Ga naar inhoud

Verschillende adviezen. Wat nu?


Aanbevolen berichten

Goedemorgen dames,

 

Afgelopen week heb ik twee totaal verschillende adviezen gehad. Ik ben bij dokter Hawinkels geweest, bij medisch centrum Waalre. Hij adviseerde mij anatomische protheses, 345cc dual plane.

Voor de zekerheid wilde ik ook nog bij een andere dokter op consult. Dit heb ik gedaan en ben ook nog bij ats kliniek in Vlijmen, bij dokter Franken. Hij adviseerde me ronde protheses, 300 en 325 cc voor de spier.  

:o

 

Mijn operatie staat al gepland op 27 nov bij dokter Hawinkels. Maar na dat tweede consult begin ik enorm te twijfelen. Heeft er iemand tips voor me? Hebben jullie ook verschillende adviezen gehad? En zo ja, hoe ben je uiteindelijk tot je besluit gekomen?

 

En zijn er meiden die een van deze bovengenoemde protheses hebben? 

 

Liefs:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ladies, 

 

Inmiddels heb ik mijn besluit gemaakt. 27 november wordt ik geopereerd door dokter hawinkels in Medisch centrum Waalre (Quole). Anatomisch, 345cc dual plane.

Er is nog een ding waar ik heel erg over twijfel en dat is het aantal cc. Mijn borsten zijn nu wat ongelijk, klein borstverschil (rechts is groter dan links). Sinds ik mezelf hier bewust van ben kijk ik wel 10 x per dag in de spiegel en het verschil lijkt steeds groter te worden.

Nu is me geadviseerd om hetzelfde aantal cc te plaatsen aan beide kanten. Is dit niet vreemd? Het lijkt mij juist logisch om verschillende protheses te plaatsen om dit verschil/ongelijkheid op te lossen. 

De pc zegt me dat het verschil wel bij zal trekken na de operatie. 

 

Iemand ervaring hiermee?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Quinty

 

Ik zelf heb ook een klein borstverschil. Mij hebben ze ook gelijke cc geadviseerd. Als het verschil heel klein is dan heb je geen verschillende protheses nodig. De meeste vrouwen hebben van nature een borstverschil. En zelf zie je dingen natuurlijk altijd anders en vooral erger. Vertrouw op de deskundigheid van je chirurg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Quinty  Als je de pc vertrouwd dan gewoon naar zijn vakkennis luisteren en" niet zelf het wiel op nieuw uitvinden"  ;)

 

Denk nou niet van dat is makkelijk praten, want ik ken ook de twijfels enz...

3 verschillende adviezen gehad en heb uiteindelijk gekozen voor de pc waar ik de meeste vertrouwen in heb....

Hij heeft 3 protheses klaar liggen op mijn operatie datum en ik ben geneigd te roepen doe de grootste maar omdat ik dit hier allemaal lees ...... Maar elke dag zeg ik weer Nee de pc zal het beste voor je kiezen want ik wil geen grote borsten maar weer mooie volle en dat weet hij...

 

Heb vertrouwen in je pc !!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er ook vanuit dat de pc de juiste keuze maakt. Echter heb ik inmiddels veel gelezen en veel borsten gezien die na de operatie nog ongelijk zijn. En dat is waar ik ook bang voor ben. 

Dat het niet 100% symmetrisch gaat worden weet ik. Maar als het met bijvoorbeeld 25cc verschil op te lossen is zou ik dat heel fijn vinden.

En ook omdat er een verschil van 25cc werd geadviseerd door een andere pc. 

Denk ik daar de laatste dagen veel over na. 

 

Denk dat ik deze week toch nog een keer naar de kliniek bel. Gewoon voor de zekerheid :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 29-10-2017 om 13:19 zei Quinty:

Ik ga er ook vanuit dat de pc de juiste keuze maakt. Echter heb ik inmiddels veel gelezen en veel borsten gezien die na de operatie nog ongelijk zijn. En dat is waar ik ook bang voor ben. 

Dat het niet 100% symmetrisch gaat worden weet ik. Maar als het met bijvoorbeeld 25cc verschil op te lossen is zou ik dat heel fijn vinden.

En ook omdat er een verschil van 25cc werd geadviseerd door een andere pc. 

Denk ik daar de laatste dagen veel over na. 

 

Denk dat ik deze week toch nog een keer naar de kliniek bel. Gewoon voor de zekerheid :36:

Hey @Quinty,
ik heb ook een klein verschil tussen mijn borsten en de pc heeft me gezegd zelf een keuze te maken (2x idem aantal cc of 2 verschillende)...
100% symmetrie kan niemand garanderen natuurlijk, maar ik was eens benieuwd naar welke keuze jij gemaakt hebt? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Sun04

Ik heb besloten te luisteren naar de pc en voor hetzelfde aantal cc te gaan aan beide kanten. De pc zegt dat het verschil geen 25cc zal zijn dus als ik toch kies voor 2 verschillende maten je het gaat zien. Dit heeft ook te maken met het feit dat mijn linker borst iets hoger zit dan rechts. Links is ook het kleinst dus als je daar 25cc meer in zou doen zit het volume ook wat hoger.

Daarom vertrouw ik volledig op zijn advies. 

 

Maandag is het zo ver, dan wordt ik begin van de middag geopereerd :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

9 uur geleden zei Quinty:

Hi @Sun04

Ik heb besloten te luisteren naar de pc en voor hetzelfde aantal cc te gaan aan beide kanten. De pc zegt dat het verschil geen 25cc zal zijn dus als ik toch kies voor 2 verschillende maten je het gaat zien. Dit heeft ook te maken met het feit dat mijn linker borst iets hoger zit dan rechts. Links is ook het kleinst dus als je daar 25cc meer in zou doen zit het volume ook wat hoger.

Daarom vertrouw ik volledig op zijn advies. 

 

Maandag is het zo ver, dan wordt ik begin van de middag geopereerd :43:

 

@Quinty Maandag al? Spannend!! Je zal er wel enorm naar uitkijken :)! Ik duim mee dat alles vlot gaat en je vlot geneest:).

Ja wat je zegt klinkt logisch, ik ga voor dezelfde hoeveelheid CC in beide borsten dan. Bedankt!

Wat is je voorsituatie als ik vragen mag? (Lengte, cupmaat, ...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 25-11-2017 om 02:49 zei Sun04:

 

 

@Quinty Maandag al? Spannend!! Je zal er wel enorm naar uitkijken :)! Ik duim mee dat alles vlot gaat en je vlot geneest:).

Ja wat je zegt klinkt logisch, ik ga voor dezelfde hoeveelheid CC in beide borsten dan. Bedankt!

Wat is je voorsituatie als ik vragen mag? (Lengte, cupmaat, ...)

Hi @Sun04 sorry ik zie je bericht nu pas. Alles is goed gedaan en het is me 100% meegevallen. Ik ben 1,62 en had een lege D. Ben veel afgevallen dus het was voornamelijk slappe huid. Nu, met 345cc zit ik op een 70F, soms ook G. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.