Ga naar inhoud

Romy1 : 2 november 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

@Pienn het gaat boven verwachting goed. Eerste nacht zo'n 5 uur achter elkaar geslapen en vannacht 7 en daarna heel even eruit en nog weer wat uurtjes kunnen pakken. Ik voel mij wat stijf, wat rugpijn. Maar verder is het met de pijnstillers goed te doen. Gisteren na het douchen wel bijna flauw gevallen, niet van de pijn maar denk door de warmte/ lage suiker. Gelukkig was mijn man bij mij en voelde ik het aankomen.

 

Ben jij eigenlijk al geopereerd of heb je een datum? Sorry ben het even kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee klinkt goed.’ik ben gister geopereerd. Naar omstandigheden goed. Wel wat meer pijn dan jij, maar alsnog stil in bed lig dan gaat het wel. Ik mag maandag pas douchen dus moet nog even wachten helaas. Anderzijds moet ik er ook nu niet aan denken om zo lang rechtop te zitten of te staan zonder het conpressievest

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pienn ik ben gestopt met naproxen en dat merkte ik gisterenavond wel, dus blijf de paracetamol nog wel even slikken, maar nog steeds goed gelukkig. Ik moet erg wennen dat ik bediend word en niet zoveel zelf mag doen.

Dus vandaag ook lekker even douchen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa vandaag is het dag dat ik mag douchen:136:zo blij als een kind Haha. Doet het vanavond ff als de kids op bed liggen want dan kan mijn man lekker m’n haar wassen. Ik was nog niet van plan om te stoppen met de naproxen. Ik vind het nog wel even fijn om de meeste pijn daarmee te onderdrukken, misschien over een dag of twee. Raar He om verzorgd te worden. Voel me soms ook schuldig dat ik hier maar niks aan het doen ben. Hoe is het met jou? En al tevreden met de borsten? Die van mij nog hoog met veel vocht en plat gedrukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Sandra.g 17 nov is nog wel erg kort geleden! Hoe is het met jou? Hoe voel je je? En wat heb je gekregen? Tevreden? Hier gaat het de goede kant op. Ik kan goed voor de kids weer zorgen maar tik m’n dochter van twee niet. Verder moest ik afgelopen maandag en dinsdag weer werken maar dat viel me zwaar. Omdat je de hele dag bezig bent, ook al is het een kantoorbaan heb ik wel veel pijn. Maar vandaag een dag thuis en dan weinig last van pijn. Dus kleine stapjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-11-2017 om 20:05 zei jootje81:

@Romy1Misschien hebben wij elkaar wel gezien in Drachten 24 juli.

Ik was als laatste die dag.En ze liep behoorlijk uit.

Ik ben 14 november geopereerd door dr Peters.

Hoe is het nu met je pijn?

@jootje81 ik heb even terug gekeken in mijn agenda en ik ben 27 juli in Drachten geweest..ze liep toen wel uit 

Ik neem nu denk ik een week geen paracetamol meer. Ik heb een nog wat branderig en doof gevoel aan mijn huid, maar verder geen last. Hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Sandra.g:

@Pienn ik heb 425cc gekregen. Had naar 2x borstvoeding een aa over. Nu heb ik weer borsten ben heel blij. In de ochtend doet alles pijn en is stijf. Neem 8 paracetamol p.dag nog. Maar is morgen ook pas 1 week geleden :)

Heeey ik ben 15 nov geopereerd.. en heb ook nog jonge kinderen.. hoe gaat het met je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jootje81 ik denk dan toch dat je iemand anders voor je hebt. Er zat een mevrouw met een man samen te wachten. Zij waren na mij aan de beurt.  Mijn afspraak was om 13.00uur maar werd tegen 13.30 geholpen ongeveer. Wel grappig dat we op dezelfde dag ons consult hebben gehad. 

Ik lees hier dat je het beste vanaf 6 weken bh's kan kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-11-2017 om 23:16 zei Romy1:

@Loumi heej!

Nee het is mij ook erg meegevallen! Vandaag precies 3 weken PO en ik ben erg blij met het resultaat :wub:

Nog even en dan lekker shoppen voor eindelijk lingerie dat mooi gaat staan! 

Hoe gaat het met jou?

Haii meid, wat fijn dat het is mee gevallen Zeg en dat je blij bent. Idd nog heel even wachten voor jou om te shoppen. Er gaat een wereld voor je open hoor. Bij mij zit er geen rem meer op. Blijf maar kopen.. 

Met mij gaat het super goed, nog elke dag bewonder ik mijn borsten en wat ben ik blij zeg. De beste keuze ooit!!!

 

Lekker van genieten meid, doe ik nog steeds elke dag!!! :wub:

 

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.