Ga naar inhoud

Tips voor voor de operatie


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

 

Aangezien ik een heleboel tips het gekregen voor voor de operatie wou ik ze graag delen.

Hetgeen ik hier neerzet is NIET wetenschappelijk onderbouwd. 

 

1 rek je borstspieren op voor de operatie door in de deuropening te hangen gedurende 30 seconden 3 sets achter elkaar. Doe dit niet vlak voor de operatie en vooral NIET na de operatie. Dit zou ervoor zorgen dat je minder pijn hebt van het oprekken van de spier als je de prothese duale plane krijgt. 

2 begin een week voor de operatie met een pro en prebiotica . Dit zorgt ervoor dat je darmflora op peil blijft na de narcose en zorgt dat de narcose sneller je lichaam verlaat. Super microflora is mij aangeraden.

3 sport niet intensief vlak voor de operatie. Je kunt dan spierpijn hebben wat alleen maar voor meer ongemak zorgt.

4 train je buikspieren, je core en je rugspieren. Hoe sterker deze spieren zijn hoe makkelijker je overeind zou moeten kunnen komen zonder je borstspieren te gebruiken.

5 begin een week van tevoren met arnica b6. Dit zorgt ervoor dat kneuzingen en blauwe plekken sneller genezen.

 

 Na de operatie: 

1 ga door met de pre en probiotica tot het potje leeg is.

2 ga door met de arnica

3 drink brandnetelthee of Gulderoede thee. Maar drink voor elk glas thee ook een glas water. Dit zou het vocht wat zich in je lichaam ophoopt sneller doen oplossen. 

 

Nogmaals wat ik geschreven heb is niet wetenschappelijk onderbouwd.  De thee, pre en probiotica en de arnica zijn in natuurwinkel en online te verkrijgen. Ik mag pas in december proberen of het werkt maar ik ga deze dingen zeker toepassen!

 

Veel groetjes Gastmama

 

Ps voel je vrij om aan te vullen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei gastmama:

Daar hebben we alle tijd voor aangezien we niks anders mogen :68:

Nou... ik heb echt een heel heftig jaar achter de rug (ook op emotioneel vlak), dus heel stiekem kijk ik er ook naar uit.... lekker ff een beetje bijkomen en uitrusten. En mijn leidinggevende wil ook dat ik echt zes weken ziekteverlof neem om te herstellen (ook omdat ze ziet dat mijn energie gewoon helemaal op is door het afgelopen heftige jaar), dus daar ben ik wel heel blij mee. Dus ik kijk er vanwege verschillende redenen naar uit :blush:.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jaydee:

Nou... ik heb echt een heel heftig jaar achter de rug (ook op emotioneel vlak), dus heel stiekem kijk ik er ook naar uit.... lekker ff een beetje bijkomen en uitrusten. En mijn leidinggevende wil ook dat ik echt zes weken ziekteverlof neem om te herstellen (ook omdat ze ziet dat mijn energie gewoon helemaal op is door het afgelopen heftige jaar), dus daar ben ik wel heel blij mee. Dus ik kijk er vanwege verschillende redenen naar uit :blush:.

 

Veel liefs, Jaydee 

Wel een fijn idee dat je nu al weet dat je 6 weken bij mag komen en je niet druk hoeft te maken dat je snel weer aan het werk moet! Hoop dat je dan ook echt goed uit kunt rusten

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jaydee:

Nou... ik heb echt een heel heftig jaar achter de rug (ook op emotioneel vlak), dus heel stiekem kijk ik er ook naar uit.... lekker ff een beetje bijkomen en uitrusten. En mijn leidinggevende wil ook dat ik echt zes weken ziekteverlof neem om te herstellen (ook omdat ze ziet dat mijn energie gewoon helemaal op is door het afgelopen heftige jaar), dus daar ben ik wel heel blij mee. Dus ik kijk er vanwege verschillende redenen naar uit :blush:.

 

Veel liefs, Jaydee 

Wat vervelend Jaydee! Dan is je een rustige herstelperiode nog meer dan gegund! Je nieuwe boobies zijn dan het startpunt van een nieuw begin. en het begin van een geweldig mooi jaar voor jou!

Ik weet hoe het is... in 2009 ben ik mijn opa en schoonvader verloren in korte tijd en was ik ook bijna mijn man kwijt door een gescheurde milt. na zo'n jaar ben je geestelijk helemaal op. 

Neem dus lekker je tijd om weer op te laden! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei gastmama:

Wat vervelend Jaydee! Dan is je een rustige herstelperiode nog meer dan gegund! Je nieuwe boobies zijn dan het startpunt van een nieuw begin. en het begin van een geweldig mooi jaar voor jou!

Ik weet hoe het is... in 2009 ben ik mijn opa en schoonvader verloren in korte tijd en was ik ook bijna mijn man kwijt door een gescheurde milt. na zo'n jaar ben je geestelijk helemaal op. 

Neem dus lekker je tijd om weer op te laden! :54:

Dankjewel, meis. Ik ben van mezelf wel positief ingesteld hoor, maar na een jaar lang bikkelen , en het ene na het andere krijgen, raakt ook mijn batterijtje een keertje op. Dus die ga ik tijdens mijn herstel ff lekker weer opladen. Twee vliegen in één klap. 

 

Jij hebt dan ook je klappen wel gehad zeg. Gelukkig dat het goed is afgelopen met je hubbie. Geniet daarvan.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei RL36:

Wel een fijn idee dat je nu al weet dat je 6 weken bij mag komen en je niet druk hoeft te maken dat je snel weer aan het werk moet! Hoop dat je dan ook echt goed uit kunt rusten

Komt helemaal goed meis. Wij gaan het nieuwe nieuwe jaar eens positief starten met prachtige boobs! Dat gun ik iedereen hier van harte. En we steunen elkaar waar nodig is..... waar zouden we zijn zonder het BF? :38:

Leuk dat we hier zo gezellig kunnen kletsen en ervaringen uit kunnen wisselen. Gezellig!

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zee-Bra77, ik ga ervoor. En voor @RL36 gaat het ook haar jaar worden met mooie gelifte boobs, opgevuld met protheses. Zij is het eerste aan de beurt.....6 november al :D. Het wordt een spannende tijd voor ons. Maar ook leuk om er op deze manier met elkaar naartoe te leven. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Jaydee:

@Zee-Bra77, ik ga ervoor. En voor @RL36 gaat het ook haar jaar worden met mooie gelifte boobs, opgevuld met protheses. Zij is het eerste aan de beurt.....6 november al :D. Het wordt een spannende tijd voor ons. Maar ook leuk om er op deze manier met elkaar naartoe te leven. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Tnx @Jaydee, 2017 was voor mij ook geen prettig jaar dus we gaan idd voor een super 2018 met prachtige boobies!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei RL36:

Tnx @Jaydee, 2017 was voor mij ook geen prettig jaar dus we gaan idd voor een super 2018 met prachtige boobies!!

 

Precies meis! Dat bedoel ik maar. 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei RL36:

@Fraukje zie begin van dit topic, miss heb je hier ook nog wat aan?

En @Noisy trouwens ook. Volgens mij moeten we met sommige dingen al 2 weken van te voren beginnen

@RL36 jaaaaaaaa:D had er vd week al een screenshot van gemaakt en toevallig gisteren heel de zooi in huis gehaald..

Er is nog 1 topic over,zal 'm even opzoeken en jullie erin taggen..

Komt vrijwel op hetzelfde neer maar staan nog iets meer tips tussen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Fraukje:

@RL36 jaaaaaaaa:D had er vd week al een screenshot van gemaakt en toevallig gisteren heel de zooi in huis gehaald..

Er is nog 1 topic over,zal 'm even opzoeken en jullie erin taggen..

Komt vrijwel op hetzelfde neer maar staan nog iets meer tips tussen ;)

@Fraukje tnx! Ik ga zo de stad even in :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-10-2017 om 07:29 zei RL36:

@Fraukje zie begin van dit topic, miss heb je hier ook nog wat aan?

En @Noisy trouwens ook. Volgens mij moeten we met sommige dingen al 2 weken van te voren beginnen

Ik heb al een lijstje gemaakt en ga morgen gelijk inslaan :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.