Ga naar inhoud

Anais : 25 november 2010 : Dr Kimble : Australie


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na het krijgen van 2 kinderen is mijn lichaam enigzins gehavend <_< Ben druk bezig met sporten, minder snoepen etc, maar ja, aan mijn borsten kan ik weinig veranderen. Of toch?? Het hele idee van een BV speelt pas sinds een paar maanden door mijn hoofd. Voor mijn kinderen was ik altijd prima tevreden, had kleine C denk ik. Nu zijn het lege zakjes en voel ik me er totaal niet tevreden over. Aan de ene kant probeer ik er vrede mee te krijgen en een goede bh te dragen, maar aan de andere kant denk ik, ach ja, ik leef maar 1 keer, ik heb nog een heel leven voor me :D Tja, het lijkt me wel enorm cool nl om mooie, grotere borsten te hebben. Zie nu overal om mee heen vrouwen met mooie voorgevels, terwijl het me eerst helemaal niet opviel... :unsure: Goed, ben me nu dus ah orienteren, weet er nog zo weinig van. Ben aan het lezen op forums ed en krijg er steeds meer zin in eigenlijk!

Zou wel een goed gevulde C willen B)

Groetjes Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi anais

welkom op het forum

je verhaal is zeer herkenbaar, pas nadat je ergens ontevreden over bent, vallen die verschillen je ineens op.

heb je al enig idee waar je gaat beginnen? ik zou inderdaad eerst veel lezen en proberen wijzer te worden.

groetjes

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ergens beginnen ...

Ga je naar een privékliniek stappen of naar een ziekenhuis ?

Welke prothese wil je eigelijk , bvb qua vulling .

Langs welke weg wil je ze geplaatst (tepel/borstplooi) .

Wil je onder volledige narcose of dmv een slaaproes gecombineerd met plaatselijke verdoving .

Alles heeft voor- en nadelen , aan jou om uit te maken welke keuze het best bij je wensen past .

Een consult kost in privéklinieken gemiddeld €30 en is geheel vrijblijvend .

Natuurlijk , hier veel lezen en desgewenst vragen stellen .

Fijne zoektocht :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anais,

Ook welkom hier! Ik ben ook net nieuw.

Je bent hier in ieder geval wel aan het goede adres wat betreft informatie! Het is erg belangrijk om eerst meer te weten te komen over de operatie, protheses etc, want het is natuurlijk niet niks en het moet wel in 1x goed gaan natuurlijk!

Zelf ben ik 10 dagen geleden geopereerd en ben van 75B naar 80D gegaan met 350CC (foto in de galerij). Dus als je iets wil weten vraag je het maar ^_^

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo dames,

Ik heb mezelf in oktober '09 voorgesteld, maar heb pas maandag voor het eerst een gesprek gehad bij de pc....

:107: Was ik er voorheen helemaal van overtuigd dat ik een bv wilde, toen ik buiten stond bij die pc niet meer. Dat kan toch niet helemaal de bedoeling zijn?!

Gelukkig heb ik woensdag as een gesprek bij een andere pc, dus ik hoop dat ik daar enthousiaster van wordt.

Ik bedoel, ik wil het nog wel hoor, alleen ik ben weer veel meer aan het twijfelen over of ik dat geld voor die bv bijvoorbeeld niet beter aan een 'goed doel'kan schenken en dat soort dingen. Herkennen jullie dat? Ik beantwoord die vraag al gauw met nee, omdat ik vind dat ik het zelf wel verdiend heb zeg maar, een bv.

De dingen die hij me vertelde, zorgen wel voor meer vragen:

Hij zei dat ik een twijfelgeval ben wat betreft op/onder de spier. Hij had het over 240 of 280 cc (ronde silicone). Dat lijkt mij nogal klein, gezien ik zelf best lang ben. Heb nu een (heel erg) lege B en wil naar een volle C evt kleine D.

Ik hoopte gewoon dat zo'n pc je wat meer bevestigt in je idee om een bv te doen, dat ze enthousiast zijn enzo, beetje naief van mij misschien?

Ik woon nu met man/kinderen in Australie en wil het hier voordat we terug komen naar Nl, over een jaartje ofzo, laten doen.

Bedankt in ieder geval voor al jullie verhalen en ervaringen hier op het forum :)

Ik zal na mijn bezoek aan de 2e pc laten weten hoe het ervoor staat.

Groetjes,

Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi anais

ja, ik herken het wel, bevestiging krijgen en erkenning krijgen is broodnodig. ik heb dat bij alle 3 de consulten van mij wel gehad. ze begrepen het dat ik een vergroting wenste. dat wil je toch graag horen. tuurlijk is het veel geld, en ik heb ook veel andere wensen, of goede doelen in mijn achterhoofd, maar ik ga er vanuit dat dit mij heel veel goed zal doen, die andere goede doelen kan ik dan met veel meer voldoening later ook nog doen, maar dan zit ik wel goed in mijn vel. klinkt egoistisch, maar ik kan op dit moment gewoon niet om een bv heen, het frustreert mij gewoon al jaren en er is een oplossing (weliswaar dure) voor.

hoe groot ben je? wat voor maat heb je nu? 240 of 280 is idd een minimale vergroting als je nu weinig tot niets hebt. hoe breder en langer je bent hoe mooier in proportie het wordt als je meer krijgt. mijn eerste 2 pc's waren, achteraf gezien, ook erg conservatief, en ik kreeg hetzelfde advies als jij, 240 tot maximaal 280 voor de spier. de derde pc gaf aan dat ik maximaal 440 voor de spier kon hebben. zo zie je maar hoe uiteenlopend de adviezen kunnen zijn. ik zie het zelfs terug op de foto's van de kliniek waar ik het eerste geweest ben, minimale vergrotingen van hooguit 1 cup. terwijl de meesten er toch zeker 2 op vooruit willen gaan.

eerst maar eens volgend advies afwachten

veel wijsheid, liefs, Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat,

Thanks voor je reactie. Ja, je hebt gelijk, andere 'doelen' komen later wel weer!

Ik begrijp uit eerdere berichten dat jouw bv uitgesteld was, maar dat je nu gauw aan de beurt bent, of niet? Fijn!

Ik weet eigenlijk ook echt wel dat ik het wil, had alleen verwacht dat die pc wat meer enthousiasme zou tonen ofzo. Maar ja, heb zelf jarenlang in onderwijs gewerkt en daar verwachten ouders ook altijd zoveel van leraren, terwijl het ook maar mensen zijn natuurlijk... Misschien had deze man ook even zijn dag niet ofzo.

Ik ben 1.75 m, heb maat 38 en vroeger maat 75/80C, maar nu is het volgens de tabellen AA (haha, ik heb geloof ik 8 cm verschil tussen omtrek borstkast/omtrek borst) Niks meer van over dus helaas.

Deze pc stelde voor onder de spier of evt. dual plane. Ik begreep dat je ook wat volume verliest als je achter de spier plaatst, toch? Dan zou er helemaal niet veel gevuld worden denk ik zo??

Ik zou graag op een C of kleine D uitkomen...

Groetjes,

Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen idee hoe dat bij anderen gaat, ik kreeg in ieder geval wel te horen dat het mij goed zou staan

we hebben ongeveer dezelfde maat, ik ben 1,77, omtrek onderbuste is 83, bovenwijdte ook iets van 90, AA dus! op basis van mijn borstbreedte (15 cm) en wat ik mooi vond aan borsten heeft hij een prothese uitgekozen die daar mooi binnenviel, dat was 440 cc. dit vond ik echter teveel van het goede en ben voor 1 maatje minder gegaan, maar nog altijd een heel groot verschil met de eerste adviezen. daarover zei mijn pc dat dat helemaal in het niet zou vallen op mijn borstkas. ik zou jou dus ook echt aanraden om nog maar een paar keer op consult te gaan. probeer hier op het bf anders nog wat namen van klinieken en pc's te vinden die jouw waardering kunnen hebben. je verliest idd optisch volume als je het onder de spier of dual plane laat doen. mijn voorkeur is altijd voor de spier geweest, maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak. resultaten onder de spier of dual plane zijn ook mooi.

je kunt ook zelf een beetje gaan rekenen, met omtrek, borstbreedte en groottes van protheses, evt uitproberen met zakjes gevuld met water (wel goed dichtknopen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik dat wanneer je met een 'raar' gevoel buitenstapt van een consult , je ergens anders eens je oor te horen moet leggen .

Wat goed van je dat je al een tweede consult gepland hebt wat toch (stiekem) wil zeggen dat je't écht wel wil ( oef- ;) ) .

Ben benieuwd voor volgende woensdag !

Btw , mijn vriendin had een 75A en heeft nu een 75D met 275cc dual plane (ronde prothese met hoog profiel), die cc's zeggen niet altijd alles hoor .

Goed zeggen wat je wil , wat je verwacht : dus een ferme C-cup ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Bedankt voor jullie reacties :)

Vanochtend dus bij pc nr 2 geweest... Ik had het gevoel al erg 'ervaren' te zijn haha toen ik daar binnen liep. Gek hoe snel dat went.

Deze man was ook erg aardig wel en gaf wel heel wat meer info over alles en nog wat. Ik heb kunnen passen en had ineens 300 cc in mijn bh, wat een verschil :3: met wat ik nu heb. Tja, ik denk dat ik de maat dus al wel weet. Hij stelde verder voor dat ik een gladde silicone prothese neem, mogelijk via de oksel geplaatst. die optie had ik eigenlijk nooit overwogen. Zijn er hier vrouwen die dat zo hebben laten plaatsen? Hij doet het erg veel op die manier. Via tepel doet hij niet, daar wilde ik eigenlijk eerst voor gaan. Hij stelde voor dual plane te plaatsen. Hij heeft hier de naam erg goed te zijn in de omgeving (let wel, ik woon nu tijdelijk in Australie) maar hij is wel 3000 dollar duurder dan nr 1.

Gek he, ben nog steeds niet overtuigd. Is dat normaal? Ik wil echt wel grotere borsten, maar al die complicaties ook waar je dan over hoort tijdens zo'n consult en die weken herstel tijd na de operatie enzo. Beetje 'cold feet' zoals jullie merken.

Ga me maar eens verdiepen in die plaatsing via oksel en slaap er nog een nachtje over.

Hou jullie op de hoogte ;)

Groetjes Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi anais

lees nu je stukje over je 2e consult. over 'gladde' protheses, en plaatsing via de oksel. dat kom ik toch nog maar weinig tegen in nl of belgie. het voordeel van geruwde protheses is juist dat de kans op kapselvorming wordt beperkt, maar lees inderdaad zelf nog maar even goed alles na, want ik zie ook op de amerikaanse sites wel dat men veel gebruik maakt van een ander soort prothese, die ik hier nog niet ben tegengekomen. hetzelfde geld voor de plaatsing via de oksel, ik weet dat dat vroeger hier vaker gebeurde, maar ben hier op het forum niemand tegengekomen, bijna alles is borstplooi en een gedeelte via tepel.

misschien moet er bij jou een zomer seizoen overheen voordat je het echt zeker weet (het is nu toch zomer bij jou?), bij mij was afgelopen jaar echt de druppel bereikt en had ik er alles voorover om mijn magere gestalte iets meer vorm te geven. ik denk dat er genoeg mensen bij zijn met cold feet, je kunt het jezelf allemaal zo goed bedenken wat je wilt maar je moet er toch heel wat voor over hebben en de stap ook echt nemen. het vooruitzicht op een operatie is nou eenmaal niet prettig. ik ben ook heel blij dat die datum nu eindelijk achter me ligt! het waren een paar rotdagen, maar ik zou het inderdaad zo weer overdoen. wat kost het in australie? de verschillen zijn hier tussen de verschillende klinieken ook erg groot, qua resultaat zie je dat er eigenlijk niet vanaf, de 'goedkopere' zien er even prima uit als de 'duurdere'.

zijn er nog andere plastisch chirurgen bij jou in de buurt? of heb je het hiermee gehad?

liefs en sterkte bij het beslissen

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hi dames,

na lange tijd meelezen en af en toe meeschrijven op t forum, open ik nu mijn eigen topic maar. Op donderdag 25 november is het nl zover en krijg ik eindelijk ook nieuwe borsten! Hoera, ik heb er best lang op gewacht, zoals zovelen onder ons, en ben erg blij dat het nu bijna zover is. Ik woon dus met mijn gezin in Australie en laat hier de bv doen. Ik heb me een lange tijd geleden voorgesteld, maar zal hier in het kort nog wat vertellen. Ik ben 33 jaar, heb 2 kinderen (van 2 en 4 jaar) en heb nu een erg lege B, die ooit in een ver verleden een volle B of bescheiden C waren. Mijn wens is om op een volle C uit te komen, liefst zo natuurlijk mogelijk, maar ja haha, dat wil iedereen natuurlijk.

De pc heeft me laten kiezen tussen 280 en 240, maar stelde zelf 240 cc voor, dat zou het mooiste passen zei hij. Ik vertrouw op zijn inschatting en heb dus voor 240 cc gekozen. Ik krijg ze via de tepel en hopelijk op de spier, maar of dat mogelijk is, bekijkt de pc tijdens de bv zelf.

Ik kijk er enorm naar uit, kan niet wachten tot het volgende week donderdag is :)Mijn enige twijfel/zorg op dit moment is wat ik tegen mijn kinderen vertel? Mijn dochter van 4 zal wel veel vragen hebben als ik er een nacht niet ben en daarna weken niet kan tillen... Heeft iemand daar nog een tip voor? Het liefst wil ik het niet aan ze vertellen, omdat het dan waarschijnlijk zo bij heel veel anderen bekend wordt :)

O ja wat ik me ook afvroeg, hoeveel van die sportbh's hebben jullie aangeschaft voor je bv? Ik heb er nu 1 gekocht, maar dacht als ik dat ding heel lang aanmoet, dan heb ik er veel meer nodig, of niet?

Groetjes,

Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anais!!!!

Nog even en je krijgt nieuwe boobs, wat spannend!!!!

Wat leuk dat je in Australie woont, waar precies? ik heb er in 2005 een aantal maanden rondgereisd en gedoken op het Great Barrier reef en dat was 1 van mijn mooiste reizen ooit. We zijn van Port Douglas naar Sydney gereden in 2 maanden tijd, daarna naar Tasmanie gevlogen, en vanaf daar naar Melbourne. Wauw wat een tijd was dat. maar goed, daar zitten we hier niet voor haha.

Ik heb ook 2 kinderen, van 2 en 4 jaar. ik ben gewoon eerlijk geweest tegen die van 4 omdat ik een open boek ben en dat weet iedereen. Ik heb er geen geheim van gemaakt tegen iemand dat ik een bv heb ondergaan en het kan me niet schelen wat mensen ervan vinden. Maar ik kan me goed voorstellen dat andere mensen anders zijn daarin. Dan zou ik het dus niet vertellen tegen je 4 jarige want mijn dochter heeft het dus in de klas tegen de juf en de andere kinderen gezegd. Ik zou gewoon zeggen dat je geopereerd wordt en verder niets, desnoods aan je buik ofzo omdat je buikpijn had en de dokter je beter ging maken?

Mijn beide kinderen weten nu dat ik ze niet kan tillen en dat ze voorzichtig moeten doen als ze naast me zitten of op mn schoot. Zelfs die van 2 weet het en dat had ik niet verwacht. Als hij opgetild wil worden en ik zeg dat dat niet kan, dan wijst hij naar mijn borsten en zegt hij: mama pijn? Dan zeg ik ja en dan is het goed. En dit terwijl hij echt altijd en overal opgetild wilde worden dus ik ben heel blij dat hij het zo makkelijk oppakt. Het vragen om hem op te tillen wordt ook steeds minder nu.

Over die sportbh weet ik niet, ik heb er 1 van de kliniek gekregen en krijg vanmiddag van mijn zusje nog een sportbh en voedingsbh van mijn zwangerschappen voor als ik deze ga wassen. Zou er dus wel minimaal 2 hebben ja.

Veel plezier met lezen en posten op het forum en met aftellen natuurlijk!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Daffyduck,

thanks voor je reactie :)

Ja Australie is wel ontzettend leuk... we blijven hier nog maar een tijdje en gaan dan weer naar Nl, maar met pijn in ons hart kan ik wel zeggen. Ach ja, Nederland is ook leuk, anders, maar ook prima. Je rondreis door Australie klinkt goed;)

Ja, ik ben normaal gesproken ook best wel een open boek voor mijn kinderen, zeker voor mijn 4 jarige dochter en ik denk trouwens ook dat ze het meteen ziet, al zou ik het haar niet vertellen... Alleen had ik in gedachte om het niet aan iedereen te vertellen en dat zal zij dan wel doen natuurlijk. Haha, op haar nieuwe school straks etc, nee daar moet ik eerlijk gezeg niet aan denken! Hopen dat mijn zoontje van 2 zich net zo gedraagd als die van jou, want dat klinkt ideaal! Normaal gesproken is hij erg op mij gericht en wil idd heel graag opgetild worden etc. Nou ja, we zien wel.

Ik ga nog maar zo'n saaie sportbh kopen dan, jammer van de dollars en jammer dat ik nog geen leuke nieuwe setjes kan kopen, maar ik geloof dat alles voorlopig draait om geduld toch? Tenminste, dat lees ik overal hier op het forum.

Ik ga zo je topic even lezen, ben benieuwd hoe je je nu voelt na 5 dagen po.

Fijne dag nog :),

Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anais,

Welkom!

Fijn dat je al bijna aan de beurt bent! Nog maar even aftellen! Laat je even de naam van je pc en kliniek/ziekenhuis weten, dan zet ik dat even bij in je titel.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mii18,

Ja, spannend, nog maar weekje nu. Ben echt ah aftellen :)

Ik betaal hier ongeveer 7.000 Australische Dollar dat is 5.000 Euro, dus het is niet echt goekoop hier :(

Maar goed, het was voor ons makkelijker te organiseren hier. Mijn man heeft een lange periode vrij van zijn werk, waardoor hij op onze kinderen kan passen. Dat is wel erg fijn natuurlijk.

Ik ben nog zo aan het twijfelen over o of onder de sier Mijn pc zei dat als ik veel sport (hardlopen, pump, yoga) hij het liever op de spier doet, omdat alles anders steeds mee beweegt. Klopt dat? Heeft imand daar ervaring mee? Aan de andere kant, ik ben nu zo plat bovenaan, dat ik me afvraag of er wel genoeg weefsel is voor op de spier, wat ik nog een weefsel heb, is helaas gezakt haha. Nou ja,hij zal het straks wel bekijken als ik onder het mes gaen dan zien we het wel. Ik hoop eerlijk gezegd op voor de spier, vanwege het herstel. Ben beetje bang om lang uit de running te zijn zeg maar.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Proficiat met je datum !

Ik heb 240cc onder de spier, ook omdat ik héél mager ben bovenaan en dus veel te weinig weefsel had. Juist omdat ze onder de spier zitten bewegen ze MINDER mee, maar dat is helemaal niet hinderlijk. Ik heb persoonlijk het gevoel dat ze nog net voldoende meebewegen als ik sport, dus het zijn geen twee vaste ballen op die plek.

Ik doe ook aan hardlopen en dat bevalt me prima. Enkel wanneer ik krachttraining doe drukt de spier de prothese een beetje opzij, dat voelt gek maar je ziet het niet echt.

Ik ben super tevreden met m'n onder de spier plaatsing, geen randen, natuurlijk uitzicht, enz...

succes nog !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Buffeltje,

bedankt voor je reactie! Hij bedoelde denk ik ook dat het tijdens pump/krachttraining zou mee bewegen, maar ik dacht zelf dat hij alle sport bedoelde :) Goed om te horen dat dat dus niet het geval is. Je foto's zien er mooi uit trouwens, erg natuurlijk ook. Ik zie wel op tegen de herstel periode, omdat ik graag veel doe en niet van stilzitten houd. Ik kan volgens mij ook moeilijk dingen uit handen geven straks als mijn man veel overneemt haha En ik heb begrepen dat het herstel na achter de spier pijnlijker/moeizamer is dan voor de spier, vandaar mijn voorkeur voor erop. We zien wel, ik laat het aan hem over om te bepalen wat het beste is. Ben nu druk bezig alles hier thuis een beetje voor te bereiden. Alvast koken voor paar dagen etc.

Nog maar 6 nachtjes plat en dan eindelijk (weer) boobies :101:

liefs Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai leuk verhaal dat ik hier lees zou zelf ook graag naar daar gaan..maar het is inderdaad niet goedkoop daar ik ben nu 8dagen PO en heb er zeker geen spijt van heb 280cc onder de spier en had mss liever op de spier gehad maar maakte me eigelijk niet echt uit zolang ik maar boobies had..veel gerust heb ik niet na da operatie ik kan niet stil zitten. de eerste 2nnachten zijn zowat het ergste en voelen ze nog niet echt van u aan maar geduld is een schoon geste zeggen ze :)

In ieder geval gefeliciteerd,en nog veel plezier in de toekomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja geduld, dat hebben we wel nodig :)

Heb je foto's bekeken, jongevrouw21, en het ziet er mooi uit! Ik krijg 240 cc, heb lang getwijfeld tussen 240 en 280 cc maar ben uiteindelijk met het voorstel van mijn pc akkoord gegaan. Hij zei dat 240 het beste zou passen bij me. SPANNEND!

Ik probeer nu veel op te ruimen etc, maar dat valt niet mee met een 2- en 4-jarige in huis :) Ach, ik probeer het maar op me af te laten komen, meer kan ik niet doen.

Ik word om 12 uur s'middags geholpen, dat is 2 uur s'nachts Nl tijd.

Wij hebben trouwens een etentje op zaterdag 4 dec. , dan ben ik 9 dagen po, zou ik daar gewoon heen kunnen, zonder dat iedereen merkt dat ik moeite heb met bestek vasthouden etc?

Sterkte met herstellen/aftellen allemaal en vooral: geniet van je :1big_boobs:

Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Anais, dat etentje gaat geen probleem zijn hoor ! De eerste dagen zijn wat moeilijk maar na een week kan je eigenlijk al héél veel hoewel je het dan nog niet mag. Ik zit hier ook met twee kleine kinderen (toen 3 en 2,5) dat was eigenlijk het moeilijkste. Ze duidelijk maken dat mama ze niet mocht pakken enzo. Maar eigenlijk is dat allemaal heel vlot verlopen. Ik heb er gewoon op gelet dat ik zeker 3 weken niets zwaars heb gedaan, dan 3 weken beetje meer (ondertussen ook nog op vakantie met m'n gezin, dus sleuren met koffers enzo) en na 7 weken ben ik terug gaan werken (werk in de bouw dus best heel zwaar). Ik heb meer gedaan dan de meeste vrouwen hier na 3 weken, maar ik luisterde naar m'n lichaam en ben heel normaal en goed hersteld.

Laat je lichaam spreken en luister ernaar, neem alle hulp aan ook al is dat soms heel moeilijk, en delegeer maar eens goed thuis :rolleyes:

Ahja, ik stond na 2 weken te springen en te dansen op een concert van Prince :136: Wel met een goede stevige sportbh aan natuurlijk.

Succes, nog enkele dagen en het is aan jou !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Buffeltje, dat klinkt me allemaal als muziek in de oren :43: Ik wens dat ik net zo'n spoedig en makkelijk herstel heb als jij dan!

Ik ben benieuwd op welke maat ik ga uitkomen, ik heb nu een lege 75B en ik hoop op een volle C of kleine D uit te komen. Moet vast lukken. Ik ga nog even speuren op t forum naar tips wat ik allemaal wel/niet moet doen de laatste dagen etc. Ik ben alvast gestopt met wijn drinken, niet dat ik dat normaal veel doe, maar meestal toch wel een paar glaasjes in het weekend. Ik las laatst dat je beter gen rode wijn kan drinken een paar dagen voor de bv? Nou ja, of het waar is weet ik niet, maar baadt het niet dan schaadt het niet :)

x Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.