Ga naar inhoud

Lilly9791 : 28 september 2017 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi Lilly,

 

heb je verhaal gelezen, ben zelf 163 en zn 58kg soms wat minder. Heb 29 sept 450cc laten plaatsen en heb volgens mij nu een F:huh:..ook hier niet over cup-maat gesproken. Denk wel als ik het met jou aantal cc vergelijk je op een D uit zal gaan komen. Volgens mij kan jij ook zelf met een meetlint aan de slag om dit te checken?

 

ik vond mn borsten best wel klein in eerste instantie maar sinds dit weekend in eens enorm. Weet niet of het mentaal is, denk het haast wel.

zal ook gewoon een beel proces zijn en pas als ze helemaal

soepel zijn eigen worden.

hopelijk kan je aan het volume wennen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lilly9791:

Het is gelukt om je toegang te geven. Maar via laptop gedaan.dat werkt soms toch gemakkelijker dan een telefoon.

 

Ik doe aan krachttraining en HIIT training.  Ik ontwikkel gemakkelijk spieren. Echt moeilijk om nu niet te kunnen want ik kom ook redelijk gemakkelijk aan. Moet daarom nu zo op mijn eten letten!

 

Kickboksen is wel stoer zeg! Maar na de operatie zal dat nog wel heel voorzichtig oppakken zijn! En inderdaad, rustig aan met de voorgevel want dat is toch een hele inventarisatie.

 

Nou,  benieuwd wat je van de foto's vindt. Van voor is het nog wel ok, maar van de zijkant zijn ze onwijs raar. Met kleding aan valt het wel mee. Maar naakt en in bikini....gelukkighoeft die bikini voorlopig nog niet!

Wauw ja ik vindt ze mooi hoor :wub:

Ja ze zitten nog hoog gezien via de zijkant denk ik hè,zie ik vaker op foto's hier...

Maar als ze straks nog wat zakken zit het volume beter verdeeld...

Denk de dat de zwelling ook nog wat af moet nemen,,

 

Ja ik ga niet de ring in hoor met kickboksen,maar de trainingen zijn er niet veel minder om,meestal ook 3 soms 4x in de week...

 

Ik maak ook snel spieren aan,heb na 3kids weer een blokjes buik ;) ,,

 

Zal zelf straks ook foto's plaatsen als ik wat verder ben in het 'proces' :lol: 

 

Sterkte nog met je herstel,ben benieuwd op welke cupmaat je nu uiteindelijk uitkomt..

Maar cupmaat,en voor het zicht een cupmaat,zit ook nog een verschil in en de omtrek 70 of 75/80 ook weer zoals ik het lees hier opt forum,maar die snap ik ook nog niet helemaal ;) 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Fraukje:

Maar cupmaat,en voor het zicht een cupmaat,zit ook nog een verschil in en de omtrek 70 of 75/80 ook weer zoals ik het lees hier opt forum,maar die snap ik ook nog niet helemaal ;) 

Mijn art zei hier het volgende over:

 

heeft iemand.80/85 C dan heeft iemand met een kleinere omvang bv 75 een D nodig voor dezelfde grote van borst.

 

hoe groter je omvang hoe minder hoog je in letters komt. Iemand met een onvang van 70 zal dus sneller "hoog" zitten kwa Cup dan iemand met een omvang van 80/85

 

haha die borsten zijn maar ingewikkeld 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Bayou:

Mijn art zei hier het volgende over:

 

heeft iemand.80/85 C dan heeft iemand met een kleinere omvang bv 75 een D nodig voor dezelfde grote van borst.

 

hoe groter je omvang hoe minder hoog je in letters komt. Iemand met een onvang van 70 zal dus sneller "hoog" zitten kwa Cup dan iemand met een omvang van 80/85

 

haha die borsten zijn maar ingewikkeld 

 

 

Heej @Bayou thnxx voor je reactie.

Ja dus iemand met een omvang van 70-75 heeft ook minder cc's nodig dan iemand met een 80-85 om op dezelfde cup uit te komen..

 

Eigelijk ook wel heel logisch als je het zo leest indd :) en dan hoor ik soms ook nog dat de lengte en het gewicht meespeelt (je voorsituatie) maar dat zal er meer mee te maken hebben tot welke cup het natuurlijk blijft kijken (wat bij je postuur kan horen) denk ik ...

 

Heb zelf donderdag een consult staan,ben heel benieuwd :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lilly9791 dacht ook gelezen te hebben dat je cohesive 2 hebt genomen?

Voor rimpeling te voorkomen of minder kans dat het lekt bij een eventuele scheur ooit erin?

Weet niet of dat laatste klopt hoor,dat het minder zou lekken,heb dat ook maar ergens ooit gelezen,,

 

Dmv het zwaardere sporten wil ik wel een stevigere prothese,dan voelen ze maar iets minder natuurlijk aan ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Fraukje:

@Lilly9791 dacht ook gelezen te hebben dat je cohesive 2 hebt genomen?

Voor rimpeling te voorkomen of minder kans dat het lekt bij een eventuele scheur ooit erin?

Weet niet of dat laatste klopt hoor,dat het minder zou lekken,heb dat ook maar ergens ooit gelezen,,

 

Dmv het zwaardere sporten wil ik wel een stevigere prothese,dan voelen ze maar iets minder natuurlijk aan ;)

 

Ik heb inderdaad cohesieve gel 2. Dr Hupkens plaatst alleen nog cohesieve gel 2 vanwege evt rimpels. Ik heb weinig vet op mijn borst en dunne huid dus was dan ook het beste. En moet eerlijk zeggen dat ze aan de zijkant al wat zachter worden en dat het toch heel zacht voelt. Als ik opzij draai voel ik daar ook rimpels.  Weet niet of dat zichtbaar is want had geen spiegel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-10-2017 om 11:09 zei Lilly9791:

Ik had die twijfels ook. Niet dat ik mijn kleine borsten mooi vond of dat ze bij mijn lichaam pasten, maar moest echt afscheid van ze nemen. Ik mis ze nu ook een beetje omdat mijn nieuwe borsten nu zo huge lijken. Daarnaast hou ik veel vocht vast en mag ik niet sporten waardoor ik me net een walvis voel.

Ik schaamde me ook nooit voor mijn kleine borsten. De borstvergroting is eigenlijk puur als kers op de taart bedoeld. Ik heb hard gewerkt na 3 kinderen (in 4 jaar tijd) om weer in model te komen. Borsten daar kun je weinig aan doen. Dus wil ik met de bv mijn lichaam in balans brengen. Ik hoop dat dat ook uiteindelijk zo uitpakt....

 

Ik ga nog eens kijken of ik toegang kan geven tot de foto's

Dank je wel voor het toevoegen, Ik heb net even gespiekt maar het ziet er echt heel mooi uit en past mooi bij je lichaam. Vind ze zeker niet te groot ogen! Ben nu ook al zo benieuwd hoe het bij mij zal gaan uitvallen? hihi :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei MissBeauty:

Dank je wel voor het toevoegen, Ik heb net even gespiekt maar het ziet er echt heel mooi uit en past mooi bij je lichaam. Vind ze zeker niet te groot ogen! Ben nu ook al zo benieuwd hoe het bij mij zal gaan uitvallen? hihi :D 

Op de een of andere manier had ik een paar vreemde borstenfoto's in mijn album :huh:... Die heb ik maar even verwijderd.

 

Ik kan me voorstellen dat je heel benieuwd bent. En je weet het pas als je het ziet. Dat is het vervelende!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei jopie-sommie:

@Lilly9791 zou ik ook een kijkje bij je mogen nemen? Ik ben zelf 29 sept geopereerd door dokter klein en heb Motiva 375 full gekregen als je wilt voeg ik jou ook toe in mijn album :D

Hoe gaat het verder met jou?

Ja is goed! Zal ik zo even doen. 

 

Met mij gaat het nu eigenlijk wel goed. Ik kan alweer een stuk meer. Ik ben in principe nu wel pijnvrij, tenzij ik echt tegen mijn borsten kom. Maar het herstel gaat voorspoedig. Met kleren begin ik ook wel te wennen aan het formaat als ik kleding aan heb. Naakt vind ik ze nog steeds enorm.

Ik heb me voorgenomen me nu even niet zo te focusen op hoe ze er nu nog uitzien. In plaats daarvan pak ik mijn cursus weer lekker op en ga ik overdag weer lekker wat stukken lopen. Mis actief bezig zijn namelijk wel.

 

Hoe is het me jou? Ben je tevreden met het resultaat? Vind het wel leuk als je me toevoegt aan je album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Lilly9791:

Ja is goed! Zal ik zo even doen. 

 

Met mij gaat het nu eigenlijk wel goed. Ik kan alweer een stuk meer. Ik ben in principe nu wel pijnvrij, tenzij ik echt tegen mijn borsten kom. Maar het herstel gaat voorspoedig. Met kleren begin ik ook wel te wennen aan het formaat als ik kleding aan heb. Naakt vind ik ze nog steeds enorm.

Ik heb me voorgenomen me nu even niet zo te focusen op hoe ze er nu nog uitzien. In plaats daarvan pak ik mijn cursus weer lekker op en ga ik overdag weer lekker wat stukken lopen. Mis actief bezig zijn namelijk wel.

 

Hoe is het me jou? Ben je tevreden met het resultaat? Vind het wel leuk als je me toevoegt aan je album. 

Ik ben zeker tevreden met het resultaat:wub:

ik voel me verder ook wel goed, ook bijna pijnvrij, het gaat steeds beter gelukkig. Ben deze week nog thuis en dan zal ik weer gaan werken. Maar met 3 kids in huis ben je wel wat sneller actief moet ik zeggen:38:

Ik heb je toegevoegd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei jopie-sommie:

Ik ben zeker tevreden met het resultaat:wub:

ik voel me verder ook wel goed, ook bijna pijnvrij, het gaat steeds beter gelukkig. Ben deze week nog thuis en dan zal ik weer gaan werken. Maar met 3 kids in huis ben je wel wat sneller actief moet ik zeggen:38:

Ik heb je toegevoegd!!

Zien er super mooi uit! Kan me voorstellen dat je (dik) tevreden bent!

 

Klopt inderdaad. Met 3 kinderen moet je wel dingen doen. Zolang het maar goed voelt, dan lijkt me dat ook niet zo'n probleem. Lekker nog even genieten van je laatste vrije week. Heerlijk!

 

Ik heb je ook toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Lilly9791:

Dank je! Ik denk dat het ook echt iets is dat het tussen je oren zit en dat je er gewoon aan moet wennen... :)

Ik weet precies hoe je je voeld. Ik had het zelfde. Om je zelf in eens met borsten te zien is zo gek. In de eerste week voelde het ook nog heel zwaar omdat ik de volume niet gewend was.. De laatste week voelt het als Of het bij me hoort. Nog even en dan lkkr shoppen!! :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Lilly9791:

Op de een of andere manier had ik een paar vreemde borstenfoto's in mijn album :huh:... Die heb ik maar even verwijderd.

 

Ik kan me voorstellen dat je heel benieuwd bent. En je weet het pas als je het ziet. Dat is het vervelende!

 

 

Dat is wazig waren foto's van iemand anders?? 

 

Dat is ook zo, Heb wel al een 3D gemaakt bij bergman online maar geeft toch ook niet het exacte beeld denk ik.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissBeauty:

Dat is wazig waren foto's van iemand anders?? 

 

Dat is ook zo, Heb wel al een 3D gemaakt bij bergman online maar geeft toch ook niet het exacte beeld denk ik.. 

ja serieus! Echt foto's van iemand anders die er later in gezet zijn dan dat ik mijn afgesloten fotoalbum aangemaakt had. Misschien dat @Desert-Rose eens kan kijken hoe dat gekomen kan zijn?...

 

Geeft je al in ieder geval een goede indruk. Je moet je eigen borsten eigenlijk gemaximaliseerd voor je zien. Want de eigen natuurlijk vorm bepaald hoe het eruit komt te zien.  Neem aan dat een 3D dat dus ook laat zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.