Ga naar inhoud

Litteken na 2 weken foto DG, ONMOGELIJK?


Aanbevolen berichten

Ladiess.

 

Dit zit me al een tijdje dwars, ik zag een foto voorbij komen bij Diana Gabriels over een litteken na 2 weken.

Zie hieronder.

 

Naar mijn weten zijn littekens niet "onzichtbaar" na 2 weken. Wie had dit wel ? 

Ik ben ook via haar geopereerd, geen klachten en tevreden over m'n borsten maar dit irriteert me heeeeeel erg. Dit is misleidend !

Ben benieuwd naar jullie mening.

 

Liefss. 

XO.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Rocker:

Is dat niet de foto van Jessie Maya? Want dan klopt het wel, heb de vlogs van Jessie zelf gezien.

Heb geen idee, maar tijd geleden stond er ook al zo 1 op. 

Ga ook maar is kijken haar vlog bekijken, ben wel benieuwd namelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Rocker:

Is dat niet de foto van Jessie Maya? Want dan klopt het wel, heb de vlogs van Jessie zelf gezien.

Heb het bekeken en is inderdaad mooi, die van mij waren ook ongeveer zo maar toch zie je nog wel wat plekjes. 

Waren die van jou ook zo snel al wit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk ook regelmatig op de instagram van DG, ben niet via haar geopereerd maar wel door Frans Straten. Maar ik verbaas mij sowieso hoe sommige borsten eruit zien na 2 weken laat staan de littekens. Ik ben nu 3 weken PO maar mijn littekens zien er bij lange na niet zo uit.. Maar zij plaatst natuurlijk ook wel alleen de mooiste resultaten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Melxx:

Ik kijk ook regelmatig op de instagram van DG, ben niet via haar geopereerd maar wel door Frans Straten. Maar ik verbaas mij sowieso hoe sommige borsten eruit zien na 2 weken laat staan de littekens. Ik ben nu 3 weken PO maar mijn littekens zien er bij lange na niet zo uit.. Maar zij plaatst natuurlijk ook wel alleen de mooiste resultaten..

Nja ik denk dat je na 2 weken Altijd nog wel plekjes ziet. Wondjes genezen ook niet zo snel en ze zegt hechtingen blijven 12 weken zitten.

12 minuten geleden zei Rocker:

@Ashleym Hmm ja mijn littekens genezen wel snel, alleen niet zó snel. Ze waren dun nog wel flink rood na 2 weken PO. Nu met 6,5 maand zie je bijna niets meer, maar ik heb denk ik ook pure mazzel qua littekens met mijn huid. 

 

 

Van mij ook hoor, ben blij mee. Maar ze waren inderdaad roze/rood. Nu zijn ze al wit na 4 maanden .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker ja pff.. en geduld is niet de beste eigenschap van mij haha. Ben ook regelmatig down omdat ik ze te klein vind en spijt dat ik niet groter heb gedaan, baal (nog steeds) van de verschillende grootte tussen mijn borsten en ik hoop dat ze wel goed een beetje mijn littekens gaan verbergen grrr valt niet mee allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melxx Komt goed, zou echt nog die 3 maanden PO afwachten. Ze veranderen nog. Bij mij zijn ze in die tijd tot 3 maanden PO echt nog zichtbaar veranderd. 

 

@Chantalh05 Van DG mag je de dag erna ook douchen, maar de pleisters die over de littekens zitten mogen niet te nat worden omdat ze anders loslaten. 
Heb dezelfde pleisters 2 weken gehad, ben via een andere kliniek geopereerd, mijn littekens zijn ook vrij licht maar je zag ze met 2 weken echt nog wel.
Denk dat dit eerder ligt aan de huid van persoon tot persoon. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Mon Oct 16 2017 om 18:32 zei Rocker:

@Melxx Komt goed, zou echt nog die 3 maanden PO afwachten. Ze veranderen nog. Bij mij zijn ze in die tijd tot 3 maanden PO echt nog zichtbaar veranderd. 

 

@Chantalh05 Van DG mag je de dag erna ook douchen, maar de pleisters die over de littekens zitten mogen niet te nat worden omdat ze anders loslaten. 
Heb dezelfde pleisters 2 weken gehad, ben via een andere kliniek geopereerd, mijn littekens zijn ook vrij licht maar je zag ze met 2 weken echt nog wel.
Denk dat dit eerder ligt aan de huid van persoon tot persoon. 

Ik mocht wel douchen met de pleisters op!  Van Dr Peters krijg je waterdichte pleisters namelijk, alleen de eerste dag niet . Natuurlijk niet een kwartier in bad zitten maar douchen mocht wel gewoon. Erna droog deppen . Was ik heel blij mee !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.