Ga naar inhoud

Kimk : 25 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey, ik ben een 31 jarige van 2 prachtkinderen.

Al lang dacht ik er over na een borstvergroting te laten doen.

Ik kijk dan ook enorm uit naar mijn eerste afspraak met Dr. Verdonck op 14 oktober!! 

Nog iemand ervaring met Dr. Verdonck?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimk hey!

 

Welkom op dit forum :D Ik word 29 september door Verdonck geopereerd! Ben in juni bij hem op consultatie geweest en vind het zo een aangename man, ik voelde mij meteen op mijn gemak :) Morgen ga ik nog eens langs bij hem om te passen en de definitieve maat te kiezen, dan nog 2 weekjes op reis en nadien is het bijna zover.
Ik raad je aan om eventueel een briefje met je vragen mee te nemen want op het moment dat je daar zit vergeet je veel vragen :) Ook kan je hier foto's zien in openbare albums en heb ik borsten die ik mooi vond van mensen met een vergelijkbare lichaamsbouw meegenomen, zo heeft hij een idee wat je graag wilt. 
Verder veel leesplezier op dit forum!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben gisteren op consultatie geweest bij dokter Verdonck. Na de consultatie stapte ik met een ontzettend goed gevoel buiten. Zowel hijzelf als de baliemedewerkster gaven me een gerust gevoel. Na veel praten en passen moet ik nu gaan kiezen tussen de Sebbin of Motiva prothese. Zijn er nog die na de passessie bij dit dilemma uitkwamen?

Tegen woensdag moet ik beslissen want 25/10 Is het mijn grote dag al:D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, 

Oh dat is het al bijna!! Super!

Ik ben 22 september door Verdonck geopereerd en heb Motiva full 315cc gekregen. Ik heb voor Motiva gekozen omdat ik deze het meest natuurlijke vond aanvoelen en uitzien en ze het laagste risico op complicaties hebben. 

Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimk Wat leuk te horen Kim!!

ik was ook meteen zo enthousiast over Verdonck!!

En ben afgelopen woensdag geopereerd door hem. 

 

Ik heb heeeel lang getwijfeld tussen die 3 merken, en uiteindelijk voor Sebbin gekozen. 300cc (en Verdonck neemt bij Sebbin eigenlijk altijd de high profile). Die is 10,0 breed en heeft een projectie van 5,6. 

 

Mentor raadde hij bij mijn smalle borstkas af.

 

En Motiva heb ik niet voor gekozen omdat die gel (hij zal je het potje wel geshowd hebben bij het consult) binnen de prothese heel rustig heen en weer kan ‘stromen’. Dat betekent dan dat zo’n ronde Motiva prothese meer op een anatomische prothese gaat lijken. Het meest gewicht gaat (als je staat) onderin hangen. 

 

Dus Sebbin is iets meer ‘ballerig’ als de Motiva (zo legde Verdonck zelf uit). Toen hij dát zei, kon ik mijn keus maken...

 

Succes girl!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Nicoline_W:

@Kimk Wat leuk te horen Kim!!

ik was ook meteen zo enthousiast over Verdonck!!

En ben afgelopen woensdag geopereerd door hem. 

 

Ik heb heeeel lang getwijfeld tussen die 3 merken, en uiteindelijk voor Sebbin gekozen. 300cc (en Verdonck neemt bij Sebbin eigenlijk altijd de high profile). Die is 10,0 breed en heeft een projectie van 5,6. 

 

Mentor raadde hij bij mijn smalle borstkas af.

 

En Motiva heb ik niet voor gekozen omdat die gel (hij zal je het potje wel geshowd hebben bij het consult) binnen de prothese heel rustig heen en weer kan ‘stromen’. Dat betekent dan dat zo’n ronde Motiva prothese meer op een anatomische prothese gaat lijken. Het meest gewicht gaat (als je staat) onderin hangen. 

 

Dus Sebbin is iets meer ‘ballerig’ als de Motiva (zo legde Verdonck zelf uit). Toen hij dát zei, kon ik mijn keus maken...

 

Succes girl!! X

Bedankt voor de reactie!! Het heeft me geholpen om de knoop door te hakken.

Ik wil absoluut niet het "tennisbal effect" maar de borsten mogen toch iets ronder staan. Heb jij voor en na foto's? Van welke maat kom je?  Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimk Serieus?! Oh dan ben ik blij voor je! 

Bij Motiva zit de meeste gel onderin, daar spreken ze in de tabellen ook over 3 projecties: die precies in het midden, en nog op 45% en 40% vanaf de onderkant. Bij die 2 laatste punten heeft de prothese de grootste projectie.

Bij Sebbin zit de grootste projectie precies in het midden. 

Google maar eens naar die tabellen!

 

Ik zit nog ‘ingepakt’ dus kan je nog niets laten zien... zal je wel even toevoegen, dan zie je waar ik vandaag kom. 

 

Liefs, X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Nicoline_W:

@Kimk Wat leuk te horen Kim!!

ik was ook meteen zo enthousiast over Verdonck!!

En ben afgelopen woensdag geopereerd door hem. 

 

Ik heb heeeel lang getwijfeld tussen die 3 merken, en uiteindelijk voor Sebbin gekozen. 300cc (en Verdonck neemt bij Sebbin eigenlijk altijd de high profile). Die is 10,0 breed en heeft een projectie van 5,6. 

 

Mentor raadde hij bij mijn smalle borstkas af.

 

En Motiva heb ik niet voor gekozen omdat die gel (hij zal je het potje wel geshowd hebben bij het consult) binnen de prothese heel rustig heen en weer kan ‘stromen’. Dat betekent dan dat zo’n ronde Motiva prothese meer op een anatomische prothese gaat lijken. Het meest gewicht gaat (als je staat) onderin hangen. 

 

Dus Sebbin is iets meer ‘ballerig’ als de Motiva (zo legde Verdonck zelf uit). Toen hij dát zei, kon ik mijn keus maken...

 

Succes girl!! X

 

Hey @Nicoline_W,

 

Dit is precies waar ik ook tegen aan loop...
Mij lijkt de Motiva erg mooi, omdat het er 'natuurlijker' uit gaat zien, 
maar ik ben zo bang dat het inderdaad tijdens het staan ook 'naar beneden stroomt'.

Heeft Dr. Verdonck dat ook bevestigt toen je het erover had met hem? 

Ben je uiteindelijk blij met de Sebbin? Ziet het er natuurlijk uit? 
Ik ben zelf ook erg smal (1.72 m en 58 kg) en wil dus niet een te ronde prothese, die er misschien wat nep uit gaat zien. 

Zoveel twijfels....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Demii Ik snap je twijfels...

Maar wat maakt een borst 'natuurlijk' voor jou?

En er zit ook nog een groot gebied tussen natuurlijk en overduidelijk nep (en buiten proportie groot).   

Kijk maar eens in de tabellen van Motiva en Sebbin.

Liefs!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Nicoline_W:

@Kimk Serieus?! Oh dan ben ik blij voor je! 

Bij Motiva zit de meeste gel onderin, daar spreken ze in de tabellen ook over 3 projecties: die precies in het midden, en nog op 45% en 40% vanaf de onderkant. Bij die 2 laatste punten heeft de prothese de grootste projectie.

Bij Sebbin zit de grootste projectie precies in het midden. 

Google maar eens naar die tabellen!

 

Ik zit nog ‘ingepakt’ dus kan je nog niets laten zien... zal je wel even toevoegen, dan zie je waar ik vandaag kom. 

 

Liefs, X

 

Helemaal duidelijk, ik krijg meer en meer zekerheid door de uitleg die je nog geeft. Bedankt om me toe te voegen. Heb je veel last?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

ik ben zelf 9 oktober bij Verdonck op consult geweest en hij heeft mij 250 cc aangeraden (ik vroeg om een volle c te hebben). 

Na wat berichtjes gelezen te hebben heb ik opeens heel wat twijfels over dat het misschien te klein zal zijn omdat ik een maatje A 75 heb zoals nog anderen hier, en veel gingen voor 295, 300 en nog meer zelfs. 

Ik vroeg me af wat jouw afmetingen zijn en hoeveel cc jij gaat nemen?

ps ik ga ook voor de motiva prothesen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Anouk12:

Hey, 

Oh dat is het al bijna!! Super!

Ik ben 22 september door Verdonck geopereerd en heb Motiva full 315cc gekregen. Ik heb voor Motiva gekozen omdat ik deze het meest natuurlijke vond aanvoelen en uitzien en ze het laagste risico op complicaties hebben. 

Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag. 

X

@Anouk12 hey, ja het begint te korten. Ik kan echt niet meer wachten. Tevreden van uw keuze? Hoe was het herstel?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei dina95:

Hey!

ik ben zelf 9 oktober bij Verdonck op consult geweest en hij heeft mij 250 cc aangeraden (ik vroeg om een volle c te hebben). 

Na wat berichtjes gelezen te hebben heb ik opeens heel wat twijfels over dat het misschien te klein zal zijn omdat ik een maatje A 75 heb zoals nog anderen hier, en veel gingen voor 295, 300 en nog meer zelfs. 

Ik vroeg me af wat jouw afmetingen zijn en hoeveel cc jij gaat nemen?

ps ik ga ook voor de motiva prothesen. 

@dina95 Hey, mijn passessie is uitgekomen op 330 CC. Momenteel heb ik een 75B. Persoonlijk gaat mijn voorkeur meer en meer uit naar de Sebbin's. Nooit gedacht dat het kiezen zo moeilijk ging zijn. Wanneer staat de ingreep gepland? Misschien kan je nog eens gaan passen om de twijfels weg te werken?! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Kimk:

@Anouk12 hey, ja het begint te korten. Ik kan echt niet meer wachten. Tevreden van uw keuze? Hoe was het herstel?

X

Ja snap ik! Ik had de laatste dagen zo volgepropt dat de tijd extra snel ging haha. Misschien een tip? :P

Ik ben nu 24 dagen po en ben zeeeeeeeer tevreden!! :wub:. Het herstel was best heftig, heb lange tijd erg veel last gehad maar gaat nu steeds beter. Mijn geduld wordt wel flink getest want ik wil nog steeds meer dan wat ik kan of mag haha. Maar komt goed! En het is het echt allemaal waard!! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Anouk12:

Ja snap ik! Ik had de laatste dagen zo volgepropt dat de tijd extra snel ging haha. Misschien een tip? :P

Ik ben nu 24 dagen po en ben zeeeeeeeer tevreden!! :wub:. Het herstel was best heftig, heb lange tijd erg veel last gehad maar gaat nu steeds beter. Mijn geduld wordt wel flink getest want ik wil nog steeds meer dan wat ik kan of mag haha. Maar komt goed! En het is het echt allemaal waard!! 

X

De dagen gaan tegenwoordig zo snel dus 25/10 zal er hopelijk snel zijn. Al is het inderdaad een goede tip ;). Ik hoop na een dikke week toch terug te kunnen gaan werken <_<.

Aftellen maar!!!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kimk:

@dina95 Hey, mijn passessie is uitgekomen op 330 CC. Momenteel heb ik een 75B. Persoonlijk gaat mijn voorkeur meer en meer uit naar de Sebbin's. Nooit gedacht dat het kiezen zo moeilijk ging zijn. Wanneer staat de ingreep gepland? Misschien kan je nog eens gaan passen om de twijfels weg te werken?! X

Hey, 

jij hebt ook al meer borstweefsel van je zelf zo te zien dus 330 cc zal je zeker goed staan. 

Tijdens het passen lijkt het allemaal zo makkelijk en weet je precies welke maat je wilt maar daarna beginnen de twijfels opeens haha. 

Ja ik zal best nog eens voor een afspraak vragen mijn datum is pas 7 februari dus genoeg tijd nog, moest rekening houden met mijn examens in januari. Bij jou is het 25 oktober is echt niet lang meer, ben al excited in jouw plaats haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei dina95:

Hey, 

jij hebt ook al meer borstweefsel van je zelf zo te zien dus 330 cc zal je zeker goed staan. 

Tijdens het passen lijkt het allemaal zo makkelijk en weet je precies welke maat je wilt maar daarna beginnen de twijfels opeens haha. 

Ja ik zal best nog eens voor een afspraak vragen mijn datum is pas 7 februari dus genoeg tijd nog, moest rekening houden met mijn examens in januari. Bij jou is het 25 oktober is echt niet lang meer, ben al excited in jouw plaats haha.

Over het aantal CC 's was ik vrij snel zeker maar de soorten protheses is moeilijker :huh:. 7 februari is een mooie dag (mijn verjaardag :P). Het is echt serieus aftellen nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎17‎-‎10‎-‎2017 om 16:42 zei Kimk:

Over het aantal CC 's was ik vrij snel zeker maar de soorten protheses is moeilijker :huh:. 7 februari is een mooie dag (mijn verjaardag :P). Het is echt serieus aftellen nu.

Soort protheses? Bedoel je het merk? Aantal cc valt bij ieder merk anders, dus dat is wel iets om rekening mee te houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Ellen125:

Soort protheses? Bedoel je het merk? Aantal cc valt bij ieder merk anders, dus dat is wel iets om rekening mee te houden!

Ja dat bedoel ik inderdaad. Mijn twijfels gingen over de Motiva's of de Sebbin's. Ondertussen mijn bevestigingsmail gekregen en dus helemaal klaar voor de grote dag :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Kimk:

Ja dat bedoel ik inderdaad. Mijn twijfels gingen over de Motiva's of de Sebbin's. Ondertussen mijn bevestigingsmail gekregen en dus helemaal klaar voor de grote dag :D

Super, wat heb je gekozen? Of nog niks vast liggen? Motiva is een andere gel en Sebbin is wat smaller met meer projectie naar voren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Kimk:

Ja dat bedoel ik inderdaad. Mijn twijfels gingen over de Motiva's of de Sebbin's. Ondertussen mijn bevestigingsmail gekregen en dus helemaal klaar voor de grote dag :D

Jaah ik wil het ook weten @Kimk!! Ben benieuwd... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.