Ga naar inhoud

even voorstellen


Tinake

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

ik ben nieuw hier en wil mij graag even voorstellen:)

Ik ben Tina, 28 jaar en heb een zoontje van 2,5 jaar.

Na 8 maanden borstvoeding te geven, bleef er niet meer al teveel over van mijn niet al te grote borsten.

Na er goed over nagedacht te hebben, dan maar besloten om voor een borstvergroting te gaan. Ik ben 1,61m, 50kg en heb een kleine A cup.

 

Ik heb vandaag een eerste consultatie gehad bij dokter Verdonck in de bbc. Ik heb al wat kunnen passen en hoop via deze weg nog wat meer info, ervaringen en evt voorbeelden te vinden. Ik heb voorlopig al een afspraak voor 3 november vastgelegd :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ik ben 1m71 en 56kg, A-cup en word volgende week (18/10) geopereerd door dr. Verdonck. Ik krijg 275cc of 295cc Motiva Ergonomics Full, dual plane :-) hiermee zal ik uitkomen op een C-cup. Binnenkort zal je mijn operatieverslagje kunnen lezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tinake En hoe is het consult verlopen, heb je al een maat gekozen of ben je er nog niet uit? Das wel al snel, 3 november!  Hoef je ook niet al te lang met zenuwen te zitten hè.  Ik word as. vrijdag geopereerd door Dr Verdonck, 355 cc Motiva Full. Ik heb momenteel een cup a, ben 164 en weeg 58 kg. Met de 355 cc zou ik op een volle C , kleine D uitkomen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Starships ik heb ook gekozen voor de motiva dual plane.

Ik dacht eerst voor de 235cc te gaan aangezien ik ook heel smal ben van lichaamsbouw, maar nu twijfel ik toch voor mss een maatje groter:blush:

Maar ik heb bang dat het er dan mss weer te onnatuurlijk zal gaan uitzien.

Denk dat ik toch nog maar eens terug ga passen:D

Voor jou kort het nu dan wel echt af he?! spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.