Ga naar inhoud

SaraMay : 7 januari 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik Ben in Genk geweest he meis ;)

jah als het een B blijft ga ik zeker terug want Damen heeft mij verzekerd dat het een grote C zou worden.

Ik wou het eerst ook voor de spier maar met het aantal cc wat ik kreeg kon dat niet, want dan zo ik zo hang boobs hebben

en dat wil ik natuurlijk ook niet ;)

Baal er zo van..weet dat het nog vroeg is en dat ze nog heel erg gaan veranderen maar het lijkt wel alsof niets zomaar in 1x goed kan gaan in mn leven..:S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Saar,

Ze gaan echt nog veel veranderen hoor meid! Geduld, geduld, geduld, :44: het is niet anders jammer genoeg, je hebt ze ook achter de spier, dus als die begint op te rekken zullen ze meer naar voren komen en ook doordat je tubulaire borsten had, zal het ook iets langer duren voor de mooie ronde vorm erin komt, maar het komt hoor meid! Is echt nog te vroeg om te balen hihi, :38: en met jouw cc's zul je zeker wel op een C-cup uitkomen hoor!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Eefje, heb ook geen geduld ;)

Jah heb best wat pech gehad en het is een feit dat dingen mij nooit aan komen 'waaien'.

Vind het geen probleem maar soms zou het wel fijn zijn haha!

Heb vandaag een sportbh van de HEMA gekocht in 85B, zit lekker strak (heb hem namelijk ook in 85C) zodat het nog net ff iets meer steun geeft.

Rechts is mn spier bovenaan nog dik, maarja, ik ben rechtshandig dus dat is niet zo vreemd!

En weetje wat zo gek is, ik heb echt het gevoel dat ik 10kilo dikker en kleiner lijk sinds ik bovenaan meer 'vulling' heb :S

Is optisch want ik houd niet veel vocht vast volgens mij en ben ook niet gekrompen haha.

fijne avond meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand mischien of de bolling aan de zijkant nog wat meer naar het midden trekt.

Als ik mijn armen naar voren beweeg dan schuur ik echt langs de bolling van de prothese...

iemand bekend mee?

Ik hebje fotos bekeken...misschien dat door de strakke tape je eigen weefsel omhoog geduwd wordt?

Welke prothese heb je? Ik heb mcghan 410mm en daarmee zitten de cc's metname in de breedte ipv hoogte of projectie naar voren

Verder heb ik begrepen dat het 1e jaar jeborsten nogmoeyen settelen, de mijne moeten bijv ook nog flinkgaan indalen. Succes met je boobs meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Saar,

Ik heb net je foto's bekeken. Zij zitten nog wel hoog he. En het tubuculaire zie je ook nog wel.

Hoe vind je jet zelf nu? Deden die piercings geen pijn?

Ik denk dat je bij jou echt pas na een maand of 3 een goed resultaat kan zien.

In je sportbh ziet het er inderdaad mooi uit!

Heb je geen pijn meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lisaah: ik heb monobloc silicone softone met extra hoog profiel gekregen, dus ik ga er van uit dat het nog iets naar voren toe trekt :)

Jayro: Ik vind het zelf met bh super, zonder bh onwijs lelijk!

Vind het er echt nog niet uitzien. Ik heb ook geen band gehad dus mischien dat het daarom wat langer duurt met indalen.

Die piercings deden HEEL erg pijn! Ik heb ze 2 jaar geleden voor de 2e keer laten zetten, en toen moesten ze door litteken weefsel heen. Geen pretje maar het was het waard. heb ze toen schuin laten zetten omdat als ik ze weer horizontaal zou doen ze volledig door litteken weefsel moesten.. en dat wou ik echt niet!

Ik heb af en toe nog wel steken in mn borst en mn tepels worden ook gevoeliger (moet wel ongesteld worden).

Ik slaap ook nog steeds niet op mijn zij helaas :(

Ik zal ff in jou topic reageren voor de vragen ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Hey dames,

ik ben vanmorgen gebeld door de WK en mijn '' toestand' is besproken in de medische raad van de kliniek.

Dr. Damen blijft bij zn standpunt (al het klierweefsel verwijderen, voor meer info, zie mn andere topics) maaaar nu is er een andere chirurg (geloof Visser) die

me graag wilt zien omdat zij denkt dat ze een mooi resultaat kan bereiken door de klieren te klieven.

Nu heb ik geen geen idee wat het inhoud en kan ook nergens iets er over vinden dus ben benieuwd of iemand hier bekend mee is?

Wat houd het precies in en is het zinvol in mijn geval??/

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd ik zou niet akkoord gaan met het verwijderen van al je klierweefsel. waarschijnlijk bedoeld ze met klieven, het lossnijden van de klieren hebben ze bij barbieblondie en latina82 ook gedaan je zou 1 van hen een pbtje kunnen sturen voor meer details.

succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nou de second opinion is binnen. Erg aardige chirurg (Schietecatte, Deventer ziekenhuis).

Hij kon het wel verhelpen en dan zou hij ook de klieren aan de onderkant wat los moeten maken zodat de plooi wegtrekt. Daarnaast kon meer cc ook maar wel tot 500 ivm rugklachten.

Hij vertelde eerlijk dat als ik het in NL zou laten doen ik niets vergoed zou krijgen omdat ik niet verminkt ben oid en het me dan minimaal 4200 euro zou kosten. Hij dacht dat ik hetzelfde resultaat kon verwachten als in Belgie bij dr Visser (die alleen de klieren wou klieven ipv een halve borstamputatie zoals Damen zei) maar dat ik daar goedkoper af zou zijn en er mischien wel meer uit kon halen omdat ze me niet helemaal naar behoren hebben behandeld.

Hij was alleen niet te spreken over de Monobloc protheses, die zouden na een jaar of 5 toch wel langzaam aan problemen opleveren.

dus,........ga ik Belgie mailen maar ga denk ik toch ook wel prijsopgaven hier in NL bekijken..

Moeilijk moeilijk!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje 4200 wat een geld he meid :( maar je hebt in ieder geval nog een advies en nog een ervaring rijker.

Persoonlijk zou ik niet meer naar het WK gaan, maar das puur mijn persoonlijke mening.

Misschien inderdaad beetje de prijzen bekijken hier in NL met chirurgen de je aanspreken? Maar goed kan niet in je portemonnee kijken natuurlijk :11:

Zou alle voor en tegens goed tegen elkaar afwegen en een keuze maken waar jij 200% achter staat.

Heel veel succes meid!

Fem :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13December heb ik een consult bij Dr Visser.

Ben toch wel benieuwd wat ze te melden heeft en wat hun qua prijs voor me willen doen.

Ik kon wel eerder op consult maar er komen drukke maanden aan met mn werk, vind het wel ff best.

Wil toch pas in het nieuwe jaar geopereerd worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.