Jump to content

Bushaju : 6 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Heyla, ik ben nieuw hier en heb al heel veel gelezen 

Ik weet niet of ik het op de juiste manier hier heb gedaan om een bericht te plaatsen 

ik wordt 6 oktober geopereerd door Dr Verdonck in BBC. Als ik alle reacties hier lees ben ik toch wel in goede handen daar. Ik ben alleen heel bang voor de slaapverdoving. Ik heb gekozen voor motiva implantaten maar ben aan het twijfelen tss 235cc of 255cc 

ik ben 1.66m en 53kg.. Ik heb nu een B maar natuurlijk uitgezakt door mijn 2 zwangerschappen hopelijk heeft iemand hier ervaring mee 

Hoi, ik ben ook nieuw hier. Ik ben op consult geweest en zat te twijfelen tussen 345 en 390 maar bijna iedereen met ervaring die ik hierover spreek zegt dat wanneer je twijfelt je het beste voor de grotere kan gaan.

Ook zei de chirurg dat je met het blote oog bijna geen verschil ziet tussen 10 of 20 cc dus in jouw geval is het maar een heel klein verschil waar je tussen twijfelt. 

En wat is jou voor situatie? Wanneer is jou operatie?? 

Ik heb idd ook gelezen wanneer je twijfelt dar je de grootste maat moet nemen. 

Maar omdat de mensen in mijn omgeving zeggen van dat beter niet te doen ( omdat ik redelijk smal ben vanboven) ben ik aan het twijfelen..

@Bushaju Ik heb nu een lege 75B, 1,63 en 58kg. Als het goed is ga ik met 390cc ongeveer naar een 75D. Ik heb nog geen datum, ik moet nog bellen voor een afspraak.

Hebben de mensen aan wie je advies hebt gevraagd zelf een borstvergroting? Als de chirurg heeft aangegeven dat 255cc mogelijk is dan zou ik wel aannemen dat hij ze bij jou vindt passen. 20 cc is niet zo heel erg veel verschil dus ik denk dat welke je ook kiest je wel blij zult zijn. 

22 minuten geleden zei Bushaju:

Ik denk dat je gelijk hebt.. waar ga jij ergens?? 

Alleen mijn vriendin heeft een bvg maar zij heeft dat al ruim 10jaar. 

Hoi @Bushaju,

Ik ben ook door Verdonck geopereerd en heb 235cc gekregen.

Ik ben 1.58m en weeg 52 kg.

Als je wil mag mijn fotos wel zien.

Stuur me dan even een pb'tje

Groetjes

Ja ik heb je berichtje gekregen.

Ik zal je zo even de fotos sturen.

Mijn ervaring met Verdonck is top.

Alleen maar lof over deze man.

Hij heeft mooi en goed werk geleverd.

Van de verdoving zelf ik heb ik niets gemerkt je bent weg en weer terug voor jet het weet, maar ik ben er wel twee dagen ziek van geweest. Ik was heel misselijk en deed niets dan overgeven. Maar ik wist dat ik die reactie ging hebben, want dat heb ik altijd. Na twee dagen was het ook wel gelukkig weg.

10 minuten geleden zei Bushaju:

Ze zien er echt heel mooi uit.. 

Ik lees ook niets anders dan goeie dingen over Verdonck.. hopelijk gaat het mij ook zo goed.. wat was u voor situatie?? 

Ik had een kleine B :) Kan je zien op de foto er zit eentje voor en na bij

@Bushaju ik zag je berichtje en dacht meteen aan mijn situatie! Ik heb ook 2 kindjes, uitgezakte A cup en erg smal :-) ik heb 26 oktober consult bij Verdonck en 27 oktober de operatie..kan niet wachten..heeft hij ook aangegeven wat het natuurlijkst is? Ik wil namelijk gewoon echt een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Niet zo groot maar mooi gevuld zoals voor de zwangerschappen zeg maar, verder niks geks. Heb nooit hele grote borsten gehad en ik wil dat nu ook niet. Ben erg benieuwd naar je ervaring straks :-)

2 uur geleden zei NP05:

@Bushaju ik zag je berichtje en dacht meteen aan mijn situatie! Ik heb ook 2 kindjes, uitgezakte A cup en erg smal :-) ik heb 26 oktober consult bij Verdonck en 27 oktober de operatie..kan niet wachten..heeft hij ook aangegeven wat het natuurlijkst is? Ik wil namelijk gewoon echt een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Niet zo groot maar mooi gevuld zoals voor de zwangerschappen zeg maar, verder niks geks. Heb nooit hele grote borsten gehad en ik wil dat nu ook niet. Ben erg benieuwd naar je ervaring straks :-)

Hey, dat gaat bij jou straks ook allemaal snel gaan.. hij zei dat het beide perfect kon. 235cc was bij mij dan een cup

C en 255cc een grote C kleine D. Maar op een kleine D kom ik liever niet uit.. bij mij was ook vooral de bedoeling om alles terug mooi de plaats te hebben waar het ooit gestaan heeft :D en dan denk ik dat 235cc miss toch al genoeg is.. heel moeilijk.. 

18 uur geleden zei Bushaju:

Hey, dat gaat bij jou straks ook allemaal snel gaan.. hij zei dat het beide perfect kon. 235cc was bij mij dan een cup

C en 255cc een grote C kleine D. Maar op een kleine D kom ik liever niet uit.. bij mij was ook vooral de bedoeling om alles terug mooi de plaats te hebben waar het ooit gestaan heeft :D en dan denk ik dat 235cc miss toch al genoeg is.. heel moeilijk.. 

Houd er wel rekening mee dat het kleiner oogt... kom je uit op een D cup dan oogt het als een C. Klinkt heel stom maar is wel wat ik hier veel lees. 

1 uur geleden zei Gentle:

Houd er wel rekening mee dat het kleiner oogt... kom je uit op een D cup dan oogt het als een C. Klinkt heel stom maar is wel wat ik hier veel lees. 

Het is zo moeilijk.. ik wil natuurlijk achteraf ook geen spijt hebben.. 

15 minuten geleden zei Bushaju:

Het is zo moeilijk.. ik wil natuurlijk achteraf ook geen spijt hebben.. 

Ik twijfelde zelf tussen 255 en 295... heb voor 295 gekozen omdat veel meiden achter zeggen, had ik maar groter gedaan. En het verschil was maar 0.2mm in projectie dus dat is bijna niks. 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.