Ga naar inhoud

Bushaju : 6 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

 

Wat grappig, ik word ook op 6 oktober geopereerd door Verdonck :) Ben nog redelijk nieuw hier op het forum en moet even uitvinden hoe alles werkt met het bekijken van albums etc. 

 

Ik ben 30 jaar, 1.70, 63 kilo en heb na mijn zwangerschap een lege B cup (voor mijn gevoel A). Ik heb gekozen voor de 275 cc van Motiva. Dit zou bij mij uitkomen op een volle C, kleine D, volgens Verdonck. Ik ben reuze benieuwd!

 

Succes alvast vrijdag en wie weet komen we elkaar nog tegen! ;)

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Boobies4Jackie:

Hoi hoi,

 

Wat grappig, ik word ook op 6 oktober geopereerd door Verdonck :) Ben nog redelijk nieuw hier op het forum en moet even uitvinden hoe alles werkt met het bekijken van albums etc. 

 

Ik ben 30 jaar, 1.70, 63 kilo en heb na mijn zwangerschap een lege B cup (voor mijn gevoel A). Ik heb gekozen voor de 275 cc van Motiva. Dit zou bij mij uitkomen op een volle C, kleine D, volgens Verdonck. Ik ben reuze benieuwd!

 

Succes alvast vrijdag en wie weet komen we elkaar nog tegen! ;)

 

Groetjes!

Hey ik ga wls voor hetzelfde als jou gaan :).

Wil ook graag een volle C.

Kom ook van een naar mijn gevoel A. 

In sommige kleine behamaten zou dat een B kunnen zijn.

Ik ben wel wat kleiner 1m58 en 49kg..

Groetjes en succes deze week ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Bushaju:

@Boobies4Jackie 

hoelaat moet jij vrijdag daar zijn?? 

Ik ben er best wel zenuwachtig voor.. ik slaap er nu al van :mellow: 

Ik ga het wss houden op 235cc 

het is ook om terug normale mooie botsten te hebben na die 2 bengeltjes :D

 

Ik moet me om 10.45 melden en wordt om 11.45 geopereerd :)

 

Hier hetzelfde hoor, na 1 zwangerschap niks meer van de borsten over. Ze zijn heel slap geworden. Hopelijk vrijdag weer mooie volle boobs :D ik vind het ook spannend, maar denk dat de ergste zenuwen pas op de dag zelf zullen komen hihi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Karen1989:

Hey ik ga wls voor hetzelfde als jou gaan :).

Wil ook graag een volle C.

Kom ook van een naar mijn gevoel A. 

In sommige kleine behamaten zou dat een B kunnen zijn.

Ik ben wel wat kleiner 1m58 en 49kg..

Groetjes en succes deze week ;)

 

Dank je wel!! Jij ook heel veel succes alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobies4Jackie ik moet om 8u daar zijn en om 8.45u is het zover.. idd heel spannend.. bij mij is het meer de narcose waar ik bang voor heb.. heel stom want ben nogal inslaap geweest., voor de pijn achteraf ben ik niet bang, dat hoort er nu eenmaal bij.. en heb al vaker gelezen dat het ook minder pijn doet als de huid al wat losser is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Bushaju:

@Boobies4Jackie ik moet om 8u daar zijn en om 8.45u is het zover.. idd heel spannend.. bij mij is het meer de narcose waar ik bang voor heb.. heel stom want ben nogal inslaap geweest., voor de pijn achteraf ben ik niet bang, dat hoort er nu eenmaal bij.. en heb al vaker gelezen dat het ook minder pijn doet als de huid al wat losser is :D

 

Hihi, ik ben juist niet zo bang voor de narcose, maar wel voor de pijn achteraf en nerveus voor het resultaat :D Zou mooi zijn als de pijn minder is door onze slappe zakjes haha. En ach, we hebben een bevalling doorstaan, dan moet dit zeker geen probleem zijn ;) jij bent al vroeg aan de beurt vrijdag, spannend! Mogelijk dat je al weer naar huis mag als ik er ben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobies4Jackie Welkom hier! Heb je zin in vrijdag??

Ik ben woensdag aan de beurt bij Verdonck, zo'n zin in!

Ik ga je volgen!

Enne, het is handig als je een apenstaartje typt gevolgd door de naam van een ander lid van het forum, dan krijgt diegene ook een pingeltje. Zo krijg je sneller een reactie!

Succes met voorbereiden (psychisch :)) en laat je na de operatie weer wat horen??

Liefs, Nicoline 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, een vraagje. Ik ben afgelopen vrijdag (6 okt) bij Dr Verdonck voor een bvg geweest.. alles verloopt denk ik wel goed.. pijn is vandaag toch al een stuk minder. Maar mijn rechter borst is iets pijnlijker en meer gezwollen dan de linkerborst. Is dit normaal?? 

Alvast bedankt ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.