Ga naar inhoud

Namariax : 18 september 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Ik heb 18 september een borstvergroting ondergaan in de Boerhaave kliniek door dokter Van Der Weij. Door intensief te sporten (3/4 per week krachttraining) ben ik veel vet afgevallen (en gelukkig spiermassa aangekomen). Ik had 1,5 jaar geleden een maat 75D en had voor  mijn operatie een maat 70C van een push-up bh. Ik ben 1.76 lang en 60 kg. Er is afgelopen maandag 300 cc Mentor high profile anatomisch geplaatst voor de borstspier.

300 cc was de maat die precies paste, bij 350 cc zou er sprake zijn van toenemende risico's. De operatie is goed verlopen. Ik heb geen pijn gehad. Uiteraard wel een enorm strak gevoel op de borsten en veel zwelling. De tweede en de derde dag het meest. De zwelling is nu aan het afnemen. 

 

Ik ben zo benieuwd naar het resultaat. Hoe lang moet ik nog geduld hebben? ;-) Gaat er nog veel veranderen? 

Gaat de prothese indalen? Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Blijf ik deze maat behouden? 

 

En wat zijn jullie ervaringen met een zwangerschap na een borstvergroting? Verandert er dan veel? 

 

En wat zijn jullie ervaringen met sporten na de operatie? 

 

Ik ben zeer tevreden over dokter Van der Weij. Hij is een hele deskundige, ervaren arts die je op een prettige, rustige manier benadert. Ik heb twee keer een consult gehad en 2 x telefonisch contact. Al mijn vragen zijn goed en duidelijk beantwoord.  Ik kan iedereen dokter Van der Weij adviseren voor een borstvergroting. Ook de consulentes en het overig personeel zijn super klantvriendelijk en heel aardig. Ook de nazorg is geweldig te noemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
17 uur geleden zei Xoxogossipgirl:

@Judith @Namariax Hi! Ik word over 2 weken geholpen door vd Weij. Zijn jullie tevreden met het resultaat en was het vergelijkbaar met toen je ging passen?

 

Haai gossipgirl,

 

mijn operatie is pas op 14 december. Heb al twee pas sessies gehad en was echt tevreden. Alle vragen beantwoord hij zonder probleem met extra uitleg erbij. En als je meerdere keren wilt passen is dat geen enkel probleem. Heb je over twee weken al je operatie? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sjaakie:

Hi ik heb vrijdag de 20ste mijn 1ste consult bij boerhave. Bij dr bakker. Ik hoop dat ik meteen begin november aan de beurt ben. 

Vind zo spannend kijk nu echt elke dag op dit forum. 

 

Spannend! Wat voor cup maat heb je en wat wil je uit eindelijk? Hoop dat je terecht kunt. Je moet sowieso 2 weken wettelijk wachten. Heeft te maken met bedenk tijd en zo. Heb je al je vragen lijstje klaar? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Xoxogossipgirl:

@Judith ja ik word de 24e geholpen!! Ik ben afgelopen week op consult geweest en ben zo benieuwd. Ik ga voor 340 cc anatomisch voor de spier. Ik wil zo natuurlijk mogelijk, als ik voor iets groter ga is er een kans dat je de randen ziet. Weet jij al wat je wil?

 

Ja, ik heb 300cc anatomische en voor de borst idd! Ik wilde ook zo natuurlijk mogelijk. En ik zou dan uitkomen op een c cup. Dat past bij mijn lengte. (1.75) ben echt benieuwd! Laat even weten hoe het gegaan is, hoe je het ervaart en hoe het eruit ziet. Helemaal leuk jij, zo snel ook al! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Judith:

 

Spannend! Wat voor cup maat heb je en wat wil je uit eindelijk? Hoop dat je terecht kunt. Je moet sowieso 2 weken wettelijk wachten. Heeft te maken met bedenk tijd en zo. Heb je al je vragen lijstje klaar? 

Hi, ik heb nu een b of kleine b. 

En wil denk ik een D. Ik denk achter de spier en high profile. Naja geen lijstje weet inmiddels de vragen wel uit me hoofd. Haha ja hoop rond 7.8.9 november dan heb ik ook 2 weken vrij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sjaakie:

Hi, ik heb nu een b of kleine b. 

En wil denk ik een D. Ik denk achter de spier en high profile. Naja geen lijstje weet inmiddels de vragen wel uit me hoofd. Haha ja hoop rond 7.8.9 november dan heb ik ook 2 weken vrij. 

 

Duimen maar! Hoop dat het lukt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-10-2017 om 21:05 zei Judith:

 

Ja, ik heb 300cc anatomische en voor de borst idd! Ik wilde ook zo natuurlijk mogelijk. En ik zou dan uitkomen op een c cup. Dat past bij mijn lengte. (1.75) ben echt benieuwd! Laat even weten hoe het gegaan is, hoe je het ervaart en hoe het eruit ziet. Helemaal leuk jij, zo snel ook al! 

Ik ben 1.80m en ongeveer 70 kg! Ik laat het je weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie resultaten.

Ik heb een operatie gepland bij van der Weij op 28 november. 

Zoals het er nu naar uitziet wordt het Mentor anatomisch (CPG 331), 340cc voor de spier.

Ik ben alleen nu een beetje aan het twijfelen. Ik wil graag een volle C-cup en niet enorme borsten. Misschien toch een maatje kleiner?

Ik ben 1.75 lang en weeg 65kg (maat 38).

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sophiee:

Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie resultaten.

Ik heb een operatie gepland bij van der Weij op 28 november. 

Zoals het er nu naar uitziet wordt het Mentor anatomisch (CPG 331), 340cc voor de spier.

Ik ben alleen nu een beetje aan het twijfelen. Ik wil graag een volle C-cup en niet enorme borsten. Misschien toch een maatje kleiner?

Ik ben 1.75 lang en weeg 65kg (maat 38).

 

Haai Sophie, wat leuk dat jij het ook gaat doen! Je bent zelfs nog eerder dan ik! Ben ook heel benieuwd hoe het gaat worden, ook bij jou. Eventueel een tag of een berichtje plaatsen als je geweest bent. Of als je aan het wachten bent tot dat je mag. Heb je wel een fijne ervaring tot nu toe? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Judith,

Tot nu toe heb ik een goede ervaring. Ik merk dat het een klein beetje lopende band werk is voor de chirurg maar daar heb ik helemaal geen problemen mee. Eigenlijk is dat ook heel logisch.

Ik vind Dr van der Weij rustig en hij komt heel professioneel op mij over.

Ik heb van de week de kliniek gemaild dat ik toch een beetje twijfel over de maat en ik werd gelijk uitgenodigd voor een nieuwe passessie. Dat ga ik denk ik niet doen, ik zie liever veel voorbeeldfoto's. Jammer dat jij niet eerder gaat, ik twijfel tussen de 300 en 340 ;-)

 

Als ik de operatie heb gehad zal ik je taggen en foto's plaatsen, geen probleem!

 

Wat is jouw ervaring tot nu toe?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sophiee:

Hey Judith,

Tot nu toe heb ik een goede ervaring. Ik merk dat het een klein beetje lopende band werk is voor de chirurg maar daar heb ik helemaal geen problemen mee. Eigenlijk is dat ook heel logisch.

Ik vind Dr van der Weij rustig en hij komt heel professioneel op mij over.

Ik heb van de week de kliniek gemaild dat ik toch een beetje twijfel over de maat en ik werd gelijk uitgenodigd voor een nieuwe passessie. Dat ga ik denk ik niet doen, ik zie liever veel voorbeeldfoto's. Jammer dat jij niet eerder gaat, ik twijfel tussen de 300 en 340 ;-)

 

Als ik de operatie heb gehad zal ik je taggen en foto's plaatsen, geen probleem!

 

Wat is jouw ervaring tot nu toe?

 

 

Hey Sophie, ja dat heb ik ook wel inderdaad! Maar ik voelde me echt 100x beter dan bij Diana gabriels. (Zei heeft agressieve klantenwerving naar mijn mening)? Als je twijfeld over de maat dan moet je gewoon nog een keer gaan hoor! Ik ben zelf ook twee keer geweest. En jij gaat zelfs nog eerder dan ik. Ik ga pas 14 december. Met mijn werk is het dan pas mogelijk helaas. Ook wel lekker want zes weken vrij vanaf dan, heb ik wel mooi alle feestdagen mee. Ik ga zelf voor 300cc anatomisch voor de spier. Als je me kan berichten of taggen dan graag! Of als je zelf zit te wachten tot de operatie. 

 

Mijj ervaring verder is heel fijn. Hij is direct, droog en weet waar hij het over heeft. (Zoals men van een chirurg verwacht) gelukkig Haha. 

Heb er de volste vertrouwen in. Dat is ook wel nodig. Hij snijd wel even in je lichaam natuurlijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.