Ga naar inhoud

Tjits-M : BV (Anatomisch of Rond?) : Dr. Nio Parkkliniek


Tjits-m

Aanbevolen berichten

Hey Meiden,

 

Bij deze even voorstellen:) ik ben 28 jaar en sinds afgelopen week lid geworden omdat ik er steeds vaker aan denk om nu een

BV te doen ipv wachten totdat ik kinderen heb (ik denk dat we over ongeveer 3-5 jaar aan kinderen gaan denken)...

 

Wat raadden jullie aan? Wachten of gewoon nu doen? Daarnaast zie ik vooral ronde ipv anatomische BV. Wat zou jij aanraden?

 

Ik zie trouwens veel goede verhalen over Dr. Nio maar deze berichtjes zijn al wat ouder lijkt het, is hij nog steeds zo goed?

 

Veel vragen, hoop dat jullie raad weten :blush:

 

Liefs Tjits-M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, welkom!! 

 

Ik heb dezelfde overwegingen gehad! Ik ben nu 26, en ben ook wel van plan om binnen 4-5 jaar aan kinderen te beginnen, als het even kan. Ik heb zelf een operatie gepland voor februari. Ik hou er zelf rekening mee dat ik misschien opnieuw onder het mes zal willen wanneer ik ben 'uitgebaard' haha, maar dan ben ik inmiddels toch weer 10 jaar verder. Ik vind dat persoonlijk de moeite waard. 

 

Verder is dokter Nio nog steeds goed! Als je kijkt tussen de operatieverslagen zul je zien dat er ook aardig wat meiden deze maand door hem geopereerd worden!

 

Wat betreft de vorm van de protheses ben ik geen expert, dus iemand anders kan vast veel beter antwoord geven, maar ik had het idee dat er inderdaad veel rond wordt gebruikt. Ik geloof dat dit deels is omdat je bij dual plane plaatsing sowieso een wat meer anatomische vorm krijgt. Dr Nio gebruikt graag Eurosilicone 85% gevuld, wat inhoudt dat het implantaat dus deels gevuld is. Wanneer je staat 'zakt' de vulling dus op natuurlijke wijze naar beneden, maar dit is een rond implantaat. Ik vond deze zelf een stuk minder stug aanvoelen dan de anatomische. 

 

Ik hoop dat iemand dit nog aan kan vullen  :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Tjits-m:

Hey RosaE, tnx! Dacht inderdaad hetzelfde: voordat je 'uitgebaard' bent, ben je zo 10 jaar verder..

 

En die eurosilicone 85% klinkt als een perfecte oplossing, ik wil graag zo natuurlijk mogelijk.. ik zal daar eens wat meer info over zoeken!

 

Ik ben 5weken geleden geopereerd door dr Nio, eurocilicone 85% 450cc. Ben erg tevreden over het resultaat, met Nio zelf praat je maar weinig maar gaat om het resultaat. 

Ik was te bang om 500cc te nemen. Mijn advies is neem wat je bij het passen mooi vind en rond zeker niet naar beneden af.

 

ik heb al kinderen, kan daarom niet zeggen wat beter is. Ik weet wel dat ik van B naar A ging na Mn zwangerschappen. Kan me voorstellen dat je een herstel operatie nodig hebt na je zwangerschappen om de boel weer goed op te vullen maar ieder lichaam is anders. 

 

Met Nio zit je sowieso goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bayou, zou je achteraf toch de 

Op 4-11-2017 om 16:34 zei Bayou:

 

Ik ben 5weken geleden geopereerd door dr Nio, eurocilicone 85% 450cc. Ben erg tevreden over het resultaat, met Nio zelf praat je maar weinig maar gaat om het resultaat. 

Ik was te bang om 500cc te nemen. Mijn advies is neem wat je bij het passen mooi vind en rond zeker niet naar beneden af.

 

ik heb al kinderen, kan daarom niet zeggen wat beter is. Ik weet wel dat ik van B naar A ging na Mn zwangerschappen. Kan me voorstellen dat je een herstel operatie nodig hebt na je zwangerschappen om de boel weer goed op te vullen maar ieder lichaam is anders. 

 

Met Nio zit je sowieso goed!

Hey Bayou, zou je achteraf toch de 500cc gekozen hebben of blij met 450cc? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tjits-m Hoi! 

 

Ik ben net 27 geworden en inderdaad dezelfde gedachte. Ik hoop ergens begin 30 aan kinderen te beginnen, maar wou niet meer wachten tot ik ''uitgebaard'' ben :P Ik ben 18 december aan de beurt bij dr. Straten, maar hou er inderdaad rekening mee dat ik misschien na mijn zwangerschappen weer onder het mes moet. Maar dat heb ik er dan maar voor over :)

 

Ik heb voor ronde implantaten gekozen omdat ik graag die mooie bolling bovenop wil, en op dit moment totaal geen volume bovenop heb. Tijdens mijn consult heb ik foto's laten zien wat ik mooi vind, en we hebben het niet eens over anatomische implantaten gehad :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.