Lilly9791 Posted October 5, 2017 Posted October 5, 2017 Hoi! Ik lees al tijdje mee. Ben moeder van 3 kinderen. Werkte tot voor kort 36 uur per week maar was absoluut niet blij. Mijn contract werd niet verlengd. Heb nu besloten weer een opleiding te volgen. Op de een of andere manier viel dit allemaal samen met de geplande operatie op 29 sept. Mijn nieuwe borsten voelen als een nieuw begin. Niet dat mijn oude borsten me onzeker maakten hoor. Ik sport veel, heb echt hard gewerkt voor mijn lijf, maar daardoor had ik meer een gespierde schouders, armen en borst met twee zakjes eraan. Met ondergoed prima, maar naakt niet heel mooi. Ik ben nu 7 dan po. Ik heb 350cc hp van Mentor gekregen, dual plane. De pijn was te doen. Inmiddels wel pijnvrij. Ik vraag me af wat het rust houden nu precies inhoudt. Ik doe veel dingen niet, maar merk dat ik wel weer sneller wat dingen doe. Als de spier verkrampt, doemmik het weer rustiger aan. Wel maak ik me wat zorgen over het formaat. Ik vind ze echt huge! Ik hoop dat door de zwelling en het vocht het formaat nog wat afneemt. Ik ben 160cm en rond de 57kg. kom van een 75A die slap was en wil naar een 75C. Het is nog vroeg in de genezing, maar ben bang dat ik toch richting een D ga. Hoe denken de ervaringsdeskundigen hierover? Daardoor voel ik me zwaarder dan ik ben. Komt misschien ook wel door het vocht vast houden all over na de operatie. Zijn er ook dames die het advies gekregen hebben om geen bh te dragen? Mijn onderpool is van nature kort waardoor dr hupkens aangaf dat het juist goed was zonder bh zodat het sneller zakt. Ik moet m alleens nachts aan maar dan niet helemaal dicht. Heb alleen nog nergens gelezen dat iemand dat advies ook kreeg. Zou er daardoor ook meer zwelling kunnen zijn? Anyway...leuk om een keertje ook wat op het forum te schrijven.
MissBeauty Posted October 5, 2017 Posted October 5, 2017 Haai @Lilly9791 Gefeliciteerd met je nieuwe boobs Ik ben nog niet geopereerd maar zal op 17 juli 2018 door Frans Straten geopereerd gaan worden Ik ben zelf 1.56 en ongeveer 51 kilo heb denk ik 75AA/75A Maar kwa cupmaat draag ik ook wel eens een 70A, Ik ga van Frans ook 350cc high profile van mentor dual plane krijgen.. Ik ben ook zo benieuwd hoe het bij mij zal uitvallen? Ben bij mij juist bang dat het klein zal uitvallen.. Ik kan echt niet wachten tot de operatie duurt nog veel te lang voor mijn gevoel, Wat natuurlijk ook wel een beetje zo is.. X MissBeauty
Lilly9791 Posted October 5, 2017 Author Posted October 5, 2017 Hoi @MissBeauty, dankje! Heeft Frans Straten nog iets gezegd over hoeveel cupmaten je erop vooruit gaat met 350cc? Ik moet zeggen dat het me allemaal wel meegevallen is. Ik vind het rust houden en afhankelijk zijn stukken lastiger. Je datum is nog eind vooruit. Ik had de operatie in juni voor sept gepland. Vond ik al behoorlijk lang wachten. Hoop dat ze snel zachter en meer in model komen. Maar heb cohesieve gel 2 dus zal wel wat langer duren. Geduld , geduld ☺
tante-chan Posted October 5, 2017 Posted October 5, 2017 3 uur geleden zei Lilly9791: Hoi! Ik lees al tijdje mee. Ben moeder van 3 kinderen. Werkte tot voor kort 36 uur per week maar was absoluut niet blij. Mijn contract werd niet verlengd. Heb nu besloten weer een opleiding te volgen. Op de een of andere manier viel dit allemaal samen met de geplande operatie op 29 sept. Mijn nieuwe borsten voelen als een nieuw begin. Niet dat mijn oude borsten me onzeker maakten hoor. Ik sport veel, heb echt hard gewerkt voor mijn lijf, maar daardoor had ik meer een gespierde schouders, armen en borst met twee zakjes eraan. Met ondergoed prima, maar naakt niet heel mooi. Ik ben nu 7 dan po. Ik heb 350cc hp van Mentor gekregen, dual plane. De pijn was te doen. Inmiddels wel pijnvrij. Ik vraag me af wat het rust houden nu precies inhoudt. Ik doe veel dingen niet, maar merk dat ik wel weer sneller wat dingen doe. Als de spier verkrampt, doemmik het weer rustiger aan. Wel maak ik me wat zorgen over het formaat. Ik vind ze echt huge! Ik hoop dat door de zwelling en het vocht het formaat nog wat afneemt. Ik ben 160cm en rond de 57kg. kom van een 75A die slap was en wil naar een 75C. Het is nog vroeg in de genezing, maar ben bang dat ik toch richting een D ga. Hoe denken de ervaringsdeskundigen hierover? Daardoor voel ik me zwaarder dan ik ben. Komt misschien ook wel door het vocht vast houden all over na de operatie. Zijn er ook dames die het advies gekregen hebben om geen bh te dragen? Mijn onderpool is van nature kort waardoor dr hupkens aangaf dat het juist goed was zonder bh zodat het sneller zakt. Ik moet m alleens nachts aan maar dan niet helemaal dicht. Heb alleen nog nergens gelezen dat iemand dat advies ook kreeg. Zou er daardoor ook meer zwelling kunnen zijn? Anyway...leuk om een keertje ook wat op het forum te schrijven. Hoi Lily, Welkom!! Zo grappig, alsof ik mijn eigen verhaal zit te lezen. Moeder van 2 kids, en het afgelopen jaar een mooi lichaam gecreëerd met sporten. Ook totaal niet happy in mijn werk dus nu in between jobs en de mogelijkheden aan het bekijken om me om te scholen. Doordat ik nu geen werk heb de operatie naar voren gehaald. Ik ben 28 september geopereerd. Ik heb bij 1.72, 58 kilo 295cc laten plaatsen achter de spier. Ik moet ook nog erg wennen aan alles en vind het nu nog “eng” om niks aan te hebben. Ze zitten nu nog lekker in drukverband. Morgen weer controle dan zal mijn sport bh wel aan gaan. Het heeft de tijd nodig om te gaan zakken, dat kan wel even duren. Geduld hebben schijnt... Groetjes
MissBeauty Posted October 5, 2017 Posted October 5, 2017 @Lilly9791 Nee Frans sprak niet in cupmaten hij vertelde me dat ze daar met cc werkten en niet met cupmaten. Maar de consulente vertelde me dat het gewoon moeilijk is om van te voren te zeggen waar je op uit gaat komen vandaar dat Frans niks gezegd heeft! Maar volgens de consulente moest ik toch zeker wel op een 75C uitkomen ook..Dus ben benieuwd fijn dat het allemaal is mee gevallen dat is wel fijn, Ik snap wat je bedoeld inderdaad je bent heel erg afhankelijk van anderen in het begin dat is niet zo fijn omdat je toch graag zelf ook dingen wil kunnen doen, en zodra je je zelf een stuk beter voelt wil je natuurlijk ook snel weer dingen zelf doen en ook zeker met kindjes.. Hoe is je operatie verlopen? Mijn vriend is dan 4 weken thuis en ik moet nog wat sparen het is een behoorlijke investering. Dus vandaar dat ik het dan pas ga laten doen.. Dat gaat helemaal goed komen, Het zal misschien iets langer duren omdat die gel wat steviger is inderdaad geduld is heel belangrijk hierbij denk ik..
Lilly9791 Posted October 6, 2017 Author Posted October 6, 2017 14 uur geleden zei Gentle: Hoi Lily, Welkom!! Zo grappig, alsof ik mijn eigen verhaal zit te lezen. Moeder van 2 kids, en het afgelopen jaar een mooi lichaam gecreëerd met sporten. Ook totaal niet happy in mijn werk dus nu in between jobs en de mogelijkheden aan het bekijken om me om te scholen. Doordat ik nu geen werk heb de operatie naar voren gehaald. Ik ben 28 september geopereerd. Ik heb bij 1.72, 58 kilo 295cc laten plaatsen achter de spier. Ik moet ook nog erg wennen aan alles en vind het nu nog “eng” om niks aan te hebben. Ze zitten nu nog lekker in drukverband. Morgen weer controle dan zal mijn sport bh wel aan gaan. Het heeft de tijd nodig om te gaan zakken, dat kan wel even duren. Geduld hebben schijnt... Groetjes Grappig, inderdaad eenzelfde situatie! Heb je al wat dingen op het oog? Ik vind het geen bh dragen wel prettig. Het beweegt voor geen meter dus daar hoef je niet bang voor te zijn :-D. Ik heb pas volgende week controle. Dan mogen de hechtingen eruit. Doe jij helemaal niks? Ik vind dat erg lastig. Ik maak zelf ontbijt en lunch en kan met overdag goed alleen redden. Mijn man doet wel het huishouden, de kinderen en helpt me met me te wassen.Geeft wel even andere dimensie aan je relatie.... Heb je nog veel pijn?
Lilly9791 Posted October 6, 2017 Author Posted October 6, 2017 14 uur geleden zei MissBeauty: @Lilly9791 Nee Frans sprak niet in cupmaten hij vertelde me dat ze daar met cc werkten en niet met cupmaten. Maar de consulente vertelde me dat het gewoon moeilijk is om van te voren te zeggen waar je op uit gaat komen vandaar dat Frans niks gezegd heeft! Maar volgens de consulente moest ik toch zeker wel op een 75C uitkomen ook..Dus ben benieuwd fijn dat het allemaal is mee gevallen dat is wel fijn, Ik snap wat je bedoeld inderdaad je bent heel erg afhankelijk van anderen in het begin dat is niet zo fijn omdat je toch graag zelf ook dingen wil kunnen doen, en zodra je je zelf een stuk beter voelt wil je natuurlijk ook snel weer dingen zelf doen en ook zeker met kindjes.. Hoe is je operatie verlopen? Mijn vriend is dan 4 weken thuis en ik moet nog wat sparen het is een behoorlijke investering. Dus vandaar dat ik het dan pas ga laten doen.. Dat gaat helemaal goed komen, Het zal misschien iets langer duren omdat die gel wat steviger is inderdaad geduld is heel belangrijk hierbij denk ik.. Zeiden ze bij mij ook niet hoor. Dat blijft lastig in te schatten. De consulente zei overigens wel dat het een c cup zou zijn. Dr Hupkens gaf aan dat hij niks kan met een vraag naar een cup en dat hij dus uitsluitend praat in cc. Hij wilde oorspronkelijk 375cc, maar dat werd me echt te groot. De operatie is goed verlopen. Viel me reuze mee. Ik moest me vroeg melden en werd als tweede geholpen. Na het aftekenen gingen we naar de operatiekamer. Daar werd ik vrij snel onder narcose gebracht. En daarna kwam ik bij op de uitslaapkamer. Ik was snel weer helder, heb gegeten en gedronken en na een toiletbezoek mocht ik naar huis. Ik had geen pijn door de plaatselijke verdoving. Thuis kwam dat doorzetten en toen werd ik wel even licht in mijn hoofd. Met wat druivensuiker en met benen omhoog was dat snel opgelost. En sindsdien rusten en herstellen.... Het is ook een behoorlijk bedrag! Begrijp goed dat niet iedereen dat zo heeft liggen. Maar geeft ook rust dat je de datum gezet hebt denk ik?
tante-chan Posted October 6, 2017 Posted October 6, 2017 31 minuten geleden zei Lilly9791: Grappig, inderdaad eenzelfde situatie! Heb je al wat dingen op het oog? Ik vind het geen bh dragen wel prettig. Het beweegt voor geen meter dus daar hoef je niet bang voor te zijn :-D. Ik heb pas volgende week controle. Dan mogen de hechtingen eruit. Doe jij helemaal niks? Ik vind dat erg lastig. Ik maak zelf ontbijt en lunch en kan met overdag goed alleen redden. Mijn man doet wel het huishouden, de kinderen en helpt me met me te wassen.Geeft wel even andere dimensie aan je relatie.... Heb je nog veel pijn? Ik ben de mogelijkheden aan het bekijken om een opleiding te doen tot kraamverzorgster ga vanmiddag mijn motivatie sturen! Nee ik doe juist heel veel. Kan inderdaad zelf eten maken, ik kook en gelukkig kan ik me al vanaf dag 1 zelf douchen met de handdouche. Ook doe ik kleine dingen met/voor de kindjes. Maar soms wordt ik wel even teruggefloten hoor. Ik heb de laatste dagen erg veel last van mijn borstbeen bij het wakker worden, ik ben er dan best naar van. Na een half uurtje trekt het wel weg. Ik zal zo eens vragen of dat kan een week na de operatie. Ben nu ook helemaal van de pijnstilling af dus op zich is het niet gek. Over twee uurtjes mogen ze weer de vrijheid in dus ben heel benieuwd hoe het dan voelt!
tante-chan Posted October 6, 2017 Posted October 6, 2017 37 minuten geleden zei Lilly9791: Grappig, inderdaad eenzelfde situatie! Heb je al wat dingen op het oog? Ik vind het geen bh dragen wel prettig. Het beweegt voor geen meter dus daar hoef je niet bang voor te zijn :-D. Ik heb pas volgende week controle. Dan mogen de hechtingen eruit. Doe jij helemaal niks? Ik vind dat erg lastig. Ik maak zelf ontbijt en lunch en kan met overdag goed alleen redden. Mijn man doet wel het huishouden, de kinderen en helpt me met me te wassen.Geeft wel even andere dimensie aan je relatie.... Heb je nog veel pijn? Heb jij een album met foto’s? Ben wel benieuwd hoe het bij jou is. Ik hoor wel of ik mee kan kijken
Lilly9791 Posted October 6, 2017 Author Posted October 6, 2017 ik heb nog geen foto's in mijn album geplaatst... Ga ik nog wel doen, maar wil m niet openbaar zetten dus dan moet ik je toevoegen geloof ik.
tante-chan Posted October 6, 2017 Posted October 6, 2017 11 minuten geleden zei Lilly9791: ik heb nog geen foto's in mijn album geplaatst... Ga ik nog wel doen, maar wil m niet openbaar zetten dus dan moet ik je toevoegen geloof ik. Dat klopt.. je kan bij het aanmaken aangeven dat je privé wilt. En dan zelf kiezen wie je toe wilt voegen. Best boobies heeft een handleiding gemaakt. Als je hem aanmaakt laat het dan even weten zodat ik je kan volgen
Lilly9791 Posted October 6, 2017 Author Posted October 6, 2017 ik heb m aangemaakt, maar ik kan toch echt nergens vinden waar ik iemand kan toevoegen. Is niet echt intuitief :-). Weet je waar die handleiding staat?? Die kan ik namelijk ook nergens vinden...
MissBeauty Posted October 6, 2017 Posted October 6, 2017 10 uur geleden zei Lilly9791: Zeiden ze bij mij ook niet hoor. Dat blijft lastig in te schatten. De consulente zei overigens wel dat het een c cup zou zijn. Dr Hupkens gaf aan dat hij niks kan met een vraag naar een cup en dat hij dus uitsluitend praat in cc. Hij wilde oorspronkelijk 375cc, maar dat werd me echt te groot. De operatie is goed verlopen. Viel me reuze mee. Ik moest me vroeg melden en werd als tweede geholpen. Na het aftekenen gingen we naar de operatiekamer. Daar werd ik vrij snel onder narcose gebracht. En daarna kwam ik bij op de uitslaapkamer. Ik was snel weer helder, heb gegeten en gedronken en na een toiletbezoek mocht ik naar huis. Ik had geen pijn door de plaatselijke verdoving. Thuis kwam dat doorzetten en toen werd ik wel even licht in mijn hoofd. Met wat druivensuiker en met benen omhoog was dat snel opgelost. En sindsdien rusten en herstellen.... Het is ook een behoorlijk bedrag! Begrijp goed dat niet iedereen dat zo heeft liggen. Maar geeft ook rust dat je de datum gezet hebt denk ik? Fijn dat de operatie ook goed is verlopen Het geeft zeker rust dat de datum vast staat nu, Nu zal mijn wens eindelijk uit gaan komen Tot die tijd heb ik nog genoeg tijd om verder te sparen en me zelf verder te verdiepen erin.. Weet alleen niet of dat een goed ding is? Want er komen soms toch ook wel weer twijfels voorbij moet ik het wel doen of niet vanwege de complicaties die je zou kunnen krijgen.. Dat vind ik best wel eng! Maar goed je moet er natuurlijk vanuit gaan dat het allemaal goed zal gaan. Zou ik bij jou ook eens mogen spieken? Wij schillen niet zo heel veel kwa gewicht en lengte en ik ga het zelfde krijgen als wat jij hebt nu ben wel benieuwd hoe het er bij jou uitziet..
Guest Blinq_84 Posted October 7, 2017 Posted October 7, 2017 @Lilly9791 gefeliciteerd met je nieuwe boobs ik heb je verhaal net gelezen en ik heb dezelfde wens als jouw,wil straks ook graag op een C-cup uitkomen en niet veel groter.. Maar denk dat ze bij jouw nog wel dalen en iets slinken,geloof dat je pas echt na een jaar kan zien wat het uiteindelijk is geworden (tenminste als ik het hier goed lees op het forum) ben ook nog niet zolang hier,, Heb zelf ook 3 kindjes en nog een lege a-cup over,, Nu heb ik volgende week een consult bij Frans Straten,ben heel benieuwd wat ie adviseert.. Als je je album zover hebt zou ik ook graag eens een kijkje nemen als je dat goed vindt,, En hoe gaat je herstel met de kinderen? Hier zie ik nog het meest tegenop,, Die van mij zijn 3,5 en 6 dus nog wel handenbindertjes
Lilly9791 Posted October 7, 2017 Author Posted October 7, 2017 Hoi @Fraukje, Ik heb nog steeds geen idee hoe ik mensen toegang kan geven tot mijn album. Work in progress zeg maar.... Zodra het gelukt is, laat ik het je weten! Herstel gaat goed. Mijn kinderen zijn nagenoeg even oud - 2 (bijna 3), 5 en (net) 7. Ik heb ze uitgelegd dat ik geopereerd ben en ook wat ik heb laten doen. Om te voorkomen dat ze alles gaan vertellen in het kringgesprek op school hebben we een gesprekje gehad over dat niet iedereen alles hoeft te weten. Dat je sommige dingen voor jezelf of binnen het gezin houdt. Ze zeggen nu dus dat mamma ziek is of geopereerd is (maar dan niet precies weten wat). Voor zover ik weet, gaat dat goed. Of niet en staart iedereen me aan als ik ze binnenkort weer wegbreng naar school . Verder had ik de hele week opvang geregeld. Ze gaan al 3 dagen naar de NSO en de jongste 3,5 dag. Nu had ik meer opvang aangevraagd. Wel gedoe (en kostenpost), maar ik had zeker de jongste niet thuis kunnen hebben. Dat is nogal een wildebras en hij is te klein om alles te begrijpen. Sowieso zit hij nu in de fase dat alles om hem draait en wat hij wilt, dus vooral niet wat anderen nodig hebben. Met betrekking tot de oudste twee vond ik het nu een uitgelezen moment om ze wat actiever te betrekken bij het huishouden en iets voor anderen te doen. Dat gaat goed (en houden we erin voor daarna ). Komende week zijn ze al wat meer thuis. Dan vraag ik of mijn moeder een dagje langskomt om te helpen. Ik ben heel benieuwd wat Frans Straten aangeeft.
Lilly9791 Posted October 7, 2017 Author Posted October 7, 2017 16 uur geleden zei MissBeauty: Fijn dat de operatie ook goed is verlopen Het geeft zeker rust dat de datum vast staat nu, Nu zal mijn wens eindelijk uit gaan komen Tot die tijd heb ik nog genoeg tijd om verder te sparen en me zelf verder te verdiepen erin.. Weet alleen niet of dat een goed ding is? Want er komen soms toch ook wel weer twijfels voorbij moet ik het wel doen of niet vanwege de complicaties die je zou kunnen krijgen.. Dat vind ik best wel eng! Maar goed je moet er natuurlijk vanuit gaan dat het allemaal goed zal gaan. Zou ik bij jou ook eens mogen spieken? Wij schillen niet zo heel veel kwa gewicht en lengte en ik ga het zelfde krijgen als wat jij hebt nu ben wel benieuwd hoe het er bij jou uitziet.. Ik had die twijfels ook. Niet dat ik mijn kleine borsten mooi vond of dat ze bij mijn lichaam pasten, maar moest echt afscheid van ze nemen. Ik mis ze nu ook een beetje omdat mijn nieuwe borsten nu zo huge lijken. Daarnaast hou ik veel vocht vast en mag ik niet sporten waardoor ik me net een walvis voel. Ik schaamde me ook nooit voor mijn kleine borsten. De borstvergroting is eigenlijk puur als kers op de taart bedoeld. Ik heb hard gewerkt na 3 kinderen (in 4 jaar tijd) om weer in model te komen. Borsten daar kun je weinig aan doen. Dus wil ik met de bv mijn lichaam in balans brengen. Ik hoop dat dat ook uiteindelijk zo uitpakt.... Ik ga nog eens kijken of ik toegang kan geven tot de foto's
Desert-Rose Posted October 7, 2017 Posted October 7, 2017 @Lilly9791 Hoi hoi, Ik heb de titel even aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting. x
Guest Blinq_84 Posted October 7, 2017 Posted October 7, 2017 7 uur geleden zei Lilly9791: Hoi @Fraukje, Ik heb nog steeds geen idee hoe ik mensen toegang kan geven tot mijn album. Work in progress zeg maar.... Zodra het gelukt is, laat ik het je weten! Herstel gaat goed. Mijn kinderen zijn nagenoeg even oud - 2 (bijna 3), 5 en (net) 7. Ik heb ze uitgelegd dat ik geopereerd ben en ook wat ik heb laten doen. Om te voorkomen dat ze alles gaan vertellen in het kringgesprek op school hebben we een gesprekje gehad over dat niet iedereen alles hoeft te weten. Dat je sommige dingen voor jezelf of binnen het gezin houdt. Ze zeggen nu dus dat mamma ziek is of geopereerd is (maar dan niet precies weten wat). Voor zover ik weet, gaat dat goed. Of niet en staart iedereen me aan als ik ze binnenkort weer wegbreng naar school . Verder had ik de hele week opvang geregeld. Ze gaan al 3 dagen naar de NSO en de jongste 3,5 dag. Nu had ik meer opvang aangevraagd. Wel gedoe (en kostenpost), maar ik had zeker de jongste niet thuis kunnen hebben. Dat is nogal een wildebras en hij is te klein om alles te begrijpen. Sowieso zit hij nu in de fase dat alles om hem draait en wat hij wilt, dus vooral niet wat anderen nodig hebben. Met betrekking tot de oudste twee vond ik het nu een uitgelezen moment om ze wat actiever te betrekken bij het huishouden en iets voor anderen te doen. Dat gaat goed (en houden we erin voor daarna ). Komende week zijn ze al wat meer thuis. Dan vraag ik of mijn moeder een dagje langskomt om te helpen. Ik ben heel benieuwd wat Frans Straten aangeeft. Haha ja indd,merk je vanzelf straks op het schoolplein ,, Hier zijn de middelste en de jongste ook erg druk,maar we zullen zien alst zover is,heb nog niet echt een plan van aanpak bedacht ... Gelukkig is mijn man eigen baas dus komt vast goed,, Maar de oudste 2 actiever bij het huishouden betrekken,is wel het uitgelezen moment indd,die gaan we er hier ook ingooien! Nouw ik zie wel alst is gelukt met je foto's,ben zelf ook nog niet helemaal thuis hoe het nu precies hier opt forum werkt,, Maar ben wel heel benieuwd hoe de 350cc eruit ziet,daar kom ik ook zo'n beetje op uit denk ik... Zie dat je schrijft dat je ook veel sport,welke sport als ik vragen mag? En hebben ze gezegd wanneer je dat ongeveer weer op zou kunnen pakken? Ik sport zelf ook behoorlijk,doe zelf kickboksen (hoop dat ik dat weer redelijk op niveau op kan pakken,na de operatie) is een sport waar je wel snel over je grens heen gaat ,, Maar op een nieuwe voorgevel zijn we denk ik toch wat zuiniger,dan een pijntje aan de pols of rug
Lilly9791 Posted October 8, 2017 Author Posted October 8, 2017 11 uur geleden zei Fraukje: Haha ja indd,merk je vanzelf straks op het schoolplein ,, Hier zijn de middelste en de jongste ook erg druk,maar we zullen zien alst zover is,heb nog niet echt een plan van aanpak bedacht ... Gelukkig is mijn man eigen baas dus komt vast goed,, Maar de oudste 2 actiever bij het huishouden betrekken,is wel het uitgelezen moment indd,die gaan we er hier ook ingooien! Nouw ik zie wel alst is gelukt met je foto's,ben zelf ook nog niet helemaal thuis hoe het nu precies hier opt forum werkt,, Maar ben wel heel benieuwd hoe de 350cc eruit ziet,daar kom ik ook zo'n beetje op uit denk ik... Zie dat je schrijft dat je ook veel sport,welke sport als ik vragen mag? En hebben ze gezegd wanneer je dat ongeveer weer op zou kunnen pakken? Ik sport zelf ook behoorlijk,doe zelf kickboksen (hoop dat ik dat weer redelijk op niveau op kan pakken,na de operatie) is een sport waar je wel snel over je grens heen gaat ,, Maar op een nieuwe voorgevel zijn we denk ik toch wat zuiniger,dan een pijntje aan de pols of rug Het is gelukt om je toegang te geven. Maar via laptop gedaan.dat werkt soms toch gemakkelijker dan een telefoon. Ik doe aan krachttraining en HIIT training. Ik ontwikkel gemakkelijk spieren. Echt moeilijk om nu niet te kunnen want ik kom ook redelijk gemakkelijk aan. Moet daarom nu zo op mijn eten letten! Kickboksen is wel stoer zeg! Maar na de operatie zal dat nog wel heel voorzichtig oppakken zijn! En inderdaad, rustig aan met de voorgevel want dat is toch een hele inventarisatie. Nou, benieuwd wat je van de foto's vindt. Van voor is het nog wel ok, maar van de zijkant zijn ze onwijs raar. Met kleding aan valt het wel mee. Maar naakt en in bikini....gelukkighoeft die bikini voorlopig nog niet!
Lilly9791 Posted October 8, 2017 Author Posted October 8, 2017 Op 6-10-2017 om 08:55 zei Gentle: Dat klopt.. je kan bij het aanmaken aangeven dat je privé wilt. En dan zelf kiezen wie je toe wilt voegen. Best boobies heeft een handleiding gemaakt. Als je hem aanmaakt laat het dan even weten zodat ik je kan volgen Het is gelukt je toegang te geven tot het fotoalbum.
Lilly9791 Posted October 8, 2017 Author Posted October 8, 2017 22 minuten geleden zei Loumi: @Lilly9791 mag ik ook in je album spieken? Hoi! Is prima! Wordt wel morgen!
tante-chan Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 1 uur geleden zei Lilly9791: Het is gelukt je toegang te geven tot het fotoalbum. Ziet er prachtig uit! Mag je trots op zijn
Loumi Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 55 minuten geleden zei Lilly9791: Hoi! Is prima! Wordt wel morgen! Thxxx meid!! No problem
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.