van mij.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @BV2017 ,

 

Ik ben zelf gestart in april met mijn zoektocht en kreeg ook bij de eerste consult te horen dat er een borstlift gedaan moest worden, tweede consult bij een andere kreeg ik te horen ja liften zou ook kunnen maar 600 cc kan ook :o, 3e consult gelijk een goed gevoel bij de arts, zijn advies was we kunnen liften maar ik kan je ook weer mooie volle borsten geven en dan komen ze echt wel wat omhoog.

 

Twijfel twijfel sloeg toe :blush:

 

Bij laatste chirurg goed gevoel dus een vervolg afspraak gemaakt, hij wilde het mij laten zien door middel van een 3D scan wat het verschil zou zijn. Nou dat was nihil ...misschien een 1 cm hoger meer niet dus hij adviseerde om het te vullen en zo min mogelijk littekens te doen.

Ik ben op zijn advies in gegaan :D

 

Ik heb nu een lege C cup en ik wil graag weer een volle D cup zoals ik had voor mijn kinderen.....en natuurlijk niet helemaal te realiseren dat het er allemaal uit gaat zien als toen :P ivm dat ik onder tussen al weer 20 jaar ouder ben ;) en mijn huid ook. 

 

Ik word 11 december geopereerd en er liggen 3 verschillende maten klaar en hij gaat kijken welke het mooiste resultaat gaan geven voor volle borsten !! (Geen grote borsten) 

Ik vertrouw helemaal op zijn vakkennis en laat het ook helemaal aan hem over.

 

Mocht je nog vragen hebben dan weet je mij te vinden. 

Succes ermee :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BV2017

 

Hoi meis, dr. Nio staat erom bekend, daar waar andere chirurgen een borstlift adviseren, hij het gewenste resultaat weet te behalen door grotere protheses te plaatsen. Dus misschien eens bij hem op consult? Good luck :71:

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Zee-Bra77:

Hallo @BV2017 ,

 

Ik ben zelf gestart in april met mijn zoektocht en kreeg ook bij de eerste consult te horen dat er een borstlift gedaan moest worden, tweede consult bij een andere kreeg ik te horen ja liften zou ook kunnen maar 600 cc kan ook :o, 3e consult gelijk een goed gevoel bij de arts, zijn advies was we kunnen liften maar ik kan je ook weer mooie volle borsten geven en dan komen ze echt wel wat omhoog.

 

Twijfel twijfel sloeg toe :blush:

 

Bij laatste chirurg goed gevoel dus een vervolg afspraak gemaakt, hij wilde het mij laten zien door middel van een 3D scan wat het verschil zou zijn. Nou dat was nihil ...misschien een 1 cm hoger meer niet dus hij adviseerde om het te vullen en zo min mogelijk littekens te doen.

Ik ben op zijn advies in gegaan :D

 

Ik heb nu een lege C cup en ik wil graag weer een volle D cup zoals ik had voor mijn kinderen.....en natuurlijk niet helemaal te realiseren dat het er allemaal uit gaat zien als toen :P ivm dat ik onder tussen al weer 20 jaar ouder ben ;) en mijn huid ook. 

 

Ik word 11 december geopereerd en er liggen 3 verschillende maten klaar en hij gaat kijken welke het mooiste resultaat gaan geven voor volle borsten !! (Geen grote borsten) 

Ik vertrouw helemaal op zijn vakkennis en laat het ook helemaal aan hem over.

 

Mocht je nog vragen hebben dan weet je mij te vinden. 

Succes ermee :54:

 

He meis,

 

Dank je wel voor je reactie.

Mag ik vragen waar en door wie je de ingreep uit laat voeren?

Alvast bedankt.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jaydee:

@BV2017

 

Hoi meis, dr. Nio staat erom bekend, daar waar andere chirurgen een borstlift adviseren, hij het gewenste resultaat weet te behalen door grotere protheses te plaatsen. Dus misschien eens bij hem op consult? Good luck :71:

 

Xx Jaydee 

Hi meis,

 

Dank je wel voor je tip.

Weet je bij welke praktijk hij zit? Ben jij bekend met hem?

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei BV2017:

Hi meis,

 

Dank je wel voor je tip.

Weet je bij welke praktijk hij zit? Ben jij bekend met hem?

 

Liefs 

Hij werkt in het OLVG in Amsterdam. Dit is gewoon een ziekenhuis en hiervoor heb je wel een verwijsbrief van je huisarts nodig. 

Tevens werkt hij in Parkkliniek in Rotterdam. Dit is een privékliniek en hier heb je geen verwijsbrief nodig. De prijzen zijn hier ongeveer wel €800,- hoger dan in het OLVG.

Je kunt allicht eens een consult bij hem plannen. 

Ik ga 8 december een hersteloperatie bij hem laten doen. Ik heb vorig jaar 13 mei een prothesewissel gehad in het streekziekenhuis hier in de buurt en daarbij een flinke double bubble opgelopen. OM verschillende redenen ben ik het vertrouwen in die pc kwijt en daarom ga ik nu naar Nio om het te laten herstellen. Dus ben benieuwd. 

 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BV2017:

 

He meis,

 

Dank je wel voor je reactie.

Mag ik vragen waar en door wie je de ingreep uit laat voeren?

Alvast bedankt.

Liefs

 

Ik ben de 1e x bij Dr Verdonck in Belgie geweest.

2e x bij Dr Nio in het Parkkliniek in Rotterdam

3e x bij Dr Kolkman in het ABC-clinic in Breda (zitten meerdere goede pc's, dus je hoeft niet perse om deze pc te vragen) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zee-Bra77 Spannend!! Blij voor je dat verder bent gekomen met je zoektocht. Ik hoop dat ik uiteindelijk ook zover kom. Nog eventjes voor jou..

Jij laat het dus uitvoeren in Breda?

 

Ik was bij Bergman, dr. Blecourt. En niks ten nadele van hem hoor, want het was een hele sympathieke man. Denk alleen dat hij andere ideeën heeft wat de BV betreft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei BV2017:

@Zee-Bra77 Spannend!! Blij voor je dat verder bent gekomen met je zoektocht. Ik hoop dat ik uiteindelijk ook zover kom. Nog eventjes voor jou..

Jij laat het dus uitvoeren in Breda?

 

Ik was bij Bergman, dr. Blecourt. En niks ten nadele van hem hoor, want het was een hele sympathieke man. Denk alleen dat hij andere ideeën heeft wat de BV betreft. 

@BV2017       Na mij 1e consult had ik besloten om nog 2 afspraken te maken bij andere en te luisteren wat hun te melden hadden, ik heb ze ook niks verteld wat de 1e pc gezegd had.....

En toen merkte ik ook dat ik het belangrijk vond wie mij een goed gevoel gaf en waar ik vertrouwen bij had. Zelf had ik en mijn man dat gevoel niet bij Dr Nio, ondertussen dat andere dit wel hebben dus het is wat je zelf

wilt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Sisa:

Hoi dames ik Ben hier nieuw en zal mij eerst voorstellen :-) Ik Ben Sisa een jonge alleenstaande mama van 2 . Ik heb steeds een mooie volle 75D cup mijn jongste is nu 4 j en heb hem bijna 3j borstvoeding gegeven en natuurlijk zijn mijn borsten slapper geworden. Ik Ben bij 5 verschillende dr geweest en wat ik hoorde was steeds dat ik een borstlifting moest ondergaan en eventueel met prothesen ik heb een donkere huid dus no thx littekens. Uiteindelijk laatste chirurg stelde mij voor om een lifting te doen enkel via tepel dus geen verticale lijn. Hebben dan afgesproken om tijdens operatie eerst siliconen te plaatsen en als dat genoeg was geen lifting. Mijn operatie was vrijdag 27 oktober, ik Ben super blij heb 325 cc prothesen anatomische en op de spier zonder lifting. Eindresultaat is pas binnen enkele weken maar ik Ben super blij. Mijn borsten zijn dus gelift enkel met prothesen. 

Lees even de pb die je kreeg bij registratie. Voorstellen moet je even doen in een eigen voorsteltopic, maar dat staat beschreven in die pb :)

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi meiden,

Even een update van mij. Afgelopen zondag ben ik op 2e consult geweest, deze keer bij Boerhaave! Ik kan weer aan een volle boezem geholpen worden, zonder borstlift! 22 december ben ik aan de beurt. Ik ga in de tussentijd nog op 2e consult. De planning is 425 cc Mentor, boven de spier. Vind het zo spannend nu!!

 

Wie heeft een vergelijkbare bv gehad? Ben zo benieuwd naar de foto’s van het resultaat. Wordt geholpen door v/d Weij.

 

Alvast bedankt. xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi BV2017! ik mag de 22ste ook bij dr nio in het park! 

Er zijn trouwens nog veel meer meiden die in december geholpen worden. We hebben een club: alle kerstballen verzamelen. daat kletsen we zin en onzin. als het je leuk lijkt kun je naar het kopje clubs gaan en dan alle kerstballen verzamelen aanklikken om je aan te melden. @Jaydee kan je dan goedkeuren en dan kun je lekker meekletsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.