Ga naar inhoud

SaraMay : 7 januari 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Heb even foto's er op gezet van hoe het nu is.

tragisch haha!

Hey Saar,

Heb even gekeken, ja duidelijk tubulair, maar zal vast heel mooi worden hoor! Heb je al een pbtje gestuurd naar GoldenGirl om haar foto's te mogen zien? Echt als je dat ziet ben je helemaal overtuigd dat het echt mooi kan worden! Bij haar zie je echt niet meer dat ze tubulaire boobs had. Ook bij dameblanche is het heel mooi geworden, zij heeft hier een album, helaas alleen maar nafoto's. Kun je alvast eens bekijken.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai Saramay,

Wij worden op dezelfde dag geopereerd en ik weet precies hoe je je voelt.

Bij mij gaat ook van alles door mijn hoofd. Maar goed we beginnen het nieuwe jaar met boobs :1bouncingboobs: .

Komt vast allemaal goed. In ieder geval veel succes met de operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Saar,

Heeeeeel veeeeeeel succes voor morgen!!! :1bouncingboobs: Wordt vast heel mooi! Eerst zal het wel een berg geduld vergen om de mooie vorm er te zien in komen, maar komen zal het hoor! Zet hem op!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola Senoritas!

Nou ik ben weer in het land van de levende hoor...wat een afzien gister.

Ik moest er om 09:50 zijn maar we waren uiteraard te vroeg.

Ik kon gelijk mee naar boven en mocht me omkleden in zoon onwijs sexy operatie shirtje (die ik ook nog eens verkeerd om had haha)

Om 11:00 mocht ik mee naar de OK waar ze me klaarmaakte.

Toen de narcose in mijn infuus werd ingespoten was in gelijk weg maar heb onwijs liggen ijlen toen het begon uit te werken.

Mijn gehoor en zicht was niet gelijk optimaal dus ik kon me totaal niet orienteren!

Ik wist al dat mijn lichaam heftig reageerde op narcoses maar dit sloeg echt nergens op..

Was onwijs misselijk, kon niets binnenhouden en voordat ik weer normaal kon zien waren we 2 uur verder.

uiteindelijk zijn we om 15:00 weggegaan en eenmaal buiten voelde ik me wel wat beter.

Heb op de terug weg al liggend een half pakje tucjes gegeten zonder problemen en thuis ook gewoon avond eten gehad.

Toen lekker naar bed..nouja..lekker was het niet!

Ik slaap altijd op mn zij en op mijn rug liggen werkt gewoon echt niet. Werd om het uur wakker en had dan hele erge rugpijn.

Hebn vanochtend ff gedouched en een beetje mn boobs bekeken :)

Ziet er best mooi uit wat ik er tot nu toe van kan zien :D

Mijn maag is nog niet helemaal ok, en loop zo stijf als een puinguin maargoed..hoort erbij!!

O en ik heb echt mega blauwe plekken op mn ribben, dat doet me nog het meeste zeer nu!!

ben onwijs moe dus zal niet heel veel online zijn, probeer een beetje bij te slapen vandaag.

heb trouwens 380c met xtra hoog profiel en mn tepel piercings mochten er in blijven want ik heb plastic staafjes, YAY!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Saramay

van harte met je nieuwe herboren borsten :1bouncingboobs:

380cc zal je een mooie cup geven zeg,goede keus!

dat stijve is wel bekend,maar beterd met de dag,al het de eerste week wel even afzien is,als je die week doorbent,heb je het ergste gehad.

wel fijn dat je ze al gezien hebt,ik dacht dat je bij Damen een tijdje in het tape zat???

en waneer mogen we je foto,s bewonderen? heb je voor en na?

beterschap :71:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit ook helemaal ingetaped maar heb het aan de bovenkant iets naar voren getrokken stiekem haha.

als mn verband er af mag over een dag of 10 dan ga ik gelijk foto's maken.

Heb toch niet meer geslapen vanmiddag, het ging best goed.

Heb het meeste last van mn blauwe ribben, mn boobs vallen me 100% mee.

O en in en uit bed komen is een workout op zich zeg...voel me net een bejaarde ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je nieuwe :1boobs: !

Ze worden vast heel mooi hoor.

Ik vond ze int begin ook wat 'klein' uitvallen, maar alles moet nog wat op zijn plek vallen natuurlijk.

Nog een beetje geduld. Na een 2 tal maanden zie pas wat het écht gaat worden vind ik.

Veel succes.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat het prima :)

Eindelijk een nacht goed geslapen en dat doet echt wonderen.

heb vanmorgen de bandage iets naar beneden gedaan om toch ff te kijken.

De prothese moeten nog heeeel erg indalen dus het ziet er allemaal nog niet zo super uit.

heb ook een beetje het gevoel dat mn bandage soms wat afzakt. Loop er dan ook aan te hijsen :S

Van de medicatie heb ik verder geen last, wel van het feit dat mn conditie ineens 0,0 is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb die stomme bandage afgedaan!

Ding zakte er gewoon losjes vanaf, dus totaal zinloos.

heb nu een sportbh aan en dat zit 10x beter!

Heb ook veel meer het gevoel dat het ondersteund word!

Ben alleen nog erg moe maar verder voel ik me als vanouds en moet mezelf dan ook terug fluiten

om niet teveel te doen!

Het indalen heeft inderdaad echt zn tijd nodig, maar omdat ik tubulaire borsten heb/had ziet het er zowiezo vreemd uit!

hoe gaathet met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gelijk heb je. Een bh geeft toch meer ondersteuning. En kan je beter spieken.

Met mij gaat het goed. Heb weinig last van mijn borsten maar meer van mijn rug. Tussen mijn schouderbladen zit een gemene pijn.

Heb er nu een warmtecompres op gedaan. Kijken of dat helpt.

Nou ik laat mij nog lekker verwennen hoor. Ik maak er nu gebruik van dat mijn man voor mij zorgt hahahahahah

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef je groot gelijk hoor!

Die pijn tussen mn schouderbladen had ik eerst ook, denk een combi van gewicht aan de voorkant en slecht slapen?

Vind ze nog best tegenvallen qua grote en vorm maar ik heb ook geen geduld :S

Wanneer mogen jouw hectingen er uit??

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ze nog best tegenvallen qua grote en vorm maar ik heb ook geen geduld :S

Hey Saar, ja bij jou zal het wat extra tijd vergen, maar de mooie ronde vorm komt ook hoor, met een berg geduld hihi, das het moeilijkste aan heel zo'n bv hé! :106:

Gelijk heb je dat je nu een sportbh draagt, lijkt me ook veel meer steun geven en fijner zitten dan zo'n bandage! Doe nog lekker rustig aan hoor! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik las het net in mijn topic.

Balen dat je niet helemaal tevreden bent. Ik heb ze wel voor de borstspier he misschien dat dat ook wel scheelt.

Ik wilde ze ook graag voor de spier hebben.Maar dan ook met 300 cc had ik niet dit resultaat gehad.

Ik heb hier ook wel eens gelezen dat de bergman bewust minder cc plaatst zodat je eerder komt voor een wissel.

Maar goed weet niet of dat echt zo is.

Nou eerst maar even herstellen en dan het resultaat bekijken. En als het dan een B blijft zou ik wel terug gaan naar je arts.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.