Ga naar inhoud

SaraMay : 7 januari 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Mijn naam is Saar, ben 22 jaar en wil al HEEL lang een borstvergroting!

heb nu voor mezelf eindelijk de knoop doorgehakt en ben er heel blij mee maar vind het ook onwijs spannend.

Zit nu op een (nauwelijks) cup A en wil naar een C.

2 December heb ik mn eerste gesprek bij hairandbeautyclinic in Hasselt.

Als het daar bevalt dan wil ik (als het moegelijk is) in januari 2011 geopereerd worden.

Ondertussen lees en kijk ik lekker mee en houd ik jullie natuurlijk op de hoogte van hoe alles gaat :)

groetjes!

Saar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Saar...

Welkom hier op het forum..

Gefeliciteerd met je consult!

Hoe ben je op deze kliniek terechtgekomen?

Heb er nog nooit van gehoord volgens mij!

Heb je al enig idee hoe je ze geplaatst wil hebben en hoeveel cc?

Spannend he die stap naar een BV, ben zelf 21 en heb bijna 3 maanden geleden ook die stap gemaakt..

ben nog steeds super happy ermee :D !! echt de beste keus die ik ooit heb kunnen maken.. :)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyhey, beetje rondgespeurd op internet, mijn 2e optie is wel hier in NL maar wil er toch eens kijken.

Ik wil ze graag op de spier hebben, heb zelf toch het idee dat het dan wat natuurlijker 'zit'.

Weet nog niet op hoeveel cc ik uitkom, denk dat ik daar met passen achter kom?/

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja internet kun je lekker veel informatie vandaan halen he

kun je ook gelijk kijken naar de reacties van mensen die daar geweest zijn..

Op de spier is inderdaad het natuurlijkst! maar ik vind achter de spier ook zeker mooie resultaten geven!

Ik heb geen passessie gehad bij mijn pc.. hij keek tijdens de operatie hoeveel cc hij erin ging doen.

ik heb hem alleen gezegd welke cupmaat ik wilde uitkomen... :)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei, vond je het niet vreselijk eng? en niet bang dat hij verkeerd zou kiezen en je spijt zou krijgen?

Ben zelf nogal eenn controlfreak wat dat betreft!

Wil toch bij Beaucare ook nog en afspraak maken om te kijken hoe en wat en wanneer het bij hun zou kunnen.

En qua prijs natuurlijk :)

Beter teveel dan te weinig informatie denk ik!

Hoe gaat het nu met jou boobs dan? 3maanden geleden is nog vrij nieuw!

Ja internet kun je lekker veel informatie vandaan halen he

kun je ook gelijk kijken naar de reacties van mensen die daar geweest zijn..

Op de spier is inderdaad het natuurlijkst! maar ik vind achter de spier ook zeker mooie resultaten geven!

Ik heb geen passessie gehad bij mijn pc.. hij keek tijdens de operatie hoeveel cc hij erin ging doen.

ik heb hem alleen gezegd welke cupmaat ik wilde uitkomen... :)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor vond het niet eng.. want ik had van te voren gezegd dat ik een D cup wilde hebben

en hij zou kijken of het mooi bij me zou staan, ik had gewoon heel veel vertrouwen in hem..

hij zou nooit iets plaatsen wat je groot bij je lichaam is ! Nu denk ik: had ie maar voor wat groter gegaan! :unsure: een passessie vertekent het beeld gewoon, je denkt al gauw: wow wat groot maar in het echt valt het reuze mee..

Maar dr.Plovier werkt niet meer bij beaucare maar bij be-clinic..

de prijs daar is : 2600 euro..

met mijn boobs gaat t prima!! geen enkel pijntje meeer en heb er er een mooie maat aan over gehouden!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oops, naam vergist, had het al wel gelezen :)

ben wel heel benieuwd waar ik zelf tevreden mee ben als ik mn passessie heb, het ziet er in het echt toch anders uit inderdaad.

Je kunt eindeloos foto's kijken maar bij jezelf is het toch anders, ben er daarom ook nog niet over uit hoeveel cc ik wil.

Ben ook maar 1.67 lang (kort) dus denk dat het al snel te groot word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook {maar} 1.68 en vind het niks te groot bij mij..

in kleding valt het bijna niet op.. ;)

Ben ook wel benieuwd wat je gaat kiezen met de passessie!

alleen vertekent het wel he want je hebt die bh aan met die prothesen erin over je eigen borsten!

maar als jij een bepaalde cupmaat in je gedachten hebt dan komt t wel goed.. :)

Ik wist van te voren al dat ik echt een D wilde en niet kleiner..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook {maar} 1.68 en vind het niks te groot bij mij..

in kleding valt het bijna niet op.. ;)

Ben ook wel benieuwd wat je gaat kiezen met de passessie!

alleen vertekent het wel he want je hebt die bh aan met die prothesen erin over je eigen borsten!

maar als jij een bepaalde cupmaat in je gedachten hebt dan komt t wel goed.. :)

Ik wist van te voren al dat ik echt een D wilde en niet kleiner..

Liefs :58:

Oe je brengt me zo aan het twijfelen, heb best brede schouders namelijk dus wil niet dat het wegvalt.

zie wel op tegen het niet sporten!

ik sport nu 5x per week waaronder zware krachttraining, moet mezelf ff op de bank vast lijmen ;)

Heb deze week alles met mn werk ook eindelijk geregeld, had verwacht dat ze er moeilijk over zouden doen maar ze namen het heel goed op!

weer een opluchting!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry ik wilde je echt niet aan het twijfelen brengen,

ik wil er alleen maar mee zeggen dat je goed moet nadenken.. :)

Kwil niet dat je straks nog ontevreden bent..

Je zal wel een sterkte borstspier hebben denk ik , dan duurt het wel langer voordat je spier oprekt..

of krijg je ze voor de spier?

Fijn dat alles is geregeld met je werk.. :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ze graag voor de spier, denk dat met het weefsel wat er nu zit het makkelijk moet kunnen!

Stond daar straks in de HEMA even sport bh's te kijken, toch een gek idee dat ik dat straks gewoon aan kan!

En ik kan beter langer en vaker nadenken over dingen dan te weinig! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dat is wel beter voor de spier hoor..

zeker als je aan krachtraining doet... hoef je je ook geen zorgen te maken dat je prothesen vervormd bij het aanspannen.... ( ik heb daar geen last van maar sommige meiden wel) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah ik zag ergens in een fotoalbum ook een foto van een beetje een misvormde borst bij aanspanning.

Vond het er heel eng uitzien en was niet van plan te stoppen met KT dus.

Loop vast alweer veel te hard vooruit, heb besloten om op consult bij de Welness Kliniek te gaan, bij dr Damen.

kan daar toch meer over vinden en geeft een fijner idee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik las je topic en ik herken het niet kunnen sporten na de operatie. Mijn pc heeft ook aangeraden om ze op de spier te krijgen ook vanwege het vele sporten en krachttrainingen.

Evengoed is het verstandig om 6 weken in ieder geval niet de borstspieren te trainen. Hard lopen kon volgens hem wel na een week of 3 weer maar dan met een goede stevige bh.

De eerste drie weken dan maar veel wandelen ;-)

Heel veel succes met alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik de eerste paar weken ook niet aan mn borst training moet denken haha (terwijl dat nu juist lekker gaat)

lekker veel cardio dan maar en hopen dat ik mn benen een beetje bij kan houden :)

Heb vandaag gebeld en heb 10 december een consult bij de Welness kliniek in genk bij Damen.

Word al hyper als ik er aan denk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ola dames!

heb gister dus mijn gesprek gehad en het is toch wel anders verlopen dan ik had verwacht.

Bij het zien van mijn borsten zei dr. Damen gelijk dat ik tubulaire borsten had, iets waar ik al bang voor was maar nooit was bevestigd!

Schrok daar toch wel een beetje van want dat was natuurlijk niet wat ik wilde horen.

Hij vertelde er gelijk bij dat de mogelijkheid bestaat dat dat niet helemaal wegtrekt door de BV, maar dat we dat pas kunnen zien zodra alles er in zit en is 'gesetteld'.

Toen mocht ik passen, jeetje wat was dat vreemd zeg! Jezelf ineens zien met ,soort van, boobs is toch wel raar maar werd er zo blij van!

Ik leek gelijk veel meer in verhouding!:D

Ben uiteindelijk uitgekomen op 380cc ONDER de borstspier.

Ik wilde voor de borstspier maar met de grote die ik dus wil was dat niet verstandig en ben er nu ook tevreden mee.

Bij het plannen van de datum werd het me ineens toch wat teveel en stond ik gewoon te janken haha!

Mijn operatie staat geplanned voor 7januari, dus nog geen maandje vanaf nu.

Straks maar vast kijken voor sportbh's...want dat is het enige wat ik qua kleding nog van mezelf mag aanschaffen momenteel ;)

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey SaraMay,

Gefeliciteerd met je datum, zal je titel zo aanpassen en je topic verhuizen naar de operatieverslagen!

Er zijn hier nog meiden die tubulaire borsten hadden, en bij hen is het heel mooi geworden, GoldenGirl en Dameblanche, de laatste staat hier in de galerij geloof ik, dus dat zal je toch wel hoop geven denk ik!

7 januari is zo! Nog veel aftelplezier!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Saramay,

Leuk dat je consult zo goed ging zeg!!! ;) Maar balen dat je te horen kreeg dat je tubeculaire borsten hebt! maar er zijn hier dames geweest die echt een mooi resultaat hebben gekregen na hun bv... ;) Alleen, kan een pc niet met zekerheid van te voren zeggen dat er na je bv helemaal niks meer van te zien is? dit zou me toch een beetje zorgen baren eigenlijk.... :unsure:

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het kon zijn dat er nog een soort van 'tuitjes' bleven, al vind ik zelf dat het tubulaire nog best meevalt als ik zo op internet rond loer.

ik zal eens een foto plaatsen van hoe het er nu bij staat haha.

Ik ging er ergens al van uit dat het niet zonder slag of stoot zou gaan, op de een of andere manier is niets vanzelf sprekend in mijn leven :S

Jongevrouw21: Hoe gaat het nu met je? en heb je een sportbh bij hun gekocht of zelf?

Ik durf gewoon geen sport bh te kopen...weet echt niet welke maat ik moet hebben haha.

Heb hier maar met de lingerie winkel afgesproken dat ik er een aantal meeneem en welke niet passen dan gewoon terug mogen!

De dames van de winkel moest ik wel beloven dat ik ze nog ff kwam showen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mijn sportbeha mijn eerste in de hunkemuller gekocht echt geen aanrader zit echt niet makkelijk,ben zelf zowaat op de maat afgegaan dat ik wou en ze passen toch de 2de heb ik van shieller geloof ik en de derde van marie jo de 2laatste zijn echt goede beha's. Met mij gaat ondertussen alles goed ik heb alleen nog een klein belletje maar heb daar geen last van dus ik laat dat opt moment zo..voor de rest prima ben terug beginnen werken vanaf zaterdag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.