Ga naar inhoud

Welke BH na een borstlift


Aanbevolen berichten

Dames

 

Ik weet dat deze vraag al vaker is gesteld op het forum, maar ik kan nergens meer het antw vinden.

Ik word op 02 nov geopereerd in het JVG mediscj centrum en ik moetdenk ik mn eigen bh kopen. Welke raden jullie aan? Ben op zoek maar 1 met een voorsluiting (rits) aangezien ik mn armen dan niet steeds achter mn rug hoef te brengen.

Wie heeft er tips? Bij de kliniek zeiden ze die van Hema..maar welke van Hema en hebben jullie ervaring met Triumph?

 

Alvsst bedankt voor jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hema heeft inderdaad goede sportbeha's. Ik kreeg de mijne bij de kliniek, die was van triumph op zich goed. Klein nadeel de verstelbare bandjes werken met klitteband bij mij staan ze op z'n strakst. Ik denk niet dat het uitmaakt voor of acht sluiting. Je moet hoe dan ook even uitkijken met veel kracht gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/29/2017 om 20:42 zei LiaLa:

Hema heeft inderdaad goede sportbeha's. Ik kreeg de mijne bij de kliniek, die was van triumph op zich goed. Klein nadeel de verstelbare bandjes werken met klitteband bij mij staan ze op z'n strakst. Ik denk niet dat het uitmaakt voor of acht sluiting. Je moet hoe dan ook even uitkijken met veel kracht gebruiken

Ok top thanks voor he reactie! Ik haal morgen die van Hema. Blihkt dat ik tich ook 1 vd kliniek krijg maar vind wel prettig om een extra te hebben..zeker als je hem labg aanmoet

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Heavy Support Sportbh's van de Hema. Zowel padded (voorgevormd) als non-padded. Maar de non-padded zit nu nog het beste (ben geopereerd op 18/10). De padded heeft een balijn en dat is niet zo aangenaam aan de hechtingen... 

Bij ons hebben ze bij Hema helaas geen sportbh's met voorsluiting. Had ik ook liever gehad maar helaas... 

Ondertussen kan ik men bh zelf sluiten en openen achteraan maar hiervoor had ik wel hulp nodig. 

Ik zou misschien wel aanraden om te wachten tot na de operatie omdat je nu nog niet weet welke maat je zal

hebben.. Ik ben deze gaan kopen toen ik men verband nog aan had :-)  dan kan ik toch even passen over het verband. 

Succes met je zoektocht! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.