Eefxxmx Posted October 8, 2017 Share Posted October 8, 2017 Hallo allemaal Ik kom hier net kijken en ben erg benieuwd hoe andere het ervaren allemaal. Ik word 24 okt.2017 geholpen voor een borstvergroting, bij ACCZ A-klinieken in Bosch en Duin door dr.Koeiers Iemand hier ervaring met de kliniek? Ik vind het erg spannend en ben vooral beetje bang voor de narcose. Zijn er mss nog wat tips voor ervoor of erna? Ik las ook dat na de operatie dames last hebben van harde borsten, is dat normaal? Kan iemand bij mss een beetje oppeppen voor tegen die tijd? Ben zo in staat om af te zeggen maar wil die vergroting zó graag en al zó lang!! Ik krijg 420 cc Ik hoop wat te horen van jullie Groetjes Eef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natje1 Posted October 8, 2017 Share Posted October 8, 2017 Spannen....ik moet de 25ste binnen voor 300 Cc motiva achter de borstspieren. Ik heb nu een 80 B en jij? Ik voel mee...ik heb ook al zitten denken om te annuleren maar als ik hier die mooie borsten zie...die wil ik dus ook! Grtjs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs.boobs Posted October 8, 2017 Share Posted October 8, 2017 Hee! Had net al op mijn discussie gereageerd. Ik heb 440 cc voor de borstspier gekregen donderdag.. Infuus narcose behandeling etc valt echt heel erg mee hoor! Niet zo druk maken, ze behandelen je als een prinses, daar betaal je ook voor he het is logisch dat je harde borsten hebt he... Ik ging van 75a kleine b naar D dus je vel staat gewoon strak door de vulling. nu dag 3 merk ik dat mijn lichaam er steeds ietsjes aan begint te wennen, ziet er iets minder opgezwollen uit. Gewoon doen!!!! Ga ervoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jgj Posted October 8, 2017 Share Posted October 8, 2017 Oh ik had net gereageerd bij iemand anders, maar ik ben ook geopereerd door Dr Koeijers. Heb een hele goeie ervaring zo gehad. Hij stelde me erg gerust en ook de verpleegsters die daar werken. Ik was super zenuwachtig, maar nergens voor nodig achteraf. Super mooi geworden en ik zal hem aanbevelen, komt helemaal goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrouw32 Posted October 9, 2017 Share Posted October 9, 2017 Hoi Eef, Ben ook net nieuw hier en heb 2 consulten gehad en kan ook wel een oppepper gebruiken geloof ik dus ik lees ook mee! Ik moet voor een wissel. Voor het consult: ja ik ga het doen...na het consult: ja dag ik ga echt niet meer...zeg het volgende consult ook wel af hoor. Toch maar gegaan. Na het consult: ja ik doe het...Optie genomen op een datum. 's Avonds ja dag ik ga niet meer hoor. Morgen word ik gebeld of de datum ivm werk door kan gaan....Zelfs nu zit ik nog wel, niet, wel, niet...Zucht. Wat een schijterd he haha Ik voel dus met je mee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefxxmx Posted October 9, 2017 Author Share Posted October 9, 2017 Op 8-10-2017 om 16:50 zei Natje1: Spannen....ik moet de 25ste binnen voor 300 Cc motiva achter de borstspieren. Ik heb nu een 80 B en jij? Ik voel mee...ik heb ook al zitten denken om te annuleren maar als ik hier die mooie borsten zie...die wil ik dus ook! Grtjs Hoi Natje1 Ja zeker spannend, nog maar 2 weekjes brrr maar de wil is groter haha. Ook spannend voor jou dus idd, nee niet annuleren hoor!! Ik had (voor ik kids had) een mooie volle D en nu 13 jaar later en véle kilo's lichter heb ik een lege C (lees theezakjes) Ik heb aangegeven mijn eigen maat iig terug te willen. Het zal met de 420 (ene 400 andere 420) wel wat groter worden als dat ik had. Het wordt bij mij dual-plane geplaatst omdat ik geen vetweefsel meer op mijn borstkas heb zitten. Maar volgens mij best pijnlijk Maar uhm...mooie vorst en zie?? Ik heb helaas niets kunnen vinden van foto's kun je mij mss vertellen hoe ik ze wel kan zien? Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefxxmx Posted October 9, 2017 Author Share Posted October 9, 2017 2 uur geleden zei Vrouw32: Hoi Eef, Ben ook net nieuw hier en heb 2 consulten gehad en kan ook wel een oppepper gebruiken geloof ik dus ik lees ook mee! Ik moet voor een wissel. Voor het consult: ja ik ga het doen...na het consult: ja dag ik ga echt niet meer...zeg het volgende consult ook wel af hoor. Toch maar gegaan. Na het consult: ja ik doe het...Optie genomen op een datum. 's Avonds ja dag ik ga niet meer hoor. Morgen word ik gebeld of de datum ivm werk door kan gaan....Zelfs nu zit ik nog wel, niet, wel, niet...Zucht. Wat een schijterd he haha Ik voel dus met je mee! Hoi Vrouw32, Is goed hoor, zo kunnen we elkaar wat oppeppen haha Bedankt! Ik begrijp het volkomen hoor dat je je zo voelt erover het is ook spannend..maar waarom een wissel als ik vragen mag? Maar je bent dus ook al een x geweest al, viel het tegen dan dat je niet zo goed meer durft? En als je super tevreden bent geweest altijd zou ik t zeker weer doen, daarna kun je er weer van genieten Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefxxmx Posted October 9, 2017 Author Share Posted October 9, 2017 Op 8-10-2017 om 19:28 zei Jgj: Oh ik had net gereageerd bij iemand anders, maar ik ben ook geopereerd door Dr Koeijers. Heb een hele goeie ervaring zo gehad. Hij stelde me erg gerust en ook de verpleegsters die daar werken. Ik was super zenuwachtig, maar nergens voor nodig achteraf. Super mooi geworden en ik zal hem aanbevelen, komt helemaal goed Oké fijn om te horen Ik ben nu al vrij zenuwachtig aan t worden, en het duurt nog 2 weken Dank je voor je bericht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefxxmx Posted October 9, 2017 Author Share Posted October 9, 2017 Op 8-10-2017 om 19:26 zei Mrs.boobs: Hee! Had net al op mijn discussie gereageerd. Ik heb 440 cc voor de borstspier gekregen donderdag.. Infuus narcose behandeling etc valt echt heel erg mee hoor! Niet zo druk maken, ze behandelen je als een prinses, daar betaal je ook voor he het is logisch dat je harde borsten hebt he... Ik ging van 75a kleine b naar D dus je vel staat gewoon strak door de vulling. nu dag 3 merk ik dat mijn lichaam er steeds ietsjes aan begint te wennen, ziet er iets minder opgezwollen uit. Gewoon doen!!!! Ga ervoor! Hi Oké, super fijn om te horen! Haha ja duur genoeg idd Werd je ook door dr.Koeiers geholpen? Ik ga het proberen mij niet zo druk te maken Oke dus harde borsten ga ik me op voorbereiden (zo goed als dat ook kan) Fijn voor je ook zeg dat ze niet meer zo gezwollen zijn. Hoe gaat het met slapen? En moet je ze nou wel of niet masseren na de operatie om verharding te voorkomen? Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrouw32 Posted October 9, 2017 Share Posted October 9, 2017 Hoi Eef, Na 12 jaar en een zwangerschap heb ik een beetje skischansjes gekregen zoals ik het zelf altijd noem haha. Niet extreem maar ben m'n volume een beetje kwijt. Ook voelt er 1 niet meer zo prettig. Niet pijnlijk maar gewoon een eng gevoel geregeld. Ik wil dus de problemen voor zijn. Nu kan ik het plannen en doen wanneer ik het wil en ik wil niet wachten tot het fout gaat en dan op stel en sprong geopereerd moeten worden. Tja dan je vraag of het tegen viel...Wil je een eerlijk antwoord of een politiek correct antwoord aangezien jij ook nog moet haha. Nee zonder gekheid. Ja pijn deed het. En ik had het minder pijnlijk verwacht. Ik heb ook een slechte ervaring gehad met de kliniek en daarom zie ik er nu zo tegen op. Zie jij alleen tegen de narcose op of ben je ook bang hoe het wordt, complicaties e.d? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrouw32 Posted October 9, 2017 Share Posted October 9, 2017 Oja en slapen, tja dat wordt op je rug! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefxxmx Posted October 9, 2017 Author Share Posted October 9, 2017 23 minuten geleden zei Vrouw32: Hoi Eef, Na 12 jaar en een zwangerschap heb ik een beetje skischansjes gekregen zoals ik het zelf altijd noem haha. Niet extreem maar ben m'n volume een beetje kwijt. Ook voelt er 1 niet meer zo prettig. Niet pijnlijk maar gewoon een eng gevoel geregeld. Ik wil dus de problemen voor zijn. Nu kan ik het plannen en doen wanneer ik het wil en ik wil niet wachten tot het fout gaat en dan op stel en sprong geopereerd moeten worden. Tja dan je vraag of het tegen viel...Wil je een eerlijk antwoord of een politiek correct antwoord aangezien jij ook nog moet haha. Nee zonder gekheid. Ja pijn deed het. En ik had het minder pijnlijk verwacht. Ik heb ook een slechte ervaring gehad met de kliniek en daarom zie ik er nu zo tegen op. Zie jij alleen tegen de narcose op of ben je ook bang hoe het wordt, complicaties e.d? Hi again Oke ja ik snap t idd, zeker doen dan! En dan de operatie hmm moeilijk ja, zeker omdat het je zwaar tegen is gevallen. Was het ook door Dr. Koeijers in de A-klinieken? Je moet het zeker wel aangeven hoe je er de vorige keer doorheen bent gegaan, en dat je daar weer bang voor bent. Ik ben wel wat bang voor de narcose idd ben nog nooit geopereerd geweest dus weet niet wat te verwachten. Ook het resultaat idd meer of mijn herstel wel goed zal gaan verlopen. En ja...op mn rug slapen zal wel even een dingetje worden, ik oefen al elke nacht maar wordt toch weer op één van beide zijde's wakker hahaha Maar ga zo'n voedingskussen regelen om rollen te voorkomen Ik moet even zeggen dat ik deze gesprekken zó fijn vind, je leest ze en het geeft me een goed gevoel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrouw32 Posted October 9, 2017 Share Posted October 9, 2017 Nee hoor wees niet bang, ben niet door hem geopereerd dus je kan met een gerust hart gaan. Ik ben toen in Belgie geweest en die kliniek is inmiddels ook failliet. Gelukkig. Ik heb het idd ook aangegeven bij het gesprek en zijn assistente adviseerde om diazepam of oxazepam te nemen. Avond van te voren en de ochtend van. Dus mocht je erg bang zijn, misschien ook even naar vragen? Zo'n narcose is op zich ook wel grappig. Meestal houden ze je aan de praat. Vragen ze wat, jij wilt antwoord geven en weg ben je voordat je kan antwoorden haha. En in dit geval wordt je wakker met borsten. Leuke bijkomstigheid toch En dat op je rug slapen, dat is lastig maar geloof me, als je geopereerd ben, wordt je echt niet op je zij wakker hoor. Volgens mij draai je in je slaap gewoon weer terug omdat het pijn doet om op je zij te liggen. Ik vind het lezen en schrijven ook wel prettig. Denk dat m'n omgeving het woord borst of tiet ook niet meer kan horen inmiddels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefxxmx Posted October 10, 2017 Author Share Posted October 10, 2017 8 uur geleden zei Vrouw32: Nee hoor wees niet bang, ben niet door hem geopereerd dus je kan met een gerust hart gaan. Ik ben toen in Belgie geweest en die kliniek is inmiddels ook failliet. Gelukkig. Ik heb het idd ook aangegeven bij het gesprek en zijn assistente adviseerde om diazepam of oxazepam te nemen. Avond van te voren en de ochtend van. Dus mocht je erg bang zijn, misschien ook even naar vragen? Zo'n narcose is op zich ook wel grappig. Meestal houden ze je aan de praat. Vragen ze wat, jij wilt antwoord geven en weg ben je voordat je kan antwoorden haha. En in dit geval wordt je wakker met borsten. Leuke bijkomstigheid toch En dat op je rug slapen, dat is lastig maar geloof me, als je geopereerd ben, wordt je echt niet op je zij wakker hoor. Volgens mij draai je in je slaap gewoon weer terug omdat het pijn doet om op je zij te liggen. Ik vind het lezen en schrijven ook wel prettig. Denk dat m'n omgeving het woord borst of tiet ook niet meer kan horen inmiddels. Hahaha ja je bent blij toch dus dan heb je het er veel over. Ik praat er eigenlijk te weinig over meer omdat ik me een beetje schaam én omdat mensen vaak zeggen nou dat moet je niet doen hoor en dan krijg je van die horror verhalen daar zit ik juist even niet op te wachten. Oké goede tip van die oxazepam, ga ik zeker doen, en stuur die assistente wel even een mail daarover. Ja haha grappig idd, ga je "lekker" slapen en word je wakker met mooie boobies Dát moment kijk ik erg naar uit hihi Maar wat erg zeg, dat die kliniek failliet is zegt ook wel veel Erg!! Waar laat je je nu helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrouw32 Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Ach meid, probeer je er niet voor te schamen hoor. Mensen hebben toch altijd wat te zeuren. Bij mij was dat toen en nu ook weer. Jammer dan hoor, kijken ze maar de andere kant op. Maar misschien kan ik dat wat makkelijker van me afzetten dan jij. En die horrorverhalen ja, daar is iedereen ook altijd goed in. Dat is ook zo als je zwanger bent....dan gaan ze ineens horrorbevallingen vertellen. Maar daarom vroeg ik in een eerder bericht ook, wil je een eerlijk antwoord of een politiek correct antwoord. Ik wil je niet bang maken maar ik wil ook niet zeggen: Nee hoor voel je niks van. Schiet voor jou wel heel erg op nu. 2 weekjes nog. Waarschijnlijk duurt het in jou ogen nog lang haha. Ik moet vandaag definitief zeggen of het doorgaat of niet, op 15 dec. Dus nog langer wachten dan jou. Ik ga naar Bergman. Ik weet niet of je moet werken vandaag, maar als je moet, werkse. Ik ben lekker vrij dus weer genoeg tijd om op dit forum te lezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefxxmx Posted October 10, 2017 Author Share Posted October 10, 2017 1 uur geleden zei Vrouw32: Ach meid, probeer je er niet voor te schamen hoor. Mensen hebben toch altijd wat te zeuren. Bij mij was dat toen en nu ook weer. Jammer dan hoor, kijken ze maar de andere kant op. Maar misschien kan ik dat wat makkelijker van me afzetten dan jij. En die horrorverhalen ja, daar is iedereen ook altijd goed in. Dat is ook zo als je zwanger bent....dan gaan ze ineens horrorbevallingen vertellen. Maar daarom vroeg ik in een eerder bericht ook, wil je een eerlijk antwoord of een politiek correct antwoord. Ik wil je niet bang maken maar ik wil ook niet zeggen: Nee hoor voel je niks van. Schiet voor jou wel heel erg op nu. 2 weekjes nog. Waarschijnlijk duurt het in jou ogen nog lang haha. Ik moet vandaag definitief zeggen of het doorgaat of niet, op 15 dec. Dus nog langer wachten dan jou. Ik ga naar Bergman. Ik weet niet of je moet werken vandaag, maar als je moet, werkse. Ik ben lekker vrij dus weer genoeg tijd om op dit forum te lezen Hoi Ja ben aan het werk idd, daarom moest ik er gisteravond er ineens mee stoppen omdat vandaag weer om 6 uur eruit moest. Ja ik moet er ook niks van aan trekken idd, ik die het immers ook alleen voor mezelf. Ja joh...het schiet al op, vandaag over 2 dagen brrr als ik eraan denk krijg ik de kriebels haha Maar ga je het laten doen? Even de voor en de tegens tegen elkaar opwegen, en opschrijven zodat je het ziet. Ik denk dat je er meer plezier van hebt als je het wel laat doen. Succes, en ik hoor het wel wat het is geworden Fijne dag nog x Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Hoi Eef, je vroeg wat tips.. Nou allereerst ik heb mijn bv nog niet gehad maar wel al een paar keer onder narcose geweest. Ik kan je de littekencreme van het kruidvat merk aanraden. Werkt hartstikke goed en nog een stuk goedkoper dan de bio oil endergelijke merken. Begin een week voor de operatie met een probiotica kuur. deze duurt twee weken en zorgt dat de narcose sneller je lijf uit is en je de voedingsstoffen goed op kan nemen. Arnica D6 zorgt ervoor dat kneuzingen en bloeduitstortingen sneller genezen. En dan heb je nog de verschillende soorten thee die vocht afdrijven. Dit alles kun je makkelijk bij een natuurwinkel krijgen. Heel veel succes !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrouw32 Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 1 uur geleden zei gastmama: Arnica D6 zorgt ervoor dat kneuzingen en bloeduitstortingen sneller genezen Oww daar is het voor. Stond in mijn papieren dat ik daar een week van te voren mee moest beginnen. Wist al niet precies waar het voor was en had het ook nog niet opgezocht. Tnx! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrouw32 Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 @Eefxxmx JA! ben vanmorgen gebeld en heb gezegd dat het doorgaat. 15 december wordt het Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefxxmx Posted October 10, 2017 Author Share Posted October 10, 2017 11 minuten geleden zei Vrouw32: @Eefxxmx JA! ben vanmorgen gebeld en heb gezegd dat het doorgaat. 15 december wordt het @Vrouw32. Ooohh goed zeg!! Trots op je haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrouw32 Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Haha ik zelf ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 4 uur geleden zei Vrouw32: Oww daar is het voor. Stond in mijn papieren dat ik daar een week van te voren mee moest beginnen. Wist al niet precies waar het voor was en had het ook nog niet opgezocht. Tnx! Graag gedaan hoor! 4 uur geleden zei Vrouw32: @Eefxxmx JA! ben vanmorgen gebeld en heb gezegd dat het doorgaat. 15 december wordt het Ik ben 22 december aan de beurt!! Jij bent dan al een week PO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrouw32 Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 @gastmama Kan me daar nog niks bij voorstellen, dan alweer een week PO. Het is nog zo onwerkelijk allemaal. Ik zag dat jij ook nog een tweede keer gaat om te passen. Heb nog niet alles van je gelezen maar twijfel je over aantal cc's? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Toetje1993 Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Hoi @Eefxxmx! Wat toevallig, ik wordt ook 24 oktober in Bosch en Duin door Koeijers geholpen via ACCZ A Klinieken ik krijg als het past 380cc polytech polyurethaan anatomisch dual plane. Heb nu een 75 a en hoop op een 75d uit te komen, maar volgens mij wordt dat gewoon afwachten. Welke prothese krijg jij? Voor mij is het ook mijn 1e borstvergroting (hoop ook de laatste haha) en ben voorheen 1x eerder onder narcose geweest. Gek gevoel, maar je bent al in slaap voor je het weet en dan... Boobies!!! Ik kan echt niet wachten! Zo veel zin in! Heeft Koeijers definitief gezegd hoeveel cc je krijgt? Of gaat hij dat ook officieel op de operatietafel bepalen? En weet jij hoeveel dagen van tevoren je te horen krijgt hoelaat je wordt geopereerd? Nog 14 dagen en dan hebben we ze al:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 4 uur geleden zei Vrouw32: @gastmama Kan me daar nog niks bij voorstellen, dan alweer een week PO. Het is nog zo onwerkelijk allemaal. Ik zag dat jij ook nog een tweede keer gaat om te passen. Heb nog niet alles van je gelezen maar twijfel je over aantal cc's? Ik ben nog aant afvallen vandaar dat ik dan nog even extra wil passen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.