Ga naar inhoud

Kiki : 16 oktober 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Kiki!

 

Dank je wel dat ik mee mag spieken!

 

Wat een verschil met voorheen, je zult wel heel blij zijn! Jij gaat menig man doen omkijken denk ik:ph34r: 

 

ik denk zelf dat het inderdaad je littekenweefsel is, maar zou er altijd even naar laten kijken als je er last van hebt! 

 

Succes met je verdere herstel en shop ze, dat gaat alleen maar leuker worden! Overigens, ik ben zelf ook een beetje aan het spieken voor Mn lingerie straks, ik zag dat Ashley Graham ook een eigen lijn heeft (niet alles is leuk maar het is de moeite waard om even te googlen:)

 

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

@B00bies: Nee, mijn eerst bv was voor de borstspier en ik was toen veel sneller hersteld en qua pijn is het ook niet te vergelijken ;) Zoals ze eruitzien ben ik dik tevreden, helaas heb ik nooit pijnvrij kunnen slapen en dat blijkt dus een andere reden te hebben. Dat ga ik nog even in een verhaal uitleggen hieronder :36: Verder zijn de protheses wel zwaar, maar ik heb (tot nu toe) nog geen last van mijn nek/rug en ik blijf dan ook trouw mijn core-stability oefeningen doen :101: Echt belemmeringen heb ik niet meegemaakt; ik kan alles en pas in het grotendeel van mijn kleding. P.S. ik voeg je meteen toe aan mijn album :38:

 

@Mama01: Thanks :D Jazeker :D Heel blij en nog steeds zijn er mensen die denken dat ze naturel zijn... :68:

En bedankt voor de tip :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Kiki hoi Kiki, ik heb ook net jou verslag gelezen en ik zou als het mag ook in je album willen kijken.

ik heb 21 november een consult staan bij dr. Nio en wil graag een wissel naar ongeveer 750cc 100% gevulde protheses. mijn protheses zitten nu voor de spier ben heel benieuwd wat zijn advies gaat zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.