Ga naar inhoud

RosaE : 23 februari 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste Reactie
25 minuten geleden zei RosaE:

 

 

@Jo123 Wat fijn dat je geen lift hoeft! Weet je al hoe groot de implantaten worden?

Jaa echt een meevaller! 325cc, het kon meer maar dat wil ik niet. Heb van mezelf al een C. Ik weet alleen niet of ik voor eurosillicone of mentor moet gaan?:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Jo123:

Jaa echt een meevaller! 325cc, het kon meer maar dat wil ik niet. Heb van mezelf al een C. Ik weet alleen niet of ik voor eurosillicone of mentor moet gaan?:wacko:

 

Moeilijk hè? Ikzelf zou voor de Eurosilicone 85% gevuld zijn gegaan als ik voor siliconen had gekozen. Die voelden heerlijk zacht, vond ik :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Jennifer0:

@RosaE nou heb her geprobeerd maar weet niet of dat het gelukt is. Split foto is van 1 dag later en de overige van vandaag, dus 3 dagen later. 

 

Wat mooi zeg! En het oogt ook helemaal niet zo strak. Heb je weinig last?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RosaE dus gelukt, mooi. Nee niet strak en pijn is echt minimaal. Ik blijf wel braaf alles slikken, omdat ik liever pijn wil voorkomen. Wel zo nu en dan een steek in mijn linkerborst, die doet dan ineens verschrikkelijk veel pijn, maar blijft niet lang. Ik pijn ik me rug wordt nu ook minder.

Hoe gaat het met jou pijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net eerste controle gehad. Kennelijk was het moeilijk om het implantaat erin te krijgen doordat m’n borstspier nog erg sterk was (met dank aan benchen). Ik heb nu een borstband gekregen en ik krijg nieuwe spierverslappers yay! Nio zei dat hij er zelf spierpijn van had :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei RosaE:

@Jennifer0 @Sneeuw Door alle opwinding over de martelband ben ik helemaal vergeten te vragen of Nio de pleisters wilde loshalen. Dat gebeurt toch meestal op eerste controle?? Weten jullie dat?

Volgens mij wel, dat zei die verplegster althans. @RosaE hoe lang was jou gesprek gister. Ik zal straks vragen of dat hij mijn pleisters verwijderd, want als het goed is zou hij de draaden die uitstaken lostrekken, zoiets vertelde de verpleegkundige ook. Ja ik weet dat het oplosbare hechtingen zijn maar zoiets zei je. Als hij ze g laat ze dan kan jij ze ook laten zitten ofsoooooo hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei RosaE:

Net eerste controle gehad. Kennelijk was het moeilijk om het implantaat erin te krijgen doordat m’n borstspier nog erg sterk was (met dank aan benchen). Ik heb nu een borstband gekregen en ik krijg nieuwe spierverslappers yay! Nio zei dat hij er zelf spierpijn van had :lol:

Oh shit... kans dat ik dit ook krijg. Heb een aardig goed ontwikkelde borstspier... 

Whahah... je hebt hem hard laten werken!! Dat ie er zelf spierpijn van kreeg.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jennifer0 Ik was denk ik 20 minuten binnen gisteren. Nou ja, ik laat die zooi wel zitten totdat het er vanzelf af valt door het douchen enzo...

 

@Boobs2015 Ja serieus, echt balen. Ik heb m'n borst al laaaang voor m'n operatie niet meer primair getraind, maar wel secundair. Als ik dit had geweten had ik m'n hele bovenlijf niet meer getraind, ver van tevoren. Misschien heb jij er nog wat aan ;) Oh, en het enige dat een beetje verlichting geeft/gaf is diazepam. Mocht je hetzelfde merken zou ik al in één van de eerste dagen vragen om meer. Nio is er niet moeilijk in haha, hij heeft me gisteren een recept voor 84 stuks gegeven, terwijl je er vanuit Park MC maar 10 meekrijgt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei RosaE:

@Jennifer0 Ik was denk ik 20 minuten binnen gisteren. Nou ja, ik laat die zooi wel zitten totdat het er vanzelf af valt door het douchen enzo...

 

@Boobs2015 Ja serieus, echt balen. Ik heb m'n borst al laaaang voor m'n operatie niet meer primair getraind, maar wel secundair. Als ik dit had geweten had ik m'n hele bovenlijf niet meer getraind, ver van tevoren. Misschien heb jij er nog wat aan ;) Oh, en het enige dat een beetje verlichting geeft/gaf is diazepam. Mocht je hetzelfde merken zou ik al in één van de eerste dagen vragen om meer. Nio is er niet moeilijk in haha, hij heeft me gisteren een recept voor 84 stuks gegeven, terwijl je er vanuit Park MC maar 10 meekrijgt. 

 

Oh fijn... goeie tip!! Ik ga het onthouden!!! Thanks girl.... missch vraag ik het gelijk al na de ingreep. Als... ik helder genoeg ben om het te vragen....:79:

 

Wel apart want ik vroeg het hem nog bij het consult. Of ik beter voorlopig geen borst moest trainen. Hij zei dat dat niet nodig was... Nou... stiekem laat ik het toch echt wel n beetje achterwege. Maar dat heeft dus niets geholpen bij jou.... pfffff.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Boobs2015:

 

Oh fijn... goeie tip!! Ik ga het onthouden!!! Thanks girl.... missch vraag ik het gelijk al na de ingreep. Als... ik helder genoeg ben om het te vragen....:79:

 

Wel apart want ik vroeg het hem nog bij het consult. Of ik beter voorlopig geen borst moest trainen. Hij zei dat dat niet nodig was... Nou... stiekem laat ik het toch echt wel n beetje achterwege. Maar dat heeft dus niets geholpen bij jou.... pfffff.....

 

Hahaha ja, dat zei hij tegen mij ook, maar voor je eigen welzijn raad ik je aan het toch achterwege te laten. Ik ben ver van tevoren gestopt met benchen e.d., maar ik heb nog wel veel schouderwerk gedaan en push up enzo. Achteraf gezien had ik dat ook liever geskipt de laatste weken en gewoon alleen maar benen getraind... Het is trouwens wel fijn als je sterke buikspieren hebt. Ik kon vanaf dag 1 zelf overeind komen vanuit bed, dus dat is dan wel weer fijn ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei RosaE:

 

Hahaha ja, dat zei hij tegen mij ook, maar voor je eigen welzijn raad ik je aan het toch achterwege te laten. Ik ben ver van tevoren gestopt met benchen e.d., maar ik heb nog wel veel schouderwerk gedaan en push up enzo. Achteraf gezien had ik dat ook liever geskipt de laatste weken en gewoon alleen maar benen getraind... Het is trouwens wel fijn als je sterke buikspieren hebt. Ik kon vanaf dag 1 zelf overeind komen vanuit bed, dus dat is dan wel weer fijn ;) 

 

ja... haha handig!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.