Ga naar inhoud

Ines : 29 januari 2018 : Dr. van der Pot : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben Ines, 28 jaar oud en op zoek naar een goede PC. Ik heb al 3 favorieten “in the running” maar ik wil niet overhaast beslissen, omdat ik vorig jaar al een foute beslissing heb genomen...

 

Ik heb vorig jaar een lipofilling & tepelcorrectie laten uitvoeren bij Boerhaave omdat ik niet meteen naar implantaten wilde grijpen en hoopte ook met lipofilling een goed resultaat te kunnen bereiken. Mijn PC heeft mij hieroover overtuigd dat dit mogelijk is (alleen een cupmaat groter, maar dat was ok voor mij). Na de operatie zagen mijn borsten geweldig uit!!! Super mooi, groot, rond, fantastisch! Helaas, een paar weken/maanden na de operatie verdween niet alleen de zwelling maar ook mijn borsten. LOL. Oh en ook mijn tepels zien nu stommer eruit dan ervoor.... dus deze ingreep was voor niks, alsof ik geld uit het raam heb gegooid met rare littekens als bijwerking... 

 

Omdat ik in deze PC geen vertrouwen heb, ben ik deze zomer bij Bergman Clinics op consult geweest. De PC daar was aardig, maar ik had het gevoel dat hij de consult zo snel mogelijk achter hem wilde hebben en wilde dat ik zometeen een afspraak voor de OP maak. 

 

Maar nu over mijn favorieten.... Dr Kevin Peters via DG - ik heb alleen goeie dingen gelezen/gehoord over hem. Ik vind zijn “werk” super mooi, maar DG is veel te ver weg (ik woon in Amsterdam) en heb te veel slechte ervaringen over DG gelezen. 

 

Dr. Nio via OLVG West - iedereen noemt hem de boobking, maar ik heb gelezen dat hij vooral alleen eurosilicone gebruikt. Eurosilicone is niet mijn favoriet..

 

Last but not least Dr. van der Pot via Bloemingdael. De laatste tijd lees ik veel goeie recensies over hem en Haarlem is ook om de hoek.

 

The agony of choice... maar ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen of advies kunnen geven.

 

Alvast bedankt :) en nog een fijne avond

Ines

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf recent op consult bij de Boerhaave geweest (van der Weij). Ik kan me voorstellen dat je niet veel vertrouwen meer hebt in die kliniek na je eerdere ervaring. Ik lees echter wel heel veel positieve verhalen van van der Weij en misschien, juist omdat het dezelfde kliniek is, is er qua prijs ook nog wat voor je te regelen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

@Ines

 

Hoi hoi,

 

Ik heb de titel even aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je dadelijk je verslag neerzetten, maar ook alle verdere updates, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Wat is de precieze datum, dan zet ik dat nog even in de titel.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi Evaa, inmiddels ben ik 6 weken po, en ben ik erg blij met het resultaat! Ik kan drs van der Pot echt aanbevelen, hij is een top arts die echt luistert naar je wensen. De operatie is zonder complicaties goed verlopen. Het herstellen was te doen, ik heb wel goed rust gehouden en ben twee weken thuis gebleven. 

 

Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ines:

Hi Evaa, inmiddels ben ik 6 weken po, en ben ik erg blij met het resultaat! Ik kan drs van der Pot echt aanbevelen, hij is een top arts die echt luistert naar je wensen. De operatie is zonder complicaties goed verlopen. Het herstellen was te doen, ik heb wel goed rust gehouden en ben twee weken thuis gebleven. 

 

Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag! :)

Bedankt voor je reactie Ines! Wat goed om te horen en wat fijn dat je herstel goed is gegaan. Ik heb veel goede dingen gelezen/gehoord over drs van der Pot, dus heb er vertrouwen in. Ben erg benieuwd hoe het eerste consult zal verlopen... Kan niet wachten! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hoi Ines!

 

Inmiddels al even een tijdje geleden, maar ben erg benieuwd wat je van het resultaat vindt!

Ik wil ook graag een afspraak maken bij dr. Van der Pot en heb ook nog littekens van een tepelcorrectie.

Ik vroeg me af, hoe die littekens nu zijn, is er bijvoorbeeld ook meer spanning op gekomen?

En welke implantaten zijn er gebruikt?

 

Groetjes,

Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.