Ga naar inhoud

BV2017 : 22 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei SanT1987:

Hoi! Ik ga 19 dec. Hebben jullie enig idee qua herstel ivm kerstdagen? Denken jullie dat ik gewoon wijntje kan drinken en uit eten kan? Of moet ik niet al te veel plannen maken. Bij iedereen is het herstel natuurlijk anders.. krijg dual plane

ik denk dat je dat wijntje beter niet kunt doen. je zult dan nog wel medicijnen slikken of nog restjes ervan in je bloed hebben. Uit eten gaan ligt aan hoe je je voelt maar wat ik gelezen heb hebben de meeste daar na 6 dagen nog geen zin in omdat ze nog erg moe zijn. maar zoals je zelf ook al zegt iedereen geneest anders....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Fijn dat van der Weij het gewoon kan zonder lift :35: 
Ik heb meteen even je topics samengevoegd, zo blijft het overzichtelijk voor jezelf en voor anderen, en je titel aangepast. Ik ga je ook nog even verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken en blijft het ook dan overzichtelijk ;) 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei gastmama:

ik denk dat je dat wijntje beter niet kunt doen. je zult dan nog wel medicijnen slikken of nog restjes ervan in je bloed hebben. Uit eten gaan ligt aan hoe je je voelt maar wat ik gelezen heb hebben de meeste daar na 6 dagen nog geen zin in omdat ze nog erg moe zijn. maar zoals je zelf ook al zegt iedereen geneest anders....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei SanT1987:

Ja hè! Je hebt gelijk.. hopelijk fit genoeg om met oud en nieuw een feestje te vieren!

ja jammer he! ik ben de 22ste aan de beurt dus ik zit nog in de drie verschrikkelijke dagen met kerst....

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei gastmama:

ja jammer he! ik ben de 22ste aan de beurt dus ik zit nog in de drie verschrikkelijke dagen met kerst....

Ja indd... jij waarschijnlijk nog teveel pijn. Maar wie weet valt het allemaal mee! Of erg tegen.. wie zal het zeggen. Hoe lang heb je vrij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei SanT1987:

Ja indd... jij waarschijnlijk nog teveel pijn. Maar wie weet valt het allemaal mee! Of erg tegen.. wie zal het zeggen. Hoe lang heb je vrij?

ik heb mezelf drie weken vrij gegeven. waarvan de twee weken van de kerstvakantie die ik altijd pak. mocht het echt niet gaan vangen mijn collega gastouders mijn vierde week nog op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei BV2017:

Maar ik wil er wel graag bij! :)xxx

Ik dacht dat ik jou al eens een uitnodiging had gestuurd... maar volgens mij ben ik een beetje in de bonen ......koekkoek:11:

Maar ik ga je nu gelijk een uitnodiging sturen, meis. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei gastmama:

ik heb mezelf drie weken vrij gegeven. waarvan de twee weken van de kerstvakantie die ik altijd pak. mocht het echt niet gaan vangen mijn collega gastouders mijn vierde week nog op.

Fijn! Lekker lang. Ik heb ook expres deze periode gekozen omdat er al zoveel vrije dagen tussen zitten. Ben ook erg benieuwd hoe het gaat qua tillen van mijn zoontje van 3. Nu al oefenen dat mama hem niet tilt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jaydee:

Ik dacht dat ik jou al eens een uitnodiging had gestuurd... maar volgens mij ben ik een beetje in de bonen ......koekkoek:11:

Maar ik ga je nu gelijk een uitnodiging sturen, meis. 

 

Xxx

Done! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.