Ga naar inhoud

savannahhhxx : 9 januari 2018 : Dr. Meesters : MOOI kliniek


Aanbevolen berichten

  • 1 month later...

Vandaag ben ik 6 weken PO. Gisteren de controle afspraak gehad bij het ziekenhuis en alles was in orde, fotootje gemaakt even gevoeld en weer de deur uit. Ik kan nu bijna alles weer, ook op het sporten. Rennen en borsttraining laat ik nog maar eventjes, voelt toch een beetje vreemd. Ik ben ontzettend blij met het resultaat en het is me alle pijn meer dan waard geweest. Mijn littekens zijn ook mooi geheeld en ik smeer ze nu iedere dag in met bio-oil. Voor de dames die net zo twijfelde als ik, het is het allemaal waard zodra je het resultaat ziet. Ik ben zo blij als ik naar mezelf kijk in de spiegel en ik zou het zeker aanraden. In mijn album de fotos toegevoegd van 6 weken PO + fotos van de littekens. Geniet van jullie dag! En voor de meiden die vandaag aan de beurt zijn, succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@savannahhhxx

 

Hoi hoi, 

 

Ik heb je update samengevoegd met je al bestaande topic, hier in dit topic kun je nu ook alle verdere updates neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

Hardlopen en de borstspieren trainen zou ik idd nog maar even achterwege laten, en als je dadelijk weer gaat hardlopen, kun je het beste daarvoor de shockabsorber kopen, deze sport bh geeft de beste steun tijdens hardlopen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.