Ga naar inhoud

RosaE : 23 februari 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben Rosa en ik ben nieuw hier op het forum. Een tijdje geleden heb ik eindelijk de beslissing genomen om voor een bv te gaan, na jaren min of meer serieus erover nagedacht te hebben. De laatste jaren doe ik fanatiek aan krachttraining (zo'n 5x per week) en daardoor zijn mijn toch al bescheiden boobies nog kleiner geworden. Dit is ook meteen een vraag die ik aan jullie wilde stellen: hebben julie na de herstelperiode nog last/beperkingen van de implantaten met dingen tillen e.d.? 

Daarbij lees ik hier veel positieve verhalen over dr. Nio. Wat zijn andere chirurgen die jullie in overweging zouden nemen?

 

Alvast veel dank!

 

Groetjes,

 

Rosa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @RosaE

 

Welkom op BF :) 

 

Poehee, fanatieke sportster en misschien dat onderstaande topic je op weg helpt en straks zelf wel aanvul ;) 

 

Nio is mijn persoonlijke keus geweest maar zo zijn er een aantal zoals van Selms, Straten etc. Zou eerst goed inlezen en een paar consulten plannen om ze goed te leren kennen. Iedere PC heeft z'n expertise en techniek. Hiernaast ook je eigen wens m.b.t. voorbeeld borsten laten zien en vragen of dit resultaat bij  JOUW haalbaar is. Kijk ook goed naar de nazorg en hoe deze PC met complicaties omgaat. Ik heb toen de keuze gemaakt vanwege de skills van de PC en niet vanwege prijs of afstand.

 

Succes met je oriëntatie ( zoekbalk rechts levert sowieso heel veel)

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dankjewel voor alle info! Uiteindelijk ben ik bij dr. Nio geweest in het OLVG en direct een afspraak gemaakt voor 23 februari 2018 (kan ik nog even sparen :D )

 

Ik heb het sporten en alles overlegd en hij zei dat ik na een week of 3 weer voorzichtig benen mag trainen, maar dat powerliften er een aantal maanden niet in zit. Valt me nog mee!

 

Ik wou dat ik morgen al kon... :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RosaE Your welcome!

 

Gefeliciteerd met je datum :35:en je keus! @Desert-Rose kan nu jouw topic aanpassen.

 

Tijd gaat snel en ondertussen kun jij je lekker inlezen en voorbereiden op je boobs  :) Met sporten kan ik je niets vertellen..zo een luie donder hier :45: Belangrijk is dat je het met hem erover heb gehad en aansluitend hierop passend advies heb gehad.

Welke protheses gaat het worden?

 

Succes met sparen en op naar je boobssss 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RosaE 

 

hoihoi, 

 

Het verschilt een beetje per persoon maar als je je implantaten dual plane geplaatst krijgt moet je toch echt vaak wel 3 maanden wachten met serieuze krachttraining. 

 

Ik run samen met mijn vriend zijn sportscholen en ik ben zelf 2 weken po. Wel lastig om in een omgeving te zijn waarin ik zelf niets/nauwelijks iets mag doen. (Klein gewicht van 5kg opruimen mag nog niet eens) maar ben nu wel heel rustig weer begonnen met wat low impact cardio (steppen, crosstrainer met armen stil voor je, fietsen etc.) en wat squats, lunges, hip thrusts etc. zonder gewicht. 

 

Nu ben ik wel al sneller aan het herstellen omdat ik een prothesewissel heb ondergaan. Mijn borstspieren zijn dus naar mijn weten niet verder ingesneden. Dus dat gaat denk ik wel anders dan met een eerste bv. 

 

Probeer het gewoon een beetje aan te voelen en niet te overhaasten. Met wat serieuze training heb je je ‘achterstand’ of extra kilotjes er zo weer af. Maar herstellen doe je maar 1x ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel! 

 

@BrownieG Het wordt 400CC Eurosilicone 85% gevuld. Ik heb 350 en 400 allebei twee keer gepast. Ik schrok eerst al van het formaat van 350, maar Nio had gelijk en 400 staat eigenlijk supermooi :D

 

@Jodyboobie Ten eerste, wat leuk dat jullie dat samen runnen! En inderdaad, dat is min of meer ook hoe we het hadden afgesproken. Ik denk dat ik wel een maand of 6 zal nemen voordat ik weer flink gewicht ga deadliften/benchen. Ik was zelf ook wel tevreden met de timing zo in februari, heb ik nog een paar maanden voor de zomer als ik eenmaal weer een beetje kan trainen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RosaE Het aantal CC zegt op zich niet zoveel want het hangt er ook vanaf hoeveel vulling je borst nodig heeft om het gewenste resultaat te krijgen. En 50cc is geen groot verschil en zeker geen extra cupmaat in vergelijking met die 350CC. Gaan mooie boobs worden. Ik heb 500CC Eurosilicone (van maatje plat) gekregen en ben er nog steeds happy mee :) 

 

Leuk feestje joh.. lekker om de hoek in je Pyama inchecken :P en in compressievest naar huis whahaa

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG Hahaha ja ik wilde eigenlijk vragen of hij het niet gewoon bij mij in de woonkamer kan doen..? :P

 

Ik ben wel van gedachten veranderd en ga toch voor Monobloc Hydrogel. Ik twijfel alleen of ik dan alsnog 400 zal doen of 440cc. Voor zover ik kon lezen hebben ze wat minder projectie en ogen ze wat kleiner dan bijv Eurosilicone..? Iemand die hier verstand van heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei RosaE:

@BrownieG Hahaha ja ik wilde eigenlijk vragen of hij het niet gewoon bij mij in de woonkamer kan doen..? :P

 

Ik ben wel van gedachten veranderd en ga toch voor Monobloc Hydrogel. Ik twijfel alleen of ik dan alsnog 400 zal doen of 440cc. Voor zover ik kon lezen hebben ze wat minder projectie en ogen ze wat kleiner dan bijv Eurosilicone..? Iemand die hier verstand van heeft?

Hi, wat leuk dat je ook voor hydrogel gaat! Ben je alweer langs geweest bij Nio? Ze vallen inderdaad minder groot uit. Ik vind die 440 bij mij reuze meevallen. Had op zich best groter gekund. Maar ik ging vooral vooral mooie volle borsten en niet zozeer grote borsten. Zit nu met sportbh op 75E, ben benieuwd wat het straks met een gewone bh wordt. Maar ziet eruit als een D hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ellen001 Haha ja, ik ga niet liegen, jouw foto's gaven de doorslag :D Ik ben niet meer bij Nio geweest, ik heb hem erover gemaild, maar ik denk dat ik in januari/februari nog wel een consult boek bij hem. Maar ik zou inderdaad graag voor het zicht een D willen. Ik vind de jouwe echt prachtig. Groot, maar wel passend bij je lichaam. Ik vertrouw erop dat Nio dat bij mij ook kan maken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei RosaE:

@ellen001 Haha ja, ik ga niet liegen, jouw foto's gaven de doorslag :D Ik ben niet meer bij Nio geweest, ik heb hem erover gemaild, maar ik denk dat ik in januari/februari nog wel een consult boek bij hem. Maar ik zou inderdaad graag voor het zicht een D willen. Ik vind de jouwe echt prachtig. Groot, maar wel passend bij je lichaam. Ik vertrouw erop dat Nio dat bij mij ook kan maken :D

Nou dat vind ik alleen maar heel leuk om te horen! Ik vind het een fijn gevoel hoor die hydrogels. En wat ik zo hier lees op het forum,  is iedereen enthousiast over Nio. Dus dat komt vast helemaal goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-11-2017 om 11:04 zei ellen001:

Hi, wat leuk dat je ook voor hydrogel gaat! Ben je alweer langs geweest bij Nio? Ze vallen inderdaad minder groot uit. Ik vind die 440 bij mij reuze meevallen. Had op zich best groter gekund. Maar ik ging vooral vooral mooie volle borsten en niet zozeer grote borsten. Zit nu met sportbh op 75E, ben benieuwd wat het straks met een gewone bh wordt. Maar ziet eruit als een D hoor. 

hello, 12 januari krijg ik ook de monobloc hydrogel. twijfel heel erg tussen 380/440. mijn voorkeur gaat uit naar 440(mijn max),maar ben heel bang dat je randen gaat zien of het te groot word. Je profielfoto is dat je resultaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei dddd:

hello, 12 januari krijg ik ook de monobloc hydrogel. twijfel heel erg tussen 380/440. mijn voorkeur gaat uit naar 440(mijn max),maar ben heel bang dat je randen gaat zien of het te groot word. Je profielfoto is dat je resultaat? 

Je hebt toegang tot mijn album. Als je ze dual plane geplaatst krijgt voorkom je voor een groot deel dat je randen ziet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎4‎-‎11‎-‎2017 om 22:06 zei RosaE:

@BrownieG Hahaha ja ik wilde eigenlijk vragen of hij het niet gewoon bij mij in de woonkamer kan doen..? :P

 

Ik ben wel van gedachten veranderd en ga toch voor Monobloc Hydrogel. Ik twijfel alleen of ik dan alsnog 400 zal doen of 440cc. Voor zover ik kon lezen hebben ze wat minder projectie en ogen ze wat kleiner dan bijv Eurosilicone..? Iemand die hier verstand van heeft?

 

Klopt! hebben minder projectie dan eurosilicone. Nio kan jouw het verschil hierin goed uitleggen en de protheses laten zien bij je volgende consult. Is een voordeel dat hij ze beiden plaatst ;) Neem of mail ook je voorbeeldfoto's naar Nio en vraag of het resultaat ook haalbaar is met jouw voorsituatie. Ik had bijv een mega push-up aan en die gaf een voorgevel die niet haalbaar was met minder projectie. De beslissing kwam al gauw uit bij de keuze van Eurosilicone.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hej leuk nog zo een fanatieke sporter!!! Heel veel succes vandaag!!! Ik ga je volgen. Mag ik ook in je album kijken?

 

Krijg ook nioboobs in april. Ik heb ook aangegeven en hij gaf aan rekening te moeten houden met vanaf 3 weken po rustig cardio, vanaf 6 weken po benen en pas vanaf 3 maanden po bovenlichaam. 

 

Alvast een spoedig herstel toegewenst!! 

-xxx-

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RosaE en maak je niet druk over verlies van kracht e.d. er bestaat gelukkig zoiets als Muscle Memory. Als sporter zul je heel snel weer je "achterstand" ingelopen hebben. Hou je wel aan de richtlijnen voor het herstel natuurlijk. Maar als je eenmaal groen licht hebt om weer aan de bak te mogen zul je heel snel weer op je oude nivo zijn. Dus wat ik eigenlijk wil zeggen... ga niet té snel weer wat willen doen. Je zult écht niet vanaf scratch opnieuw moeten beginnen. Het komt echt weer goed met je kracht! En dat zeg ik nu wel heel stoer... maar ik weet als geen ander hoe verslavend krachttraining is zeker als je het gemiddeld 5 x per week doet. Wat ik ook zou adviseren zorg dat je voeding "on point" blijft. Maw hoog in eiwitten, lager in koolhydraten. Dat heeft mij althans vorig jaar heel erg geholpen na een operatie aan mijn polsmeniscus. Mocht ik ook maanden niets doen. Vanaf 4 weken gestart met benen en cardio en 4 maanden po begon ik licht weer bovenlichaam te trainen. Nu 8 maanden po zit ik weer op mijn oude nivo. En ja je borstspier is natuurlijk wel weer andere koek. Hoewel je je haast niet kan voorstellen hoeveel impact een polsblessure heeft en waar je eigenlijk allemaal je polsen/armen voor nodig hebt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes @RosaE. Komt helemaal goed. Je bent in goede handen bij Nio. Ben benieuwd naar het resultaat. 

Waarschijnlijk ben je nu lekker onder zeil en als je wakker wordt, dan heb je mooie boobs :43:.

Good luck :71:

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei RosaE:

@Boobs2015 Dankje voor je berichtje! Ik heb de mazzel dat mijn vriend personal trainer is hahaha. Die heeft een heel schema (en dieet) voor me gemaakt, dus ik hoef zelf neeeeergens aan te denken. Gaat helemaal goed komen. 

 

@Jaydee Haha was ik Idd, maar nu weer lekker wakker. Wat is alles goed gegaan zeg :) 

 

Heeeeel fijn die PT-vriendjes... :35: Ben je nou al "geholpen".... of moet je nog....

 

Mijn ex is ook personal trainer...  Heb wel heel veel van hem geleerd in die 13 jaar. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.