Ga naar inhoud

Eecc15i l : 24 oktober 2017 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey iedereen!

 

24 oktober staat men BV ingepland. Beetje nerveus en onzeker op jullie forum beland. Ik heb lange tijd niet teveel online durven opzoeken en meelezen omdat ik echt niet beïnvloed wou worden. Ik ben geplooid :)

 

1m72

54 kg

29 jaar

geen kinderen

 

wens: natuurlijk look, bikini mooi vullen, makkelijker kunnen kleden (bv: kleedje met open rug kunnen aandoen zonder bh).

 

Huidige status: 75b - 70c

Maar dat zou je me naakt absoluut niet geven vind ik.

 

Consultatie:

 

ronde prothese

monobloc hydrogel

hoog profiel (dit is de medium optie bij mijn chirurg) 

280 OF 300cc (Momenteel 300 als voorkeur opgegeven)

 

Wil ze niet te groot (maar vind online zelden reacties van mensen die dit post operatie vinden, best verwarrend)

 

Ik twijfel dus erg tussen 280 en 300cc. 

Dit is wat de chirurg me heeft aangeraden op basis van mijn wensen en na me op te meten. 

Dat is groter dan wat ik vooraf had verwacht.

Men zus heeft 260cc maar heeft een heel verschillende lichaamsbouw (kleiner en breder) en ik vind het best groot lijken bij haar. 

 

Tips and tricks zijn natuurlijk altijd welkom en ondertussen blijf ik alles hier een beetje uitpluizen!

 

Alvast bedankt om jullie verhalen te delen! 

 

Grtjes

 

Ella

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Help :D 

Men bv staat gepland voor morgen in de wellnesskliniek bij dr. Van Zele.

 

Ik heb momenteel last van een blaasontsteking, ben volop medicatie aan het nemen maar geraak er niet volledig vanaf :( 

 

Iemand ook zoiets voorgehad, weten jullie of ze dan opereren?

Ben aan het wachten op telefoontje van men huisarts en bel nadien naar de wellnesskliniek. Dit is te spannend en spanning is niet goed voor de blaas :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Update :D

Het is Monobloc silicone softone 300cc XP dual plane geworden.

 

Ben nu 10 dagen PO en de ergste last is achter de rug.

Men linkerborst is sinds de eerste minuut na de operatie de lastigste van de twee. Men borstspier staat daar vaak erg gespannen en contracteert af en toe. Men linkerborst was vooraf wel een tikkeltje kleiner en stond nog iets strakker dan de rechtse. Komt mss daardoor dat ze nu meer werk heeft... :) 

 

@ellen001 heb jij ook een opmerkelijk verschil qua last in beide borsten?

 

Dinsdag mag mn verband er pas af, dus tot hiertoe voelt het als kerst met ongeopende pakjes onder de kerstboom :D 

Ben zó nerveus voor de onthulling, heb er elke dag nachtmerries over...

 

2 foto’tjes hieronder (ik heb al eens gespiekt) Het verband ziet er al niet meer uit. 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend dat je het nog niet gezien hebt! Ik vind het ook juist zo leuk om de veranderingen te kunnen volgen. 

Ik heb niet veel verschil in beide borsten, behalve dat er rechts volgens mij meer vocht zit. Dat voel ik bij bewegingen soms gaan. Ik denk dat dat het is tenminste..  

Als het verband niet meer goed zit, heb je dan nog wel voldoende steun? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei ellen001:

Wat spannend dat je het nog niet gezien hebt! Ik vind het ook juist zo leuk om de veranderingen te kunnen volgen. 

Ik heb niet veel verschil in beide borsten, behalve dat er rechts volgens mij meer vocht zit. Dat voel ik bij bewegingen soms gaan. Ik denk dat dat het is tenminste..  

Als het verband niet meer goed zit, heb je dan nog wel voldoende steun? 

 

Het verband voelt nog goed strak maar die witte plakkers zijn losgekomen (begin me af te vragen voor wat die eigelijk dienen) Hopen dat dit er niet voor gaat zorgen dat het blauwe verband ook los gaat raken.

Ik voel me best veilig in dat verband dus ik wil het nog niet opgeven :D 

 

Ik hield links meer vocht op maar dat verschil is ondertussen al veel minder groot. Gek he hoe snel het allemaal evolueert! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.