Ga naar inhoud

Eefxxmx : 24 oktober 2017 : Dr. Koeijers : Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

Haha heel herkenbaar, ben er ook constant mee bezig...

Ik moet zeggen, nu ik de knoop heb doorgehakt en de datum vast staat, een stuk rustiger ben. Vind het nog steeds eng allemaal maar dat is meer omdat ik de controle zeg maar kwijt ben. Wil graag de touwtjes in handen houden en dat gaat natuurlijk niet lukken...en daar word ik wat onrustig van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Vrouw32:

@Eefxxmx Ik wil je heel veel succes wensen voor morgen. Hoop dat je het snel achter de rug hebt.

Laat je nog even weten hoe het gegaan is? x

@Vrouw32 dank je wel :) 

lief zeg! 

Ik hoop ook dat het snel voorbij is, het is meer de spanning en nerveusiteit van tevoren. 

Ja! Ik laat zeker weten hoe het was..

Er komt een verslag :D

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Nicoline_W:

@Eefxxmx Morgen gaat het gebeuren!! Gaaf hoor!

Succes met alles waar je zenuwachtig voor bent, en voor daarna een fijn en voorspoedig herstel gewenst!

Laat je wat horen (zodra het lukt)?? Liefs, Nicoline

@Nicoline_W dank jewel, lief van je 

Jaaa even slapen en dan nog een paar uurtjes :D spannend! 

Hoop dat ik de zenuwen morgen de baas kan blijven! 

Zodra het kan maak ik een verslag :) 

Xxx Eef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Eefxxmx,

Ik wil je even heel veel succes wensen voor vandaag. Vanavond heb je gewoon boobs :43:.

Good luck :71:. We horen binnenkort wel hoe het gegaan is. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal en vooral 

@Vrouw32 @Starships @Jaydee @nathaly @Nicoline_W 

allereerst wat superlief van jullie gelukswensen...echt fijn! :53:

 

Hierbij een verslagje van mijn bv

Nou hier zit ik dan hoor, met mijn mooie nieuwe aanwinst :3:

Doet redelijk zeer, m'n borstspieren in ieder geval!

 

Vanmorgenvroeg om half 4 werd ik wakker en kon zeer moeilijk weer in slaap komen...steeds eraan denken nou nog een paar uurtjes en dan....

Enfin, eenmaal 7 uur, uit bed, voorlopig douchen voor de laatste x, alles lekker glad geschoren en haren gewassen. Zenuwen nog in bedwang gelukkig.

Die stomme bh voor de laatste x aan want die past zo niet meer (yesss!!)

Mag niks eten alleen nog een kopje thee, ben zelfs nog even gaan stofzuigen want iets op de grond irriteerde me mateloos haha. De wc's nog even snel gedaan, zo...nu kan ik rustig gaan zitten. Pfff

Om 9 uur komen mijn ouders aan, brrr komt nu echt dichtbij... Mijn mams even mijn haar ingevlochten, leek me handiger voor het op bed liggen daar. 

En ja hoor, om half 10 gaan we. Nog steeds de zenuwen in bedwang ;) 

Eenmaal onderweg ging ook alles nog prima, we moesten nog 20 minuten en dan zouden we erzijn. Moest er om 11 uur wezen want sta 12 uur op de ok-planning..

Toen ging de telefoon....o nee dacht ik, het gaat niet door ofzo :( .....

"spreek ik met mevr. ......, ja daar spreek je mee, oké fijn zegt ze, zou je misschien iets eerder kunnen komen het gaat zo voorspoedig op de ok vandaag......o uuuhhm...ja hoor prima. Aai das best eng, een uur eerder aan de beurt als verwacht, maar wel beter voor de zenuwen. Haha

daar eenmaal aangekomen, mag ik nog even 10 minuten wachten, en dan word ik meegenomen naar de voorbereiding. Nou dat gaat snel zeg, ik heb bijna geen tijd om na te denken zelfs...pfieuw

Uitkleden, siraden af, blauw vest/jasje aan, muts op en sokken aan, en hup mee. Daar word ik naar mijn bed begeleid en mag lekker gaan liggen, even wat dingetjes doornemen en infuus wordt aangesloten. Een aantal minuten later komt dr.Koeijers aan, en een anesthesist, die laatste komt zich even voorstellen. Dr.Koeijers gaat even de boel aftekenen en dan is t bijna zover :)

Aangezien de dokter al 5 patiënten voor mij heeft geholpen wil hij natuurlijk even snel een soepje eten....ik denk shit maar daarbij bedenk ik me ook dat ik graag door een fitte dokter geholpen wil worden, niet dat hij aan het einde vd operatie denkt, "ik bei er maar een eind aan want ik heb honger" dus ff snel dicht naaien en (vr)eten :mellow:

Dan om half 1 is het zover....ik word meegenomen naar de ok en daar mag ik over stappen naar de operatietafel, mijn armen spreiden en er worden wat vragen gesteld, nou dame slaap lekker wordt er gezegd, en krijg een beetje zuurstof erbij en voordat ik wat kan zeggen was ik al weg....heeeeeerlijk!!!! Doe me ook even zo'n goedje mee naar huis ;) ..hm helaas! 

3 kwartier later word ik heerlijk wakker en denk ik kan en wil wel langer slapen. Na 10 minuutjes weer geslapen te hebben word ik echt wakker met een grote smile.....HET IS GEBEURT, IK HEB ZE joehoeoeoe......

Ik word naar de verpleegafdeling gebracht en krijg een lekker broodje met kipfilet en een koppie thee, lekker hoor. Ook mijn ouders worden geroepen en drinken lekker een koppie mee, fijn zeg, alles achter de rug. Samen even gekeken voordat ik mijn corrigerende bh aankrijg....wat zijn ze al mooi ^_^

De pijn begon al flink toe te nemen aan mijn borstspieren en krijg para. Even plassen erna en dan proberen of ik naar huis mag, eenmaal bij de deur word ik zeer bleek en denk oeps, volgens mij moet ik nog even liggen, de verpleegster sleurt mij bijna mee (op een lieve manier hoor) mee en zegt jij gaat nog even lekker liggen, bij het liggen krijg ik een lekker kopje bouillon en een morfine pil (deze ivm maagklachten voor andere medicatie)  en na een klein uurtje dan eindelijk lekker naar huis :) 

 

Ben zo blij en trots dat ik het allemaal heb gedaan, en dat ik mij redelijk goed voel. 

Ook de zenuwen waren niet erg, ik had ze goed onder controle. Niet verwacht want ben best een schijterd voor dingen die ik niet in de hand heb haha

 

Nu mij fijn laten verwennen, hoop dat het verhaal goed geschreven is, heb er wel lang over gedaan ivm moeheid ;) 

 

@Toetje1993 leuk je even gezien te hebben, hoe vond jij het? 

Een heel goed herstel gewenst xx

 

Een trotse bezitten van mooie boobies :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Hoi @Eefxxmx

 

Het is gek he dat we elkaar even hebben gezien. Volgens mij was ik ook nog helemaal wappie van de narcose toen ik met je sprak door het gordijn. Ik ben iig heel erg blij met mijn borsten al en heb geen pijn. Wel spierpijn als ik ga bewegen, maar heb allemaal wekkers gezet voor de tijden dat ik de pijnstillers moet nemen. Ik heb de behandeling van begin tot eind vandaag heel prettig ervaren. Iedereen was lief, alles zag er heel netjes en professioneel uit en je had niet het gevoel dat je 1 van de vele was. Top dus!

In mijn operatie verslag heb ik nog een foto toegevoegd van mijn resultaat, die had mijn vriendin in de kliniek nog voor me gemaakt. Ik hoop dat jij ook erg blij bent met je borsten en ik wens je een heel fijn herstel toe:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefxxmx, je hebt ze...joehoe :43:. Gefeliciteerd meis. Nu goed naar je lichaam luisteren, je rust pakken, lekker veel drinken om het overtollige vocht en de narcose weg te spoelen, op tijd je medicijnen nemen en je heerlijk laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe, meis. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Jaydee:

@Eefxxmx, je hebt ze...joehoe :43:. Gefeliciteerd meis. Nu goed naar je lichaam luisteren, je rust pakken, lekker veel drinken om het overtollige vocht en de narcose weg te spoelen, op tijd je medicijnen nemen en je heerlijk laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe, meis. 

 

Xxx Jaydee 

Jaaaaa echt cool! Moet nog steeds wennen aan het idee dat ik ze heb.

lief dankjewel en ja dat doe ik :) 

heb je mijn verslag gelezen? 

Volgens mij heb ik je genoemd want dacht ik ben te moe om ieder apart te beantwoorden haha 

Xx Eef

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Toetje1993:

Hoi @Eefxxmx

 

Het is gek he dat we elkaar even hebben gezien. Volgens mij was ik ook nog helemaal wappie van de narcose toen ik met je sprak door het gordijn. Ik ben iig heel erg blij met mijn borsten al en heb geen pijn. Wel spierpijn als ik ga bewegen, maar heb allemaal wekkers gezet voor de tijden dat ik de pijnstillers moet nemen. Ik heb de behandeling van begin tot eind vandaag heel prettig ervaren. Iedereen was lief, alles zag er heel netjes en professioneel uit en je had niet het gevoel dat je 1 van de vele was. Top dus!

In mijn operatie verslag heb ik nog een foto toegevoegd van mijn resultaat, die had mijn vriendin in de kliniek nog voor me gemaakt. Ik hoop dat jij ook erg blij bent met je borsten en ik wens je een heel fijn herstel toe:)

Oké @Toetje1993 ga ik zo even kijken.

ik wil ook een album maken maar t lukt me niet..

ja het was idd allemaal top geregeld en super fijn verpleeg personeel.

heb ook niet veel pijn maar idd meer spierpijn.

nu voorbereiden voor morgen (de ergste dag zeiden ze) en hoop goed te kunnen slapen straks

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Eefxxmx:

Volgens mij heb ik je genoemd want dacht ik ben te moe om ieder apart te beantwoorden haha 

Ja hoor, je hebt me genoemd. Maak je daar maar hem zorgen om. Leuk verslag heb je geschreven. En heel dapper, nog op dezelfde dag als de operatie. Wel rustig aan doen hè meis? 

Lekker herstellen. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

Ja hoor, je hebt me genoemd. Maak je daar maar hem zorgen om. Leuk verslag heb je geschreven. En heel dapper, nog op dezelfde dag als de operatie. Wel rustig aan doen hè meis? 

Lekker herstellen. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Oké top! 

Dank jewel xx en ja dat doe ik 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Bunny87:

@Eefxxmx proficiat met de nieuwe aanwinst! :1bouncingboobs: zo een leuk verslagje om te lezen, echt tof! Laat je maar goed verwennen. Heel spoedig herstel met niet teveel pijn gewenst! Geniet ervan! :wub:

Haha dank ja @Bunny87 ( je bedoel ik) 

ik laat t idd lekker doen, heerlijk! ;) 

vrees wel voor de erge pijn morgen, hoop alleen al op een goede nacht.

 

xx :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Eefxxmx:

Haha dank ja @Bunny87 ( je bedoel ik) 

ik laat t idd lekker doen, heerlijk! ;) 

vrees wel voor de erge pijn morgen, hoop alleen al op een goede nacht.

 

xx :)

Komt goed hoor. Ik heb eigenlijk niet echt pijn in men borsten gehad. Hopelijk is dat bij jou ook zo! Tijdig een pijnstiller nemen ;-) ik had/heb vooral rugpijn! Heel vervelend maar die zware pijnstillers helpen wel goed..

Ik wens je alvast een goede nacht toe! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Eefxxmx:

Hoi allemaal en vooral 

@Vrouw32 @Starships @Jaydee @nathaly @Nicoline_W 

allereerst wat superlief van jullie gelukswensen...echt fijn! :53:

 

Hierbij een verslagje van mijn bv

Nou hier zit ik dan hoor, met mijn mooie nieuwe aanwinst :3:

Doet redelijk zeer, m'n borstspieren in ieder geval!

 

Vanmorgenvroeg om half 4 werd ik wakker en kon zeer moeilijk weer in slaap komen...steeds eraan denken nou nog een paar uurtjes en dan....

Enfin, eenmaal 7 uur, uit bed, voorlopig douchen voor de laatste x, alles lekker glad geschoren en haren gewassen. Zenuwen nog in bedwang gelukkig.

Die stomme bh voor de laatste x aan want die past zo niet meer (yesss!!)

Mag niks eten alleen nog een kopje thee, ben zelfs nog even gaan stofzuigen want iets op de grond irriteerde me mateloos haha. De wc's nog even snel gedaan, zo...nu kan ik rustig gaan zitten. Pfff

Om 9 uur komen mijn ouders aan, brrr komt nu echt dichtbij... Mijn mams even mijn haar ingevlochten, leek me handiger voor het op bed liggen daar. 

En ja hoor, om half 10 gaan we. Nog steeds de zenuwen in bedwang ;) 

Eenmaal onderweg ging ook alles nog prima, we moesten nog 20 minuten en dan zouden we erzijn. Moest er om 11 uur wezen want sta 12 uur op de ok-planning..

Toen ging de telefoon....o nee dacht ik, het gaat niet door ofzo :( .....

"spreek ik met mevr. ......, ja daar spreek je mee, oké fijn zegt ze, zou je misschien iets eerder kunnen komen het gaat zo voorspoedig op de ok vandaag......o uuuhhm...ja hoor prima. Aai das best eng, een uur eerder aan de beurt als verwacht, maar wel beter voor de zenuwen. Haha

daar eenmaal aangekomen, mag ik nog even 10 minuten wachten, en dan word ik meegenomen naar de voorbereiding. Nou dat gaat snel zeg, ik heb bijna geen tijd om na te denken zelfs...pfieuw

Uitkleden, siraden af, blauw vest/jasje aan, muts op en sokken aan, en hup mee. Daar word ik naar mijn bed begeleid en mag lekker gaan liggen, even wat dingetjes doornemen en infuus wordt aangesloten. Een aantal minuten later komt dr.Koeijers aan, en een anesthesist, die laatste komt zich even voorstellen. Dr.Koeijers gaat even de boel aftekenen en dan is t bijna zover :)

Aangezien de dokter al 5 patiënten voor mij heeft geholpen wil hij natuurlijk even snel een soepje eten....ik denk shit maar daarbij bedenk ik me ook dat ik graag door een fitte dokter geholpen wil worden, niet dat hij aan het einde vd operatie denkt, "ik bei er maar een eind aan want ik heb honger" dus ff snel dicht naaien en (vr)eten :mellow:

Dan om half 1 is het zover....ik word meegenomen naar de ok en daar mag ik over stappen naar de operatietafel, mijn armen spreiden en er worden wat vragen gesteld, nou dame slaap lekker wordt er gezegd, en krijg een beetje zuurstof erbij en voordat ik wat kan zeggen was ik al weg....heeeeeerlijk!!!! Doe me ook even zo'n goedje mee naar huis ;) ..hm helaas! 

3 kwartier later word ik heerlijk wakker en denk ik kan en wil wel langer slapen. Na 10 minuutjes weer geslapen te hebben word ik echt wakker met een grote smile.....HET IS GEBEURT, IK HEB ZE joehoeoeoe......

Ik word naar de verpleegafdeling gebracht en krijg een lekker broodje met kipfilet en een koppie thee, lekker hoor. Ook mijn ouders worden geroepen en drinken lekker een koppie mee, fijn zeg, alles achter de rug. Samen even gekeken voordat ik mijn corrigerende bh aankrijg....wat zijn ze al mooi ^_^

De pijn begon al flink toe te nemen aan mijn borstspieren en krijg para. Even plassen erna en dan proberen of ik naar huis mag, eenmaal bij de deur word ik zeer bleek en denk oeps, volgens mij moet ik nog even liggen, de verpleegster sleurt mij bijna mee (op een lieve manier hoor) mee en zegt jij gaat nog even lekker liggen, bij het liggen krijg ik een lekker kopje bouillon en een morfine pil (deze ivm maagklachten voor andere medicatie)  en na een klein uurtje dan eindelijk lekker naar huis :) 

 

Ben zo blij en trots dat ik het allemaal heb gedaan, en dat ik mij redelijk goed voel. 

Ook de zenuwen waren niet erg, ik had ze goed onder controle. Niet verwacht want ben best een schijterd voor dingen die ik niet in de hand heb haha

 

Nu mij fijn laten verwennen, hoop dat het verhaal goed geschreven is, heb er wel lang over gedaan ivm moeheid ;) 

 

@Toetje1993 leuk je even gezien te hebben, hoe vond jij het? 

Een heel goed herstel gewenst xx

 

Een trotse bezitten van mooie boobies :wub:

Gefeliciteerd meis met je nieuwe boobs. Genoten van je verslag, en wat een positieve ervaring voor je. Nu lekker herstellen..pak je rust! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.