Ga naar inhoud

Wentel : 29 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast

Aanbevolen berichten

Piep 

Wie kan me helpen volgende week operatie en twijfel hoeveel cc ik zou nemen 355 of 385 cc SEBBIN

Ik ben 1.79 cm en weet zo een 70 kg dus niet super fijn verder heb ik nu een A cup. Zijn er meiden die ongeveer hetzelfde hebben waarvan ik foto's zou kunnen zien? Of die me raad kunnen geven 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies kan iemand mij helpen mijn operatie is over een week en ben op zoek nr vrouwen die 355cc of 385cc hebben en eventueel fotos kunnen struren , ik twijfel enorm over de maat ik ben 1m80 en weet 70kg heb nu een A soms B wil een grote C met 385 kwam il tussen C en D.

 

Alvast bedankt voor jullie hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, ik ben niet meer zo vaak online, dus ik lees je berichtje nu pas. Ik weet niet of je je operatie al hebt gehad nu, maar ik zou achteraf voor de grootste gaan. Ik ben voor de kleinere gegaan en achteraf had ik prima voor het maatje groter kunnen gaan.

Succes met je beslissing, en anders succes met je herstel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Kittty:

Hey @Wentel

Ik word 25 okt geopereerd door Verdonck. Volgend week donderdag heb ik nog een pasmomentje. Twijfels, twijfels,twijfels! :D 

Veel succes morgen! Niet te zenuwachtig? X

@KitttyOoohh spannend ik twijfel ook nog steeds over de maar hihi ik hou je op de hoogte de zenuwen beginnen te komen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gentle ja heeel blij had eerst 385 cc gekozen echt 2 min voor de operatie nog laten aanpassen hihi ze hadden niet groter moeten zijn

 

@Sudkart dat zal er snel zijn weet je al hoe laat ? Het is echt op 3kwartier gefixt ;) was er om 9u om 12 u al onderweg nr huis. Hoeveel cc ging je weeral nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.