Ga naar inhoud

Ervaring met Estetisch Centrum JvG??


Asni

Aanbevolen berichten

Morning!

 

Ik sta voor 02 nov ingepland om door dr van Selms te worden geopereerd in het JvG medisch centrum Amsterdam.

Zijn er dames hier die ervaring hebben met deze kliniek? Ik heb gekozen voor dr van Selms en niet zozeer voor de kliniek. Ik begin nu een beetje te twijfelen over de kliniek omdat ik vind dat hun informatie vrij summier is. Van andere klinieken(boerhaave bijvoorbeeld) kreeg ik een mooie map voorzien van alle bedenkbare informatie voor tijdens en na de operatie, maar bij JvG mis ik dit. Nu ik bezig ben met de voorbereding valt het mij op.

 

Graag hoor ik jullie ervaringen

 

Gr

Asni

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Asni

 

hoi hoi,

 

Het Jan van Goyen staat goed bekend en je hoeft je echt niet druk te maken, als je via de zoekbalk kijkt komen er topics tevoorschijn van meiden die daar ook geholpen zijn.

 

Tijdens je consult(en) heb je natuurlijk de meeste informatie gehad van je pc.

 

Sommige klinieken geven informatie op voorhand, en bij andere krijg je de belangrijkste informatie mee tijdens je ontslag, tegelijk met je recept en eventuele controle afspraak, ook kun je altijd bellen als je toch meer informatie wilt hebben , schrijf dan je vragen op , zodat je niks vergeet.

 

Dus gewoon lekker verder gaan met de voorbereidingen,komt helemaal goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Asni,

 

Wat goed om te horen dat je voor dr. van Selms hebt gekozen en we vinden het vervend dat u het gevoel heeft niet voldoende informatie te hebben ontvangen. Graag maken we een aanvullende afspraak voor u bij een van onze consulentes. Wilt u mij uw telefoonnummer mailen naar lhoogstra@jvg.nl? Dan bellen we u zo spoedig mogelijk voor een afspraak.

Hartelijke groet, 

L.Hoogstra
Medewerker Communicatie & Marketing Esthetisch Centrum Jan van Goyen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Nu inmiddels 5 dagen PO. Alles is goed gegaan..de operatie..de nazorg..de controle en het eindresultaat. Mijn complimenten voor het personeel van het esthetisch centrum JVG!! Echt helemaal goed hoe jullie met jullie patienten omgaan. Ik zal jullie zeker blijven aanbevelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.