Ga naar inhoud

Wellness Kliniek Genk


Aanbevolen berichten

Hoi!

Aankomende maandag ga ik naar de Wellness voor een day after surgery!

Heeft er iemand tips ter voorbereiding van de bv? :) (dingen die ik in huis moeten halen eventueel; lees dingen over lange kussens?)

Ik heb consult bij Dr. van Zele, maar ik weet dus nog niet hoe groot etc. het wordt!

Ik vind het mega spannend, dus eigenlijk zit ik vol met vragen haha

Iemand ervaring met de slaapverdoving? Hoe dit was? 

 

Liefs, Juul

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dinsdag voor men bv bij dokter Van Zele :)

 

Hij meet je echt deftig op en bespreekt met jou wat het beste resultaat gaat geven. Ik had het gevoel dat hij de mogelijkheden echt van je voorsituatie laat afhangen. Hoeveel plaats heb je, als ze een prothese van die breedte gebruiken wat zijn dan de opties qua projectie...enz.

Ik vond het allemaal heel logisch klinken eigelijk :D toch ben ik best zenuwachtig wat het gaat worden, dat is echt afwachten...

 

Qua voorbereiding heb ik vooral wat kleding klaargelegd die makkelijk aan en uit gaat. Vestjes met rits, nachtkleedjes met knoopjes... 

En droogshampoo en washandjes ingeslagen :D 2 weken niet douchen help!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat toevallig! Ik heb ook morgen mijn operatie bij Dr. van Zele, maar ik moet mij pas melden om half 12 pff.. 

Wat fijn dat hij wel zo tegen jou deed!

Vanmiddag was er extreme uitloop, dus ik moest 1.5 uur wachten en hij was echt super haastig en ongeduldig in zn reacties.. Dus eigenlijk voelt het nog niet super duidelijk allemaal voor mij, waardoor ik mega zenuwachtig ben! Haha toevallig heb ik ook wat extra washandjes gekocht, want idd iewl twee weken niet douchen! 

Succes morgen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JuulNadine oh ik zie je reactie nu pas! Proficiat met je ladies :)

Hoe is het gegaan?

Heb het al vaker gehoord dat dokter Van Zele zen consultaties nogal snel afhandelt. Ik ben bij hem beland omdat ik erg goeie ervaringen had gehoord van hem in men vriendenkring dus ik was vol vertrouwen. Maar moest ik dat niet hebben gehad zou ik me wrs ook minder op men gemak gevoeld hebben. 

Maar hey, if he gives us nice boobs :) 

Dag van de operatie vond ik hem wel  lief hoor. Toen ik op de operatietafel op de anestesist aan het wachten was kwam hij even binnen om me een geruststellend schouderklopje te geven. Stelde me toch wel echt op men gemak.

 

Wat heb jij gekregen?

Wens je een goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Eecc15il:

@JuulNadine oh ik zie je reactie nu pas! Proficiat met je ladies :)

Hoe is het gegaan?

Heb het al vaker gehoord dat dokter Van Zele zen consultaties nogal snel afhandelt. Ik ben bij hem beland omdat ik erg goeie ervaringen had gehoord van hem in men vriendenkring dus ik was vol vertrouwen. Maar moest ik dat niet hebben gehad zou ik me wrs ook minder op men gemak gevoeld hebben. 

Maar hey, if he gives us nice boobs :) 

Dag van de operatie vond ik hem wel  lief hoor. Toen ik op de operatietafel op de anestesist aan het wachten was kwam hij even binnen om me een geruststellend schouderklopje te geven. Stelde me toch wel echt op men gemak.

 

Wat heb jij gekregen?

Wens je een goed herstel!

Haha dankje, jij ook!! :)

Ja ik las ook wel goede verhalen, dus dat stelde mij wel gerust.. Oh echt? Tegen mij bleef die bot tijdens het tekenen ervoor en heb hem niet eens gezien in de OK. 

Volgens mij vond hij het niet zo leuk dat ik tegen zijn advies in ging en wat groter wilde. Dat betekent dat ik extra high profile (en nepper volgens hem) moest nemen, waardoor die echt onaardig deed erna. Hij ging mij bijvoorbeeld een 'controle freak' noemen, omdat ik door de zenuwen wel van alles wilde weten! Hij adviseerde 300/330 cc high profile, maar dat is het zo groot als mijn maximizer bh dus dat vond ik echt stom haha.

Alleen ik heb nu 395 cc extra high profile genomen links en 440 cc rechts (ongelijke borsten). 

Wat heb jij eigenlijk gekregen?

Sinds gisteren kan ik steeds meer, maar heb mega veel last van mijn rug! 

Slaap jij alweer helemaal plat op je rug?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei JuulNadine:

Haha dankje, jij ook!! :)

Ja ik las ook wel goede verhalen, dus dat stelde mij wel gerust.. Oh echt? Tegen mij bleef die bot tijdens het tekenen ervoor en heb hem niet eens gezien in de OK. 

Volgens mij vond hij het niet zo leuk dat ik tegen zijn advies in ging en wat groter wilde. Dat betekent dat ik extra high profile (en nepper volgens hem) moest nemen, waardoor die echt onaardig deed erna. Hij ging mij bijvoorbeeld een 'controle freak' noemen, omdat ik door de zenuwen wel van alles wilde weten! Hij adviseerde 300/330 cc high profile, maar dat is het zo groot als mijn maximizer bh dus dat vond ik echt stom haha.

Alleen ik heb nu 395 cc extra high profile genomen links en 440 cc rechts (ongelijke borsten). 

Wat heb jij eigenlijk gekregen?

Sinds gisteren kan ik steeds meer, maar heb mega veel last van mijn rug! 

Slaap jij alweer helemaal plat op je rug?

 

Ik heb 300cc gekregen, XP profiel. Het ging tussen 280, 300 en 330, maar die laatste was al echt tegen de grens aan zei hij dus ben voor de gulden middenweg gegaan. 

 

In zijaanzicht zien men borsten er qua projectie groter uit dan men arm breed is en dat was wat ik van opzij wou bereiken :D (vreemde uitleg zeker haha) 

 

Boven en vooraanzicht vind ik het best klein eigelijk ;) maar men buik is ook zo opgezet dus als die platter is zullen ze wel wat groter lijken.

 

Heb ook enorme rugpijn maar leg nu zo’n zwangerschapsrol onderaan men rug als ik overdag zit/semi-lig en dat helpt wel heel goed. 

 

Heb wel enorme stress voor als het verband eraf mag. Wat als ik ze niet mooi vind :o tepels op rare hoogtes, assymetrisch, lelijke vorm, verandering van men tepels,... ik ben bang voor zoveel dingen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-10-2017 om 19:58 zei Eecc15il:

Ik heb 300cc gekregen, XP profiel. Het ging tussen 280, 300 en 330, maar die laatste was al echt tegen de grens aan zei hij dus ben voor de gulden middenweg gegaan. 

 

In zijaanzicht zien men borsten er qua projectie groter uit dan men arm breed is en dat was wat ik van opzij wou bereiken :D (vreemde uitleg zeker haha) 

 

Boven en vooraanzicht vind ik het best klein eigelijk ;) maar men buik is ook zo opgezet dus als die platter is zullen ze wel wat groter lijken.

 

Heb ook enorme rugpijn maar leg nu zo’n zwangerschapsrol onderaan men rug als ik overdag zit/semi-lig en dat helpt wel heel goed. 

 

Heb wel enorme stress voor als het verband eraf mag. Wat als ik ze niet mooi vind :o tepels op rare hoogtes, assymetrisch, lelijke vorm, verandering van men tepels,... ik ben bang voor zoveel dingen :D 

Oh jeetje was helemaal vergeten te reageren! 

Haha ik snap het wel hoor! Ik vind mijn borsten van de zijkant ook groter lijken. Maar ik vind wel dat het al mooier qua vorm is dan een week geleden bijvoorbeeld :)

Is jouw opgezwollen buik al minder? Ik word er niet goed van, voel me net een olifant :o

Ah zo'n voedingskussen, dat is zeker wel chill! Die heb ik ook! Ik zit ook vaak voor een infrarood lamp, dat helpt enorm!

Ah ik vind het ook super spannend! Vind het mega eng als het eraf gaat, straks is het geen gezicht haha..

Ik ben opeens ook echt bang, had afgelopen dagen denk ik iets teveel gedaan.. Gisteravond had ik opeens weer allemaal steken in mijn borst en mn hoofd begon te gloeien (geen koorts) en nu doen opeens de 'vleugels' van mn rug heel erg pijn! Gaat lekker haha.. 

Hoe is het nu met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei JuulNadine:

Oh jeetje was helemaal vergeten te reageren! 

Haha ik snap het wel hoor! Ik vind mijn borsten van de zijkant ook groter lijken. Maar ik vind wel dat het al mooier qua vorm is dan een week geleden bijvoorbeeld :)

Is jouw opgezwollen buik al minder? Ik word er niet goed van, voel me net een olifant :o

Ah zo'n voedingskussen, dat is zeker wel chill! Die heb ik ook! Ik zit ook vaak voor een infrarood lamp, dat helpt enorm!

Ah ik vind het ook super spannend! Vind het mega eng als het eraf gaat, straks is het geen gezicht haha..

Ik ben opeens ook echt bang, had afgelopen dagen denk ik iets teveel gedaan.. Gisteravond had ik opeens weer allemaal steken in mijn borst en mn hoofd begon te gloeien (geen koorts) en nu doen opeens de 'vleugels' van mn rug heel erg pijn! Gaat lekker haha.. 

Hoe is het nu met jou?

Mijn buik is nog steeds zo gezwollen, ik word er ongemakkelijk van :D gisteren moest ik plots weer 12x plassen op een dag en toen was men buik weer strakker. (heb dat op dag 6 ongeveer ook eens gehad ) Zou dat vocht echt zo afgevoerd worden? Ik doe nog steeds mn best om goed te drinken maar daar was ik nooit een held in. Ik kijk vaak naar men voor-foto’s maar dan vooral om men buik te checken :D wat een verschil pfieuw

 

Ik voel ook altijd weer nieuwe dingen waar ik me zorgen om maak. En telkens als ik denk “wauw weinig last” dan komt er weer iets nieuws :D spanning, steken, zwelling, druk...

 

Probeer me vooral goed te houden aan niets zwaar heffen en men ellebogen nooit hoger dan men schouders heffen (ook niet te ver opzij). Dan kan ik niets misdoen denkik. 

Ben wel een paar keer een kwartiertje gaan wandelen maar ben echt kapot erna. Alsof ze men uithoudingsvermogen in men borsten gestoken hebben :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-10-2017 om 23:45 zei JuulNadine:

Ah wat toevallig! Ik heb ook morgen mijn operatie bij Dr. van Zele, maar ik moet mij pas melden om half 12 pff.. 

Wat fijn dat hij wel zo tegen jou deed!

Vanmiddag was er extreme uitloop, dus ik moest 1.5 uur wachten en hij was echt super haastig en ongeduldig in zn reacties.. Dus eigenlijk voelt het nog niet super duidelijk allemaal voor mij, waardoor ik mega zenuwachtig ben! Haha toevallig heb ik ook wat extra washandjes gekocht, want idd iewl twee weken niet douchen! 

Succes morgen!! 

Ik ben een tijdje geleden ook bij Dr. Van Zele op consultatie geweest. Toen was er meer dan 3 uur uitloop!!! Verschrikkelijk! En toen ik eindelijk aan de beurt was begon hij zijn verhaal af te rammelen... niet echt persoonlijk. Maar gelukkige veranderde het gesprek na enkele minuten. In plaats van een monoloog werd het een gesprek, alles werd uitgebreid opgemeten en de mogelijkheden besproken. Ook kreeg ik de kans om al mjn vragen te stellen. Uiteindelijk had ik echt een goed gevoel na het gesprek en vertrouwen in de PC. Ik ben blij dat dat gebeurde, want ik weet niet of ik anders voor de operatie had gekozen. Nu wordt het aftellen naar B-day!

 

Groetjes,

Erna

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Erna:

Ik ben een tijdje geleden ook bij Dr. Van Zele op consultatie geweest. Toen was er meer dan 3 uur uitloop!!! Verschrikkelijk! En toen ik eindelijk aan de beurt was begon hij zijn verhaal af te rammelen... niet echt persoonlijk. Maar gelukkige veranderde het gesprek na enkele minuten. In plaats van een monoloog werd het een gesprek, alles werd uitgebreid opgemeten en de mogelijkheden besproken. Ook kreeg ik de kans om al mjn vragen te stellen. Uiteindelijk had ik echt een goed gevoel na het gesprek en vertrouwen in de PC. Ik ben blij dat dat gebeurde, want ik weet niet of ik anders voor de operatie had gekozen. Nu wordt het aftellen naar B-day!

 

Groetjes,

Erna

Ze zouden je beter in de wachtzaal verplicht leesvoer geven ivm die algemene uitleg, zo hoeft de chirurg dat niet af te rammelen en kan je dat thuis op je gemakje nog eens nalezen. Eventueel balpen erbij en wat vrije ruimte om opmerkingen/vragen te noteren. Zo gaat dat wachten ook sneller voorbij. Bij mij was er een uur vertraging, viel dan blijkbaar nog mee dus :D 

 

Tweede deel van het gesprek was bij mij ook heel anders en beter. Ik zat nog op het tempo van deel 1 waardoor hij me moest afremmen in men vragen en zei dat we het nog niet over cc’s moesten hebben :D woeps

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Erna:

Ik ben een tijdje geleden ook bij Dr. Van Zele op consultatie geweest. Toen was er meer dan 3 uur uitloop!!! Verschrikkelijk! En toen ik eindelijk aan de beurt was begon hij zijn verhaal af te rammelen... niet echt persoonlijk. Maar gelukkige veranderde het gesprek na enkele minuten. In plaats van een monoloog werd het een gesprek, alles werd uitgebreid opgemeten en de mogelijkheden besproken. Ook kreeg ik de kans om al mjn vragen te stellen. Uiteindelijk had ik echt een goed gevoel na het gesprek en vertrouwen in de PC. Ik ben blij dat dat gebeurde, want ik weet niet of ik anders voor de operatie had gekozen. Nu wordt het aftellen naar B-day!

 

Groetjes,

Erna

Zo ging het bij mij ook bij dokter Van Zele. De eerste paar minuten dacht ik enkel 'wtf, mag ik zelf ook wat zeggen?' Maar uiteindelijk ging ik wel met een super goed gevoel naar buiten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Eecc15il:

Mijn buik is nog steeds zo gezwollen, ik word er ongemakkelijk van :D gisteren moest ik plots weer 12x plassen op een dag en toen was men buik weer strakker. (heb dat op dag 6 ongeveer ook eens gehad ) Zou dat vocht echt zo afgevoerd worden? Ik doe nog steeds mn best om goed te drinken maar daar was ik nooit een held in. Ik kijk vaak naar men voor-foto’s maar dan vooral om men buik te checken :D wat een verschil pfieuw

 

Ik voel ook altijd weer nieuwe dingen waar ik me zorgen om maak. En telkens als ik denk “wauw weinig last” dan komt er weer iets nieuws :D spanning, steken, zwelling, druk...

 

Probeer me vooral goed te houden aan niets zwaar heffen en men ellebogen nooit hoger dan men schouders heffen (ook niet te ver opzij). Dan kan ik niets misdoen denkik. 

Ben wel een paar keer een kwartiertje gaan wandelen maar ben echt kapot erna. Alsof ze men uithoudingsvermogen in men borsten gestoken hebben :D 

Wow, 12x is wel veel! Ik drink echt constant thee, waardoor ik wel veel moet plassen.. Alleen voor mijn gevoel is het er nog niet beter op geworden :D 

Oh gelukkig! Is wel normaal dus haha, zie soms bij spontane pijn alweer allemaal scenario's voor me :P

Ja erg he? Ik heb woensdag ergens geluncht en ben donderdag zelfs naar de ikea geweest.. Nou voelde mij net een oma, eeuwen bijkomen daarna haha.

Trouwens, zo gek! Vroeg mij af hoe dat bij jou is. Mijn ene borst ziet er van de bovenkant echt mooi uit, maar de andere zit nog steeds heel hoog.. Het valt echt op, maar zou dit nou normaal zijn nog steeds zonder verschil? :o

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Erna:

Ik ben een tijdje geleden ook bij Dr. Van Zele op consultatie geweest. Toen was er meer dan 3 uur uitloop!!! Verschrikkelijk! En toen ik eindelijk aan de beurt was begon hij zijn verhaal af te rammelen... niet echt persoonlijk. Maar gelukkige veranderde het gesprek na enkele minuten. In plaats van een monoloog werd het een gesprek, alles werd uitgebreid opgemeten en de mogelijkheden besproken. Ook kreeg ik de kans om al mjn vragen te stellen. Uiteindelijk had ik echt een goed gevoel na het gesprek en vertrouwen in de PC. Ik ben blij dat dat gebeurde, want ik weet niet of ik anders voor de operatie had gekozen. Nu wordt het aftellen naar B-day!

 

Groetjes,

Erna

Hoi Erna!

Jeetje, 3 uur is wel heel lang! Vond 1.5 uur al niks :o

Ja, in het begin is het echt vreemd. Ik was ook helemaal in de war door hoe het ging haha, waardoor hij zelfs zei dat ik 'm raar aankeek. Nja bij mij bleef het voor mijn gevoel best gehaast, maar vragen kon ik wel stellen. Wel zei hij soms geïrriteerd "dit heb ik je al verteld", maar ik was gewoon warrig en wilde alles helder hebben. Maar goed, ik had wel vertrouwen in hem, dus nam het maar voor lief..

Wanneer is je operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei JuulNadine:

Hoi Erna!

Jeetje, 3 uur is wel heel lang! Vond 1.5 uur al niks :o

Ja, in het begin is het echt vreemd. Ik was ook helemaal in de war door hoe het ging haha, waardoor hij zelfs zei dat ik 'm raar aankeek. Nja bij mij bleef het voor mijn gevoel best gehaast, maar vragen kon ik wel stellen. Wel zei hij soms geïrriteerd "dit heb ik je al verteld", maar ik was gewoon warrig en wilde alles helder hebben. Maar goed, ik had wel vertrouwen in hem, dus nam het maar voor lief..

Wanneer is je operatie?

Dan had ik misschien toch “geluk” dat ik de laatste consultatie van die dag had, hij was niet meer gehaast voor de volgende afspraak :)

 

Mijn operatiefaciliteiten is 15 december. Ik vindt het fijn om jullie ervaringen te lezen, alle tips zijn uiteraard welkom, ik las al over een Voedingskussens (dat heb ik net weggegeven - dacht ik niet meer nodig te hebben ;) ) en een infraroodlamp. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Erna:

Dan had ik misschien toch “geluk” dat ik de laatste consultatie van die dag had, hij was niet meer gehaast voor de volgende afspraak :)

 

Mijn operatiefaciliteiten is 15 december. Ik vindt het fijn om jullie ervaringen te lezen, alle tips zijn uiteraard welkom, ik las al over een Voedingskussens (dat heb ik net weggegeven - dacht ik niet meer nodig te hebben ;) ) en een infraroodlamp. 

Ah spannend!! :)

Hoeveel cc ga je nemen?

Haha dat is jammer.. Zou er wel weer een aanschaffen of lenen! Voor de eerste paar nachten zou ik ook maar melatonine kopen ;) Vooral de eerste nacht is een hel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei JuulNadine:

Ah spannend!! :)

Hoeveel cc ga je nemen?

Haha dat is jammer.. Zou er wel weer een aanschaffen of lenen! Voor de eerste paar nachten zou ik ook maar melatonine kopen ;) Vooral de eerste nacht is een hel!

Ik ga voor de 330 cc. Ik kreeg ook de keuze tussen 280, 300 en 330. Aangezien ik groot ben adviseerde de PC 300 / 330 (1.76m).  Al moet ik zeggen dat ik het een lastige keuze vond. Op de tafel lagen 280 en 300 cc, 330 cc was er niet, dus zei ik eerst 300 cc (ik denk dat ik het eng Vond om voor ets te kiezen wat ik niet kon zien) maar nog voor ik thuis was ging mijn voorkeur al uit naar 330 cc :D. Maar ik denk dat ik het pas echt zeker weet op 15/12.

 

Dan ga ik maar eens op zoek naar een nieuw (2dehands) kussen, een infrarood lamp en naar het Kruidvat trek voor melatonine. Bedankt voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.