Ga naar inhoud

Neuscorrectie Decoopman


Chive

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Heeft iemand hier ervaringen met een neuscorrectie door Decoopman ?

 

Ik heb binnen 3 weken een afspraak. Vooral over zijn methode, prijs en tevredenheid ben ik benieuwd? 

 

Alvast bedankt!

 

Andere suggesties mogen natuurlijk ook. Ik ben al op consult geweest bij van der Dussen ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chive:

Hallo,

 

Heeft iemand hier ervaringen met een neuscorrectie door Decoopman ?

 

Ik heb binnen 3 weken een afspraak. Vooral over zijn methode, prijs en tevredenheid ben ik benieuwd? 

 

Alvast bedankt!

 

Andere suggesties mogen natuurlijk ook. Ik ben al op consult geweest bij van der Dussen ook. 

Hoi hoi

 

Decoopman is een plastisch chirurg die heel slecht bekend staat. Niet alleen over zijn behandeling, maar ook tov de nazorg.

Ik zou even verder kijken als ik jou was...

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Voor een neuscorrectie kan ik je Peter Lohuis aanraden. Ik heb in 2016 een neuscorrectie bij hem ondergaan zowel in als uitwendig.  Bij mij was het medisch noodzakelijk ook nog eens en hij heeft echt heel veel werk aan mijn neus gehad. Maar het is mooi geworden en ik krijg weer lucht. Hij is echt heel erg kundig.

Ik ben in het diakonessenhuis geopereerd maar hij werkt ook bij bergman clinics.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.