Ga naar inhoud

Marloesb31 : 27 oktober 2017 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Op 26-10-2017 om 01:37 zei Marloesb31:

Het is uiteindelijk gelukt om het nog te veranderen naar 335 cc, dus ik ben benieuwd :-) Ik zal na een paar dagen foto's maken. Wat vind je van dokter Klein? Ik had niet zulke leuke dingen gelezen, maar ik kreeg juist een heel fijn gevoel bij hem!

Ik heb niet veel over hem gelezen. Maar ook ik vind het een aardige man. Bij mij was hij heel meegaand in mijn situatie en dat vond ik erg prettig. Hoe voel je je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik ben vorige week op consult geweest bij Faceland. Ik ben 1.82m en weeg 57 kg. Mijn voorsituatie is een cup A. Ik was best wel aan het twijfelen tijdens het consult, maar er werd echt ruim de tijd voor me genomen. Heel erg fijn! Uiteindelijk ga ik voor 335cc motiva full. Mijn operatie met Dr. Klein staat ingepland voor volgend jaar. Ik kan echt niet wachten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-11-2017 om 23:58 zei Loessoe:

Ik ben vorige week op consult geweest bij Faceland. Ik ben 1.82m en weeg 57 kg. Mijn voorsituatie is een cup A. Ik was best wel aan het twijfelen tijdens het consult, maar er werd echt ruim de tijd voor me genomen. Heel erg fijn! Uiteindelijk ga ik voor 335cc motiva full. Mijn operatie met Dr. Klein staat ingepland voor volgend jaar. Ik kan echt niet wachten! 

Hoe kwam je tot je keuze van de motiva full? Kreeg je een midi te zien of een corsé? Ben wel heel benieuwd, want ik wil het graag heel natuurlijk en zou liever voor die midi gaan. Maar vind er nergens resultaten van terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-11-2017 om 15:17 zei Timsy:

Hoe kwam je tot je keuze van de motiva full? Kreeg je een midi te zien of een corsé? Ben wel heel benieuwd, want ik wil het graag heel natuurlijk en zou liever voor die midi gaan. Maar vind er nergens resultaten van terug.

Ik heb zowel midi als full gepast. Omdat ik vrij smal ben vond ik de full mooier staan. Deze is namelijk in verhouding wel even breed, maar oogt minder breed doordat de projectie groter is. Ik vond de full het mooist staan in verhouding met mijn hele lichaam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-11-2017 om 15:17 zei Timsy:

Hoe kwam je tot je keuze van de motiva full? Kreeg je een midi te zien of een corsé? Ben wel heel benieuwd, want ik wil het graag heel natuurlijk en zou liever voor die midi gaan. Maar vind er nergens resultaten van terug.

 

Moeilijk die keuze, ik ben met mijn dochter mee geweest op consult die twijfelde ook tussen de midi en full, uiteindelijk de keuze van full gemaakt omdat ze meer vulling boven wilde en dat bij de midi minder zichtbaar was. Ze is afgelopen vrijdag geopereerd en ze zijn nu al super mooi. Je bent bij dr. Klein in prima handen. Geen blauwe plekken of niks en maar daar heeft ze wss gewoon geluk mee geen echte pijn gehad alleen spierpijn. Zelfs met moeite de medicijnen volgens schema ingenomen omdat ze ze eigenlijk niet nodig had. Nu dus ook al geheel zonder medicatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Roeppies:

 

Moeilijk die keuze, ik ben met mijn dochter mee geweest op consult die twijfelde ook tussen de midi en full, uiteindelijk de keuze van full gemaakt omdat ze meer vulling boven wilde en dat bij de midi minder zichtbaar was. Ze is afgelopen vrijdag geopereerd en ze zijn nu al super mooi. Je bent bij dr. Klein in prima handen. Geen blauwe plekken of niks en maar daar heeft ze wss gewoon geluk mee geen echte pijn gehad alleen spierpijn. Zelfs met moeite de medicijnen volgens schema ingenomen omdat ze ze eigenlijk niet nodig had. Nu dus ook al geheel zonder medicatie.

Wauw wat fijn om te horen! Ik hoop dat ik ook zo’n voorspoedig herstel zal hebben. Bedankt voor je bericht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.