Ga naar inhoud

Anais : 25 november 2010 : Dr Kimble : Australie


Aanbevolen berichten

Hi meiden,

nou de pc vandaag was erg geruststellend, hij zei dat het waarschijnlijk een C cup wordt uiteindelijk. Er zit nog minstens 40 cc aan vocht bij dacht ie. Hij zei dat het goed aan het genezen is, bij mijn tepel en de verpleegkundige heeft er een nieuw verband op gedaan. Die hechtingen lossen volgens mij vanzelf op. Hij zei ook dat al zijn patienten even de tijd nodig hebben om te wennen aan hun nieuwe lichaam, en dat iedereen dat op z'n eigen manier/tempo doet. De verpleegkundige zei dat de meeste patienten idd na een tijdje zo gewend zij dat ze liever groter gewild hadden. Precies wat veel meiden hier ook zeggen. DUs, ja ik voel me een stuk beter al. Ook het slapen gaat beter, ik heb minder pijn als ik wakker word.

@Marie, dank je voor je berichtje, heel lief. Ben blij te lezen dat het bij jou ook zo gegaan is en dat je nu tevreden bent :) Je zal wel veel zin hebben om nieuwe bh's te gaan kopen!! Leuk, veel plezier daarmee. Hoe is het met jouw littekentjes eigenlijk, zitten die echt om de tepelhof heen of ook daarbuiten? Ik heb het bij mij nog niet kunnen bekijken en dat wilde ik eigenlijk ook nog niet, beetje griezelig nog...

Veel plezier met je :1boobs:;)

Liefs Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ow, kijk komt dus helemaal goed!!! Straks vind je ze nog te klein hihi, maar ze worden vast heel mooi! :57: Fijn dat je gerustgesteld bent, en nu genieten maar! Straks lijkt het of je ze altijd al zo gehad hebt!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anais!

Wat fijn dat je na je afspraak je zo goed voelt! Als de arts het je verteld is het natuurlijk ook 'echter', omdat hij je borsten zelf kan bekijken, en hij/zij is de expert!

Ik vond het ook heeeel eng met mijn littekens aan het begin... ik kan echt niet tegen bloed enzo, wordt er echt misselijk van. heb vaker meegemaakt dat alles zwart wordt...:s

Maar pas toen ik de hechtingen eruit ging halen (11 dagen p.o.) had de huisarts de pleisters voor het eerst eraf gehaald. Ik bleef ook steeds vragen of ze zeker goed dicht zijn. Hij liet mij zien door erop te drukken enzo.... het was dus echt dicht, dus ik durfde te kijken... was beetje raar maar viel mee!! Ik wachtte toen wel een paar daagjes voordag ik begon met goed douchen (zeep op de borsten) en smeren met littekencreme. Maar goed, ik ben een schijterd he!! :P

Inmiddels is dat weer heel gewoon geworden!

Ik ben morgen 6 weken p.o en zal dan meteen een nieuwe foto plaatsen! Ik merk wel dat de littekens langzamerhand minder duidelijk zijn. Ze zijn nog wel zichtbaar, maar gewoon minder rood en opgezwollen. De een geneest ook sneller dan de ander. Mijn littekens zitten echt op de tepelhof... de een wat dichter bij de rand dan de ander... maar niet buiten de tepelhof. Heb jij dat wel?

Nou meid, ga maar verder genieten van je herstel! Lekker uitslapen met deze vreselijke kou!!!

ben erg benieuwd naar je foto's!! Hoop dat je die snel kan maken!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

inmiddels 8 dagen po en ik ben steeds blijer met het resultaat :) Ze gaan er steeds 'echter' uit zien en worden mooier van vorm, niet van die opgeplakte ballen meer zeg maar. Ik maak straks een foto en zal die toevoegen. Ik slaap nog wel op mijn rug, gaat wel ok eigenlijk, had ik niet verwacht.

Ik heb woensdag weer een afspraak bij de pc en dan haalt zijn assistente/verpleegkundige de pleisters etc eraf. Ik ben benieuwd, heb het nog helemaal niet gezien, de littekentjes.

Ik heb even weinig tijd nu, kinderen hebben aandacht nodig, so I'll be back ;)

liefs Anais

@Marie fijn dat jouw littekentjes er mooi uitzien en dat het goed gaat! 6 weken po, gefeliciteerd he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anais,

:49: wat zijn ze veranderd! Echt heel mooi al zeg! :123: Wat een verschil met vorige week! Nu ben je vast helemaal gerustgesteld en superblij met je nieuwe boobies, mag je terecht trots op zijn! En wat zul je kleine en onzichtbare littekentjes eraan overhouden! :43:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

hier alles goed, ben gisteren uit eten geweest en heb zelfs even gedanst. Iets te enthousiast, want ik vergat bijna dat ik nog rustig aan moet doen :) Mijn pc zei dat ik best wat kon drinken, maar liever niet meer dan 2 glaasjes, dus daar heb ik me maar aan gehouden.

Inmiddels raak ik steeds meer gewend aan m'n nieuwe boobies en ik ben er ook echt blij mee. Jullie hadden allemaal gelijk, het duurt gewoon even! Ze zijn ook wel een stuk kleiner geworden hoor, maar dat is fijn in mijn geval haha.

Nog iemand die blij is met de nieuwe aanwinsten: mijn man. Hij blijft er maar over door gaan hoe mooi hij ze vindt. :127: Echt wel leuk!

@ Eefje,

dank je voor je reactie, lief van je.

Bedankt allemaal voor jullie steun, het forum heeft me echt goed geholpen!!

Ik zal binnenkort nog een nieuwe foto er op zetten.

Liefs Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, kan me voorstellen dat je man er ook niet over kan ophouden, ze zijn dan ook echt prachtig! :55: En ze zullen nog mooier gaan worden, staan je echt ook heel goed qua maat! Geniet ervan meid! Echt heel mooi werk van je pc!:109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meis.

heb ook je foto's bekeken, en wat een verschil!!

maar vind ze echt nu al mooi :43:

denk dat het alleen nog maar mooier gaat worden, hou je vast een mooi maatje aan over...

en fijn he dat je man ze ook geweldig vind! kunnen jullie er straks samen van genieten!!!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ haha ja, dat genieten gaan we zeker doen ;) !

Heb jouw foto's nog bekeken en ziet er mooi uit zeg! Gefeliciteerd!

Hier verder alles goed, het went snel, die nieuwe :1boobs: . Soms vergeet ik zelfs dat ik nog niet te wild moet bewegen, dus vanochtend stak ik zo mijn armen in de lucht om mijn truitje aan te doen... auw! Ach ik mag niet klagen, de pijn is me over het algemeen heel erg mee gevallen.

Ik maak na woensdag nog een nieuwe foto, dan is het verband er misschien af, ik heb nl woe nog een afspraak bij de pc. Ik heb nu volgens mij maat 75C, maar ga pas nieuwe bh's kopen over paar weekjes om zeker te zijn.

liefs Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Moontje :53: lief van je.

M'n rechterkant is nog wel een stukje groter vanwege de zwelling hopelijk, maar dat zal wel weg trekken neem ik aan. Morgen zie ik de pc/verpleegkundige weer en dan gaan de pleisters er misschien af. Zal foto plaatsen morgen.

x Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.