Ga naar inhoud

shirros : 10 november 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Op ‎29‎-‎9‎-‎2017 om 15:46 zei B00bies:

 

hoi

 

Klopt, wat Ank zegt! :) Ik ben nu alweer bijna een half jaar po en ik heb de monobloc hydrogel hp 320cc voor de spier gekregen bij  dr Nio en ben er super blij mee! 

 

Als je nieuwsgierig bent dan wil ik je wel toevoegen aan mijn album. Ik ben net als jij 170 lang en weeg ongeveer 54 kg. Voorsituatie was een 70C bij de Hunkemoller (maar oogde als een Bcup). Mijn omvangmaat is eigenlijk 65, dus ben wel vrij tenger gebouwd. Dus ze zullen bij jou naar verhouding denk ik wel iets kleiner uitvallen, dan bij mij :). 

 

Houd er inderdaad wel rekening mee, dat de hydrogels minder projectie hebben en dus iets kleiner uitvallen. Waarschijnlijk zeg je achteraf 'daar had nog wel iets meer bij gekund' zoals de meeste dames hier op het forum. Het went namelijk erg snel! 

 

Spannend hoor! xx

Ha boobies,

 

O als dat zou mogen graag ben heel benieuwd. Ik heb 75b/c 170 en (62 kg inmiddels)en hoop met 320cc op mijn oude vertrouwde d uit te komen. Wat fijn dat het bij jouw voor de spier kon dat is het enige waar ik een beetje tegen op zit duo plane.  Heb je nu niet last van zichtbare plooien enz? 

 

Ja dat lees ik veel idd maar ik wil ze niet te groot wat ik ook veel lees hahah ik zie het wel ze worden iig groter haha.

 

 

Alweer bijna 6 maanden po gaat snel he volgens mij. Bedankt voor je reactie :)

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

 

Je hebt nu toegang! :) Ja, groter worden ze dan in elk geval! 

Ja, echt waar de tijd vliegt! Nee, ik heb gelukkig geen zichtbare plooien, deuken, rimpels of randen. Ik voel wel een beetje de prothese en een rimpel aan de onderkant van mijn borst als ik er met twee vingers op druk, maarja bij dual plane had ik dat waarschijnlijk ook gehad. De spier bedekt dan immers niet de onderkant van de borst. 

 

Hoe ben je trouwens uiteindelijk bij de Monobloc Hydrogel uitgekomen als ik vragen mag? 

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei B00bies:

 

Hoi,

 

Je hebt nu toegang! :) Ja, groter worden ze dan in elk geval! 

Ja, echt waar de tijd vliegt! Nee, ik heb gelukkig geen zichtbare plooien, deuken, rimpels of randen. Ik voel wel een beetje de prothese en een rimpel aan de onderkant van mijn borst als ik er met twee vingers op druk, maarja bij dual plane had ik dat waarschijnlijk ook gehad. De spier bedekt dan immers niet de onderkant van de borst. 

 

Hoe ben je trouwens uiteindelijk bij de Monobloc Hydrogel uitgekomen als ik vragen mag? 

 

xx

 

Bedankt meis ze zijn prachtig geworden en idd je ziet geen randen. Je mag trots op ze zijn:). Had hij jou ook zo geadviseerd of wou je zelf boven de borst spier. Nio zegt dat er bij mij kans bestaat op randen en plooien drm adviseerde hij dp ik had ze liever boven de spier gehad ivm herstel met 2 kleine kids.

 

Ik heb geloof ik alles wat er te vinden valt op internet gelezen ook op dit forum haha en na de enge verhalen over silicone wou ik het risico niet lopen. En tijdens het consult gevoeld en je voelt haast geen verschil tussen de 2. Nog een dag over getwijfeld en toen was ik er uit de hydrogels. En wat heeft jouw de doorslag gegeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Dankjewel! :D Ik had er specifiek naar gevraagd tijdens mijn consult of dat mogelijk was. Ik had ze namelijk liever niet dual plane als dat niet nodig zou zijn en wilde de operatie onder lokale verdoving (en dat kan alleen maar bij een plaatsing voor de spier). 

 

Bij een wissel moeten ze denk ik dual plane worden geplaatst. Ik ga er vanuit dat ik na (een) eventuele zwangerschap(en) moet wisselen en anders wel, omdat mijn huid te dun wordt, de boel gaat hangen of de prothese is gescheurd. Dusja dan kom ik er niet onderuit, maar zie daar nu na deze ervaring ook wat minder tegen op. Hopen dat dat allemaal nog even duurt.. 

 

Een vriendin van mij had de Monobloc hydrogel en ik vond dat zo mooi en tja het was ook vooral de angst voor eventuele complicaties die mij tegenhield. En deze prothese bood uitkomst.. Inderdaad al die enge verhalen over siliconen en het taboe dat er nog steeds omheen hangt, dat nodigde niet echt uit. Maar na veel research naar de Monobloc hydrogel CMC protheses en die verschrikkelijke onzekerheid over mijn borsten die ik meer dan zat was, wist ik het zeker. Dit durf ik en dit ga ik gewoon doen! 

 

Tot op de dag van vandaag ben ik zo blij dat ik die beslissing heb durven nemen! 

 

xx 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op ‎25‎-‎10‎-‎2017 om 20:07 zei KK-love:

 je bent al bijna aan de beurt!

Ik mag 13 november! Spannend hoor!

Ik ga je volgen! :D

Hi KK-love 

 

Ja gaat opschieten spannend :D

 

O dat is 3 daagjes later ook bij Nio? Leuk meid ik ga jou ook volgen.

 

Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-10-2017 om 20:00 zei ellen001:

Leuk dat je ook naar Nio gaat! Ik heb sinds dinsdag hydrogel en ben tot nu toe erg blij. Succes met de voorbereidingen! 

Hi Ellen001,

 

Wow wat zijn ze mooi geworden bij jou? Ik ben zo benieuwd. Heb jij ze ook dp geplaatst gekregen? Heb je veel pijn of valt het mee?

zou ik in je foto's mogen kijken? Er zijn zo weinig foto's te vinden met hydrogel protheses:blush:

 

Bedankt, ik heb al een voorraad kussens ingeslagen want ben een buikslaper en dat zal er voorlopig niet inzitten hihi

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei shirros:

Hi Ellen001,

 

Wow wat zijn ze mooi geworden bij jou? Ik ben zo benieuwd. Heb jij ze ook dp geplaatst gekregen? Heb je veel pijn of valt het mee?

zou ik in je foto's mogen kijken? Er zijn zo weinig foto's te vinden met hydrogel protheses:blush:

 

Bedankt, ik heb al een voorraad kussens ingeslagen want ben een buikslaper en dat zal er voorlopig niet inzitten hihi

 

 

Hi, 

Ik heb 440 cc dual plane. Ik heb helemaal geen pijn gehad! Nou weet ik dat dat niet gangbaar is, maar het is mij meer dan 100 % meegevallen. Ik zal je toevoegen, er zijn inderdaad weinig foto's te vinden van hydrogel. Zal mijn album de komende tijd ook wel aanvullen. 

Spannend voor jou zeg! Zie je er tegenop? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei ellen001:

Hi, 

Ik heb 440 cc dual plane. Ik heb helemaal geen pijn gehad! Nou weet ik dat dat niet gangbaar is, maar het is mij meer dan 100 % meegevallen. Ik zal je toevoegen, er zijn inderdaad weinig foto's te vinden van hydrogel. Zal mijn album de komende tijd ook wel aanvullen. 

Spannend voor jou zeg! Zie je er tegenop? 

Zo dat is lekker fijn voor je meid. Je hoort het ook wel is anders. Heb je nog iets speciaals gedaan van te voren;)? Slik je ook geen pijn medicatie dan?

 

Het ziet er ook al heel rustig uit bij jou, super fijn voor je hopelijk gaat het bij mij ook zo.

Bedankt dat ik in je album mag kijken zodra ik geopereerd ben zal ik ook een paar foto's plaatsen moet alleen nog even uitvogelen hoe ik dat niet openbaar plaats maar daar heb ik dan alle tijd voor.

 

Nee eigenlijk niet ik heb er wel zin in. Zie alleen een beetje op tegen het herstel en het niet mogen tillen van mijn kindjes dat zal lastig worden. en uiteraard wel last van gezonde spanning en nestel drang haha maar dat hoort er ook een beetje bij geloof ik.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-10-2017 om 20:00 zei ellen001:

Leuk dat je ook naar Nio gaat! Ik heb sinds dinsdag hydrogel en ben tot nu toe erg blij. Succes met de voorbereidingen! 

Hallo Ellen, ik heb volgende week een consult bij Dr. Nio. 

Mag ik vragen waarom jij voor Hydrogel hebt gekozen?

Mijn voorkeur gaat uit naar Motiva, hen er heel veel positieve reacties over gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nini28:

Hallo Ellen, ik heb volgende week een consult bij Dr. Nio. 

Mag ik vragen waarom jij voor Hydrogel hebt gekozen?

Mijn voorkeur gaat uit naar Motiva, hen er heel veel positieve reacties over gelezen.

Hi Nini28,

Tuurlijk mag dat. Hydrogel is de meest natuurlijke prothese die vergelijkbaar is met siliconenprothese. Ik vond het idee van siliconen in mijn lijf niet fijn met alles wat je er tegenwoordig over hoort. Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk. Bij hydrogel maakt het niet uit als de prothese zweet of lekt. 

Ga je voor de eerste keer naar Nio? Hij kan je van alles uitleggen over de verschillende protheses, hij werkt met beiden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei ellen001:

Hi Nini28,

Tuurlijk mag dat. Hydrogel is de meest natuurlijke prothese die vergelijkbaar is met siliconenprothese. Ik vond het idee van siliconen in mijn lijf niet fijn met alles wat je er tegenwoordig over hoort. Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk. Bij hydrogel maakt het niet uit als de prothese zweet of lekt. 

Ga je voor de eerste keer naar Nio? Hij kan je van alles uitleggen over de verschillende protheses, hij werkt met beiden. 

Bedankt voor je reactie. 

Interessant, heb vorige week een collega van Nio gehad ( dr. Wu) en zijn voorkeur ging uit naar Motiva vanwege de innovatieve technologie en dat deze levenslang houdbaar zijn. 

Voelden ook als de beste van alle implantaten die ik in handen had qua echtheid. 

Maar zal volgende week bij dr. Nio ook even specifiek naar de Hydrogel vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Nini28:

Bedankt voor je reactie. 

Interessant, heb vorige week een collega van Nio gehad ( dr. Wu) en zijn voorkeur ging uit naar Motiva vanwege de innovatieve technologie en dat deze levenslang houdbaar zijn. 

Voelden ook als de beste van alle implantaten die ik in handen had qua echtheid. 

Maar zal volgende week bij dr. Nio ook even specifiek naar de Hydrogel vragen.

Dat kan goed zijn hoor dat dat zijn voorkeur is. Alleen ik wilde zelf geen siliconen. Dus dan wordt de keuze natuurlijk heel anders. Eigen vet, zoutwaterimplantaten of hydrogel. En hydrogel komt heel dicht in de buurt van siliconen qua uiterlijk en voelen. 

Maar als jij je goed voelt bij siliconen, dan zal Motiva een goede keus zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-11-2017 om 22:52 zei Sanv:

@shirros wat leuk dat jij op

dezelfde dag gaat als mij!! Jij

moet je na mij melden zag ik al. Wat voor merk, cc kies jij? Alvast veel succes volgende week!!!^_^

Haha ja toevallig misschien komen we elkaar nog wel tegen ;)

Ik ga voor hydrogels 320 cc  en jij? thanx meis jiij ook he :):) het mag van mij nu wel gebeuren word gek van dat wachten heb jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei shirros:

Haha ja toevallig misschien komen we elkaar nog wel tegen ;)

Ik ga voor hydrogels 320 cc  en jij? thanx meis jiij ook he :):) het mag van mij nu wel gebeuren word gek van dat wachten heb jij dat ook?

Daar heb ik ook al mooie resultaten van gezien!! Ik ga voor de Motiva ergonomix 425 cc. Dat wachten wordt ik ook behoorlijk kriebelig van, hihi. :blush: mag van mij wel zover zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-11-2017 om 10:55 zei Sanv:

Daar heb ik ook al mooie resultaten van gezien!! Ik ga voor de Motiva ergonomix 425 cc. Dat wachten wordt ik ook behoorlijk kriebelig van, hihi. :blush: mag van mij wel zover zijn! 

Ja, ik twijfelde tussen motiva ergonomix of hydrogels. Door al de ophef over siliconen toch voor hydrogels gegaan. Maar als ik voor silicone had gegaan dan was het de motiva ergonomix zijn super mooie resultaten. Spannend hoor. Succes morgen ik vind het heel spannend hihi xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.