Romy1

Romy1 : 2 november 2017 : Dr. Peters : MFIV

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier.

Een mama van 27 jaar en na 2 zwangerschappen is er helemaal niets meer van mijn borsten overgebleven.

Ik draag cup A bh's, maar hier zit dan nog ruimte in.

Na meer dan 10 jaar twijfels en onzekerheid wil ik nu voor mezelf kiezen en voor een bv gaan! 

Alleen bij wie is nog de vraag en daarom lees ik graag met jullie verhalen en ervaringen mee!

Ik wil na de zomer kijken of het gerealiseerd kan worden.

Hallo Romy, 

Ik ben hier ook nog niet zo lang en heb me al flink ingelezen. Leer nog elke dag van de verhalen van anderen. Ik ben over 9 dagen aan de beurt dus al behoorlijk aan het zenuwen. Wens je veel succes met je keuze. 

Hoi Drieka,

Bedankt voor je reactie!

Wat spannend zeg, nog maar 9 dagen!

Mag ik vragen door welke cp jij wordt geholpen? 

Hoi romy, 

Lekker lezen inderdaad en als je er aan toe bent naar verschillende pc gaan. Ikzelf ben al naar visser en van zele geweest. In augustus ga ik naar nio en dan maak ik de beslissing waar ik het laat doen. Ik ga iig in december voor mijn kerstballen :D

Hai welkom, herkenbare situatie je verhaal :). Op het forum kun je heel veel informatie vinden. Veel succes met t inlezen en info verzamelen. 

Bedankt allemaal!

Fijn om mij in ieder geval te kunnen identificeren met anderen en ik ben ook van plan om meerdere consulten te plannen..nu nog die stap zetten om een afspraak te plannen.. de huisarts en mn leidinggevende zijn al op de hoogte. 

Hoi Romy1,

Dr visser vond ik heel fijn. Zij werkt alleen met hydrogel.  Dat wil ik ook heel graag. Dr Zele vond ik geen fijn gesprek.  Ik geloof graag dat hij heel goed is maar het voelde niet fijn. Het was wel een goed idee om ook naar hem te gaan want ik weet nu precies wat ik wel en niet wil en wat ik aan dr Nio moet vragen.  Dus ik kan je echt aanraden om naar meerdere pc te gaan.

Gr gastmama 

Eerste consult staat gepland op 27 juli bij Diana Gabriels in Drachten. Consult wordt echter niet door haar zelf gedaan, maar ene mevr j verweijen..spannend!!

Hey, ik wil je niet ongerust maken maar heb je de berichtgeving op het forum rondom Diana Gabriels gelezen?

De nazorg ben hun is echt heel slecht. Zo lang jij geen problemen krijgt is het prima, maar ander geven ze weinig gehoor. Je kunt de artsen vaak ook persoonlijk benaderen via de kliniek waar zij opereren. De consulenten bij Diana Gabriels hebben geen medische achtergrond. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik dacht ik meld het wel eventjes ;) 

@Ellen125 

Dankjewel ben blij met extra informatie want ik vind het op dit moment erg lastig om te beslissen door wie ik het laat doen.

Wil sowieso meerdere consulten plannen

Hmm ja dat kan wel lastig zijn inderdaad. Meerdere consulten is wel slim. Heb ik ook gedaan, doen de meesten hier eigenlijk wel.

Wat ik je daarvoor als tip kan meegeven is kijk eens rond op het forum. En: wat vind je van de verhalen over de chirurgen? Welke chirurg vind jij dat mooie borsten 'maakt'? Wellicht dat de prijs of de afstand naar een chirurg ook een rol speelt. Heb je al een voorkeur voor merk/soort implantaat?

Misschien dat je op deze manier wat gerichter kunt zoeken?

Hoe ik mijn chirurg heb gevonden:

Ik had verhalen gehoord van Laura Moojen bij Velthuis Kliniek, maar het consult vond ik verschrikkelijk. Ik zag toen dat in Nijmegen ook een goede chirurg zat: Straten van kliniek Heyendael (ik woon zelf in de buurt van Eindhoven) dus ook daar een afspraak gemaakt. Leuk en fijn gesprek maar niet wauw. Ik had ook wat gelezen over motiva prothesen en Verdonck plaatst deze en iedereen was positief. Dus ook daar op consult geweest omdat ik daar ook wel meer over wilde weten. Dat gesprek was zo prettig dat ik uiteindelijk de keuze heb gemaakt om daar mijn borstvergroting te laten doen. Nu ben ik morgen alweer 4 weken po.

Bedankt voor de tips en jouw verhaal!

Ik woon zelf in Drenthe.

Ik lees ook veel goede recensies hier over dr Verdonck. Voor mij zal dat wel ver rijden zijn, maar dat heb ik er wel voor over, als daar het gevoel het beste zal zijn. 

De mentor protheses klinken goed, maar wat is het verschil met de motiva?